ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Email Marketing (Μέρος 1ο)

Γιατί πρέπει να επιλέξουμε το email marketing;

Οι πιο πολλοί από εμάς θα σκέφτονται ότι το Email Marketing αποτελεί ένα ξεπερασμένο «κανάλι» επικοινωνίας  Marketing, αφού στο «μυαλό» μας, περνούν πλέον πιο μοντέρνοι τρόποι επικοινωνίας, όπως Instagram, Facebook, Twitter και πλήθος άλλων εφαρμογών social media, που «κυκλοφορούν»….

Πολλοί επίσης θα πουν, ότι, εάν ρίξουμε το βάρος μας σε Digital  εφαρμογές, θα πετύχουμε καλύτερο αποτέλεσμα, & ότι το email marketing έχει πλέον «πεθάνει»….

Η πραγματικότητα όμως θα τους διαψεύσει, αφού πλήθος ερευνών έχουν αποδείξει «πανηγυρικά» ακριβώς το αντίθετο.

Το email marketing, αποτελεί παραδοσιακά, έναν εξαιρετικό τρόπο, στο να προσεγγίσουμε κοινό, χωρίς να ξοδέψουμε «πολλά» χρήματα.

Το email marketing, είναι «μακράν» το  πιο ανταποδοτικό «κανάλι» marketing online.  Έχει υπολογιστεί ότι το email marketing, παράγει εννιά (9) φορές περισσότερες πωλήσεις από όλα τα κοινωνικά δίκτυα μαζί.

Επίσης σύμφωνα με στοιχεία άλλης έρευνας, αναφέρει ότι για κάθε 1 € που δαπανούμε στο email marketing, μας επιστρέφει πίσω 50 €.

Στατιστικά στοιχεία για το Email Marketing….

  1. Το 95% των online καταναλωτών έχει email,
  2. Το 93% των online καταναλωτών ελέγχει καθημερινά το email,
  3. Το 70% των online καταναλωτών έχει κάνει μία τουλάχιστον online αγορά  εξαιτίας ενός email,
  4. To 80% των καταναλωτών προτιμούν να λαμβάνουν ενημερώσεις για τις προσφορές και τα προϊόντα, μέσω του email τους,
  5. Το 60% των email, ανοίγονται σε κινητά και tablets,
  6. Το 100% των e-shop που αγοράζουμε, μας ζητά το email.

Μετατροπή επισκεψιμότητας

Πολλοί θεωρούν ότι δεν μπορούν να πουλήσουν, όσο θα ήθελαν  μέσα από την σελίδα τους, επειδή δεν έχουν αρκετή επισκεψιμότητα. Είναι όμως πραγματικά πρόβλημα η επισκεψιμότητα; ή οφείλεται σε άλλους λόγους;

Όσο περισσότερη ή μεγαλύτερη επισκεψιμότητα έχει ένα site, αυτή δεν μεταφράζεται αυτόματα και σε πωλήσεις στο e-shop.  Άρα καταλαβαίνουμε ότι το βασικό πρόβλημα δεν είναι η επισκεψιμότητα ενός site ή ενός e-shop, αλλά πως οι επισκέπτες – καταναλωτές που θα εισέλθουν στο site, θα μετατραπούν σε πελάτες.

Σε αυτό το σημείο θα ήταν σκόπιμο να ξεχωρίσουμε τρία (3) είδη επισκεψιμότητας:

  1. Επισκεψιμότητα που ελέγχουμε
  2. Επισκεψιμότητα που δεν ελέγχουμε
  3. Επισκεψιμότητα που μας ανήκει

Ας αναλύσουμε όμως αυτές τις μορφές επισκεψιμότητας……

  • Επισκεψιμότητα που ελέγχουμε

Όταν λέμε, «επισκεψιμότητα που ελέγχουμε», εννοούμε την επισκεψιμότητα που έρχεται σε μία σελίδα, μέσω των διαφημίσεων που κάνουμε  μέσω Google, Facebook κ.λ.π.

Σε αυτήν την περίπτωση, μέσω της διαφήμισης, ωθούμε τον επισκέπτη όχι απλά στο site μας, αλλά  στην Landing Page της διαφήμισης που έχουμε εμείς καθορίσει. Έτσι λοιπόν ελέγχουμε τον τελικό προορισμό του επισκέπτη. Το μυστικό σε αυτού του είδους την επισκεψιμότητα, είναι να δημιουργήσουμε διαφημίσεις που όχι μόνο δεν θα στοχεύουν στο site μας, αλλά σε κάποια σελίδα του site που θα μπορεί να αφήσει το email του.

  • Επισκεψιμότητα που δεν ελέγχουμε

Όταν λέμε, «επισκεψιμότητα που δεν ελέγχουμε», εννοούμε την επισκεψιμότητα που έρχεται, μέσω των μηχανών αναζήτησης και όχι μόνο. Εδώ λοιπόν μιλάμε για επισκεψιμότητα που προέρχεται, είτε ο επισκέπτης εισέρχεται στο site επειδή μας βρήκε σε αναζήτηση στης μηχανές αναζήτησης, είτε τυχαία. Μέσα από αυτήν την διαδικασία δεν έχουμε κανέναν έλεγχο, για το ποιος μπορεί να δει τα βίντεο, τα άρθρα, ή οτιδήποτε άλλο έχουμε στο site. Το μυστικό σε αυτού του είδους την επισκεψιμότητα, είναι να έχουμε δημιουργήσει με τέτοια μορφή το site, ώστε να ωθήσουμε τον επισκέπτη σε κάποιο banner ή link ώστε να αφήσει το email του.

  • Επισκεψιμότητα που μας ανήκει

Όταν λέμε, «επισκεψιμότητα που μας ανήκει», εννοούμε την επισκεψιμότητα που έχουμε, από άτομα που έχουμε στη λίστα των email, ή από followers από τα κοινωνικά δίκτυα της επιχείρησης. Μπορούμε να στείλουμε μηνύματα και να δημιουργήσουμε νέα επισκεψιμότητα όποτε θέλουμε, χωρίς επιπλέον διαφημιστικά κόστη. Έτσι δημιουργούμαι στοχευόμενη και  άμεση επισκεψιμότητα στο site.

Υπάρχει λοιπόν μεθοδολογία, ώστε να μπορέσουμε να δημιουργήσουμε αυτήν την λίστα των email;

Συνήθη Λάθη στο Email Marketing

Η λίστα email, είναι μία βάση δεδομένων, την οποία κεφαλαιοποιούμαι συνεχώς για να κερδίζουμε χρήματα. Προτεραιότητα πρέπει να έχουμε στο να δημιουργήσουμε μια λίστα  email, από υποψήφιους αλλά και από  υφιστάμενους πελάτες. Δεν πρέπει οι επιχειρήσεις, να αγοράσουν έτοιμες λίστες πελατών, γιατί έτσι δημιουργούνται μηνύματα spam. Την λίστα θα πρέπει  να την χτίσουν, θα πρέπει να σε μάθουν και να σε εμπιστεύονται και αυτό θα το δημιουργήσουμε. Όταν ένας επισκέπτης ή ένας πελάτης εγγραφτεί στο Newsletters, θα πρέπει να δίνουν οι επιχειρηματίες ένα αντάλλαγμα, π.χ. έκπτωση για την πρώτη αγορά, δωρεάν έξοδα αποστολής της αποστολής της παραγγελίας ή ενημερωτικά βίντεο και αρχεία PDF,  δεν δουλεύει το να ζητήσεις από τον επισκέπτη το email του, με σκοπό να του στέλνεις νέα, και προσφορές. Τα μηνύματα δεν πρέπει να στρέφονται γύρω από την εταιρεία και τα προϊόντα της, θα πρέπει να καλλιεργηθεί σχέση με τον πελάτη και να κερδίσεις εμπιστοσύνη. Οι υποψήφιοι πελάτες αγοράζουν από επιχείρηση που εμπιστεύονται, όχι από αυτή που έχει καλές τιμές ή προσφορές. Το βασικό στο Email Marketing, είναι να παραδοθεί το email, και όταν οι πάροχοι των email, βλέπουν ένα μεγάλο αριθμό από emails, να φεύγουν για να παραδοθούν από έναν ιδιωτικό server, αρχίζουν να κόβουν τα emails, οπότε αυτά, ούτε καν παραδίδονται.

ΑπάντησηΑκύρωση απάντησης

Exit mobile version