Quantcast
Connect with us

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

EMAIL MARKETING (Μέρος 3ο)

Στα προηγούμενα άρθρο μας αναλύσαμε την έννοια του Email Marketing, στα συνήθη λάθη που κάνουμε, τα είδη επισκεψιμότητας που έχουμε,  καθώς και την δημιουργία και το «χτίσιμο» της λίστας email. Σ’ αυτό το άρθρο θα ασχοληθούμε με τις κατηγορίες των επισκεπτών που μπορούμε να έχουμε στο e-shop.

Όταν αρχίζουμε και «χτίζουμε» την λίστα των email, έχουμε την πρώτη λίστα των email, που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας. Όμως αυτοί ακόμα δεν έχουν αγοράσει…. Σ’ αυτήν την περίπτωση οι πελάτες – επισκέπτες έχουν κάνει εγγραφή στο Newsletter, αλλά δεν προχώρησαν σε αγορά…. Το «λάθος» που κάνουμε σε αυτή την περίπτωση, είναι, να στέλνουμε συνεχώς προωθητικά email με προϊόντα και προσφορές που δεν «ενδιαφέρουν όμως τους πελάτες μας…. Με αποτέλεσμα ο πελάτης να κουραστεί και να πατήσει το κουμπί Unsubscribe.  Εδώ θα πρέπει να επισημάνουμε ότι όποιος ήρθε στη σελίδα μας και άφησε το email του, δεν σημαίνει ότι είναι έτοιμος να αγοράσει – δοκιμάσει τα προϊόντα μας.

Σε αυτή την περίπτωση θα ήταν κατανοητό, εάν μπορούσαμε να κατατάξουμε τους (υποψήφιους) πελάτες σε τέσσερις  (4) κατηγορίες:

  1. Στους «κρύους» πελάτες: είναι αυτοί που επισκέπτονται τη σελίδα μας, επειδή ψάχνουν μια λύση στο πρόβλημά τους, αλλά θεώρησαν ότι δεν βρήκαν τη λύση που ήθελαν, οπότε αυτοί δεν είναι έτοιμοι να αγοράσουν.
  2. Στους «χλιαρούς» πελάτες: είναι αυτοί που επισκέπτονται τη σελίδα μας, και ή έκαναν εγγραφή στην λίστα Newsletter, για αν λαμβάνουν νέα και ενημερώσεις, ή έλαβαν κάποιο κουπόνι δώρου. Αυτοί οι πελάτες δεν είναι ακόμα έτοιμοι να αγοράσουν, γιατί θέλουν να ενημερωθούν περισσότερο.
  • Στους «ζεστούς» πελάτες: είναι αυτοί που επισκέπτονται τη σελίδα μας, γιατί θέλουν να λύσουν το πρόβλημά τους, ακόμα δεν έχουν αγοράσει, αλλά είναι κοντά στην αγορά. Αυτοί εξετάζουν τις λύσεις που τους προσφέρονται, για να αντιμετωπίσουν το πρόβλημά τους.
  1. Στους «καυτούς» πελάτες: είναι αυτοί που επισκέπτονται τη σελίδα μας, γιατί θέλουν να λύσουν το πρόβλημά τους, και να αγοράσουν. Γνωρίζουν τη λύση στο πρόβλημά τους, και ψάχνουν τη λύση του.

Πως μπορούμε όμως να μετατρέψουμε τα email που έχουμε για τα Newsletters, σε δυνητικούς πελάτες;  Αυτό βέβαια το πετυχαίνουμε, στέλνοντας μια σειρά από μηνύματα, χρησιμοποιώντας τα email. Για να βοηθήσουμε τον υποψήφιο πελάτη και να είναι έτοιμος να παραγγείλει χρησιμοποιούμε τα ακόλουθα βήματα:

  1. Email Καλωσορίσματος

Το πρώτο email που στέλνουμε σε έναν πελάτη, είναι το ποιο σημαντικό email. Αποδεδειγμένα είναι το email που σχεδόν ανοίγουν όλοι. Πρέπει λοιπόν να θέσουμε τις σωστές βάσεις, για όλη την υπόλοιπη επικοινωνία. Σ’ αυτό το email, πρέπει να εξηγήσουμε τι θα περιμένει, ο επισκέπτης στην συνέχεια. Πριν κλείσουμε  το email, ένα έξυπνο κόλπο που μπορούμε να κάνουμε, είναι να ζητήσουμε να κάνει «reply».

Αυτό, δεν βοηθάει μόνο στο γνωρίσουμε καλύτερα τους πελάτες μας, αλλά βοηθάει στο όταν κάποιος μας απαντήσει πίσω,  οι πάροχοι email, αναγνωρίζουν πλέον τα μηνύματα, και ότι υπάρχει διάδραση στη λίστα μας, και αυτό βοηθάει στο να αποφύγουμε τα email  να πηγαίνουν στα spam.

  1. Email Γνώσεων

Το Email Γνώσεων, είναι ένα email, που στέλνουμε σε διάστημα 2-3 ημερών, και σε αυτό στέλνουμε χρήσιμες πληροφορίες, που δίνουν πραγματική γνώση στους ανθρώπους, και τους βοηθούν να ενημερωθούν περισσότερο.

  1. Email Αναφοράς

Σ’ αυτό το email, δίνουμε πάλι γνώσεις, αλλά προσπαθούμε να επικεντρωθούμε στο πρόβλημα. Εδώ που το email εξακολουθεί και παραμένει ενημερωτικό, προσεγγίζουμε περισσότερο το «πρόβλημα», και του προτείνουμε λύσεις που πιθανόν να μην γνωρίζει.

Εδώ πρέπει να τονίσουμε ότι δεν έχουμε προτείνει ακόμα στον «πελάτη» κάποια λύση, αλλά προσπαθούμε να προσεγγίσουμε τον πελάτη και τον προετοιμάζουμε ώστε να είναι έτοιμος, να δεχτεί αυτό που θα του προτείνουμε στο επόμενο email.

  1. Email με Λύσεις.

Πλέον έχουμε φτάσει στο σημείο, να έχουμε κάνει «σημαντικό» το πρόβλημα και να χρειάζεται επειγόντως λύση το συντομότερο. Για να φτάσει κάποιος στο σημείο να αγοράσει, πρέπει να απαντήσει στο «μυαλό» του, σε δύο (2) ερωτήσεις:

  • Γιατί να το αγοράσω;
  • Γιατί να το αγοράσω από εσένα;

Μέσα από αυτά τα δύο (2)  ερωτήματα και από τις απαντήσεις που θα λάβει θα εξαρτηθεί η πώληση.  Όλα τα υπόλοιπα είναι χάσιμο χρόνου! Οι δύο αυτές ερωτήσεις πηγάζουν από τα οφέλη και τις λύσεις που προσφέρει το προϊόν ή υπηρεσία σας, καθώς και από την τοποθέτηση σας στην αγορά (το σημείο διαφοροποίησης σας από τους υπόλοιπους).

Απαντώντας την πρώτη ερώτηση: “Γιατί να το αγοράσω;”.

Εδώ θα πρέπει να έχουμε  μια λίστα με όλα τα οφέλη που προσφέρει το προϊόν μας προς τον πελάτη. Με όλα τα πλεονεκτήματα και λύσεις. Πρέπει να είμαστε σαφής με ποιον τρόπο “λύνουμε” το πρόβλημα του πελάτη. Μην ξεχνάτε ότι δεν πουλάτε το “προϊόν” σας. Πουλάτε λύσεις.  Το προϊόν σας είναι το “μέσο” για την λύση που ψάχνει κάποιος στο πρόβλημα του.

Απαντώντας στην δεύτερη ερώτηση: “Γιατί να το αγοράσω από εσένα;”.

Εδώ ο πελάτης θέλει να γνωρίζει με ποιον τρόπο διαφοροποιείται το δικό μας προϊόν και η επιχείρηση από τις υπόλοιπες της αγοράς! Και πραγματικά θα πρέπει να έχετε έναν πολύ καλό λόγο. Η τιμή δεν αποτελεί πλέον σημείο διαφοροποίησης. Όλοι προσφέρουν εκπτώσεις και προσφορές που δεν θα φανταζόσουν ποτέ! Θα πρέπει να είναι κάτι άλλο.

Δίνουμε έτσι στον πελάτη, να καταλάβει ότι είναι ανάγκη, και ότι χρειάζεται να προχωρήσει σε κάποια παραγγελία.

Εδώ θα πρέπει να τονίσουμε το εξής: Οι περισσότεροι δεν θα αγοράσουν ποτέ, και ούτε θα γίνουν πελάτες μας, ένα μικρό ποσοστό θα προχωρήσει. Μπορεί ακόμα να μην είναι ακόμα έτοιμο να αγοράσει και να χρειάζεται και άλλα  email για να πεισθεί και να προχωρήσει τελικά στην αγορά.

Click to comment

Απάντηση

ΚΟΣΜΟΣ

Η Κομισιόν ξεκινά έρευνα κατά του Facebook και του Instagram | Υποψίες ότι δεν τηρούν τις υποχρεώσεις τους στο θέμα της παραπληροφόρησης

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκίνησε έρευνα κατά των κοινωνικών δικτύων Facebook και Instagram για τα οποία υπάρχουν υποψίες ότι δεν τηρούν την υποχρεώσεις τους στην αντιμετώπιση της παραπληροφόρησης εν όψει των ευρωπαϊκών εκλογών του Ιουνίου, την ώρα που εκφράζονται ανησυχίες για ενδεχόμενη χειραγώγηση της κοινής γνώμης από την Ρωσία.

«Αυτή η Κομισιόν έχει θέσει σε λειτουργία εργαλεία για την προστασία των ευρωπαίων πολιτών από την παραπληροφόρηση και της χειραγώγηση των πληροφοριών από τρίτες χώρες», δήλωσε η πρόεδρος Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν. «Οταν υπάρχουν υποψίες για παραβίαση των κανόνων, αναλαμβάνουμε δράση. Αυτό συμβαίνει πάντα, αλλά ιδιαιτέρως σε περίοδο εκλογών».

Πρόκειται για την πέμπτη επίσημη έρευνα που διεξάγεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στο πλαίσιο του νέου κανονισμού για τις ψηφιακές υπηρεσίες (DSA), ο οποίος ετέθη σε ισχύ τον περασμένο χρόνο γα την αντιμετώπιση του παράνομου online περιεχομένου και προϊόντων.

Η Κομισιόν έχει ήδη ξεκινήσει δύο έρευνες κατά του TikTok. Στο πλαίσιο της μίας από τις δύο έρευνες, η θυγατρική της κινεζικής ByteDance αναγκάσθηκε να διακόψει την περασμένη εβδομάδα την νέα εφαρμογή Lite που ανταμείψει τους χρήστες για τον χρόνο που περνούν μπροστά στην οθόνη, πράγμα που θεωρείται ότι δημιουργεί κινδύνους εθισμού στους νέους.

Στις αρχές Μαρτίου, κινήθηκε διαδικασία κατά της AliExpress, θυγατρικής της Alibaba, λόγω υποψιών ότι δεν λαμβάνει αρκετά μέτρα κατά της πώλησης επικίνδυνων προϊόντων όπως τα πλαστά φάρμακα.

Η πρώτη επίσημη έρευνα αφορούσε επίσης κινδύνους που συνδέονται με την παραπληροφόρηση. Ξεκίνησε στις 18 Δεκεμβρίου κατά του Χ (πρώην Twitter) για παραλείψεις σχετικές με τον έλεγχο περιεχομένου και την διαφάνεια.

Ο κανονισμός για τις ψηφιακές υπηρεσίες εφαρμόζεται από το τέλος του Αυγούστου στις μεγαλύτερες ψηφιακές πλατφόρμες όπως το X, TikTok, οι μεγάλες πλατφόρμες της Meta (Facebook, Instagram), στην Apple, την Google, την Microsoft και την Amazon.

Συνολικά, 23 μεγάλοι παράγοντες του Ιντερνετ, ανάμεσά τους τρεις πορνογραφικές ιστοσελίδες (Pornhub, Stripchat και XVideos), έχουν τεθεί υπό άμεση παρακολούθηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Οι παραβάτες υποχρεούνται να πληρώσουν πρόστιμα που φθάνουν μέχρι και το 6% του ετήσιου κύκλου εργασιών τους, αλλά προβλέπεται έως και η απαγόρευση λειτουργίας τους στην Ευρώπη σε περιπτώσεις σοβαρών και επανειλημμένων παραβιάσεων των ευρωπαϊκών κανόνων.

Πηγή: newsbeast.gr

Continue Reading

Θεσσαλονίκη

Θεσσαλονίκη | Για πρώτη φορά η Sophia, το διάσημο ρομπότ τεχνητής νοημοσύνης στην συμπρωτεύουσα

Η Sophia είναι ένα πιο διάσημο ανθρωποειδές ρομπότ τεχνητής νοημοσύνης. Σήμερα βρέθηκε στη Θεσσαλονίκη, όπου είχε προγραμματιστεί να έχει… συνομιλία με τον περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολο Τζιτζικώστα, στο πλαίσιο της έκθεσης BEYOND.

Πρόκειται για ένα «κοινωνικό» ανθρωποειδές ρομπότ, σχεδιασμένο για διάδραση και επικοινωνία με τους ανθρώπους με ένα πρόσωπο που θυμίζει ανθρώπινο. Σύμφωνα με όσα έχει δηλώσει ο δημιουργός της, τα χαρακτηριστικά της είναι ένας συνδυασμός της Αιγύπτιας βασίλισσας Νεφερτίτης, της Όντρεϊ Χέπμπορν και της συζύγου του Αμάντα Χάνσον!

H Sophia ήταν συνεπής στο ραντεβού της με το κοινό σήμερα στις 11:30 στο σταντ της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

Πηγή: newsbeast.gr

Continue Reading

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

MyAADE app | «Στον αέρα» η νέα εφαρμογή της ΑΑΔΕ – Πληρωμές, έλεγχος οφειλών, φορολογικό ημερολόγιο στο κινητό

Σε λειτουργία και έτοιμη για «κατέβασμα» είναι η νέα εφαρμογή της ΑΑΔΕ για τους φορολογούμενους, το MyAADE app, το οποίο έχει ως στόχο να «λύσει» τα χέρια σε ό,τι αφορά σε πληρωμές υποχρεώσεων, έλεγχο οφειλών, παρέχοντας υπηρεσίες φορολογικού ημερολογίου και «ξυπνητηριού».

Η παρουσίαση της εφαρμογή MyAADE app για τους φορολογούμενους, πραγματοποιήθηκε από τον διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργο Πιτσιλή, με την παρουσία της ηγεσίας των υπουργείων Οικονομικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, την Τετάρτη (20.3.204).

Οι φορολογούμενοι θα έχουν πλέον την δυνατότητα να πληρώνουν εύκολα και γρήγορα με Iris ή με κάρτα, να αποθηκεύουν φορολογικά έγγραφα στο ψηφιακό τους πορτοφόλι, να διαχειρίζονται ραντεβού και να δέχονται ειδοποιήσεις για προθεσμίες πληρωμών.

Ο κ. Πιτσιλής δεν απέκλεισε αργότερα να προστεθούν και περαιτέρω υπηρεσίες. Η ασφάλεια των συναλλαγών είναι εξασφαλισμένη μέσα από το ψηφιακό περιβάλλον πληρωμών της ΔΙΑΣ. Προς το παρόν είναι διαθέσιμη σε iOS ενώ στις αμέσως επόμενες ώρες θα είναι διαθέσιμη και σε Android.

Πηγή: newsit.gr

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
tractor in the background of the text
white night text
food track
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en