Quantcast
Connect with us

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Email Marketing ( Μέρος 2ο )

Στο προηγούμενο άρθρο μας αναλύσαμε την έννοια του Email Marketing, στα συνήθη λάθη που κάνουμε & στα είδη επισκεψιμότητας που έχουμε. Στο σημερινό μας άρθρο θα μας απασχολήσει, η δημιουργία και το «χτίσιμο» της λίστας email & θα κάνουμε ανάλυση κάποιων ιδιαιτέρων στοιχείων.

  1. Δημιουργία και «Χτίσιμο» λίστας email

Το πρώτο (1ο) βήμα για την δημιουργία λίστας email, είναι να κάνουμε την εγγραφή μας σε μία πλατφόρμα Email Marketing, το δεύτερο (2ο) βήμα είναι να χτίσουμε την λίστα μας και το τρίτο (3ο) βήμα είναι να κάνουμε την λίστα να μας εμπιστευθεί.

Ας αναλύσουμε όμως αυτές τα τρία (3) βήματα……

  1. Πρώτο (1ο) βήμα: Δημιουργία λίστας email

Όταν κάνουμε την εγγραφή μας σε μία τέτοιου είδους πλατφόρμα, έχουμε την δυνατότητα να επιλέξουμε μια σειρά από εργαλεία που δεν μας παρέχουν οι άλλες πλατφόρμες. Μας δίνετε η δυνατότητα να φτιάξουμε π.χ. φόρμες εγγραφών και λήψης email, να στέλνουμε αυτοματοποιημένα μηνύματα, να φτιάξουμε καμπάνιες email, και Newsletter. Μπορούμε να δούμε στατιστικά στοιχεία, και εργαλεία που θα μας βοηθήσουν να βελτιώσουμε τα μηνύματα μας, τις πωλήσεις μας.

  1. Δεύτερο (2ο) βήμα: «Χτίσιμο» λίστας  email

Για να στείλουμε email, θα πρέπει να έχουμε email….

Πως μπορούμε να έχουμε όμως αυτήν την λίστα; Υπάρχουν δύο (2) τρόποι: ο πρώτος (1ος)  είναι η έτοιμη λίστα και ο δεύτερος (2ος) είναι η δημιουργία λίστας email.

Ποια είναι όμως πιο εποικοδομητική;

Με τον πρώτο (1ο) τρόπο, αγοράζουμε έτοιμες λίστες, οπότε,  υπάρχει ο  κίνδυνος να «βλάψουμε» την «φήμη» της εταιρείας στους παρόχους email, π.χ. Google, Yahoo με άμεσο κίνδυνο να email που στέλνουμε να πηγαίνουν στα spam.  Γι’ αυτό είναι καλύτερα να χρησιμοποιούμε τον δεύτερο (2ο) τρόπο. Με τον τρόπο αυτό  δημιουργούμε την λίστα των πελατών που θα τους στέλνουμε τα emails. Ο καλύτερος τρόπος για να το πετύχουμε αυτό, είναι να δώσουμε κάτι «δωρεάν», όπως η παροχή εκπτωτικού κουπονιού, με αντάλλαγμα το email.

  • Τρίτο (3ο) βήμα: Follow-up των email…..

Ο βασικός στόχος είναι να κάνουμε τον άγνωστο επισκέπτη να μας γνωρίσει, να βρουν ενδιαφέρον ότι παρέχουμε και να μας εμπιστευθούν. Αυτό μπορούμε να το πετύχουμε, κάνοντας τακτικό follow-up στα email, με μια σειρά από μηνύματα που θα στέλνουμε. Εδώ πρέπει να προσέξουμε ότι η συνεχή αποστολή μηνυμάτων email με προσφορές δεν πρόκειται να δουλέψει και τα email θα πηγαίνουν στα spam, και τα μέλη μας θα αναγκαστούν να πατήσουν το κουμπί που γράφει «unsubscribe».

 

  1. Πρακτικές Email Marketing

To Email Marketing μπορεί να εφαρμοσθεί σε διαφορετικές μορφές. Ας δούμε, όμως, μερικές επιτυχημένες και δοκιμασμένες πρακτικές του:

  • Καλωσορίστε νέους συνδρομητές με welcome email : Το πιο σημαντικό email που μπορεί να στείλει μια επιχείρηση είναι το welcome email. Είναι συνήθως το πρώτο μήνυμα (ή μια σειρά από μηνύματα) που λαμβάνει ένας νέος συνδρομητής, γεγονός που το καθιστά ως μια εξαιρετική ευκαιρία για να ορίσετε τις προσδοκίες του. Τα welcome email είναι μια καμπάνια που σημειώνει τις υψηλότερες επιδόσεις, καθώς είναι εκείνα τα μηνύματα με τον μεγαλύτερο αριθμό ανοιγμάτων.
  • Διατηρήστε το κοινό, χρησιμοποιώντας το newsletter: Με τα τακτικά email, έχετε την ευκαιρία να μοιραστείτε με το κοινό σας τα ημερήσια,  εβδομαδιαία ή μηνιαία νέα σχετικά με την επιχείρησή σας, ή τα προϊόντα  σας. Επίσης το newsletter είναι ένα format μέσα από το οποίο μπορείτε να επισημάνετε τα όποια σχόλια και reviews των πελατών σας, να παρουσιάσετε δείγματα νέων ερευνών ή να μοιραστείτε νέες και καινοτόμες ιδέες.
  • Ενθαρρύνετε τις πωλήσεις μέσω ειδικών προσφορών:  Όταν ξεκινήσετε την προώθηση μιας ειδικής προσφοράς ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας σας, το Email Marketing αποτελεί ένα γρήγορο και αποτελεσματικό τρόπο. Μπορείτε να προσαρμόσετε τα μηνύματα αυτά, χρησιμοποιώντας τη στόχευση συμπεριφοράς. Για παράδειγμα, μπορείτε να ενημερώσετε τους πελάτες όταν ένα προϊόν είναι προς πώληση, Ή μπορείτε να στείλετε στους πιο πιστούς πελάτες σας μια ειδική έκπτωση, ώστε να τους ευχαριστήσετε για το γεγονός ότι παραμένουν πιστοί στην επιχείρησή σας.
  • Αποστολή ενημερώσεων σχετικά με το brand σας:  Πιθανώς ένα αγαπημένο προϊόν των πελατών ή κάποια υπηρεσία που προσφέρετε να αλλάξει με κάποιο τρόπο, όπως  το σύνολο του brand  να ανανεώσει την εικόνα του. Όλα αυτά είναι πράγματα για τα οποία οι πελάτες σας θα πρέπει να είναι ενήμεροι. Επίσης, οι ειδοποιήσεις για τις online παραγγελίες γίνονται, κατά κύριο λόγο, μέσω ενός μηνύματος email. Έτσι, διευκολύνετε τους πελάτες σας να παρακολουθούν ανά πάσα στιγμή την παραγγελία τους και να προγραμματίζουν την παράδοσή της.
  • Υπενθυμίστε στους πελάτες σας να ολοκληρώσουν μία ενέργεια:  Μια email καμπάνια προς εκείνους που εγκατέλειψαν το ηλεκτρονικό τους καλάθι, κατά την διάρκεια της online αγοράς τους,  αποτελεί ένα καλό παράδειγμα υπενθυμίσεων που φέρνει  αποτέλεσμα. Όταν ένας online αγοραστής προσθέτει κάποιο προϊόν στο καλάθι του αλλά δεν οδηγείται στη διαδικασία του check out, τότε αυτά τα αυτοματοποιημένα μηνύματα email “πιάνουν δουλειά”, ωθώντας τον αγοραστή να επιστρέψει στο web-site και να ολοκληρώσει την αγορά του.
  • Συνδεθείτε με τους συνδρομητές σας σε ειδικές περιπτώσεις: Είναι πολλά τα brands που στέλνουν στους συνδρομητές τους  email για να τους επισημάνουν ειδικές περιστάσεις, όπως γενέθλια, επετείους  κ.λ.π. Τα συγκεκριμένα μηνύματα κάνουν τους πελάτες και τους συνδρομητές σας να νιώθουν πιο ξεχωριστοί, αφού προσαρμόζετε το περιεχόμενό τους μόνο γι’ αυτούς.

Για να βελτιώσουμε την επιχείρηση μας, θα πρέπει να γράφουμε για τους «πελάτες» μας, να γίνουμε πηγή πληροφοριών  και γνώσεων για το κοινό μας, πρέπει να βοηθήσουμε το κοινό με γνώσεις και ιδέες.

Click to comment

Απάντηση

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

MyAADE app | «Στον αέρα» η νέα εφαρμογή της ΑΑΔΕ – Πληρωμές, έλεγχος οφειλών, φορολογικό ημερολόγιο στο κινητό

Σε λειτουργία και έτοιμη για «κατέβασμα» είναι η νέα εφαρμογή της ΑΑΔΕ για τους φορολογούμενους, το MyAADE app, το οποίο έχει ως στόχο να «λύσει» τα χέρια σε ό,τι αφορά σε πληρωμές υποχρεώσεων, έλεγχο οφειλών, παρέχοντας υπηρεσίες φορολογικού ημερολογίου και «ξυπνητηριού».

Η παρουσίαση της εφαρμογή MyAADE app για τους φορολογούμενους, πραγματοποιήθηκε από τον διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργο Πιτσιλή, με την παρουσία της ηγεσίας των υπουργείων Οικονομικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, την Τετάρτη (20.3.204).

Οι φορολογούμενοι θα έχουν πλέον την δυνατότητα να πληρώνουν εύκολα και γρήγορα με Iris ή με κάρτα, να αποθηκεύουν φορολογικά έγγραφα στο ψηφιακό τους πορτοφόλι, να διαχειρίζονται ραντεβού και να δέχονται ειδοποιήσεις για προθεσμίες πληρωμών.

Ο κ. Πιτσιλής δεν απέκλεισε αργότερα να προστεθούν και περαιτέρω υπηρεσίες. Η ασφάλεια των συναλλαγών είναι εξασφαλισμένη μέσα από το ψηφιακό περιβάλλον πληρωμών της ΔΙΑΣ. Προς το παρόν είναι διαθέσιμη σε iOS ενώ στις αμέσως επόμενες ώρες θα είναι διαθέσιμη και σε Android.

Πηγή: newsit.gr

Continue Reading

ΕΡΓΑΣΙΑ

Αναρτήθηκαν τα αποτελέσματα για τη νέα δράση επαγγελματικής κατάρτισης, με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης

Αναρτήθηκαν οι προσωρινοί πίνακες επιτυχόντων, επιλαχόντων και αποκλειομένων, της νέας διαδικτυακής δράσης επαγγελματικής κατάρτισης, με τίτλο «Προσωποποιημένη Επιμόρφωση, με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης», στον ιστότοπο της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ).

Η κατάρτιση των πινάκων πραγματοποιήθηκε κατά σειρά προτεραιότητας και με βάση τα προβλεπόμενα κριτήρια.

Οι υποψήφιοι καταρτιζόμενοι έχουν δικαίωμα υποβολής ένστασης από την Πέμπτη 21 Μαρτίου 2024 και ώρα 14:00 μέχρι την Τρίτη 26 Μαρτίου 2024 και ώρα 23:59 αποκλειστικά ηλεκτρονικά στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα της ΔΥΠΑ (e-servives), με κωδικούς TaxisNet ή με κωδικούς πρόσβασης πιστοποιημένων χρηστών ΔΥΠΑ, στη διεύθυνση: https://eservices.oaed.gr/pls/apex/.

Όσοι υποψήφιοι καταθέτουν ένσταση, οφείλουν να αναφέρουν την ακριβή αιτιολογία της ένστασης και να τεκμηριώσουν τους ισχυρισμούς τους, επισυνάπτοντας με ηλεκτρονική σάρωση σχετικά δικαιολογητικά. Ενστάσεις που δεν υποβάλλονται ηλεκτρονικά δεν εξετάζονται.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η πιλοτική δράση υλοποιείται στο πλαίσιο συνεργασίας της ΔΥΠΑ με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) και στοχεύει στην παροχή προσωποποιημένων διαδικτυακών προγραμμάτων επαγγελματικής κατάρτισης, που η συνολική τους διάρκεια θα κυμαίνεται από 100 έως 250 ώρες.

Οι ωφελούμενοι της δράσης θα κληθούν, αρχικά, να συμπληρώσουν εξειδικευμένα ερωτηματολόγια, τα οποία, στη συνέχεια, θα επεξεργαστεί το ΕΚΠΑ, μέσω μοντέλου Τεχνητής Νοημοσύνης. Η συγκεκριμένη διαδικασία θα αναδείξει τα προσωποποιημένα προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης, που θα κληθεί μετά κάθε ωφελούμενος να παρακολουθήσει, ενώ το περιεχόμενό τους θα αποτελείται από μαθήματα και διδακτικές ενότητες που θα έχουν άμεση συνάρτηση με το προσωπικό προφίλ τους.

Πηγή: newsbeast.gr

Continue Reading

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Πώς η GenAI μετασχηματίζει τη λειτουργία των επιχειρήσεων και τους εργαζόμενους

Η GenAI θα μετασχηματίσει το εργατικό δυναμικό, δίνοντας τη δυνατότητα στους εργαζόμενους να της αναθέσουν τη διεκπεραίωση επαναλαμβανόμενων διεργασιών «ρουτίνας», απελευθερώνοντας χρόνο για διεργασίες υψηλότερης προστιθέμενης αξίας και αυξάνοντας την αποδοτικότητα.

Αυτό αναφέρει μεταξύ άλλων αναλύοντας τον αντίκτυπο που αναμένεται να έχει η τεχνητή νοημοσύνη στις επιχειρήσεις και τους εργαζόμενους, ο Λάζαρος Πολυμενάκος, εταίρος στο Τμήμα Συμβουλευτικών Υπηρεσιών της EY Ελλάδος και Επικεφαλής Συμβουλευτικών Υπηρεσιών Τεχνητής Νοημοσύνης στην περιοχή ΕΜΕΙΑ, στο πλαίσιο του πρώτου AI Hackathon Greece.

«Οι επιχειρήσεις που θα υιοθετήσουν μία ριζοσπαστική προσέγγιση και θα επενδύσουν τους απαραίτητους πόρους έγκαιρα, είναι βέβαιο ότι αρχικά θα αντιμετωπίσουν τεχνολογικά, ρυθμιστικά και άλλα εμπόδια, και διαταραχές στο ανθρώπινο δυναμικό τους. Ωστόσο, τελικά, η επένδυσή τους θα αποδώσει, καθώς η GenAI είναι πραγματικά μετασχηματιστική», τόνισε ο κ. Πολυμενάκος.

«Αντίθετα, όσοι καθυστερήσουν, θα δουν το μερίδιο αγοράς και τα κέρδη τους να μειώνονται, θα αντιμετωπίσουν φυγή ικανών εργαζόμενων προς τον ανταγωνισμό και, στο τέλος της ημέρας, θα αναγκαστούν να επενδύσουν μεγαλύτερα ποσά υπό πίεση».

Στο πλαίσιο αυτό, παγκόσμια έρευνα της ΕΥ σημειώνει ότι το 10% των επιχειρήσεων που θα εφαρμόσουν τις βέλτιστες πρακτικές τεχνητής νοημοσύνης μέχρι το 2025, θα δημιουργήσουν τουλάχιστον τριπλάσια αξία ως αποτέλεσμα της χρήσης της, σε σχέση με το 90% των επιχειρήσεων που δε θα την υιοθετήσουν. Γι’ αυτό, η EY προτείνει μια ισορροπημένη προσέγγιση, που επιτρέπει την υιοθέτηση της τεχνολογίας σε στάδια, σε καίριες λειτουργίες μιας επιχείρησης, ενώ παράλληλα αναπτύσσονται η σωστή στρατηγική και η κατάλληλη διαχείριση της τεχνολογίας ΑΙ.

Για να αξιοποιήσουν την τεχνητή νοημοσύνη, οι επιχειρήσεις καλούνται να πλοηγηθούν σε ένα πολύπλοκο και διαρκώς εξελισσόμενο περιβάλλον και να διαχειριστούν παραμέτρους, όπως οι διαφορετικοί βαθμοί ψηφιακής ωριμότητας των αγορών, το υπό διαμόρφωση ρυθμιστικό περιβάλλον, τα σύνθετα οικοσυστήματα επιχειρήσεων, προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και αγορών όπου νεοεισερχόμενοι «παίκτες» μπορούν να δημιουργήσουν περισσότερο ανταγωνισμό ή ευκαιρίες για νέες συνεργασίες.

«Η τεχνητή νοημοσύνη δεν θα αντικαταστήσει τους εργαζόμενους, αλλά, αντίθετα, θα τους ενδυναμώσει», ανέφερε ο κ. Πολυμενάκος, συμπληρώνοντας ότι, «οι επιχειρήσεις θα πρέπει να επαναπροσδιορίσουν τη στρατηγική και τις λειτουργίες τους σε όλους τους τομείς, τοποθετώντας τους ανθρώπους και τις μηχανές, μαζί στο επίκεντρο».

Με τον τρόπο αυτό, όπως εξήγησε, οι επιχειρήσεις θα αυξήσουν την παραγωγικότητά τους, θα ενισχύουν τη δημιουργικότητα και θα βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών, δημιουργώντας νέα αξία για τους καταναλωτές, τους εργαζόμενους και την ευρύτερη κοινωνία, αλλά και χρηματοοικονομική αξία για τις ίδιες.

Στη συνέχεια, αναφέρθηκε αναλυτικά και στις προκλήσεις που δημιουργεί η τεχνητή νοημοσύνη, τις οποίες κατέταξε σε τρεις κατηγορίες: ηθικές, οικονομικές και προκλήσεις που συνδέονται με την ασφάλεια δεδομένων και την κυβερνοασφάλεια, όπως η αποκάλυψη ή «πρόβλεψη» ευαίσθητων πληροφοριών.

Δεν είναι τυχαίο ότι, το 19% των επικεφαλής λειτουργιών κυβερνοασφάλειας που συμμετείχαν στην πρόσφατη έρευνα της EY, ανέδειξαν την τεχνητή νοημοσύνη και τη μηχανική μάθηση ως την κορυφαία εν δυνάμει απειλή για τους οργανισμούς τους τα επόμενα πέντε χρόνια.

Όπως είναι φυσικό, σημείωσε ο κ. Πολυμενάκος, η ραγδαία εξέλιξη της τεχνητής νοημοσύνης και ο αυξανόμενος ρυθμός υιοθέτησής της, δημιουργούν παγκοσμίως την ανάγκη για ένα αποτελεσματικό ρυθμιστικό περιβάλλον, με πρωτοβουλίες σε περιφερειακό και εθνικό επίπεδο, όπως η Νομοθετική Πράξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Τεχνητή Νοημοσύνη (EU AI Act) και το επικείμενο Εκτελεστικό Προεδρικό Διάταγμα για την Τεχνητή Νοημοσύνη στις ΗΠΑ.

Ο αντίκτυπος της GenAI στην αγορά εργασίας

Ο αντίκτυπος της GenAI αναμένεται να είναι ευρύς, με το 67% των θέσεων εργασίας στις ανεπτυγμένες οικονομίες και το 57% στις αναδυόμενες, να θεωρούνται μετρίως έως πολύ εκτεθειμένες στις επιπτώσεις της.

Ο βαθμός έκθεσης, όμως, ανά τομέα, διαφέρει, και ίσως είναι η πρώτη φορά που τεχνολογικές και θετικές κατευθύνσεις που σχετίζονται με υπολογιστές, μαθηματικά, ιατρικές υπηρεσίες, κ.λπ., συγκαταλέγονται στους πιο εκτεθειμένους στις επιδράσεις της GenAI τομείς.

Στον αντίποδα, πιο περιορισμένες αναμένεται να είναι οι επιπτώσεις σε τομείς, όπως οι κοινωνικές επιστήμες και οι υπηρεσίες προσωπικής φροντίδας, που απαιτούν δεξιότητες που περιλαμβάνουν σύνθετη ανθρώπινη αλληλεπίδραση, δημιουργικότητα και συναισθηματική κατανόηση.

Παράλληλα, όμως, όπως σημείωσε ο ομιλητής, η εκτίμηση ότι η GenAI θα αντικαταστήσει μεγάλο αριθμό θέσεων εργασίας, μάλλον θα αποδειχθεί ως μύθος, με τις ανεπτυγμένες οικονομίες να αναμένεται να δουν, σε πρώτη φάση, μεγαλύτερες προοπτικές επαύξησης του ανθρώπινου δυναμικού τους.

Πηγή: Newsbeast.gr

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en