Quantcast
Connect with us

ΞΑΝΘΗ

Επιμελητήριο Ξάνθης: Πρόσκληση για Bazaar τοπικών προϊόντων

image_print

Το Επιμελητήριο Ξάνθης απευθύνει πρόσκληση προς τα μέλη του για συμμετοχή σε Bazaar Τοπικών Προϊόντων, που θα πραγματοποιηθεί στις 16 και 17 Μαΐου 2026.

Διήμερη εκδήλωση στην κεντρική πλατεία

Η δράση θα φιλοξενηθεί στην Κεντρική Πλατεία της Ξάνθης, με αφορμή αθλητικές και πολιτιστικές διοργανώσεις που θα προσελκύσουν μεγάλο αριθμό επισκεπτών από όλη τη χώρα.

Στόχος της διοργάνωσης είναι η ανάδειξη και προώθηση των τοπικών προϊόντων της περιοχής.

Ποιοι μπορούν να συμμετάσχουν

Δικαίωμα συμμετοχής έχουν:

  • τα ταμειακά ενήμερα μέλη του Επιμελητηρίου Ξάνθης
  • επιχειρήσεις που παράγουν προϊόντα στην Περιφερειακή Ενότητα Ξάνθης

Σημειώνεται ότι εξαιρούνται οι μεταπωλητές.

Διαδικασία επιλογής

Η επιλογή των συμμετεχόντων θα πραγματοποιηθεί με σειρά προτεραιότητας, βάσει του αριθμού πρωτοκόλλου των αιτήσεων.

Προθεσμία και πληροφορίες

Η καταληκτική ημερομηνία εκδήλωσης ενδιαφέροντος είναι η Τρίτη 28 Απριλίου 2026.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να λάβουν περισσότερες πληροφορίες και να υποβάλουν δήλωση συμμετοχής μέσω του email:

info@ebex.gr

Ευκαιρία προβολής και πώλησης

Η συμμετοχή στο Bazaar δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να προωθήσουν τα προϊόντα τους και να πραγματοποιήσουν άμεσες πωλήσεις, σε ένα περιβάλλον αυξημένης επισκεψιμότητας.

Click to comment

Απάντηση

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ξάνθη: Η «Αγάπη» ευχαριστεί όσους στήριξαν την Εορτή Εθελοντή Αιμοδότη

Εορτή Ξανθιώτη Εθελοντή Αιμοδότη 2026 από τον Σύλλογο «Η Αγάπη»
image_print

Τις ευχαριστίες του προς όλους όσοι συνέβαλαν στη φετινή Εορτή Ξανθιώτη Εθελοντή Αιμοδότη 2026 εκφράζει δημόσια ο Σύλλογος Εθελοντών Αιμοδοτών Ν. Ξάνθης «Η Αγάπη».

Η διοργάνωση πραγματοποιήθηκε για 20ή χρονιά, υπό την αιγίδα του Δήμου Ξάνθης, και περιλάμβανε διήμερες εκδηλώσεις αφιερωμένες στην εθελοντική αιμοδοσία και στους ανθρώπους που προσφέρουν αίμα για τον συνάνθρωπο.

Στο πλαίσιο της φετινής γιορτής βραβεύτηκαν 136 εθελοντές αιμοδότες, οι οποίοι διακρίθηκαν κατά την προηγούμενη χρονιά για τη δράση και την προσφορά τους.

Οι εθελοντές τιμήθηκαν με ειδικά βραβεία, επαίνους και μετάλλια, ως αναγνώριση της σταθερής και πολύτιμης συμβολής τους στην ενίσχυση της εθελοντικής αιμοδοσίας.

Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο Ταμίας του Διοικητικού Συμβουλίου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Εθελοντών Αιμοδοτών, Κυριάκος Χρυσίδης, ο οποίος παρέδωσε τις ανώτερες τιμητικές διακρίσεις στους εθελοντές «πρωταθλητές» της αιμοδοσίας.

Παρόντες ήταν επίσης ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Ξάνθης, Ιωάννης Δαλακούρας, μαζί με συνεργάτες του.

Ο Σύλλογος ευχαριστεί τους συνδιοργανωτές, τους αρωγούς και τους υποστηρικτές της εκδήλωσης, καθώς και την Περιφερειακή Ενότητα Ξάνθης της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στους 35 εθελοντές αιμοδότες που προσέφεραν αίμα την Κυριακή 14 Ιουνίου στον χώρο του Δημαρχείου Ξάνθης.

Ευχαριστίες απευθύνονται ακόμη στον διευθυντή, τους δασκάλους και τους μαθητές του 3ου Δημοτικού Σχολείου Ξάνθης, που συμμετείχαν στην έκθεση ζωγραφικής με θέμα την αιμοδοσία στην Πλατεία Διοικητηρίου, καθώς και στον Αθλητικό Όμιλο «Ο Ποσειδώνας» για τη συμμετοχή των μικρών αθλητών του.

Ο Σύλλογος ευχαριστεί επίσης το Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης, τα μέσα ενημέρωσης του Νομού, καθώς και το Γηροκομείο Ξάνθης «Ο Μέγας Βασίλειος» για τη φιλοξενία και τη στήριξη των δράσεων.

Όσοι τιμηθέντες εθελοντές δεν μπόρεσαν να παραστούν στην εκδήλωση, μπορούν τις επόμενες ημέρες να περάσουν από τα γραφεία του Συλλόγου «Η Αγάπη», για να παραλάβουν τα βραβεία, τα μετάλλια και τους επαίνους τους.

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου αφιερώνει στους εθελοντές αιμοδότες το μήνυμα: «Σε ευχαριστώ για το δώρο της ζωής. Σε ευχαριστώ που είσαι εθελοντής αιμοδότης», υπενθυμίζοντας ότι «Δίνουμε το αίμα μας γιατί μας περισσεύει η αγάπη και γιατί αίμα δίνουν αυτοί που νοιάζονται σε αυτούς που το χρειάζονται!».

Φωτογραφικό υλικό:

Continue Reading

ΔΡΑΜΑ

ΣΕΜΜ-Θ: Το ελληνικό μάρμαρο στη νέα εθνική στρατηγική εξωστρέφειας

Ο πρόεδρος του ΣΕΜΜ-Θ Γεώργιος Φιλιππίδης στην εκδήλωση για τη νέα εθνική στρατηγική εξωστρέφειας
image_print

Στην εκδήλωση του Υπουργείου Εξωτερικών με θέμα «Εξωστρέφεια για μια ισχυρή Ελλάδα: Η διεθνής παρουσία της χώρας ως δύναμη ευημερίας, αξιοπιστίας και κοινωνικής προόδου» παρέστη ο πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Μαρμάρου Μακεδονίας – Θράκης, Γεώργιος Κ. Φιλιππίδης.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο The Ellinikon Experience Centre στην Αθήνα, τη Δευτέρα 15 Ιουνίου 2026, με κεντρική παρουσία του Υπουργού Εξωτερικών Γιώργου Γεραπετρίτη και του Υφυπουργού Εξωτερικών, αρμόδιου για την Οικονομική Διπλωματία και την Εξωστρέφεια, Χάρη Θεοχάρη.

Η παρουσία του προέδρου του ΣΕΜΜ-Θ εντάσσεται στη στρατηγική του Συνδέσμου για ενεργό συμμετοχή στον εθνικό διάλογο γύρω από την εξωστρέφεια, την οικονομική διπλωματία, την παραγωγική ανασυγκρότηση και τη διεθνή προβολή των ελληνικών εξαγώγιμων προϊόντων υψηλής προστιθέμενης αξίας.

Στο επίκεντρο της εκδήλωσης βρέθηκε το Στρατηγικό Σχέδιο Εξωστρέφειας 2026–2030, το οποίο αποτελεί τον μεσοπρόθεσμο οδικό χάρτη για τη νέα φάση της ελληνικής οικονομικής διπλωματίας.

Για τον ΣΕΜΜ-Θ, η νέα αυτή εθνική στρατηγική παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς ο κλάδος του ελληνικού μαρμάρου αποτελεί έναν από τους πλέον αναγνωρίσιμους και εξαγωγικούς παραγωγικούς τομείς της χώρας.

Όπως τονίζεται, το ελληνικό μάρμαρο δεν αποτελεί μόνο προϊόν διεθνούς εμπορίου, αλλά και υλικό πολιτισμού, αρχιτεκτονικής μνήμης, τεχνογνωσίας και διαχρονικής ελληνικής ταυτότητας.

Η Ανατολική Μακεδονία και Θράκη, με επίκεντρο τη Δράμα, την Καβάλα, τη Θάσο και την Ξάνθη, συγκροτεί έναν από τους ισχυρότερους παραγωγικούς πυρήνες φυσικού λίθου στην Ευρώπη.

Ο ΣΕΜΜ-Θ επιδιώκει την ουσιαστική ένταξη του ελληνικού μαρμάρου στη νέα εθνική αρχιτεκτονική εξωστρέφειας, με στόχο την ανάδειξη του κλάδου ως πεδίου παραγωγής, εξαγωγικής αξιοπιστίας, διεθνούς συνεργασίας και σύγχρονης οικονομικής διπλωματίας.

Σύμφωνα με τον Σύνδεσμο, το ελληνικό μάρμαρο μπορεί να λειτουργήσει ως εμβληματικός πρεσβευτής της χώρας, αναδεικνύοντας την ποιότητα, την αντοχή, τη συνέχεια, την τεχνογνωσία και τη δημιουργική εξωστρέφεια της ελληνικής παραγωγής.

Continue Reading

ΞΑΝΘΗ

Ξάνθη: Παράταση αιτήσεων για οκτώ μόνιμες θέσεις ιατρών στο Γενικό Νοσοκομείο

Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης – Παράταση αιτήσεων για μόνιμες θέσεις ιατρών ΕΣΥ
image_print

Παράταση έως και τις 25 Ιουνίου 2026 δόθηκε στην προθεσμία υποβολής αιτήσεων για την κάλυψη οκτώ μόνιμων θέσεων ιατρών Ε.Σ.Υ. στο Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης.

Η προκήρυξη αφορά ειδικότητες κρίσιμες για τη λειτουργία του νοσοκομείου, μεταξύ των οποίων Αναισθησιολογία, Νευρολογία, Χειρουργική, Εσωτερική Παθολογία και θέσεις ιατρών για τη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.

Αναλυτικά, προκηρύσσονται μία θέση Διευθυντή Αναισθησιολογίας, μία θέση Επιμελητή Β΄ Νευρολογίας, μία θέση Επιμελητή Α΄ Χειρουργικής, μία θέση Επιμελητή Β΄ Χειρουργικής και μία θέση Επιμελητή Α΄ Εσωτερικής Παθολογίας.

Παράλληλα, προβλέπονται τρεις θέσεις για τη ΜΕΘ, μία σε βαθμό Διευθυντή, μία σε βαθμό Επιμελητή Α΄ και μία σε βαθμό Επιμελητή Β΄. Οι θέσεις της ΜΕΘ μπορούν να καλυφθούν από ιατρούς προβλεπόμενων ειδικοτήτων, όπως Εσωτερικής Παθολογίας, Καρδιολογίας, Πνευμονολογίας, Αναισθησιολογίας, Χειρουργικής, Νεφρολογίας, Νευρολογίας, Νευροχειρουργικής και Χειρουργικής Θώρακος – Καρδιάς.

Σύμφωνα με τη Διοίκηση του Νοσοκομείου, η εξέλιξη αυτή αποτελεί σημαντικό βήμα για την ενίσχυση των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας προς τους πολίτες της Ξάνθης και της ευρύτερης περιοχής.

Ιδιαίτερη σημασία έχει και η στήριξη της ΣΕΚΕ Α.Ε., η οποία ανακοίνωσε πρόσθετο οικονομικό κίνητρο ύψους 8.000 ευρώ ετησίως για δύο έτη για τους τρεις ιατρούς που θα στελεχώσουν τη ΜΕΘ, καθώς και αντίστοιχη ενίσχυση για τη θέση της Αναισθησιολογίας.

Παράλληλα, συνεχίζεται η εφαρμογή του προγράμματος επιδότησης ενοικίου για νέους ιατρούς, με τη συνδρομή του Δήμου Ξάνθης και της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, ενώ ισχύουν και τα θεσμοθετημένα οικονομικά κίνητρα για τις άγονες και προβληματικές περιοχές.

Η Διοίκηση του Γενικού Νοσοκομείου Ξάνθης απευθύνει ανοιχτή πρόσκληση προς τους ιατρούς των αντίστοιχων ειδικοτήτων να υποβάλουν αίτηση και φάκελο ενδιαφέροντος για την ένταξή τους στο ιατρικό δυναμικό του Νοσοκομείου.

Όπως τονίζεται, η στελεχιακή ενίσχυση των κλινικών και ιδιαίτερα η επαναλειτουργία της ΜΕΘ αποτελούν ουσιαστική επένδυση στην ασφάλεια των πολιτών και στην αναβάθμιση της ποιότητας των υπηρεσιών υγείας.

Η Διοίκηση του Νοσοκομείου εκφράζει ευχαριστίες προς την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υγείας, την 4η Υγειονομική Περιφέρεια, τη ΣΕΚΕ, την Τοπική Αυτοδιοίκηση, το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, τον Ιατρικό Σύλλογο Ξάνθης και όλους τους φορείς και ιδιώτες που συνέβαλαν στην επίτευξη του στόχου.

DNews Widget
Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
Banner
text about elections

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en