Connect with us

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

EMAIL MARKETING (Μέρος 3ο)

Στα προηγούμενα άρθρο μας αναλύσαμε την έννοια του Email Marketing, στα συνήθη λάθη που κάνουμε, τα είδη επισκεψιμότητας που έχουμε,  καθώς και την δημιουργία και το «χτίσιμο» της λίστας email. Σ’ αυτό το άρθρο θα ασχοληθούμε με τις κατηγορίες των επισκεπτών που μπορούμε να έχουμε στο e-shop.

Όταν αρχίζουμε και «χτίζουμε» την λίστα των email, έχουμε την πρώτη λίστα των email, που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας. Όμως αυτοί ακόμα δεν έχουν αγοράσει…. Σ’ αυτήν την περίπτωση οι πελάτες – επισκέπτες έχουν κάνει εγγραφή στο Newsletter, αλλά δεν προχώρησαν σε αγορά…. Το «λάθος» που κάνουμε σε αυτή την περίπτωση, είναι, να στέλνουμε συνεχώς προωθητικά email με προϊόντα και προσφορές που δεν «ενδιαφέρουν όμως τους πελάτες μας…. Με αποτέλεσμα ο πελάτης να κουραστεί και να πατήσει το κουμπί Unsubscribe.  Εδώ θα πρέπει να επισημάνουμε ότι όποιος ήρθε στη σελίδα μας και άφησε το email του, δεν σημαίνει ότι είναι έτοιμος να αγοράσει – δοκιμάσει τα προϊόντα μας.

Σε αυτή την περίπτωση θα ήταν κατανοητό, εάν μπορούσαμε να κατατάξουμε τους (υποψήφιους) πελάτες σε τέσσερις  (4) κατηγορίες:

  1. Στους «κρύους» πελάτες: είναι αυτοί που επισκέπτονται τη σελίδα μας, επειδή ψάχνουν μια λύση στο πρόβλημά τους, αλλά θεώρησαν ότι δεν βρήκαν τη λύση που ήθελαν, οπότε αυτοί δεν είναι έτοιμοι να αγοράσουν.
  2. Στους «χλιαρούς» πελάτες: είναι αυτοί που επισκέπτονται τη σελίδα μας, και ή έκαναν εγγραφή στην λίστα Newsletter, για αν λαμβάνουν νέα και ενημερώσεις, ή έλαβαν κάποιο κουπόνι δώρου. Αυτοί οι πελάτες δεν είναι ακόμα έτοιμοι να αγοράσουν, γιατί θέλουν να ενημερωθούν περισσότερο.
  • Στους «ζεστούς» πελάτες: είναι αυτοί που επισκέπτονται τη σελίδα μας, γιατί θέλουν να λύσουν το πρόβλημά τους, ακόμα δεν έχουν αγοράσει, αλλά είναι κοντά στην αγορά. Αυτοί εξετάζουν τις λύσεις που τους προσφέρονται, για να αντιμετωπίσουν το πρόβλημά τους.
  1. Στους «καυτούς» πελάτες: είναι αυτοί που επισκέπτονται τη σελίδα μας, γιατί θέλουν να λύσουν το πρόβλημά τους, και να αγοράσουν. Γνωρίζουν τη λύση στο πρόβλημά τους, και ψάχνουν τη λύση του.

Πως μπορούμε όμως να μετατρέψουμε τα email που έχουμε για τα Newsletters, σε δυνητικούς πελάτες;  Αυτό βέβαια το πετυχαίνουμε, στέλνοντας μια σειρά από μηνύματα, χρησιμοποιώντας τα email. Για να βοηθήσουμε τον υποψήφιο πελάτη και να είναι έτοιμος να παραγγείλει χρησιμοποιούμε τα ακόλουθα βήματα:

  1. Email Καλωσορίσματος

Το πρώτο email που στέλνουμε σε έναν πελάτη, είναι το ποιο σημαντικό email. Αποδεδειγμένα είναι το email που σχεδόν ανοίγουν όλοι. Πρέπει λοιπόν να θέσουμε τις σωστές βάσεις, για όλη την υπόλοιπη επικοινωνία. Σ’ αυτό το email, πρέπει να εξηγήσουμε τι θα περιμένει, ο επισκέπτης στην συνέχεια. Πριν κλείσουμε  το email, ένα έξυπνο κόλπο που μπορούμε να κάνουμε, είναι να ζητήσουμε να κάνει «reply».

Αυτό, δεν βοηθάει μόνο στο γνωρίσουμε καλύτερα τους πελάτες μας, αλλά βοηθάει στο όταν κάποιος μας απαντήσει πίσω,  οι πάροχοι email, αναγνωρίζουν πλέον τα μηνύματα, και ότι υπάρχει διάδραση στη λίστα μας, και αυτό βοηθάει στο να αποφύγουμε τα email  να πηγαίνουν στα spam.

  1. Email Γνώσεων

Το Email Γνώσεων, είναι ένα email, που στέλνουμε σε διάστημα 2-3 ημερών, και σε αυτό στέλνουμε χρήσιμες πληροφορίες, που δίνουν πραγματική γνώση στους ανθρώπους, και τους βοηθούν να ενημερωθούν περισσότερο.

  1. Email Αναφοράς

Σ’ αυτό το email, δίνουμε πάλι γνώσεις, αλλά προσπαθούμε να επικεντρωθούμε στο πρόβλημα. Εδώ που το email εξακολουθεί και παραμένει ενημερωτικό, προσεγγίζουμε περισσότερο το «πρόβλημα», και του προτείνουμε λύσεις που πιθανόν να μην γνωρίζει.

Εδώ πρέπει να τονίσουμε ότι δεν έχουμε προτείνει ακόμα στον «πελάτη» κάποια λύση, αλλά προσπαθούμε να προσεγγίσουμε τον πελάτη και τον προετοιμάζουμε ώστε να είναι έτοιμος, να δεχτεί αυτό που θα του προτείνουμε στο επόμενο email.

  1. Email με Λύσεις.

Πλέον έχουμε φτάσει στο σημείο, να έχουμε κάνει «σημαντικό» το πρόβλημα και να χρειάζεται επειγόντως λύση το συντομότερο. Για να φτάσει κάποιος στο σημείο να αγοράσει, πρέπει να απαντήσει στο «μυαλό» του, σε δύο (2) ερωτήσεις:

  • Γιατί να το αγοράσω;
  • Γιατί να το αγοράσω από εσένα;

Μέσα από αυτά τα δύο (2)  ερωτήματα και από τις απαντήσεις που θα λάβει θα εξαρτηθεί η πώληση.  Όλα τα υπόλοιπα είναι χάσιμο χρόνου! Οι δύο αυτές ερωτήσεις πηγάζουν από τα οφέλη και τις λύσεις που προσφέρει το προϊόν ή υπηρεσία σας, καθώς και από την τοποθέτηση σας στην αγορά (το σημείο διαφοροποίησης σας από τους υπόλοιπους).

Απαντώντας την πρώτη ερώτηση: “Γιατί να το αγοράσω;”.

Εδώ θα πρέπει να έχουμε  μια λίστα με όλα τα οφέλη που προσφέρει το προϊόν μας προς τον πελάτη. Με όλα τα πλεονεκτήματα και λύσεις. Πρέπει να είμαστε σαφής με ποιον τρόπο “λύνουμε” το πρόβλημα του πελάτη. Μην ξεχνάτε ότι δεν πουλάτε το “προϊόν” σας. Πουλάτε λύσεις.  Το προϊόν σας είναι το “μέσο” για την λύση που ψάχνει κάποιος στο πρόβλημα του.

Απαντώντας στην δεύτερη ερώτηση: “Γιατί να το αγοράσω από εσένα;”.

Εδώ ο πελάτης θέλει να γνωρίζει με ποιον τρόπο διαφοροποιείται το δικό μας προϊόν και η επιχείρηση από τις υπόλοιπες της αγοράς! Και πραγματικά θα πρέπει να έχετε έναν πολύ καλό λόγο. Η τιμή δεν αποτελεί πλέον σημείο διαφοροποίησης. Όλοι προσφέρουν εκπτώσεις και προσφορές που δεν θα φανταζόσουν ποτέ! Θα πρέπει να είναι κάτι άλλο.

Δίνουμε έτσι στον πελάτη, να καταλάβει ότι είναι ανάγκη, και ότι χρειάζεται να προχωρήσει σε κάποια παραγγελία.

Εδώ θα πρέπει να τονίσουμε το εξής: Οι περισσότεροι δεν θα αγοράσουν ποτέ, και ούτε θα γίνουν πελάτες μας, ένα μικρό ποσοστό θα προχωρήσει. Μπορεί ακόμα να μην είναι ακόμα έτοιμο να αγοράσει και να χρειάζεται και άλλα  email για να πεισθεί και να προχωρήσει τελικά στην αγορά.

Click to comment

Απάντηση

ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ

Αυτή είναι η μαύρη τρύπα στο κέντρο του γαλαξία μας

Η μαύρη τρύπα στο κέντρο του σπειροειδούς γαλαξία μας- Έχει μάζα περίπου 4 εκατομμύρια φορές μεγαλύτερη από τον Ήλιο

Ένα σημαντικό επίτευγμα στο πεδίο της αστρονομίας και της αστροφυσικής ανακοίνωσαν σήμερα οι επιστήμονες: τη «φωτογράφηση» για πρώτη φορά της τεράστιας μαύρης τρύπας που βρίσκεται στο κέντρο του δικού μας γαλαξία.

Το επίτευγμα-ορόσημο κατέστη εφικτό από το Τηλεσκόπιο Ορίζοντα Γεγονότων (Event Horizon Telescope-EHT) και η ανακοίνωση έγινε με συνεντεύξεις Τύπου ταυτόχρονα σε πολλές χώρες (ΗΠΑ, Γερμανία, Χιλή, Ιαπωνία, Μεξικό, Ν. Κορέα, Κίνα κα) από τις ερευνητικές ομάδες της μεγάλης κοινοπραξίας του ΕΗΤ, σε συνεργασία με το Εθνικό Ίδρυμα Επιστημών των ΗΠΑ, το Ευρωπαϊκό Νότιο Παρατηρητήριο (ESO) και άλλους επιστημονικούς φορείς.

Η μαύρη τρύπα στο κέντρο του σπειροειδούς γαλαξία μας, γνωστή με το όνομα Τοξότης Α*, απέχει περίπου 26.000 έτη φωτός από τη Γη, έχει μάζα περίπου 4 εκατομμύρια φορές μεγαλύτερη από τον Ήλιο και καταναλώνει μια τεράστια ποσότητα υλικών (σκόνης, αερίων και ολόκληρων άστρων) που έλκονται από την πανίσχυρη βαρυτική έλξη της.

Το ΕΗΤ, που ξεκίνησε το 2012, είναι ένα «εικονικό» τηλεσκόπιο, αποτελούμενο από ένα παγκόσμιο δίκτυο συνεργαζομένων παρατηρητηρίων που από κοινού έχουν πολύ μεγαλύτερες δυνατότητες, όντας έτσι ικανό να παρατηρήσει άμεσα μια μαύρη τρύπα ή πιο σωστά το κοντινό περιβάλλον της.

Το 2019 οι επιστήμονες του ΕΗΤ είχαν αποκαλύψει την πρώτη «φωτογραφία» μαύρης τρύπας (ουσιαστικά ενός καυτού φωτεινού δακτυλίου πέριξ του σκοτεινού κέντρου της από όπου δεν μπορεί να «δραπετεύσει» το φως), στο κέντρο ενός άλλου γαλαξία, του Messier 87 (M87), σε απόσταση 54 εκατομμυρίων ετών φωτός. Η εν λόγω μαύρη τρύπα εκτιμάται ότι έχει πολύ μεγαλύτερη μάζα, περίπου 6,5 δισεκατομμύρια φορές μεγαλύτερη του Ήλιου.

Πηγή : https://epiloges.tv

Continue Reading

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Ποιοί διάσημοι εγκαταλείπουν το Twitter μετά την εξαγορά του από τον Ίλον Μασκ

Ώρες πριν από την ανακοίνωση, ο δισεκατομμυριούχος Ίλον Μασκ προέτρεψε τους «χειρότερους επικριτές» του να παραμείνουν στο Twitter. Ωστόσο, πολλοί χρήστες του ιστότοπου αντιδρούν στα νέα της πώλησης ανακοινώνοντας ότι θα διαγράψουν τους λογαριασμούς τους.

Η εξαγορά του Twitter από τον Ίλον Μασκ οδήγησε πολλές προσωπικότητες από οργανώσεις για τα ανθρώπινα δικαιώματα και από τη βιομηχανία της ψυχαγωγίας εκτός του μέσου κοινωνικής δικτύωσης.

Ο ιδρυτής της Tesla πέτυχε την εξαγορά της πλατφόρμας καταβάλλοντας ποσό 44 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Ώρες πριν από την ανακοίνωση, ο δισεκατομμυριούχος Ίλον Μασκ προέτρεψε τους «χειρότερους επικριτές» του να παραμείνουν στο Twitter. Ωστόσο, πολλοί χρήστες του ιστότοπου αντιδρούν στα νέα της πώλησης ανακοινώνοντας ότι θα διαγράψουν τους λογαριασμούς τους.

Η πρώτη σταρ υψηλού προφίλ που είπε ότι θα εγκαταλείψει την πλατφόρμα ήταν η Αγγλίδα ηθοποιός και παρουσιάστρια Τζαμίλα Τζαμίλ, η οποία είπε ότι φοβάται πώς θα αλλάξει το περιβάλλον υπό την ιδιοκτησία του Μασκ.

Εν τω μεταξύ, υπήρξαν κάποιοι που, ενώ επέκριναν τον Μασκ, δεσμεύτηκαν να παραμείνουν στην πλατφόρμα για να «παραμείνουν στον αγώνα». Άλλοι είδαν τους λογαριασμούς τους να επανενεργοποιούνται μετά την απαγόρευση λόγω παραβίασης κανόνων όταν το Twitter ανήκε στον Τζακ Ντόρσεϊ.

Η Αμερικανίδα τραγουδίστρια και ηθοποιός Εϊζέλια Μπανκς και ο πολιτικός σχολιαστής Τάκερ Κάρλσον επέστρεψαν στον ιστότοπο, στον οποίο δεν μπορούσαν να κάνουν δημοσιεύσεις. Ο Ice Cube – ο οποίος έχει περιορισμούς στον λογαριασμό του – εξέφρασε την ικανοποίησή του που το Twitter έχει νέο ιδιοκτήτη, γράφοντας: «Επιτέλους ελεύθερος! [Ίλον Μασκ] βγάλε το shadow ban φίλε μου…» ( πρακτική αποκλεισμού ή μερικού αποκλεισμού ενός χρήστη ή του περιεχομένου του)

Η Τζαμίλα Τζαμίλ ανακοίνωσε αμέσως τα σχέδιά της να εγκαταλείψει τον ιστότοπο, στέλνοντας ένα τελευταίο μήνυμα στους ακόλουθούς της, το οποίο περιελάμβανε τέσσερις φωτογραφίες της με τον σκύλο της.

Η ηθοποιός Μία Φάροου δημοσίευσε ένα tweet, το οποίο έκτοτε διαγράφηκε: «Λοιπόν, αν το Twitter γίνει ακόμα πιο τοξικό – με ψέματα τύπου Τραμπ και όλο το μίσος – θα ληφθεί λιγότερο σοβαρά υπόψη και άνθρωποι σαν εμένα θα αποτραβηχθούν – για την ειρήνη του μυαλού».

Αφού δέχθηκε κριτική από τους ακόλουθούς της, η Φάροου φάνηκε να άλλαξε γνώμη, ζητώντας από τον Μασκ να «κρατήσει το Twitter αντάξιο των προηγούμενων επιτευγμάτων του και των νομοταγών ανθρώπων παντού».

Η πρωταγωνίστρια της σειράς «Succession» Τζ. Σμιθ Κάμερον υπονόησε ότι θα στραφεί σε άλλο μέσο κοινωνικής δικτύωσης λόγω της εξαγοράς του Twitter από τον Ίλον Μασκ, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας The Independent.

«Έτοιμος κανείς να βρούμε άλλο φόρουμ που δεν είναι του Μασκ, χωρίς παραπληροφόρηση και συνεχή ροή αφιλτράριτου μίσους;»

Η Έιμι Σισκάιντ ακτιβίστρια για τις ελευθερίες, τα δικαιώματα των γυναικών και της LGBTQ κοινότητας και συγγραφέας του «The List: A Week-by-Week Reckoning of Trump’s First Yea» είπε ότι θα είναι διαθέσιμη για επικοινωνία μέσω Facebook «μέχρι να έρθει κάτι καλύτερο».

Εξηγώντας το σκεπτικό της απόφασής της να αποχωρήσει από το Twitter, έγραψε: «Οποιοδήποτε περιεχόμενο παρέχω εδώ πηγαίνει κατευθείαν στον πλουτισμό ενός ανθρώπου, ο οποίος νομίζω ότι είναι απολύτως απαίσιος».

Η συγγραφέας πρόσθεσε: «Οι άνθρωποι πρέπει να καταλάβουν ότι αυτή δεν είναι πλέον μια δημόσια εταιρεία. Κάθε ανάρτηση που κάνετε εδώ είναι δωρεάν περιεχόμενο για να πλουτίσετε έναν άνθρωπο, τον Ίλον Μασκ. Ελέγχει απόλυτα και δεν απαντά σε κανέναν. Δεν τον βλέπω ως ψυχικά σταθερό άτομο».

Πηγή: https://www.skai.gr/

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Περιφερειακός Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Α.Μ.Θ. | First Lego League Xanthi

Ο μεγαλύτερος Πανελλήνιος διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, Έρευνας και Καινοτομίας για παιδιά και φέτος στη Ξάνθη!

Μετά από δυό χρόνια, το First Lego League Xanthi επανέρχεται δια ζώσης στο διαγωνιστικό του κομμάτι, με σκοπό να χαρίσει χαμόγελα, καινοτομία και δημιουργικότητα. Συνολικά 16 ομάδες με 130 μαθητές,  απο την Ορεστιάδα, την Αλεξανδρούπολη, την Ξάνθη και τη Δράμα θα παρουσιάσουν τις καινοτόμες λύσεις τους στο κομμάτι των μεταφορών.

Διοργανώνεται από το Κέντρο Πολιτισμού Δήμου Ξάνθης, το Xanthi TechLab και την eduACT και ο προκριματικός της Ξάνθης βρίσκεται υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων.

Το FIRST® (For Inspiration and Recognition of Science and Technology) LEGO® League αποτελεί μια παγκόσμια διαγωνιστική διοργάνωση ρομποτικής, η οποία απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας 6 έως 16 ετών προκειμένου να ανακαλύψουν και να αγαπήσουν την επιστήμη και την τεχνολογία, μέσα από ψυχαγωγικές και διαδραστικές διαδικασίες. Οι συμμετέχοντες αποκτούν πραγματική εμπειρία επίλυσης προβλημάτων μέσω ενός καθοδηγούμενου, παγκόσμιου προγράμματος ρομποτικής, βοηθώντας τους σημερινούς μαθητές και εκπαιδευτικούς να χτίσουν μαζί ένα καλύτερο μέλλον.

Το FIRST® LEGO® League, είναι εγκεκριμένο πρόγραμμα από το Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων (Φ15/160778/Δ2) και εισάγει την επιστήμη, την τεχνολογία, την μηχανική και τα μαθηματικά (STEM) σε παιδιά ηλικίας 4-16 μέσω διασκεδαστικής, συναρπαστικής, πρακτικής μάθησης. Οι συμμετέχοντες αποκτούν πραγματική εμπειρία επίλυσης προβλημάτων μέσω ενός καθοδηγούμενου, παγκόσμιου προγράμματος ρομποτικής, βοηθώντας τους σημερινούς μαθητές και εκπαιδευτικούς να χτίσουν μαζί ένα καλύτερο μέλλον.

Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί στο Κέντρο Πολιτισμού του Δήμου Ξάνθης(φουαγιέ) και στους χώρους του Xanthi TechLab. Ώρα έναρξης 09.00. Για το γενικό κοινό και τους γονείς θα υπάρχει live streaming

*Η είσοδος στο χώρο  θα πραγματοποιηθεί σύμφωνα με τα τελευταία υγειονομικά πρωτόκολλα και με αποκλειστική χρήση μάσκα τύπου FFP2 ή διπλής μάσκας προστασίας.

 

Continue Reading

Κατοικία

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

el Greek
X
Αρέσει σε %d bloggers: