Quantcast
Connect with us

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Απολογισμός της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου Καβάλας

Θετικό, με προοπτικές πλήρους εκσυγχρονισμού, χαρακτήρισαν το έργο που έγινε την τελευταία τετραετία στις Οικονομικές Υπηρεσίες του Δήμου, ο Δήμαρχος Καβάλας, Θόδωρος Μουριάδης, και ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος, Γιάννης Προμούσας, παρουσιάζοντας το μεσημέρι της Τετάρτης, 30 Αυγούστου, τον απολογισμό της διεύθυνσης οικονομικων υπηρεσιών

Κατά την παρουσίαση, ο Δήμαρχος, μεταξύ άλλων, έκανε ιδιαίτερη αναφορά στα προβλήματα που είχε να αντιμετωπίσει η διοίκησή του λόγω της ανεπαρκούς κρατικής χρηματοδότησης, «που φτάνει μόνο για την κάλυψη των λειτουργικών δαπανών του Δήμου».

Επίσης, μίλησε και για τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν οι Οικονομικές Υπηρεσίες λόγω της αποψίλωσής τους που επέφερε η απόφαση της Κυβέρνησης για την κινητικότητα των υπαλλήλων. Έτσι, υπογράμμισε έσοδα του Δήμου , ώστε να μπορέσουν να γίνουν μελέτες και ‘εργα και να παρασχεθούν κοινωνικές υπηρεσίες.

Παρεμβάσεις

Θόδωρος Μουριάδης: «Αν και πέρασαν περίπου 2300 χρόνια, παραμένει σε ισχύ η παροιμιώδης φράση του Δημοσθένη «Δει δη χρημάτων…», ότι «πρέπει να έχεις χρήματα, γιατί, χωρίς αυτά, δεν θα γίνει ούτε ένα απ’ όλα όσα πρέπει να γίνουν».

 Και είναι μια σκληρή πραγματικότητα, που βιώνει η Τοπική Αυτοδιοίκηση, αφού για την πραγματοποίηση σχεδίων και έργων μιας διοίκησης, θα πρέπει να βρεθούν χίλιοι τρόποι εύρεσης πόρων και άλλοι τόσοι για τη μείωση των εξόδων.

Η Διεύθυνση των Οικονομικών του Δήμου μας είναι η δύναμη που υποβοηθά σθεναρά στην υλοποίηση των στόχων μας. Στην ουσία, είναι ο οικονομικός διαχειριστής μας. 

Από την έξυπνη και κοπιαστική εργασία των αιρετών και των υπαλλήλων που υπηρετούν σ’ αυτήν τη Διεύθυνση, εξαρτάται το μέγεθος και η ποιότητα πολλών δράσεων του Δήμου». 

Αναφερόμενος στη Θητεία του Αντιδημάρχου, Γιάννη Προμούσα, επισήμανε πως «παρά τον ανήθικο πόλεμο που δέχτηκε από εσωθεσμικούς παράγοντες και παραγοντικούς, όπως και από εξωθεσμικά φερέφωνά τους, έβαλε το νερό στο αυλάκι, κάνοντας σοβαρές παρεμβάσεις στην καθημερινότητα του Δήμου και στη σχέση του Δήμου με τους πολίτες. 

Τα αποτελέσματα είναι ήδη ορατά, καθώς:

Καλυτέρευσε η ηλεκτρονική συνεργασία των Υπηρεσιών που σχετίζονται με τα οικονομικά μας. 

Καλυτέρευσε η εξυπηρέτηση των πολιτών.

 Μειώθηκε η απώλεια εσόδων και, άρα, οι ενέργειες που έγιναν αύξησαν τις οικονομικές δυνατότητες του Δήμου μας».

Τέλος, άσκησε κριτική σ’ αυτούς που τον κατήγγειλαν επειδή κάλυψε τις μεγάλες ελλείψεις προσωπικού στο Τμήμα Εσόδων με 2 εργάτριες καθαριότητας, προκειμένου να γίνουν εισπράξεις ανταποδοτικών τελών.

Γιάννης Προμούσας:

«Η Διεύθυνση Οικονομικών είναι ίσως η πιο σημαντική υπηρεσία του Δήμου, καθώς από αυτή διενεργούνται όλες οι διαδικασίες για την κατάρτιση και την τήρηση των προϋπολογισμών του Δήμου, για την αποτελεσματική διενέργεια όλων των νομικών διαδικασιών που απαιτούνται για την προμήθεια υλικών, εξοπλισμό και υπηρεσίες , για τη διαχείριση των εσόδων και δαπανών και για τη διασφάλιση και αξιοποίηση της δημοτικής περιουσίας.

Με την ανάληψη των καθηκόντων μας, με τον Δήμαρχο κρίναμε απαραίτητο να προβούμε σε μια ανασύνταξη και αναδιοργάνωση της Οικονομικής Υπηρεσίας, καθώς οι παθογένειες και τα συσσωρευμένα προβλήματα παλαιοτέρων ετών είχαν ως αποτέλεσμα να παρατηρούνται δυσλειτουργίες και καθυστερήσεις στις διαδικασίες, ενίσχυση της γραφειοκρατίας, απώλεια εσόδων, έλλειψη παραγωγικότητας, ανεπάρκεια κινήτρων για τους υπαλλήλους.

Σε όλα τα προαναφερθέντα συνέτεινε η δραματική μείωση των υπαλλήλων, λόγω της κινητικότητας. Προχωρήσαμε σε τροποποίηση του οργανισμού και σε συνένωση τμημάτων και σχεδιάσαμε ένα νέο καταμερισμό αρμοδιοτήτων, με στόχο τον καλύτερο συντονισμό των υπηρεσιακών παραγόντων, τη μείωση των διαδικασιών και την ελαχιστοποίηση της ταλαιπωρίας των πολιτών.

Αναβαθμίσαμε και βελτιώσαμε τις ψηφιακές εφαρμογές, επιτυγχάνοντας υψηλότερο επίπεδο υπηρεσιών, ταχύτερες διαδικασίες, αύξηση των παραγωγικών του προσωπικού, μείωση των εργατοωρών, καλύτερη εξυπηρέτηση του δημότη και αύξηση της πραξιμότητας. Τέλος εκπαιδεύσαμε τους υπαλλήλους μας, στοχεύοντας στην εξειδίκευση και στον εμπλουτισμό του γνωστικού αντικειμένου.

Έχοντας αυτά ως βάση, προχωρήσαμε σε σημαντικές και πρωτοπόρες αλλαγές οι οποίες αποτελούν τομή για το Δήμο Καβάλας:

  • εγκαταστήσαμε την εφαρμογή ηλεκτρονικών πληρωμών
  • ψηφιοποιήσαμε τα ηλεκτρονικά ακίνητα
  • εγκαταστήσαμε εφαρμογή για ηλεκτρονικά αιτήματα
  • διασυνδεθήκαμε με την πλατφόρμα μεταβολών της ΚΕΔΕ για τα ενοικιαζόμενα ακίνητα
  • εγκαταστήσαμε ψηφιακή εφαρμογή για κοιμητήρια μεταφερθήκαμε σε σύγχρονες κτηριακές

    Αναλυτικά:

  • Ενεργοποιήσαμε τις ηλεκτρονικές πληρωμές, δίνοντας τη δυνατότητα στους δημότες να πληρώσουν εξ αποστάσεως. τον μοναδικό κωδικό ηλεκτρονικής πληρωμής RF στις περισσότερες οφειλές.
  • Εγκαταστήσαμε την εφαρμογή του easy pay για πληρωμές μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας.
  • Αναδιοργανώσαμε το γραφείο δημοτικών τελών και ΤΑΠ και ψηφιοποιήσαμε πλήρως τις διαδικασίες. Έγινε πλήρης ψηφιακή τοπογραφική αποτύπωση του δήμου. Όλη η διαδικασία πληρωμής του ΤΑΠ γίνεται πλέον διαδικτυακά. Η εφαρμογή των ηλεκτρονικών αιτημάτων αναβαθμίζεται σταδιακά και θα εφαρμοστεί και σε άλλες υπηρεσίες του Δήμου.
  • Αποκτήσαμε άμεση διασύνδεση με την πλατφόρμα μεταβολών της ΚΕΔΕ και πετύχαμε την αυτοματοποιημένη μετάπτωση των μεταβολών στα αρχεία της υπηρεσίας.
  • Εισαγάγαμε στην εφαρμογή ηλεκτρονικών καταστάσεων ανείσπρακτων τελών, με αποτέλεσμα, μέχρι σήμερα, να έχουν δημιουργηθεί 400 βεβαιωτικοί κατάλογοι, να γίνουν 57.000 χρεώσεις ανείσπρακτων τελών και να βεβαιωθούν «ξεχασμένα» από το 2017 ανείσπρακτα τέλη, ύψους 900.000 €.
  • Δημιουργήσαμε Ηλεκτρονικά Αρχεία με περισσότερα από 5.000 ΜΗ οδοτούμενα ακίνητα, προκειμένου να μην χάνει έσοδα ο Δήμος από Δ.Τ. Δ.Φ. και ΤΑΠ. Για το «τέλος επί των ακαθαρίστων εσωτερικών», εγκαταστήσαμε νέα εφαρμογή, στην οποία καταγράφονται όλες οι υπόχρεες επιχειρήσεις για την κατάθεση του τέλους, παρακολουθούνται πλέον οι οφειλές και οι πληρωμές τους, και, ήδη, έχει διαπιστωθεί αύξηση των εσόδων.
  • Διασυνδεθήκαμε με την ειδική πλατφόρμα της ΚΕΔΕ για την πληρωμή του τέλους ακαθαρίστων εσωτερικών, με άμεση άντληση οικονομικών στοιχείων από το Υπουργείο Οικονομικών, χωρίς να χρειάζεται πλέον η φυσική παρουσία του επαγγελματία ή του λογιστή στο τμήμα εσωτερικών. Ο Δήμος Καβάλας είναι ο πρώτος Δήμος στην Ελλάδα που εφάρμοσε προαιρετικά.
  • Ψηφιοποιήσαμε όλα τα ενοικιαζόμενα ακίνητα που ανήκουν στον Δήμο, επιτυγχάνοντας ταχύτατη σύνταξη χρηματικών καταλόγων και άμεση δημιουργία δοσολογίου με τα βεβαιωμένα μισθώματα. Για τις άδειες καταστημάτων, εγκαταστήσαμε ηλεκτρονική εφαρμογή καταγραφής προϊόντων υγειονομικού ενδιαφέροντος.
  • Δημιουργήσαμε ήδη 2.874 καρτέλες υπόχρεων και περισσότερα από 3.723 καταστήματα για να παρακολουθούνται οι άδειές τους, οι αιτήσεις για κοινόχρηστους χώρους και πληθώρα άλλων δεδομένων.
  • Αλλάξαμε τη διαδικασία είσπραξης τελών νεκροταφείων. Ολοκληρώσαμε την ψηφιακή τοπογραφική αποτύπωση των κοιμητηρίων και των τάφων.
  • Υλοποιήσαμε τη μετάβαση από ένα παρωχημένο χειρόγραφο σύστημα σε μια σύγχρονη διαδικτυακή εφαρμογή και σύντομα θα ολοκληρωθεί η ορθή αντιστοίχιση των δεδομένων. Πλέον, θα έχουμε ταχύτατη σύνταξη χρηματοοικονομικών και βεβαιωτικών καταλόγων των τελών, καθώς γίνεται αυτόματη χρέωση του τέλους ταφής, οστεοφύλαξης κλπ και άμεση ενημέρωση των ηλεκτρονικών πληρωμών.
  • Ανασυντάξαμε και οργανώσαμε καλύτερα το τμήμα εσόδων για την ορθή παρακολούθηση και βεβαιότητα παλαιών και νέων οφειλών.
  • Πέτυχαμε ταχύτητα και ευελιξία στη σύνταξη χρηματοοικονομικών και βεβαιωτικών καταλόγων.
  • Επικαιροποιήσαμε όλα τα δημοτικά τέλη, χωρίς καμία αύξηση για τους Δημότες, με στόχο την αποτύπωση και τον προσδιορισμό της φορολογικής ύλης, ώστε ο καθορισμός των τελών να γίνεται με δίκαιο και ανταποδοτικό τρόπο.
  • Βελτιώσαμε την τήρηση της γενικής λογιστικής και λογιστικής δημοσίου, και αναβαθμίσαμε την εποπτεία και την παρακολούθηση των χρηματικών και λογιστικών υπολοίπων στο ταμείο και στο λογιστήριο.
  • Μεταφέρθηκαν όλες οι οικονομικές υπηρεσίες του Δήμου στον ανακαινισμένο χώρο (2ος όρ. κτηρίου του πρώην ΕΟΚ), σε σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον και διασφαλίσαμε τις προϋποθέσεις για καλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών.

Στόχος μας για το μέλλον είναι:

Η ολοκλήρωση των ψηφιακών αλλαγών και μεταρρυθμίσεων, σύμφωνα με τις απαιτήσεις και τις προκλήσεις της εποχής, η πλήρης εφαρμογή των ηλεκτρονικών πληρωμών και των ηλεκτρονικών αιτημάτων, η ηλεκτρονική έκδοση και πληρωμή των κλήσεων της δημοτικής αστυνομίας και των τελών λαϊκών αγοράς, η νέα εγκατάσταση για την παρακολούθηση εισόδου και πληρωμής στις αθλητικές εγκαταστάσεις κ.α.

Όλα αυτά αποτελούν πολύτιμα εργαλεία, ώστε να αναπτύξουμε ένα ηλεκτρονικό και εισπρακτικό μηχανισμό για την ανεύρεση και την αύξηση των εσωτερικών μας, προκειμένου να δημιουργήσουμε τον σιονομικό χώρο, που θα μας επιτρέψει να αξιοποιήσουμε τα τακτικά μας έσοδα, σε περισσότερες κοινωνικές παροχές, σε επενδύσεις. 

  • Ήδη για την εφαρμογή αυτού, κινούμαστε συντονισμένα σε τρεις άξονες:
  • Αναζήτηση ανείσπρακτων εσωτερικών,
  • Εκμετάλλευση αναξιοποίητων πηγών εσοχών,
  • Μείωση ελλείμματος στο ισοζύγιο εσωτερικών εξόδων κοστοβόρων υπηρεσίες

    Θα συνεχίσουμε και το επόμενο διάστημα τον εκσυγχρονισμό και τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Οικονομικής Υπηρεσίας και των άλλων Υπηρεσιών του Δήμου, έχοντας πάντα ως επίκεντρο τον πολίτη».  

Click to comment

Απάντηση

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Νομική Αθηνών: Αντιασφυξιογόνες μάσκες, κόφτη και στυλιάρια βρήκαν οι αστυνομικοί στην κατάληψη του κυλικείου

Επιχειρησιακό κέντρο μέσα στη Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών είχαν στήσει οι καταληψίες, όπως διαπίστωσαν και οι αστυνομικοί που μετείχαν στην επιχείρηση της ΕΛΑΣ που έγινε με την παρουσία εισαγγελέα.

Μέσα στον χώρο του κυλικείου εντοπίστηκαν, μεταξύ άλλων, αντιασφυξιογόνες μάσκες, ένας κόφτης για αλυσίδες, στυλιάρια, κράνη και σπρέι, τα οποία και κατασχέθηκαν από τους αστυνομικούς.

Προσήγαγαν 28 άτομα

Η έφοδος έγινε το πρωί της Τρίτης στο υπό κατάληψη κτήριο το πρωί της Τρίτης. Η επιχείρηση τελείωσε λίγο πριν τις 12 το μεσημέρι και η Αστυνομία προχώρησε σε 28 προσαγωγές. Μέσα στην κατάληψη εντοπίστηκαν αρκετοί αλλοδαποί.

Αμέσως μετά την επιχείρηση της ΕΛΑΣ, φοιτητές συγκεντρώθηκαν έξω από τη Νομική σχολή και φώναξαν συνθήματα κατά της Αστυνομίας. Μεταξύ των προσαχθέντων βρίσκονται οκτώ γυναίκες από Αγγλία, Γαλλία, Ιταλία και Γερμανία που δεν έχουν καμία σχέση με τη Νομική Σχολή.

Οι 28 προσαγωγές (έχουν προσαχθεί 18 γυναίκες και 10 ανδρες), αναμένεται να μετατραπούν σε συλλήψεις με κατηγορίες για διατάραξη οικειακής ειρήνης, κατά περιπτωση, φθορες και για άλλα αδικήματα.

Φωτογραφίες μέσα από την κατάληψη:

nomiki_in__10_
nomiki_in__9_

Continue Reading

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Νέος σεισμός 3,1 Ρίχτερ στην Κεφαλονιά

Νέος σεισμός 3,1 Ρίχτερ σημειώθηκε το μεσημέρι του Σαββάτου (11/5) στις 16.20 στην Κεφαλονιά.

Σύμφωνα με την αναθεωρημένη λύση του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου, το επίκεντρο του σεισμού εντοπίζεται 4 χιλιόμετρα βόρεια – βορειοδυτικά από τα Βαλσαμάτα με εστιακό βάθος 16 χιλιόμετρα.

seismos-tora

 

Υπενθυμίζεται ότι χθες Παρασκευή καταγράφηκαν άλλοι τρεις σεισμοί στην Κεφαλονιά μεγέθους 3,9, 4,1 και 3,1. Όπως τόνισε ο καθηγητής Γεωλογίας και πρόεδρος του ΟΑΣΠ, Ευθύμης Λέκκας, μιλώντας στο protothema.gr, οι χθεσινές τρεις δονήσεις εντάσσονται στο πλαίσιο της φυσιολογικής για την περιοχή του Ιονίου σεισμικής δραστηριότητας. «Παρακολουθούμε το φαινόμενο, δεν εμπνέει ανησυχία» είπε ο κ. Λέκκας και πρόσθεσε ότι οι δονήσεις αναμένεται να συνεχιστούν στην ίδια τάξη μεγέθους. Εντοπίζονται να προέρχονται από γνωστό εγκάρσιο ρήγμα στο τόξο του Ιονίου.

Continue Reading

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

12η Μαϊου | Παγκόσμια Ημέρα Νοσηλευτή – Πως καθιερώθηκε

Η νοσηλευτική χαρακτηρίστηκε ως έργο αγάπης και προσφοράς για τον συνάνθρωπο. Η παγκόσμια ημέρα νοσηλευτών εορτάζεται από το 1965 κάθε χρόνο στις 12 Μαΐου, στην επέτειο της γέννησης της Florence Nightingale (1820), της νοσηλεύτριας που σηματοδότησε και επηρέασε το σύγχρονο υγειονομικό σύστημα.

Σήμερα, τιμούμε όλους τους Νοσηλευτές, οι οποίοι μέσα από την αυταπάρνηση και τον αλτρουισμό, συνεχίζουν να αγωνίζονται καθημερινά, ώστε να παρέχουν νοσηλευτική φροντίδα σε όλους τους συνανθρώπους μας, πρεσβεύοντας τις ηθικές αξίες και τα ιδανικά της νοσηλευτικής δεοντολογίας.

Ο νοσηλευτής αποτελεί πυλώνα στήριξης του συστήματος υγείας. Είναι κοντά στον ασθενή κάθε στιγμή με υψηλό αίσθημα ευθύνης, παρέχοντας φροντίδα και ανακούφιση στο σωματικό και ψυχικό του πόνο. Συμβάλει στην πρόληψη και την προαγωγή υγείας και φυσικά, στην περίθαλψη και την αποκατάσταση του ασθενή. Είναι το πρόσωπο που έρχεται σε επαφή με τον ασθενή συνεχώς, γνωρίζει τις ανάγκες του και προσπαθεί να τις ικανοποιήσει.

Εκπαιδεύεται, βελτιώνεται, φροντίζει, ενημερώνει και στηρίζει τον ασθενή. Ο νοσηλευτής παρακολουθεί τις εξελίξεις της επιστήμης και της τεχνολογίας γύρω από αυτή. Επιμορφώνεται και αναβαθμίζει συνεχώς την ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών. Είναι ο επαγγελματίας με μια πολυδιάστατη θέση στο χώρο της υγείας. Άλλωστε, οι νοσηλευτές από την πρώτη στιγμή της πανδημίας COVID 19, όχι μόνο ανταποκρίθηκαν πλήρως στις ανάγκες της πρωτοφανούς κρίσης της δημόσιας υγείας, αλλά υπερέβησαν εαυτούς, ηγήθηκαν, καινοτόμησαν και επιτέλεσαν με απόλυτη επιτυχία το έργο τους σε συνεργασία με το ιατρικό προσωπικό και όλους τους επαγγελματίες υγείας και εργαζόμενους στα δημόσια νοσοκομεία. Συνετέλεσαν να πετύχει η χώρα κάτι αξιοθαύμαστο και καθόλου αυτονόητο, να μείνει όρθιο το Εθνικό Σύστημα Υγείας και να μην καταρρεύσει, όπως συνέβη σε άλλες χώρες του κόσμου με συστήματα υγείας πολύ πιο ισχυρά από το δικό μας.  

Όμως, η πλειοψηφία του νοσηλευτικού προσωπικού στη χώρα μας εργάζεται κάτω από αντίξοες συνθήκες. Οι 12.000 και πλέον αποχωρήσεις νοσηλευτών από τα δημόσια νοσοκομεία της χώρας τα τελευταία χρόνια και η επακόλουθη μείωση του ανθρώπινου δυναμικού λόγω ελάχιστων προσλήψεων στα χρόνια της κρίσης, καθώς και οι εξαντλητικοί ρυθμοί εργασίας οδηγούν συχνά σε επαγγελματική εξουθένωση. Ενδεικτικά, η αναλογία νοσηλευτικού προσωπικού προς τον πληθυσμό στη χώρα μας είναι 3,3 νοσηλευτές/1.000 κατοίκους, ενώ η αντίστοιχη αναλογία στην Ε.Ε. είναι 8,4 νοσηλευτές/1.000 κατοίκους. Χαμηλότερα από την Ελλάδα είναι το Μεξικό (2,9/1.000) και η Τουρκία (1,9/1.000). Στην πρώτη θέση βρίσκεται η Νορβηγία με 17,7 νοσηλευτές/1.000 κατοίκους, ενώ ο μέσος όρος στις χώρες του ΟΟΣΑ είναι 9 νοσηλευτές/1.000 κατοίκους. Σε έρευνα έχει βρεθεί ότι το ποσοστό δυσαρέσκειας των νοσηλευτών από τις συνθήκες εργασίας στη χώρα μας είναι 56%, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό των Κάτω Χωρών είναι 11%. Επίσης, πολλοί, νέοι κυρίως, νοσηλευτές οδηγούνται στη μετανάστευση προς αναζήτηση καλύτερων οικονομικών συνθηκών και όρων διαβίωσης. 

Και ερχόμαστε στο σήμερα, όπου το υπάρχον και επιδεινούμενο ζήτημα της υποστελέχωσης του Νοσηλευτικού προσωπικού στην Υπηρεσία παραμένει άλυτο και τροχοπέδη στην εξέλιξη της νοσηλευτικής επιστήμης και στη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών. Παρά τις φιλότιμες και αξιόλογες προσπάθειες του προσωπικού, οι συνθήκες ολοένα και δυσκολεύουν. Ένα πρόβλημα που έχει αναγνωριστεί από όλους, αλλά δυστυχώς δεν έχει επιλυθεί παρά τις προσπάθειες.  Ευελπιστούμε ότι θα δοθεί άμεσα μια λύση, διότι η λειτουργία της υπηρεσίας καθίσταται επισφαλής.

Και η λύση είναι μία και μόνο μία. κάλυψη των κενών οργανικών θέσεων με μόνιμο προσωπικό, ώστε να συνεχίσουμε να προσφέρουμε στον ασθενή συνάνθρωπό μας τις υπηρεσίες που του αξίζουν.

Κλείνοντας σας παραθέτω τα επίσημα στοιχεία του γραφείου κίνησης του Γ.Ν. Καβάλας, σύμφωνα με τα οποία το περασμένο έτος 2023 από τα ΤΕΙ εξυπηρετήθηκαν 94.862 ασθενείς, από τα ΤΕΠ 77.548, ενώ στα απογευματινά ιατρεία προσήλθαν 6.993 ασθενείς, συνολικά δηλαδή 178.803 περιστατικά. Από την άλλη πλευρά, πραγματοποιήθηκαν 34.392 εισαγωγές ασθενών, με 82.696 ημέρες νοσηλείας και μέση διάρκεια νοσηλείας 2,40 ημέρες και συνολική κάλυψη κλινών 61,73 %, ταυτόχρονα μέσα στο έτος πραγματοποιήθηκαν 5.608 χειρουργεία.

Όλος αυτός ο όγκος εργασίας επιτελέστηκε από την ήδη υποστελεχωμένη νοσηλευτική υπηρεσία, με μία κάλυψη που αγγίζει το 50% και ολοένα επιδεινώνεται.

Με την ευκαιρία αυτή, θέλω να ευχαριστήσω για ακόμη μία φορά το νοσηλευτικό προσωπικό του Νοσοκομείου Καβάλας για τον επαγγελματισμό, τον αλτρουισμό και το φιλότιμο που καθημερινά επιδεικνύει, ξεπερνώντας κάθε όριο ψυχικής και σωματικής καταπόνησης. 

Χρόνια πολλά σε όλες τις νοσηλεύτριες και όλους τους νοσηλευτές!

 

Ο Διευθυντής Νοσηλευτικής Υπηρεσίας

Γεώργιος Τσιγάρας

Δελτίο Τύπου

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
tractor in the background of the text
white night text
food track
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en