Connect with us

ΠΟΛΙΤΙΚΑ

Εκλογές 2019 | Χωρίς εφορευτική επιτροπή το τμήμα όπου ψηφίζει ο Αλέξης Τσίπρας

Δημοσιεύτηκε

στις

Ούτε ένα από τα οκτώ μέλη εφορευτικής επιτροπής, που προβλέπονται κανονικά, δεν έχει εμφανιστεί μέχρι στιγμής σε ένα από τα δύο εκλογικά τμήματα, στο οποίο θα ψηφίσει σε περίπου δύο ώρες ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας.

Ο Αλέξης Τσίπρας ψηφίζει στο 172ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών, στην Κυψέλη, και θα ασκήσει το εκλογικό του δικαίωμα για τις ευρωεκλογές και τις περιφερειακές εκλογές στο εκλογικό τμήμα 719Α.

Εάν δεν αλλάξει κάτι στις επόμενες ώρες, όταν φτάσει στο εκλογικό τμήμα ο πρωθυπουργός θα βρει μόνο τη δικαστική αντιπρόσωπο με τους δύο γραμματείς της και έναν εκπρόσωπο συνδυασμού.

Η ψηφοφορία, ωστόσο, διεξάγεται.

Exit poll: Με το κλείσιμο των καλπών την Κυριακή 26 Μαΐου 2019, στις 19:00, θα μεταδοθεί το κοινό exit poll 2019, δίνοντας μια πρώτη εικόνα της εκλογικής μάχης. Αμέσως μετά ξεκινά η μετάδοση των αποτελεσμάτων για τις Ευρωεκλογές, τις Δημοτικές και Περιφερειακές Εκλογές 2019 μέσω του υπουργείου Εσωτερικών και της Singular Logic.

Ευρωεκλογές 2019: Στη μάχη του σταυρού ρίχνονται την Κυριακή 26η Μαΐου οι υποψήφιοι ευρωβουλευτές. Τα δύο μεγαλύτερα κόμματα της χώρας, ΣΥΡΙΖΑ και Νέα Δημοκρατία, να έχουν θέσει διλήμματα εθνικών εκλογών στην εκλογική διαδικασία ανάδειξης των μελών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου. Οι ενήλικες πολίτες της ΕΕ καλούνται στις κάλπες για να επιλέξουν ποιος θα τους εκπροσωπήσει στην Ευρωβουλή. Η Ελλάδα εκλέγει συνολικά 21 αντιπροσώπους, κατέχει δηλαδή 21 έδρες. Στις Ευρωεκλογές 2019, ο εκλογέας μπορεί να εκφράσει την προτίμησή του υπέρ τεσσάρων (4) κατά ανώτατο όριο υποψηφίων του συνδυασμού που θα επιλέξει.

Περιφερειακές εκλογές 2019: Την Κυριακή 26 Μαΐου 2019, και αν χρειαστεί, και την Κυριακή 2 Ιουνίου 2019 (σε όσες Περιφέρειες δεν υπάρξει συνδυασμός που συγκεντρώνει το 50% συν 1 ψήφο), οι πολίτες ψηφίζουν από τις 7 το πρωί έως τις 7 το απόγευμα για τις Εκλογές 2019.

Δημοτικές εκλογές 2019: Σε δύο γύρους διεξάγονται και οι Δημοτικές Εκλογές 2019 για την ανάδειξη δημάρχου και μελών δημοτικού συμβουλίου, εφόσον δεν συγκεντρωθεί από τον συνδυασμό το ποσοστό 50% συν 1 ψήφο.

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση

ΠΟΛΙΤΙΚΑ

Προκλητικός ο Μπαχτσελί, απείλησε να θάψει τον Αλέξη Τσίπρα στη θάλασσα

Δημοσιεύτηκε

στις

«Θα πρέπει να πάρει μαθήματα από τους παππούδες του, που ρίξαμε στη θάλασσα της Σμύρνης», δήλωσε σε μια άκρως επιθετική ρητορική κατά της Ελλάδας και του Έλληνα πρωθυπουργού, Αλέξη Τσίπρα, ο αρχηγός του ακροδεξιού κόμματος ΜΗP της Τουρκίας, Ντεβλέτ Μπαχτσελί.

Σύμφωνα, δε, με το Anadolu, ο ίδιος τόνισε πως η Ελλάδα «παίζει με τη φωτιά».

Σχολιάζοντας συγκεκριμένα τις δηλώσεις Τσίπρα πως η διενέργεια γεώτρησης στην Ανατολική Μεσόγειο θα έχει επιπτώσεις για την Τουρκία, ο ηγέτης των Γκρίζων Λύκων δήλωσε: «Η Ελλάδα παίζει με τη φωτιά. Ο Τσίπρας δήλωσε προκλητικά ότι αν επιμείνουμε στις γεωτρήσεις στην Ανατολική Μεσόγειο θα υπάρξει τίμημα. Η ελληνική κυβέρνηση πρέπει να γνωρίζει ότι δεν έχει γεννηθεί ακόμη ο πειρατής που θα ανακόψει την πορεία μας στη Μεσόγειο και το Αιγαίο.

Ο Τσίπρας πρέπει να σταματήσει τις προκλήσεις και να κοιτάξει την ιστορία του. Θα πρέπει να λάβει μαθήματα από τους παππούδες του που τους πετάξαμε στη θάλασσα. Αν δεν τα πάρει, τότε πρέπει να είναι ήδη έτοιμος να γκρεμοτσακιστεί και να θαφτεί μέσα στη θάλασσα και να τον καταπιεί η θάλασσα. Δεν γνωρίζουμε Έλληνες… Ξέλληνες, όπου είναι να πάμε, θα πάμε. Θα συντρίψουμε όποιον μπαίνει στον δρόμο μας».

Τέλος, μεταξύ άλλων επισήμανε πως «τα γεωτρύπανά μας στη Μεσόγειο θα συνεχίσουν τη δράση τους, με θάρρος και ηρωικά, με βάση τα δικαιώματά μας. Οι λεβέντες μας δεν ξεχάστηκαν, όπως ο Μπαρμπαρός Χαϊρεντίν Πασάς δεν έχει πεθάνει στις καρδιές μας».

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΠΟΛΙΤΙΚΑ

Εθνικές εκλογές 2019 | Ποια είναι τα κόμματα που συμμετέχουν

Δημοσιεύτηκε

στις

Είκοσι κόμματα και συνασπισμοί κομμάτων πήραν το «πράσινο φως» από τον Άρειο Πάγο για να συμμετέχουν στις βουλευτικές εκλογές της 7ης Ιουλίου 2019.

Το Α1 Πολιτικό Τμήμα του Αρείου Πάγου με την υπ΄ αριθμ. 78/2019 απόφασή του, προέβη στην ανακήρυξη των κομμάτων, συνασπισμών κομμάτων, των βουλευτών, των βουλευτών Επικρατείας και των μεμονωμένων βουλευτών που έχουν δικαίωμα συμμετοχής στις επικείμενες βουλευτικές εκλογές.

 

Έτσι, τα 20 κόμματα και συνασπισμοί που θα συμμετέχουν στις εκλογές είναι:

1)    Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστεράς –ΣΥΡΙΖΑ

2)    Νέα Δημοκρατία -ΝΔ

3)    Λαϊκός Σύνδεσμος-Χρυσή Αυγή

4)    Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδος-ΚΚΕ

5)    Κίνημα Αλλαγής (ΚΙΝ.ΑΛ.)

6)    Ένωση Κεντρώων

7)    Ελληνική Λύση- Κυριάκος Βελόπουλος

8)    Πλεύση Ελευθερίας- Ζωή Κωνσταντοπούλου

9)    Aντικαπιταλιστική Αριστερή Συνεργασία για την Ανατροπή – ΑΝΤ.ΑΡ.ΣΥ.Α.

10)  Δημοσθένης Βεργής-  Έλληνες Οικολόγοι

11)  Οργάνωση Κομμουνιστών Διεθνιστών Ελλάδας (Ο.Κ.Δ.Ε.)

12)  Ελλήνων Συνέλευσις (Αρτέμης Σώρρας)

13)  Εργατικό Επαναστατικό Κόμμα-ΕΕΚ Τροτσκιστές

14)  Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδας (Μαρξιστικό-Λενινιστικό)- ΚΚΕ (μ-λ)

15)  Μαρξιστικό Λενινιστικό Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδας, μ-λ ΚΚΕ

16)  Λαϊκή Ενότητα

17)  Μέτωπο Ευρωπαϊκής Ρεαλιστικής Ανυπακοής (ΜέΡΑ25)

18)  Δημιουργία Ξανά -Θάνος Τζήμερος

19)  Συν…φωνία Πολιτικών Κομμάτων

20)  Ε.ΠΑ.Μ – Α.Κ.Κ.ΕΛ- Ενιαίο Παλλαϊκό Μέτωπο (Ε.ΠΑ.Μ) και Αγροτικό Κτηνοτροφικό Κόμμα Ελλάδας (Α.Κ.Κ.ΕΛ).

 

Οι έξι μεμονωμένοι  υποψήφιοι βουλευτές ανά περιφέρεια είναι οι εξής:

1)    Ιωάννης Λαγκαδινός, στην εκλογική περιφέρεια της Α΄ Θεσσαλονίκης,

2)    Βασιλική Γρίβα, στην εκλογική περιφέρεια της Α΄ Πειραιώς,

3)    Μιχαήλ Στεργιόπουλος, στην εκλογική περιφέρεια των Γρεβενών,

4)    Βασίλης Θεοδοσιάδης, στην εκλογική περιφέρεια της Κορινθίας,

5)    Χρήστος Ντρικόγιας, στην εκλογική περιφέρεια της Λαρίσης και

6)    Μάρκος Ιερωνυμάκης, στην εκλογική περιφέρεια του Ρεθύμνου.

 

Αρχικά, είχαν καταθέσει δηλώσεις συμμετοχής στις εκλογές 24 κόμματα και συνασπισμοί αλλά και μεμονωμένοι υποψήφιοι βουλευτές. Ωστόσο, λόγω τυπικών ή ουσιαστικών λόγων βρέθηκαν εκτός της εκλογικής αναμέτρησης  τα εξής κόμματα και οι συνασπισμοί κομμάτων:

1) Άλλη Ελλάδα,

2) Κίνημα φτωχών Ελλάδος,

3) Απόφαση Ανάγκης,

4) Αγροτικό Κόμμα Ελλάδος-ΑΚΕ και

5) ο συνδυασμός Ανεξάρτητων Υποψηφίων υπέρ των Δημοψηφισμάτων Πρωτοβουλίας Πολιτών.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Πινακίδες Βουλγαρίας στα Ι.Χ. | Η διαδικασία, τα πρόστιμα και το κόστος

Δημοσιεύτηκε

στις

Σφίγγει ο κλοιός για τους κατόχους πολυτελών και όχι μόνο αυτοκινήτων με πινακίδες Βουλγαρίας που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους. Οι φορολογικές αρχές σε συνεργασία με τις αντίστοιχες της γειτονικής χώρας έχουν καταγράψει σε πρώτο επίπεδο 9.500 οχήματα, τα οποία είχαν αρχικά ελληνικές πινακίδες, αλλά οι ιδιοκτήτες τους τα αποταξινόμησαν.

Με τα στοιχεία που λαμβάνουν από την Βουλγαρία βλέπουν αν αυτά τα 9.500 οχήματα που έφυγαν από το φορολογικό καθεστώς της χώρας μας απέκτησαν πινακίδες της γειτονικής χώρας.

Στη συνέχεια θα προχωρήσουν σε ελέγχους για να διαπιστώσουν αν οι κάτοχοί τους είναι φορολογικοί κάτοικοι Ελλάδας. Στην περίπτωση αυτή η μεταφορά της ταξινόμησης του οχήματος στη Βουλγαρία δεν σημαίνει τίποτα, καθώς η φορολογική διοίκηση θα χρεώσει στους κατόχους τους το ετήσιο τεκμήριο διαβίωσης και τυχόν φόρο πολυτελούς διαβίωσης.

Σύμφωνα με τις υπηρεσίες της ΑΑΔΕ πολλοί κάτοικοι της Ελλάδας καταφεύγουν στην πρακτική των βουλγαρικών πινακίδων για να γλιτώσουν από τα τεκμήρια, τα τσουχτερά τέλη κυκλοφορίας, τα ακριβά ασφάλιστρα και τον φόρο πολυτελούς διαβίωσης.

Για να δέσουν μάλιστα ακόμη καλύτερα το σενάριο της φοροαποφυγής προχωρούν στην ίδρυση εικονικής εταιρείας στη Βουλγαρία και ακολούθως αποκτούν το πολυτελές όχημα το οποίο δηλώνουν ως περιουσιακό στοιχείο της εταιρείας. Σύμφωνα με τη νομοθεσία, το πρώτο εξάμηνο το αυτοκίνητο δεν μπορεί να βγει από τη βουλγάρικη επικράτεια. Ωστόσο, η γειτονική χώρα ανήκει στην ΕΕ και στα σύνορα δεν γίνεται σχεδόν ποτέ ούτε ο τυπικός έλεγχος.

Κάποιοι κάνουν και το επόμενο βήμα. Προχωρούν σε εικονική δήλωση μόνιμης κατοικίας στη Βουλγαρία. Σε αυτή  την περίπτωση βέβαια ο ιδιοκτήτης του πολυτελούς αυτοκινήτου πρέπει να αποδείξει στις ελληνικές αρχές πως διαβιεί στην Βουλγαρία τουλάχιστον 185 μέρες τον χρόνο και καταβάλει φόρους στο βουλγάρικο Δημόσιο. Επιπρόσθετα πρέπει να εμφανίσει πληρωμές δημοτικών τελών, καθώς και λογαριασμούς θέρμανσης, νερού κ.α. Αυτά δεν πτοούν κάποιους συμπολίτες μας οι οποίοι παρότι  δεν διαθέτουν τα σχετικά έγγραφά που προαναφέραμε προβαίνουν σε εικονική δήλωση μόνιμης κατοικίας.

Βαριά πρόστιμα

Σύμφωνα με  το υπουργείο Οικονομικών το διάστημα κατά το οποίο επιτρέπεται η κυκλοφορία στο έδαφος της χώρας αυτοκινήτων με πινακίδες από χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης  ορίζεται κατ’ ανώτατον σε έξι μήνες και μόνο εφόσον πληρούνται οι σχετικοί όροι (συνήθης κατοικία εκτός Ελλάδας, προσωρινή διαμονή στη χώρα, ιδιωτική χρήση κλπ).

Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες διαπιστώνεται κυκλοφορία οχήματος με ξένες πινακίδες στη χώρα χωρίς να πληρούνται οι ανωτέρω προϋποθέσεις, ο Εθνικός Τελωνειακός Κώδικας προβλέπει ιδιαζόντως αυστηρές κυρώσεις, οι οποίες, για κοινοτικά επιβατικά οχήματα, κυμαίνονται από 2.500 έως 10.000 ευρώ.

Ποια είναι η νόμιμη διαδικασία

Πρόσωπα (αλλοδαποί ή Έλληνες) που είναι εγκατεστημένα στην Ελλάδα, δηλαδή έχουν εδώ τη συνήθη κατοικία τους και μεταφέρουν στη χώρα μας όχημα, ταξινομημένο ή μη σε άλλο κράτος, δεν έχουν δικαίωμα να το κυκλοφορούν στο εσωτερικό της χώρας, πριν από την καταβολή των οφειλόμενων δασμοφορολογικών επιβαρύνσεων και την έκδοση πιστοποιητικού, για την ταξινόμηση του οχήματος και τη χορήγηση ελληνικών πινακίδων.

Οι δασμοφορολογικές επιβαρύνσεις που οφείλονται ανά κατηγορίαοχήματος, ανάλογα με την προέλευσή του είναι οι εξής:

Οχήματα προερχόμενα από κράτη – μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης

Καινούργια

1. Τέλος Ταξινόμησης

2. Φόρος πολυτελείας ( επιβάλλεται σε επιβατικά αυτοκίνητα με τιμήχονδρικής πώλησης από 20.000 ευρώ και άνω)

3. Φ.Π.Α.

Μεταχειρισμένα

1. Τέλος ταξινόμησης

2. Φόρος πολυτελείας (επιβάλλεται σε επιβατικά αυτοκίνητα με τιμήχονδρικής πώλησης μετά την απομείωση λόγω παλαιότητας και διανυθέντων χιλιομέτρων από 20.000 ευρώ και άνω)

Οχήματα προερχόμενα από τρίτες προς την Ευρωπαϊκή Ένωση χώρες

1. Εισαγωγικός δασμός

2. Φ.Π.Α.

3. Τέλος ταξινόμηση

4. Φόρος πολυτελείας (επιβατικά αυτοκίνητα καινούργια & μεταχειρισμένα ως άνω)

Συντελεστές τέλους Ταξινόμησης

Το ύψος των συντελεστών του τέλους ταξινόμησης, προσδιορίζεται με βάση τον κυλινδρισμό του κινητήρα των αυτοκινήτων και την αντιρρυπαντική τους τεχνολογία.

Οι συντελεστές αυτοί, αναγράφονται στον παρακάτω πίνακα ανά κοινοτική Οδηγία ή Κανονισμό που ισχύουν από 01/01/2011:

Οι συντελεστές αυτοί, αναγράφονται στον παρακάτω πίνακα

 

Κυλινδρισμός Κινητήρα EURO 6
Προδιαγραφές των
Κανονισμών715/2007
& 692/2008
EURO 5
Προδιαγραφές της
Οδηγίας:
98/69/ΕΚ φάσηΒ
EURO 1,2,3,4
Προδιαγραφές των Οδηγιών :
98/69/ΕΚ φάσηΑ΄,
94/12/ΕΚ, 91/441/ΕΟΚ,
89/458/ΕΟΚ &88/76/ΕΟΚ
Συμβατικής
Τεχνολογίας
Μέχρι 900 κ.ε. 5% 14% 24% 37%
Από 901-1400 κ.ε. 12% 27% 49% 66%
Από 1401-1600 κ.ε. 20% 45% 95% 128%
Από 1601-1800 κ.ε. 30% 56% 129% 148%
Από 1801-2000 κ.ε. 40% 83% 216% 266%
Από 2001 κ.ε.και πάνω 50% 142% 334% 346%

Η φορολογητέα αξία, μετά την ως άνω απομείωση, μειώνεται περαιτέρω ποσοστιαία με χρήση συντελεστή 0,30 για κάθε 500 επιπλέον χιλιόμετρα που έχουν διανυθεί από τον ετήσιο μέσο όρο. Η απομείωση βάσει διανυθέντων χιλιομέτρων δεν πρέπει να ξεπερνά το 30% της αξίας που προσδιορίζεται μετά την ως άνω απομείωση.

Ο ετήσιος μέσος όρος διανυθέντων χιλιομέτρων, ορίζεται στις δεκαπέντε χιλιάδες (15.000). Η συνολική απομείωση, περιλαμβανόμενης και της απομείωσης λόγω διανυθέντων χιλιομέτρων πέραν του μέσου όρου, δεν δύναται να υπερβαίνει το 95%.

 

 

 

Τα έξοδα ασφάλισης και μεταφοράς του αυτοκινήτου στη χώρα.

Παραδείγματα

1. Παραδείγματα υπολογισμού μείωσης της φορολογητέας αξίας λόγω διανυθέντων χιλιομέτρων.

Έστω μεταχειρισμένο επιβατικό αυτοκίνητο διετίας με 36.000 διανυθέντα χιλιόμετρα.

Μέσος όρος διανυθέντων χιλιομέτρων για τη διετία: 15.000*2= 30.000. Επιπλέον διανυθέντα χιλιόμετρα: 36.000-30.000 = 6.000.

Επομένως, η φορολογητέα αξία θα μειωθεί περαιτέρω κατά 6.000/500*0,30= 3,6%

Έστω μεταχειρισμένο επιβατικό αυτοκίνητο 18 μηνών με 36.000διανυθέντα χιλιόμετρα. Μέσος όρος διανυθέντων χιλιομέτρων για τους 18μήνες: (18*15.000)/12= 22.500.

Επιπλέον διανυθέντα χιλιόμετρα: 36.000-22.500 = 13.500.

Επομένως, η φορολογητέα αξία θα μειωθεί περαιτέρω κατά 13.500/500*0,30 = 8,1%

2. Παραδείγματα υπολογισμού τέλους ταξινόμησης

A)Έστω, καινούργιο επιβατικό αυτοκίνητο, με τιμή χονδρικής πώλησης12.608 ευρώ, κυλινδρισμό κινητήρα 1796 κ.ε., EURO 5, προερχόμενο από χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Υπολογισμός Τέλους Ταξινόμησης

Αξία

12.608 €

Έξοδα μεταφοράς και ασφάλισης

510 €

*ενδεικτικά

Σύνολο φορολογητέας αξίας

13.118 €

Συντελεστής τέλους ταξινόμησης

30%

Τέλος Ταξινόμησης

13.118* 30% = 3.935,40 €

B) Έστω, μεταχειρισμένο επιβατικό αυτοκίνητο σεντάν, με τιμή χονδρικής πώλησης €25.000, EURO 5 με ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας23/9/2017 και θέσης σε ανάλωση 04/06/2019, διανυθέντα χιλιόμετρα27.049, κυλινδρισμό κινητήρα 1895 κ.ε., προερχόμενο από χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Υπολογισμός Τέλους Ταξινόμησης

Απομείωση αξίας σύμφωνα με την κατηγορία αμαξώματος και την ηλικία

Μήνες κυκλοφορίας: 21 (20 μήνες + 11ημέρες)

Συντελεστής κατηγορίας αμαξώματος σεντάν για 21 μήνες κυκλοφορίας από τους διαθέσιμους πίνακες:37%

25.000 – (25.000*37%)= 15.750

Ποσοστό απομείωσης αξίας λόγω διανυθέντων χιλιομέτρων πλέον του μέσου όρου

Μ.Ο. χλμ για 21 μήνες: (21*15.000)/12=26.250

Επιπλέον χλμ: 27.049-26.250 = 799

Συντελεστής μείωσης 799/500*0,30 = 0,47%

Αξία (μετά την απομείωση για μεταχειρισμένα αυτοκίνητα)

15.750 – (15.750*0,47%) = 15.676

Έξοδα μεταφοράς και ασφάλισης: 510 €

*ενδεικτικά

Σύνολο φορολογητέας αξίας: 16.186 €

Συντελεστής τέλους ταξινόμησης: 40%

Τέλος Ταξινόμησης: 16.186 * 40% = 6.474,40 €

businessnews

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ

Μ. Τζελέπης | Η «ελπίδα» του κ. Τσίπρα ήταν τελικά «καταιγίδα» για τον ελληνικό λαό

Δημοσιεύτηκε

στις

Βασικά Σημεία Ραδιοφωνικής Συνέντευξης Μ. Τζελέπη

Ο Υποψήφιος Βουλευτής Ν. Σερρών του Κινήματος Αλλαγής, κ. Μιχάλης Τζελέπης παραχώρησε Συνέντευξη, το πρωί της Τρίτης 25-6-2019  στην ΕΡΤ-Έρα Σερρών, στην εκπομπή του Λεωνίδα Κασάπη.

Ο κ. Τζελέπης τοποθετήθηκε για θέματα εφ’ όλης της ύλης σχολιάζοντας αρχικά την τρέχουσα επικαιρότητα. Αναφέρθηκε στο πολιτικό κλίμα των ημερών, για το οποίο σχολίασε χαρακτηριστικά ότι: «Η φετινή προεκλογική περίοδος μόνο εκλογές δεν θυμίζει. Είναι πασιφανές πια ότι οι προπηλακισμοί, οι αγανακτισμένοι και όλα όσα ζήσαμε το «αιματηρό» 2012, υποκινούνταν από πολύ συγκεκριμένες ομάδες. Οι διαιρετικές τομές Μνημόνιο-Αντιμνημόνιο δεν υφίστανται πια. Με την Διακυβέρνηση του Τσίπρα έχει κλείσει πια ένας κύκλος από «αυταπάτες»Η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ με το «YES MAN σε όλα» στους εταίρους, «οικειοποιήθηκε» προς ίδιον όφελος της,  τα λεγόμενα ματωμένα υπερπλεονάσματα», για να τα δώσει ως αντίδοτο στον ελληνικό λαό σε μία λογική «τσιγγανοποίησης» της ελληνικής κοινωνίας.. Μόνο για το 2019, με τις προεκλογικές εξαγγελίες του κ. Τσίπρα για τις Ευρωεκλογές, προκειμένου να μπορέσει να διαχειριστεί την ήττα του έχει καταγραφεί δημοσιονομικός εκτροχιασμός  1,9 δις

Στη συνέχεια, ο κ. Τζελέπης σχολίασε και τις πολιτικές ενέργειες του κ. Μητσοτάκη: «Ο κ. Μητσοτάκης υπόσχεται με ένα μαγικό ραβδάκι την μείωση των φόρων, την αυτόματη ανάπτυξη,  την αυτορρύθμιση της αγοράς, χωρίς να μας απαντά σε βασικά ερωτήματα ως προς την αναδιανομή του πλούτου. Επιχειρεί δε να επαναφέρει έναν εργασιακό Μεσαίωνα, όταν υποστηρίζει ότι οι «κοινωνικές αδικίες» είναι «φυσικά φαινόμενα». Με λίγα λόγια, η ΝΔ, οικειοποιείται το ΑΝΤΙΣΥΡΙΖΑ ρεύμα και ζητάει αυτοδυναμία, χωρίς να παρουσιάζει απτές, χειροπιαστές λύσεις σε βασικά, θεμελιακά προβλήματα. Εμείς, ως ΚΙΝΑΛ ζητάμε στήριξη από τους Σερραίους και τις Σερραίες, για να σταθούμε υπεύθυνα απέναντι στη Συντηρητική Νέα Δημοκρατία και στον Λαϊκισμό του ΣΥΡΙΖΑ. Να είμαστε εμείς η σταθερή δύναμη ομαλότητας, ο ρυθμιστικός παράγοντας της επόμενης μέρας».

    Επιπλέον, ο Υπ. Βουλευτής σχολίασε ότι: «η χώρα βρίσκεται σε παρακμή. Πρέπει να αγωνιστούμε για μόνιμη και σταθερή εργασία για τους νέους. Στον Νομό Σερρών, είναι ιδιαιτέρως έντονο το φαινόμενο της απερήμωσης. Ο Νομός επλήγη δημοσιονομικά λόγω της χαμηλής φορολόγησης της Γείτονος χώρας. Υπήρχε οικονομική καθίζηση και παράλληλο κλείσιμο επιχειρήσεων. Όλα αυτά πρέπει να τα δούμε και να προτείνουμε πραγματικές και βιώσιμες λύσεις, όπως π.χ. την επιβολή χαμηλού συντελεστή φορολόγησης για τους παραμεθόριους Νομούς, όπως τον Ν. Σερρών». 

Ως Υπεύθυνος Αγροτικής Πολιτικής του Κινήματος Αλλαγής, ο κ. Τζελέπης δεν παρέλειψε να παρουσιάσει και το σχέδιό του για τους αγρότες. «Το αγροτικό εισόδημα έχει πληγεί ανεπανόρθωτα από την Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ αυτά τα 4,5 χρόνια. Προτεραιότητά μας είναι η κατάργηση όλων των αρνητικών μέτρων που επέβαλλε η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, όπως π.χ. την μείωση της φορολογίας των επιχειρήσεων στο 13% και μάλιστα άμεσα, την υιοθέτηση του ακατάσχετου και του αφορολόγητου των ενισχύσεων και την θεσμοθέτηση του αγροτικού πετρελαίου. Για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, επιβάλλεται η μείωση της φορολογίας από 29% στο 20% και, όπως προανέφερα, απαιτείται θεσμοθέτηση πολύ χαμηλού φορολογικού συντελεστή όμοιου με αυτού των γειτονικών κρατών». 

Μεταξύ άλλων, ο κ. Τζελέπης μίλησε και για τις υποδομές που χρειάζεται ο Νομός Σερρών. «Για τον  οδικό Άξονα Ε61, που συνδέει τους τρεις(3) Νομούς, Σέρρες- Δράμα- Καβάλα και είναι τμήμα των Διευρωπαϊκών Δικτύων, όπως και η κατασκευή των Οδικών Αξόνων Δράμα- Αμφίπολη (ο οποίος κατά το πλείστον διέρχεται από σερραϊκό έδαφος) και θα συνέδεε το  Τελωνείο του Προμαχώνα, τις Σέρρες με τη Δράμα  και την Καβάλα και στόχευε στην εύκολη προσέγγιση με το Λιμάνι της Καβάλας περνώντας μέσα από τις Σέρρες,  έχει εγκαταλειφθεί. Ένας άλλος δρόμος, ο «δρόμος του Θανάτου», όπως χαρακτηριστικά τον αποκαλώ, ενώνει τη γέφυρα του ποταμού Στρυμόνα με την πόλη του Κιλκίς και τώρα, μετά και τη δημιουργία των τριών(3) νέων Σταθμών Διοδίων από την Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, θα αποκτήσει ακόμη πιο αυξημένο φόρτο κυκλοφορίας. Πολύ φοβάμαι ότι τα μεγάλα, βαρέα και ογκώδη φορτηγά των Διεθνών Μεταφορών, προκειμένου να αποφύγουν τα υψηλά κόστη από τα πολλά διόδια θα εγκαταλείπουν τον Οδικό Άξονα και θα κάνουν παράκαμψη στο Τμήμα «Γέφυρα Στρυμόνα- Πετρίτσι». 

Κλείνοντας τη συνέντευξή του, ο Υποψήφιος Βουλευτής ζήτησε από τους Σερραίους και τις Σερραίες  να τον κρίνουν δίκαια και να δώσουν τη στήριξη στο πρόσωπό του με βάση τη συνεχή παρουσία του στη Βουλή, τη συνέπειά του, το πολυετές έργο του, την εγνωσμένης αξίας δυναμικότητά του, την ακεραιότητα και σταθερότητά του στον πολιτικό χώρο που ανήκει όλα αυτά τα χρόνια και τον οποίο υπηρετεί πιστά, διαχρονικά και αταλάντευτα.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ
Island-thassos-banner
professional camera ad
filippidis marmara banner
nikos keramika banner
post_head_image
300x250_ANOIKSI

300x250_ANOIKSI

karta 1
geotech_banner
old_town_inn
ergasia_syn
epikairotita

Social

Facebook
INSTAGRAM
Twitter
YOUTUBE



ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠIΣHΣ

Αρέσει σε %d bloggers: