ΕΒΡΟΣ
Έπιασε λιμάνι το FSRU «Αλεξανδρούπολις»

Επειτα από ένα μακρύ ταξίδι από το ναυπηγείο Seatrium της Σιγκαπούρης, το δεξαμενόπλοιο της GasLog κατέφτασε στην Αλεξανδρούπολη μετασκευασμένο σε πλωτή μονάδα αποθήκευσης και επαναεριοποίησης υγροποιημένου φυσικού αερίου (FSRU) και με το όνομα «Αλεξανδρούπολις» προς τιμήν της πόλης και των κατοίκων της, που θα το φιλοξενήσει μόνιμα πια στο Θρακικό πέλαγος.
Το «Αλεξανδρούπολις» απέπλευσε στις 26 Νοεμβρίου από το Seatrium, το ιστορικό ναυπηγείο Keppel της Σιγκαπούρης, όπου έχουν γίνει οι περισσότερες μετασκευές πλοίων LNG σε FSRU, και μέσω του Σουέζ έφτασε στην Αλεξανδρούπολη την Κυριακή 17 Δεκεμβρίου για να αγκυροβολήσει σε διάστημα 5-6 ημερών στη μόνιμη θέση του 17,6 χλμ. νοτιοδυτικά του λιμένα και σε απόσταση 10 χλμ. από την απέναντι ακτή, τηρώντας τους αυστηρούς κανονισμούς ασφαλείας της οδηγίας Seveso που διαπνέει τέτοια έργα.