Connect with us

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Email Marketing ( Μέρος 2ο )

Στο προηγούμενο άρθρο μας αναλύσαμε την έννοια του Email Marketing, στα συνήθη λάθη που κάνουμε & στα είδη επισκεψιμότητας που έχουμε. Στο σημερινό μας άρθρο θα μας απασχολήσει, η δημιουργία και το «χτίσιμο» της λίστας email & θα κάνουμε ανάλυση κάποιων ιδιαιτέρων στοιχείων.

  1. Δημιουργία και «Χτίσιμο» λίστας email

Το πρώτο (1ο) βήμα για την δημιουργία λίστας email, είναι να κάνουμε την εγγραφή μας σε μία πλατφόρμα Email Marketing, το δεύτερο (2ο) βήμα είναι να χτίσουμε την λίστα μας και το τρίτο (3ο) βήμα είναι να κάνουμε την λίστα να μας εμπιστευθεί.

Ας αναλύσουμε όμως αυτές τα τρία (3) βήματα……

  1. Πρώτο (1ο) βήμα: Δημιουργία λίστας email

Όταν κάνουμε την εγγραφή μας σε μία τέτοιου είδους πλατφόρμα, έχουμε την δυνατότητα να επιλέξουμε μια σειρά από εργαλεία που δεν μας παρέχουν οι άλλες πλατφόρμες. Μας δίνετε η δυνατότητα να φτιάξουμε π.χ. φόρμες εγγραφών και λήψης email, να στέλνουμε αυτοματοποιημένα μηνύματα, να φτιάξουμε καμπάνιες email, και Newsletter. Μπορούμε να δούμε στατιστικά στοιχεία, και εργαλεία που θα μας βοηθήσουν να βελτιώσουμε τα μηνύματα μας, τις πωλήσεις μας.

  1. Δεύτερο (2ο) βήμα: «Χτίσιμο» λίστας  email

Για να στείλουμε email, θα πρέπει να έχουμε email….

Πως μπορούμε να έχουμε όμως αυτήν την λίστα; Υπάρχουν δύο (2) τρόποι: ο πρώτος (1ος)  είναι η έτοιμη λίστα και ο δεύτερος (2ος) είναι η δημιουργία λίστας email.

Ποια είναι όμως πιο εποικοδομητική;

Με τον πρώτο (1ο) τρόπο, αγοράζουμε έτοιμες λίστες, οπότε,  υπάρχει ο  κίνδυνος να «βλάψουμε» την «φήμη» της εταιρείας στους παρόχους email, π.χ. Google, Yahoo με άμεσο κίνδυνο να email που στέλνουμε να πηγαίνουν στα spam.  Γι’ αυτό είναι καλύτερα να χρησιμοποιούμε τον δεύτερο (2ο) τρόπο. Με τον τρόπο αυτό  δημιουργούμε την λίστα των πελατών που θα τους στέλνουμε τα emails. Ο καλύτερος τρόπος για να το πετύχουμε αυτό, είναι να δώσουμε κάτι «δωρεάν», όπως η παροχή εκπτωτικού κουπονιού, με αντάλλαγμα το email.

  • Τρίτο (3ο) βήμα: Follow-up των email…..

Ο βασικός στόχος είναι να κάνουμε τον άγνωστο επισκέπτη να μας γνωρίσει, να βρουν ενδιαφέρον ότι παρέχουμε και να μας εμπιστευθούν. Αυτό μπορούμε να το πετύχουμε, κάνοντας τακτικό follow-up στα email, με μια σειρά από μηνύματα που θα στέλνουμε. Εδώ πρέπει να προσέξουμε ότι η συνεχή αποστολή μηνυμάτων email με προσφορές δεν πρόκειται να δουλέψει και τα email θα πηγαίνουν στα spam, και τα μέλη μας θα αναγκαστούν να πατήσουν το κουμπί που γράφει «unsubscribe».

 

  1. Πρακτικές Email Marketing

To Email Marketing μπορεί να εφαρμοσθεί σε διαφορετικές μορφές. Ας δούμε, όμως, μερικές επιτυχημένες και δοκιμασμένες πρακτικές του:

  • Καλωσορίστε νέους συνδρομητές με welcome email : Το πιο σημαντικό email που μπορεί να στείλει μια επιχείρηση είναι το welcome email. Είναι συνήθως το πρώτο μήνυμα (ή μια σειρά από μηνύματα) που λαμβάνει ένας νέος συνδρομητής, γεγονός που το καθιστά ως μια εξαιρετική ευκαιρία για να ορίσετε τις προσδοκίες του. Τα welcome email είναι μια καμπάνια που σημειώνει τις υψηλότερες επιδόσεις, καθώς είναι εκείνα τα μηνύματα με τον μεγαλύτερο αριθμό ανοιγμάτων.
  • Διατηρήστε το κοινό, χρησιμοποιώντας το newsletter: Με τα τακτικά email, έχετε την ευκαιρία να μοιραστείτε με το κοινό σας τα ημερήσια,  εβδομαδιαία ή μηνιαία νέα σχετικά με την επιχείρησή σας, ή τα προϊόντα  σας. Επίσης το newsletter είναι ένα format μέσα από το οποίο μπορείτε να επισημάνετε τα όποια σχόλια και reviews των πελατών σας, να παρουσιάσετε δείγματα νέων ερευνών ή να μοιραστείτε νέες και καινοτόμες ιδέες.
  • Ενθαρρύνετε τις πωλήσεις μέσω ειδικών προσφορών:  Όταν ξεκινήσετε την προώθηση μιας ειδικής προσφοράς ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας σας, το Email Marketing αποτελεί ένα γρήγορο και αποτελεσματικό τρόπο. Μπορείτε να προσαρμόσετε τα μηνύματα αυτά, χρησιμοποιώντας τη στόχευση συμπεριφοράς. Για παράδειγμα, μπορείτε να ενημερώσετε τους πελάτες όταν ένα προϊόν είναι προς πώληση, Ή μπορείτε να στείλετε στους πιο πιστούς πελάτες σας μια ειδική έκπτωση, ώστε να τους ευχαριστήσετε για το γεγονός ότι παραμένουν πιστοί στην επιχείρησή σας.
  • Αποστολή ενημερώσεων σχετικά με το brand σας:  Πιθανώς ένα αγαπημένο προϊόν των πελατών ή κάποια υπηρεσία που προσφέρετε να αλλάξει με κάποιο τρόπο, όπως  το σύνολο του brand  να ανανεώσει την εικόνα του. Όλα αυτά είναι πράγματα για τα οποία οι πελάτες σας θα πρέπει να είναι ενήμεροι. Επίσης, οι ειδοποιήσεις για τις online παραγγελίες γίνονται, κατά κύριο λόγο, μέσω ενός μηνύματος email. Έτσι, διευκολύνετε τους πελάτες σας να παρακολουθούν ανά πάσα στιγμή την παραγγελία τους και να προγραμματίζουν την παράδοσή της.
  • Υπενθυμίστε στους πελάτες σας να ολοκληρώσουν μία ενέργεια:  Μια email καμπάνια προς εκείνους που εγκατέλειψαν το ηλεκτρονικό τους καλάθι, κατά την διάρκεια της online αγοράς τους,  αποτελεί ένα καλό παράδειγμα υπενθυμίσεων που φέρνει  αποτέλεσμα. Όταν ένας online αγοραστής προσθέτει κάποιο προϊόν στο καλάθι του αλλά δεν οδηγείται στη διαδικασία του check out, τότε αυτά τα αυτοματοποιημένα μηνύματα email “πιάνουν δουλειά”, ωθώντας τον αγοραστή να επιστρέψει στο web-site και να ολοκληρώσει την αγορά του.
  • Συνδεθείτε με τους συνδρομητές σας σε ειδικές περιπτώσεις: Είναι πολλά τα brands που στέλνουν στους συνδρομητές τους  email για να τους επισημάνουν ειδικές περιστάσεις, όπως γενέθλια, επετείους  κ.λ.π. Τα συγκεκριμένα μηνύματα κάνουν τους πελάτες και τους συνδρομητές σας να νιώθουν πιο ξεχωριστοί, αφού προσαρμόζετε το περιεχόμενό τους μόνο γι’ αυτούς.

Για να βελτιώσουμε την επιχείρηση μας, θα πρέπει να γράφουμε για τους «πελάτες» μας, να γίνουμε πηγή πληροφοριών  και γνώσεων για το κοινό μας, πρέπει να βοηθήσουμε το κοινό με γνώσεις και ιδέες.

Click to comment

Απάντηση

ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ

Αυτή είναι η μαύρη τρύπα στο κέντρο του γαλαξία μας

Η μαύρη τρύπα στο κέντρο του σπειροειδούς γαλαξία μας- Έχει μάζα περίπου 4 εκατομμύρια φορές μεγαλύτερη από τον Ήλιο

Ένα σημαντικό επίτευγμα στο πεδίο της αστρονομίας και της αστροφυσικής ανακοίνωσαν σήμερα οι επιστήμονες: τη «φωτογράφηση» για πρώτη φορά της τεράστιας μαύρης τρύπας που βρίσκεται στο κέντρο του δικού μας γαλαξία.

Το επίτευγμα-ορόσημο κατέστη εφικτό από το Τηλεσκόπιο Ορίζοντα Γεγονότων (Event Horizon Telescope-EHT) και η ανακοίνωση έγινε με συνεντεύξεις Τύπου ταυτόχρονα σε πολλές χώρες (ΗΠΑ, Γερμανία, Χιλή, Ιαπωνία, Μεξικό, Ν. Κορέα, Κίνα κα) από τις ερευνητικές ομάδες της μεγάλης κοινοπραξίας του ΕΗΤ, σε συνεργασία με το Εθνικό Ίδρυμα Επιστημών των ΗΠΑ, το Ευρωπαϊκό Νότιο Παρατηρητήριο (ESO) και άλλους επιστημονικούς φορείς.

Η μαύρη τρύπα στο κέντρο του σπειροειδούς γαλαξία μας, γνωστή με το όνομα Τοξότης Α*, απέχει περίπου 26.000 έτη φωτός από τη Γη, έχει μάζα περίπου 4 εκατομμύρια φορές μεγαλύτερη από τον Ήλιο και καταναλώνει μια τεράστια ποσότητα υλικών (σκόνης, αερίων και ολόκληρων άστρων) που έλκονται από την πανίσχυρη βαρυτική έλξη της.

Το ΕΗΤ, που ξεκίνησε το 2012, είναι ένα «εικονικό» τηλεσκόπιο, αποτελούμενο από ένα παγκόσμιο δίκτυο συνεργαζομένων παρατηρητηρίων που από κοινού έχουν πολύ μεγαλύτερες δυνατότητες, όντας έτσι ικανό να παρατηρήσει άμεσα μια μαύρη τρύπα ή πιο σωστά το κοντινό περιβάλλον της.

Το 2019 οι επιστήμονες του ΕΗΤ είχαν αποκαλύψει την πρώτη «φωτογραφία» μαύρης τρύπας (ουσιαστικά ενός καυτού φωτεινού δακτυλίου πέριξ του σκοτεινού κέντρου της από όπου δεν μπορεί να «δραπετεύσει» το φως), στο κέντρο ενός άλλου γαλαξία, του Messier 87 (M87), σε απόσταση 54 εκατομμυρίων ετών φωτός. Η εν λόγω μαύρη τρύπα εκτιμάται ότι έχει πολύ μεγαλύτερη μάζα, περίπου 6,5 δισεκατομμύρια φορές μεγαλύτερη του Ήλιου.

Πηγή : https://epiloges.tv

Continue Reading

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Ποιοί διάσημοι εγκαταλείπουν το Twitter μετά την εξαγορά του από τον Ίλον Μασκ

Ώρες πριν από την ανακοίνωση, ο δισεκατομμυριούχος Ίλον Μασκ προέτρεψε τους «χειρότερους επικριτές» του να παραμείνουν στο Twitter. Ωστόσο, πολλοί χρήστες του ιστότοπου αντιδρούν στα νέα της πώλησης ανακοινώνοντας ότι θα διαγράψουν τους λογαριασμούς τους.

Η εξαγορά του Twitter από τον Ίλον Μασκ οδήγησε πολλές προσωπικότητες από οργανώσεις για τα ανθρώπινα δικαιώματα και από τη βιομηχανία της ψυχαγωγίας εκτός του μέσου κοινωνικής δικτύωσης.

Ο ιδρυτής της Tesla πέτυχε την εξαγορά της πλατφόρμας καταβάλλοντας ποσό 44 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Ώρες πριν από την ανακοίνωση, ο δισεκατομμυριούχος Ίλον Μασκ προέτρεψε τους «χειρότερους επικριτές» του να παραμείνουν στο Twitter. Ωστόσο, πολλοί χρήστες του ιστότοπου αντιδρούν στα νέα της πώλησης ανακοινώνοντας ότι θα διαγράψουν τους λογαριασμούς τους.

Η πρώτη σταρ υψηλού προφίλ που είπε ότι θα εγκαταλείψει την πλατφόρμα ήταν η Αγγλίδα ηθοποιός και παρουσιάστρια Τζαμίλα Τζαμίλ, η οποία είπε ότι φοβάται πώς θα αλλάξει το περιβάλλον υπό την ιδιοκτησία του Μασκ.

Εν τω μεταξύ, υπήρξαν κάποιοι που, ενώ επέκριναν τον Μασκ, δεσμεύτηκαν να παραμείνουν στην πλατφόρμα για να «παραμείνουν στον αγώνα». Άλλοι είδαν τους λογαριασμούς τους να επανενεργοποιούνται μετά την απαγόρευση λόγω παραβίασης κανόνων όταν το Twitter ανήκε στον Τζακ Ντόρσεϊ.

Η Αμερικανίδα τραγουδίστρια και ηθοποιός Εϊζέλια Μπανκς και ο πολιτικός σχολιαστής Τάκερ Κάρλσον επέστρεψαν στον ιστότοπο, στον οποίο δεν μπορούσαν να κάνουν δημοσιεύσεις. Ο Ice Cube – ο οποίος έχει περιορισμούς στον λογαριασμό του – εξέφρασε την ικανοποίησή του που το Twitter έχει νέο ιδιοκτήτη, γράφοντας: «Επιτέλους ελεύθερος! [Ίλον Μασκ] βγάλε το shadow ban φίλε μου…» ( πρακτική αποκλεισμού ή μερικού αποκλεισμού ενός χρήστη ή του περιεχομένου του)

Η Τζαμίλα Τζαμίλ ανακοίνωσε αμέσως τα σχέδιά της να εγκαταλείψει τον ιστότοπο, στέλνοντας ένα τελευταίο μήνυμα στους ακόλουθούς της, το οποίο περιελάμβανε τέσσερις φωτογραφίες της με τον σκύλο της.

Η ηθοποιός Μία Φάροου δημοσίευσε ένα tweet, το οποίο έκτοτε διαγράφηκε: «Λοιπόν, αν το Twitter γίνει ακόμα πιο τοξικό – με ψέματα τύπου Τραμπ και όλο το μίσος – θα ληφθεί λιγότερο σοβαρά υπόψη και άνθρωποι σαν εμένα θα αποτραβηχθούν – για την ειρήνη του μυαλού».

Αφού δέχθηκε κριτική από τους ακόλουθούς της, η Φάροου φάνηκε να άλλαξε γνώμη, ζητώντας από τον Μασκ να «κρατήσει το Twitter αντάξιο των προηγούμενων επιτευγμάτων του και των νομοταγών ανθρώπων παντού».

Η πρωταγωνίστρια της σειράς «Succession» Τζ. Σμιθ Κάμερον υπονόησε ότι θα στραφεί σε άλλο μέσο κοινωνικής δικτύωσης λόγω της εξαγοράς του Twitter από τον Ίλον Μασκ, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας The Independent.

«Έτοιμος κανείς να βρούμε άλλο φόρουμ που δεν είναι του Μασκ, χωρίς παραπληροφόρηση και συνεχή ροή αφιλτράριτου μίσους;»

Η Έιμι Σισκάιντ ακτιβίστρια για τις ελευθερίες, τα δικαιώματα των γυναικών και της LGBTQ κοινότητας και συγγραφέας του «The List: A Week-by-Week Reckoning of Trump’s First Yea» είπε ότι θα είναι διαθέσιμη για επικοινωνία μέσω Facebook «μέχρι να έρθει κάτι καλύτερο».

Εξηγώντας το σκεπτικό της απόφασής της να αποχωρήσει από το Twitter, έγραψε: «Οποιοδήποτε περιεχόμενο παρέχω εδώ πηγαίνει κατευθείαν στον πλουτισμό ενός ανθρώπου, ο οποίος νομίζω ότι είναι απολύτως απαίσιος».

Η συγγραφέας πρόσθεσε: «Οι άνθρωποι πρέπει να καταλάβουν ότι αυτή δεν είναι πλέον μια δημόσια εταιρεία. Κάθε ανάρτηση που κάνετε εδώ είναι δωρεάν περιεχόμενο για να πλουτίσετε έναν άνθρωπο, τον Ίλον Μασκ. Ελέγχει απόλυτα και δεν απαντά σε κανέναν. Δεν τον βλέπω ως ψυχικά σταθερό άτομο».

Πηγή: https://www.skai.gr/

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Περιφερειακός Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Α.Μ.Θ. | First Lego League Xanthi

Ο μεγαλύτερος Πανελλήνιος διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, Έρευνας και Καινοτομίας για παιδιά και φέτος στη Ξάνθη!

Μετά από δυό χρόνια, το First Lego League Xanthi επανέρχεται δια ζώσης στο διαγωνιστικό του κομμάτι, με σκοπό να χαρίσει χαμόγελα, καινοτομία και δημιουργικότητα. Συνολικά 16 ομάδες με 130 μαθητές,  απο την Ορεστιάδα, την Αλεξανδρούπολη, την Ξάνθη και τη Δράμα θα παρουσιάσουν τις καινοτόμες λύσεις τους στο κομμάτι των μεταφορών.

Διοργανώνεται από το Κέντρο Πολιτισμού Δήμου Ξάνθης, το Xanthi TechLab και την eduACT και ο προκριματικός της Ξάνθης βρίσκεται υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων.

Το FIRST® (For Inspiration and Recognition of Science and Technology) LEGO® League αποτελεί μια παγκόσμια διαγωνιστική διοργάνωση ρομποτικής, η οποία απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας 6 έως 16 ετών προκειμένου να ανακαλύψουν και να αγαπήσουν την επιστήμη και την τεχνολογία, μέσα από ψυχαγωγικές και διαδραστικές διαδικασίες. Οι συμμετέχοντες αποκτούν πραγματική εμπειρία επίλυσης προβλημάτων μέσω ενός καθοδηγούμενου, παγκόσμιου προγράμματος ρομποτικής, βοηθώντας τους σημερινούς μαθητές και εκπαιδευτικούς να χτίσουν μαζί ένα καλύτερο μέλλον.

Το FIRST® LEGO® League, είναι εγκεκριμένο πρόγραμμα από το Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων (Φ15/160778/Δ2) και εισάγει την επιστήμη, την τεχνολογία, την μηχανική και τα μαθηματικά (STEM) σε παιδιά ηλικίας 4-16 μέσω διασκεδαστικής, συναρπαστικής, πρακτικής μάθησης. Οι συμμετέχοντες αποκτούν πραγματική εμπειρία επίλυσης προβλημάτων μέσω ενός καθοδηγούμενου, παγκόσμιου προγράμματος ρομποτικής, βοηθώντας τους σημερινούς μαθητές και εκπαιδευτικούς να χτίσουν μαζί ένα καλύτερο μέλλον.

Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί στο Κέντρο Πολιτισμού του Δήμου Ξάνθης(φουαγιέ) και στους χώρους του Xanthi TechLab. Ώρα έναρξης 09.00. Για το γενικό κοινό και τους γονείς θα υπάρχει live streaming

*Η είσοδος στο χώρο  θα πραγματοποιηθεί σύμφωνα με τα τελευταία υγειονομικά πρωτόκολλα και με αποκλειστική χρήση μάσκα τύπου FFP2 ή διπλής μάσκας προστασίας.

 

Continue Reading

Κατοικία

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

el Greek
X
Αρέσει σε %d bloggers: