Επανεκκίνηση για τη Δράμα: «Φροντίδα για όλους – Το πρόγραμμά μας για τα ΑμεΑ»
Η άσκηση κοινωνικής πολιτικής, μέριμνας και αλληλεγγύης προς όφελος του συνόλου των δημοτών αποτελεί βασικό μέλημα της παράταξής μας «Επανεκκίνηση για τη Δράμα» και του επικεφαλής μας και υπ. Δημάρχου Δράμας Γιώργο Παπαδόπουλου
Με προτεραιότητα τον άνθρωπο, αναλαμβάνουμε πρωτοβουλίες και αναπτύσσουμε δράσεις που στοχεύουν στην ενίσχυση της απασχόλησης, στην κοινωνική στήριξη ευπαθών ομάδων και στην κάλυψη των αναγκών του συνόλου των δημοτών.
Για ΑμεΑ στο πρόγραμμά μας περιλαμβάνονται οι εξής παρεμβάσεις:
Απόλυτη κοινωνική ενσωμάτωση και εξασφάλιση συνθηκών αξιοπρεπούς διαβίωσης για τα Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ). διαμορφώνουμε στην πόλη τις απαραίτητες υποδομές για ΑμεΑ, με δίκτυα πεζοδρομίων, με ράμπες παντού και εξασφαλίζουμε προσβασιμότητα σε όλα τα δημόσια κτίρια.
Διασφάλιση της προσβασιμότητας σε όλες τις κατηγορίες ατόμων με αναπηρία – με σωματική αναπηρία (π.χ. κινητική), αισθητηριακή αναπηρία (π.χ. κώφωση/τύφλωση) κ.λπ. – στο φυσικό και ηλεκτρονικό περιβάλλον, στους εξωτερικούς χώρους, χώρων πρασίνου, αλσών, παρκών κ.λπ. και πρόσβαση στις κτιριακές υποδομές.
Ενίσχυση της χρήσης νέων τεχνολογιών στην υποστήριξη των αναπήρων. ∆ηµιουργία Ηλεκτρονικού Χάρτη/Πλατφόρμας Προσβασιμότητας για ΑμεΑ για το σύνολο του δήμου μας (δημόσια κτίρια, ιδιωτικά ιατρεία, εργαστήρια κλπ).
Λειτουργία γραφείου στον δήμο για την υλοποίηση προγραμμάτων που στοχεύουν αποκλειστικά στη βελτίωση της ζωής και της υγείας των αναπήρων.
Ανάπτυξη και ενδυνάμωση της αυτόνομης διαβίωσης των αναπήρων ατόμων μέσα από την προσαρμογή των υπηρεσιών του δήμου στα λειτουργικά γνωρίσματα των και με την παροχή ισότιμων ευκαιριών.
Δράσεις και προγράμματα στα σχολεία του δήμου μας ώστε μέσα από τη σύμπραξη, τη συνεργασία και τη συλλογική δημιουργία, οι μελλοντικοί ενήλικες, να γνωρίσουν και να συναισθανθούν τις ανάγκες, τα συναισθήματα, τα δικαιώματα αλλά και τις δυσκολίες που βιώνουν καθημερινά συνάνθρωποι μας που έχουν κάποια μορφή αναπηρίας, και να υιοθετήσουν μια υγιή νοοτροπία και κουλτούρα, απελευθερωμένη από στερεότυπα και διακρίσεις.
Ενίσχυση, ενδυνάμωση και έλεγχος των συνθηκών της εργασίας των αναπήρων με στόχο την οικονομική αυτονόμηση και τη βελτίωση της αυτοεικόνας.
Προσβασιμότητα και ασφαλή χρήση των παιδικών χαρών από παιδιά με ειδικές ανάγκες για να παίζουν, να ανακαλύπτουν και να κοινωνικοποιούνται ελεύθερα, χωρίς διακρίσεις!
Μελέτη και ανακατασκευή υφιστάμενου δημοτικού κτιρίου για την παροχή δωρεάν δημόσιας ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης στους αναπήρους όλων των ηλικιών και για όλα τα στάδια και τις εκπαιδευτικές βαθμίδες (Παιδικός Σταθµός, Νηπιαγωγείο, ∆ηµοτικό, Γυµνάσιο).
Συνεργασία με τα αθλητικά σωματεία της πόλης και υλοποίηση προγραμμάτων μαζικού αθλητισμού για τους συμπολίτες μας με αναπηρία.
Μέριμνα για την ακώλυτη χρήση των εγκαταστάσεων και της πισίνας του υπό κατασκευή κολυμβητηρίου.
Αγορά οχήματος βαν 9 θέσεων για τις ανάγκες μετακίνησης των ΑμεΑ του Δήμου μας.
Παρέδωσε 4 μηχανές στην Αστυνομική Διεύθυνση Καβάλας ο Alex Haditaghi
Στην παράδοση τεσσάρων μηχανών προς την Αστυνομική Διεύθυνση Καβάλας προχώρησε το πρωί της Τετάρτης ο επιχειρηματίας Alexander Haditaghi.
Ο κ. Haditaghi πρόκειται να προχωρήσει σε μία σειρά ενεργειών στήριξης στην τοπική κοινωνία (αναμένεται αντίστοιχη ενέργεια από τον ίδιο και στον τομέα της υγείας) και η παράδοση των μηχανών στην Αστυνομική Διεύθυνση είναι η πρώτη από αυτές.
Από την απόφαση προκύπτει αύξηση 277 θέσεων εισακτέων έναντι των περσινών, που ήταν 68.574 θέσεων. Σημειώνεται ότι εκ των 277 νέων θέσεων, οι 100 αφορούν το νέο τμήμα Ψυχολογίας του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης.
Δείτε αναλυτικά τους πίνακες με τους φοιτητές που θα πάρει κάθε σχολή:
Το πρόγραμμα των φετινών Πανελλαδικών Εξετάσεων
Οι πανελλαδικές 2024 ξεκινούν στις 31 Μαΐου 2024 με το κοινό μάθημα Γενικής Παιδείας, Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία.
Την Τρίτη, 4 Ιουνίου, το πρόγραμμα των εξετάσεων έχει ως ακολούθως: Αρχαία Ελληνικά (Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών), Μαθηματικά (Ο.Π. Θετικών Σπουδών και Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής) και Βιολογία (Ο.Π. Σπουδών Υγείας).
Την Πέμπτη 6 Ιουνίου, τα εξεταζόμενα μαθήματα είναι: Λατινικά (Ο.Π. Ανθρωπιστικών Σπουδών), Χημεία (Ο.Π. Θετικών Σπουδών και Σπουδών Υγείας) και Πληροφορική (Ο.Π. Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής).
Λόγω διεξαγωγής των ευρωεκλογών στις 9 Ιουνίου, οι Πανελλαδικές θα ολοκληρωθούν την Τετάρτη 12 Ιουνίου.
Οι εξετάσεις στα ειδικά μαθήματα των Πανελλαδικών έχουν προγραμματιστεί για το διάστημα μεταξύ 18 έως και 28 Ιουνίου 2024.
Οι αλλαγές στις φετινές Πανελλαδικές
Οι αλλαγές στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2024 είναι οι εξής:
Στα αγωνίσματα για την εισαγωγή στα Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, αντικαθίσταται το αγώνισμα του Δρόμου 400μ. με το αγώνισμα του Δρόμου 200μ. για τα αγόρια, που συμμετέχουν στις πρακτικές δοκιμασίες.
Επίσης, στο φετινό μηχανογραφικό δελτίο, στο Επιστημονικό Πεδίο Θετικών Επιστημών το Τμήμα «Επιστήμης και Τεχνολογίας Υλικών (Ηράκλειο) του πανεπιστημίου Κρήτης μετονομάζεται σε «Επιστήμης και Μηχανικής Υλικών (Ηράκλειο).
Τέλος, σημειώνονται αλλαγές στον τρόπο εξέτασης των υποψηφίων για τα τμήματα Μουσικών Σπουδών καθώς επίσης και στη βαθμολόγηση και τον υπολογισμό των μορίων.
Κηφισιά | Ξέχασαν αγόρι 4,5 ετών σε σχολικό για έξι ώρες – Δύο συλλήψεις
Δικογραφία για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο σχηματίστηκε σε βάρος ενός οδηγού σχολικού λεωφορείου, της συνοδού και του ιδιοκτήτη της εταιρείας των οχημάτων που είχε μισθώσει η Περιφέρεια Αττικής, οι οποίοι άφησαν ένα αγοράκι 4,5 ετών για έξι ώρες μέσα στο λεωφορείο.
Ο πατέρας του ανήλικου παιδιού προχώρησε στην υποβολή καταγγελίας για το περιστατικό.
Οπως κατήγγειλε ο πατέρας του, παρέδωσε τον γιο του στο σχολικό, για τη μεταφορά του στο 2ο Νηπιαγωγείο Κηφισιάς. Εκεί, ανακάλυψαν κατά τις μεσημεριανές ώρες ότι το παιδί δεν βρισκόταν στο σχολείο.
Από το νηπιαγωγείο κάλεσαν τους γονείς για να τους ενημερώσουν πως το παιδί δεν είχε δώσει το «παρών». Σύμφωνα με πληροφορίες της «Κ», το παιδί είχε αποκοιμηθεί στα πίσω καθίσματα, όπου και εντοπίστηκε το μεσημέρι.
Το αγοράκι φέρεται να έμεινε μέσα στο λεωφορείο από τις 8 το πρωί έως τις 2 το μεσημέρι.
Για την υπόθεση συνελήφθη ο οδηγός του σχολικού λεωφορείου όπως και η συνοδηγός.