ΔΙΠΑΕ Καβάλας | Αντιδράσεις και ανησυχία φοιτητών για την κατάληψη της Πληροφορικής
Όπως κοινοποιήθηκε στα Μ.Μ.Ε ανακοίνωση σε μορφή ανοιχτής επιστολής από πλευράς φοιτητή του ΔΙΠΑΕ Καβάλας :
Καλησπέρα σας, είμαι ο Κέφαλος Απόστολος, 2ο ετής του τμήματος πληροφορικής, του ΔΙ.ΠΑ.Ε Καβάλας.
Ήθελα απλώς να επισημάνω κάποιες λεπτομέρειες πολύ σημαντικές όσον αφορά τον τρόπο που λήφθηκε η απόφαση για την κατάληψη.
Αναφορικά, θα παραθέσω μια επιστολή που είχε συνταχθεί για τον πρόεδρο του τμήματος μας:
«…Πιο συγκεκριμένα, ο φοιτητικός σύλλογος πριν από λίγες ημέρες, έκανε συνέλευση, που συζήτησαν και αποφάσισαν για τις ακόλουθες κινήσεις τους. Κατέληξαν λοιπόν, με συμμετοχή 40 ατόμων (αν δεν κάνω λάθος), 35 υπερ, στο να γίνει κατάληψη.
Εγώ έρχομαι εδώ να θέσω έναν προβληματισμό.
Στη συνέλευση δεν παρευρέθηκα, και ούτε οι περισσότεροι συμφοιτητές μου, είτε λόγο εργασίας, είτε λόγο διαβάσματος (εξεταστική), είτε επειδή βρισκόντουσαν ήδη σε διαφορετική πόλη.
Η απόφαση του να γίνει κατάληψη, λήφθηκε σχεδόν «εν μία νυχτί», στα μέσα στης εξεταστικής (τελειώματα για την ακρίβεια), σε περίοδο που οι περισσότεροι φοιτητές είτε δεν είναι διαθέσιμοι στη καβάλα, ή απλώς ο χρόνος τους είναι αρκετά περιορισμένος.
Εγώ είμαι υπέρ των συνελεύσεων, και υπέρ της άμεσης δημοκρατίας που προσπαθεί ο Φοιτητικός Σύλλογος να στηρίξει. Αλλά σε μεγάλη κλίματα, είναι αρκετά δύσκολο να εφαρμοστεί, όταν πρέπει να ληφθούν αποφάσεις.
Για τον λόγο του αληθές, έκανα μια δημοσκόπηση, μέσω της οποίας προσπάθησα να δω την γενικότερη άποψη των φοιτητών μας.Για να συμμετέχει κάποιος στη δημοσκόπηση (google form), απαιτείται ακαδημαϊκό email, και περιορίζει 1 ψήφο ανά φοιτητή, κάτι που την καθιστά αρκετά αξιόπιστη και διαφανή.
Μάλιστα ο συγκεκριμένος προβληματισμός κυριάρχησε και στο πλαίσιο της εκπομπής Αναλυτής του ENA Channel με τον Απόστολο Ατζεμιδάκη όπου οι φοιτητές είχαν την ευκαιρία να τονίσουν το συγκεκριμένο θέμα δημόσια.
Μέσω gov.gr η υποβολή αιτήσεων για την πλήρωση θέσεων Περιφερειακών Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης
Διαθέσιμη μέσω του gov.gr είναι η πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων για την πλήρωση θέσεων Περιφερειακών Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης, όπως ανακοίνωσαν από κοινού τα υπουργεία Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιο συγκεκριμένα, η πρόσκληση αφορά σε δεκατρείς (13) κενές θέσεις των Περιφερειακών Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης και οι ενδιαφερόμενοι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης μπορούν μέχρι την Τετάρτη 15 Μαΐου να υποβάλουν αίτηση χρησιμοποιώντας τους προσωπικούς κωδικούς πρόσβασης στο Taxisnet και επισυνάπτοντας το βιογραφικό τους στο σχετικό πεδίο της εφαρμογής.
Όπως διευκρινίζεται, η πρόσκληση δεν απευθύνεται στα μέλη του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ).
ΔΥΠΑ | Αναρτήθηκαν οι οριστικοί πίνακες κατάταξης υποψηφίων για την πρόσληψη προσωπικού στους βρεφονηπιακούς σταθμούς
Αναρτήθηκαν σήμερα, Τετάρτη 17 Απριλίου 2024, στον ιστότοπο της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ) οι οριστικοί πίνακες κατάταξης υποψηφίων που υπέβαλαν αίτηση για την πρόσληψη προσωπικού, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, για την υλοποίηση της δράσης «προώθηση και υποστήριξη παιδιών για την ένταξή τους στην προσχολική εκπαίδευση, καθώς και για την πρόσβαση παιδιών σχολικής ηλικίας, εφήβων και ατόμων με αναπηρία, σε υπηρεσίες δημιουργικής απασχόλησης της χρονικής περιόδου 2023-2024» για τη στελέχωση των ενταγμένων στη δράση βρεφονηπιακών σταθμών της ΔΥΠΑ, σύμφωνα με τη ΣΟΧ2 /2023.
Οι οριστικοί πίνακες διαμορφώθηκαν, σύμφωνα με τα διαλαμβανόμενα των υπ΄ αρ. 200/2024 και 229/2024 αποφάσεων του ΑΣΕΠ.
Όλες οι αλλαγές στα σχολεία από Σεπτέμβρη | Νέο ποινολόγιο, ψηφιοποίηση απουσιών και εφαρμογή για bullying
To «μαθητικό point system» έρχεται για να δώσει λύση στο θέμα των απουσιών των μαθητών από τα σχολεία. Το υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε το διευρυμένο πλαίσιο αλλαγών που αφορά το παρουσιολόγιο και την καταγραφή απουσιών για τη νέα σχολική χρονιά.
Πιο συγκεκριμένα, το πλαίσιο αυστηροποιείται με πρόσχημα το bullying αναφορικά με τις ποινές για τους μαθητές και μεταξύ άλλων προχωρά σε τρεις μεγάλες αλλαγές στο θέμα των απουσιών που θα εφαρμοστούν από τον Σεπτέμβρη.
Η καταγραφή των απουσιών θα γίνεται πλέον ψηφιακά μέσω της πλατφόρμας e-Parents για άμεση ενημέρωση των γονέων σε πραγματικό χρόνο. Στη συνέχεια, η έρχεται η δεύτερη αλλαγή που είναι η επαναφορά της διάκρισης των απουσιών σε αδικαιολόγητες και δικαιολογημένες. Ο συνολικός αριθμός των απουσιών που μπορεί να κάνει ο μαθητής είναι 114. Ο αριθμός των απουσιών δεν αλλάζει όμως έρχονται τα πάνω-κάτω με τον υπολογισμό τους.
Πιο συγκεκριμένα, από τη νέα σχολικά χρονιά εάν ένας μαθητής καθυστερήσει 15 λεπτά να μπει στην τάξη, θα του χρεώνεται μία απουσία. Το ίδιο θα συμβαίνει και εφόσον καθυστερήσει λιγότερο, αλλά συμβεί 3 φορές. Πρακτικά αυτό σημαίνει πως θα πρέπει οι υπεύθυνοι να να τηρούν αρχεία με τις καθημερινές καθυστερήσεις για τον κάθε μαθητή, ώστε να του χρεώνουν απουσία αν αργήσει πχ 5 λεπτά για 3 φορές…
Η τρίτη αλλαγή αφορά τους καθηγητές καθώς από τον Σεπτέμβριο του 2024 απαγορεύεται ρητά η διαγραφή απουσιών από τον σύλλογο διδασκόντων με συγκεκριμένες εξαιρέσεις (π.χ. σοβαρούς ιατρικούς λόγους).
Με το γενικό όριο των απουσιών που μπορεί να κάνει ένας μαθητής να είναι 114 πρακτικά σημαίνει 19 ημέρες συνολικά αν έχει 6ωρο ή 16,3 ημέρες αν έχει 7ωρο μάθημα, χωρίς διάκριση σε δικαιολογημένες και αδικαιολόγητες.
Τα μέτρα για την αντιμετώπιση του Bullying
Ανάμεσα στις παρεμβάσεις στις οποίες προχωρά το υπουργείο Παιδείας για την αντιμετώπιση του Bullying που γνωρίζει έξαρση παρουσιάστηκαν τα μέτρα:
• Επανέρχεται η πενθήμερη αποβολή, καθώς αυτή τη στιγμή η υψηλότερη ποινή είναι η διήμερη αποβολή.
• Επανέρχεται και ο διαχωρισμός των απουσιών σε αδικαιολόγητες και δικαιολογημένες 40 – 75.
• Στις περιπτώσεις μαθητών, οι οποίοι έχουν προκαλέσει υλικές ζημιές στο σχολείο τότε οι γονείς θα επιβαρύνονται οικονομικά για την κάλυψη του κόστους της επιδιόρθωσης.
• Επίσης θα ψηφιοποιηθεί το απουσιολόγιο, το βιβλίο ύλης και οι βαθμολογικές επιδόσεις των μαθητών, έτσι ώστε να μπορούν οι γονείς να γνωρίζουν ανά πάσα στιγμή τι συμβαίνει στο σχολείο.
• Η χρήση κινητών τηλεφώνων στο σχολείο παραμένει απαγορευτική και επιπλέον, σύμφωνα με τις πληροφορίες, όσοι μαθητές χρησιμοποιούν τα κινητά τους τηλέφωνα για να εκθέσουν συμμαθητές τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα έρχονται αντιμέτωποι με την αυστηρότερη ποινή που είναι η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος.