Quantcast
Connect with us

BUSINESS-STORIES

Ανοδική πορεία για την Arla Foods Ελλάς με «ναυαρχίδα» το Lurpak

Σε πορεία ανάπτυξης κινήθηκε το 2023 η Arla Foods Ελλάς.

Όπως προκύπτει από τις επίσημες οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας, ο καθαρός κύκλος εργασιών ανήλθε σε 64,2 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 5,24% σε σχέση με τα 61 εκατ. ευρώ του 2022. To μικτό κέρδος αυξήθηκε κατά 6,04% και ανήλθε σε 17,6 εκατ. ευρώ από 16,6 εκατ. ευρώ το 2022. Τα κέρδη προ φόρων ξεπέρασαν τα 1,3 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 8,01% ενώ ανάλογη άνοδο (8,36%) γνώρισαν και τα κέρδη μετά από φόρους, τα οποία ανήλθαν σε 981.496 ευρώ.

Το Lurpak παραμένει το σημαντικότερο προϊόν της εταιρείας και, όπως σημειώνεται στην οικονομική έκθεση, συνεχίζει να «αναπτύσσεται σημαντικά». Επίσης, στις οικονομικές καταστάσεις τονίζεται πως «σημαντική παραμένει και η ανάπτυξη στις άλλες κατηγορίες προϊόντων της εταιρείας» και συγκεκριμένα στην κατηγορία τυριών και σε εκείνη των έτοιμων ροφημάτων.

Όσον αφορά τη συνέχεια, η διοίκηση της εταιρείας σημειώνει στην οικονομική έκθεση πως το 2024, η αύξηση της τιμής γάλακτος οδήγησε σε προσεκτική αύξηση των τιμών καταναλωτή, έτσι ώστε η Αrla Foods να διατηρήσει τη θέση της στην αγορά, την ανταγωνιστικότητά της και τις πωλήσεις της. «Η εταιρεία θα συνεχίσει την επιτυχημένη προωθητική υποστήριξη για τα προϊόντα Lurpak, τα τυριά Arla καθώς και τα προϊόντα Starbucks και Protein», αναφέρεται επίσης στην οικονομική έκθεση, ενώ τονίζεται πως στόχος της είναι να παραμείνει κερδοφόρα και το 2024.

Ακόμη υπογραμμίζεται πως «θα συνεχίσει να αναπτύσσει τις πωλήσεις στοχευμένα σε συγκεκριμένα προϊόντα και κανάλια πωλήσεων, με στόχο τη συνεχή βελτίωση βασικών οικονομικών δεικτών της επιχειρησιακής της λειτουργίας».

Βασικούς πυρήνες «θα αποτελέσουν η μόχλευση εντός των καναλιών λειτουργίας της, με στόχο τη διασφάλιση της κερδοφορίας της, η οποία το 2024 αναμένεται να κινηθεί σταθερά ανοδικά, καθώς και η ανάληψη όλων των απαραίτητων μέτρων για τη διασφάλιση του cash flow και του καθαρού κεφαλαίου κίνησης, το οποίο, επίσης, αναμένεται να κινηθεί σε καλύτερα επίπεδα σε σχέση με το 2023.

Πηγή : businessnews

Click to comment

Απάντηση

BUSINESS-STORIES

Κατανάλωση | Μετά την Black Friday σειρά παίρνουν Cyber Monday και Travel Tuesday

H Black Friday, η οποία τα τελευταία χρόνια κυριαρχεί και στη χώρα μας, πέρασε δίνοντας σημαντική ανάσα στην αγορά. Ακολούθησε μια ημέρα μετά η -όχι και τόσο γνωστή για τα ελληνικά δεδομένα- Small Business Saturday, που ωθεί τους καταναλωτές να επιλέγουν για τις αγορές τους μικρότερα τοπικά μαγαζιά. Για την ιστορία υπάρχει και η Γκρίζα Πέμπτη, που συμπίπτει με την Ημέρα των Ευχαριστιών στις ΗΠΑ. Aκολουθεί σήμερα αρκετά σκωπτικά η «No Clever Name For It Sunday» (η Κυριακή χωρίς κάποιο έξυπνο όνομα) και αύριο, ξημερώνει η Cyber Monday.

Η Cyber Monday λαμβάνει χώρα την Δευτέρα μετά την ημέρα των Ευχαριστιών στις Ηνωμένες Πολιτείες. Είναι μια πρωτοβουλία των λιανοπωλητών, σε μια προσπάθεια να αυξήσουν τα έσοδα από πωλήσεις στο διαδίκτυο.

Ο όρος επινοήθηκε από την Έλεν Ντέιβις της Εθνικής Ομοσπονδία Λιανικής και τον Σκοτ Σίλβερμαν. Ο όρος πρωτοεμφανίστηκε στις 28 Νοεμβρίου 2005 σε δελτίο τύπου του Shop.org.

Η Cyber Monday έχει γίνει το διαδικτυακό ισοδύναμο της Black Friday και προσφέρει μια ευκαιρία σε μικρότερους διαδικτυακούς λιανοπωλητές να ανταγωνιστούν τις μεγαλύτερες αλυσίδες

Και η «παράδοση» με τις ημέρες δεν σταματά εδώ

Μετά το πέρας της φρενίτιδας των αγορών ήρθε η ώρα να δώσουμε…(αν βέβαια έχει μείνει κάτι στις τσέπες μας -τέλος του μήνα γαρ…)

Η GivingTuesday, που συχνά διατυπώνεται με το hashtag #GivingTuesday είναι η Τρίτη μετά την Ημέρα των Ευχαριστιών στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Διαφημίζεται ως «παγκόσμιο κίνημα γενναιοδωρίας που απελευθερώνει τη δύναμη των ανθρώπων και των οργανώσεων να μεταμορφώσουν τις κοινότητές τους και τον κόσμο».

Το GivingTuesday ξεκίνησε ως μια απλή ιδέα το 2012: είναι μια μέρα που ενθαρρύνει τους ανθρώπους να κάνουν το καλό. Η πρωτοβουλία ήταν το πνευματικό τέκνο του Henry Timms στην 92nd Street Y στη Νέα Υόρκη. Συνιδρυτής ήταν το Ίδρυμα των Ηνωμένων Εθνών, με ισχυρή υποστήριξη από το BLK SHP (Black Sheep).

Ένα παρόμοιο concept παρουσιάστηκε επίσης το 2011 στη μη κερδοσκοπική Mary-Archie Theatre Company στο Σικάγο από τον τότε παραγωγό σκηνοθέτη Carlo Lorenzo Garcia, ο οποίος προέτρεψε τους αγοραστές μέσω της The Huffington Post να υιοθετήσουν μια διαφορετική προσέγγιση: να εξετάσουν το ενδεχόμενο να κάνουν δωρεές σε φιλανθρωπικούς σκοπούς αφού είχαν τελειώσει τις αγορές τους στην Cyber ​​Monday.

Το GivingTuesday έχει λάβει υποστήριξη από το Ίδρυμα Bill & Melinda Gates, το Craig Newmark Philanthropies, το Emerson Collective, το Fidelity Charitable, το Ίδρυμα Ford, την Ford Motor Company, την PayPal, και το Ίδρυμα William and Flora Hewlett.

Ή μήπως Travel Tuesday;

Κατά πολλούς η ημέρα μετά την Cuber Monday είναι Travel Tuesday, ή αλλιώς η ταξιδιωτική Τρίτη:μια ολόκληρη μέρα αφιερωμένη στις καλύτερες ταξιδιωτικές ευκαιρίες στην αγορά.

Πρόκειται για μία ημέρα κατά την οποία πτήσεις , ξενοδοχεία , κρουαζιέρες και άλλα βλέπουν μειωμένες τιμές για περιορισμένο χρονικό διάστημα. Η δημιουργία του Travel Tuesday αποδίδεται στην Hopper, μια ταξιδιωτική πλατφόρμα που χρησιμοποιείται από εκατομμύρια παγκοσμίως. Ενώ προσφέρθηκαν ειδικές ταξιδιωτικές προσφορές μετά την Ημέρα των Ευχαριστιών πολύ πριν επινοηθεί ο όρος επίσημα το 2017, αποτελεί πλέον ένα κρίσιμο μέρος του εκτεταμένου Σαββατοκύριακου της Μαύρης Παρασκευής για όσους αναζητούν στην αγορά πτήσεις και διαμονή σε ξενοδοχεία και όχι ηλεκτρονικά είδη και δώρα .

Το Travel Tuesday θα μπορούσε να θεωρηθεί το πιο πρόσφατο αγαπημένο παιδί της εμπορικότητας, αλλά το νέο ξεφάντωμα κρατήσεων για διακοπές αντιπροσωπεύει επίσης τις επιθυμίες των καταναλωτών να ξοδέψουν χρήματα σε εμπειρίες αντί για φυσικά αντικείμενα.

 

Και η Τετάρτη;

Το 2016 η Ring.com ίδρυσε την Εθνική Ημέρα Προστασίας Πακέτων στις ΗΠΑ, καλώντας τους πολίτες να είναι σε επαγρύπνηση και να προστατεύσουν τις πολύτιμες αγορές τους, μετά την καταναλωτική φρενίτιδα των προηγούμενων ημερών.  Η Εθνική Ημέρα Προστασίας Πακέτων ενθαρρύνει τους ιδιοκτήτες σπιτιού να παραμείνουν σε εγρήγορση και να προστατεύσουν τα σπίτια τους από την κλοπή δεμάτων, η οποία γίνεται ολοένα και πιο διαδεδομένη κατά τη διάρκεια των εορτών.

Το Διαδίκτυο έχει διευκολύνει την εύρεση προσφορών και την αποστολή πακέτων απευθείας στα σπίτια μας. Αλλά αυτό διευκολύνει επίσης τους κλέφτες να αρπάζουν τις παραδόσεις μας απευθείας από τα κατώφλια μας. Η Cyber ​​Monday, ειδικότερα, είναι μια μεγάλη ημέρα αγορών μέσω διαδικτύου όπου οι περισσότερες αγορές αποστέλλονται απευθείας στο σπίτι του αγοραστή.

Με την έλευση της Μαύρης Παρασκευής και της Κυβερνο Δευτέρας, έγινε η ανάγκη για μια μέρα που θα ευαισθητοποιήσει για την κλοπή πακέτων και θα βοηθήσει τους ιδιοκτήτες σπιτιού να προστατευτούν από τους κλέφτες. Και κάπως έτσι, γεννήθηκε η Ημέρα Προστασίας Πακέτων.

Small Business Saturday

Η Small Business Saturday είναι μια αμερικανική «εορτή αγορών» που πραγματοποιείται το Σάββατο  μετά την Ημέρα των Ευχαριστιών στις Ηνωμένες Πολιτείες, δηλαδή σαν χθες…

Η Small Business Saturday, ενθαρρύνει τους καταναλωτές να υποστηρίξουν τις τοπικές και μικρότερες επιχειρήσεις . Η πρώτη εκδήλωση δημιουργήθηκε από την American Express, σε συνεργασία με το μη κερδοσκοπικό National Trust for Historic Preservation , τον δήμαρχο της Βοστώνης Thomas M. Menino και τη Roslindale Village Main Street.

Hashtag

Το hashtag του Twitter #SmallBusinessSaturday υπήρχε από τις αρχές του 2010 και χρησιμοποιήθηκε για την προώθηση μικρών επιχειρήσεων κάθε Σάββατο (όχι μόνο εκείνο το Σάββατο μεταξύ Black Friday και Cyber ​​Monday). Το hashtag χρησιμοποιείται με τρόπο παρόμοιο με το #FollowFriday για να τονίσει τις αγαπημένες τοπικές επιχειρήσεις.

Continue Reading

BUSINESS-STORIES

Tetra Pak & Κρι Κρι | Στρατηγική συνεργασία για την επέκταση της παραγωγής γιαουρτιού στην Ελλάδα

Δημιουργία νέας εγκατάστασης, του μεγαλύτερου παστεριωτή γιαουρτιού στην Ελλάδα, που διπλασιάζει τη χωρητικότητα παραλαβής και αποθήκευσης γάλακτος.

ΗTetra Pak, παγκόσμιος ηγέτης σε λύσεις επεξεργασίας και συσκευασίας τροφίμων, παραμένοντας πιστή στη δέσμευσή της για τη χρήση ταχέως αναπτυσσόμενων τεχνολογιών και τη δημιουργία καινοτόμων λύσεων, προχώρησε στην επέκταση παραγωγής γιαουρτιού της Κρι Κρι, δημιουργώντας μία νέα μονάδα με διπλάσια δυνατότητα υποδοχής και αποθήκευσης γάλακτος, με την εγκατάσταση του μεγαλύτερου παστεριωτή γιαουρτιού στην Ελλάδα.

Με αφετηρία την καινοτομία ως θεμελιώδη αξία, η Tetra Pak συνεχίζει να επενδύει σε τεχνολογίες αιχμής, συνεργαζόμενη στενά με σημαντικούς «παίκτες» της βιομηχανίας τροφίμων και ποτών, όπως η κορυφαία ελληνική γαλακτοβιομηχανία Κρι Κρι, αναπτύσσοντας λύσεις και καινοτόμες προσεγγίσεις που προσαρμόζουν την παραγωγή στις αυξανόμενες απαιτήσεις για ελληνικό γιαούρτι, το οποίο εξάγεται παγκοσμίως.

Ο Βασίλης Ξενογιάννης, Project Manager της Tetra Pak, δηλώνει: «Πρόκειται για ένα έργο γεμάτες προκλήσεις καθώς η επέκταση ήταν μία ιδιαίτερα απαιτητική διαδικασία, και το ζητούμενο δεν ήταν απλώς να προστεθεί άλλη μία γραμμή παραγωγής. Η υλοποίηση έπρεπε να γίνει με την ελάχιστη δυνατή διακοπή της λειτουργίας του εργοστασίου, το οποίο λειτουργεί σχεδόν 24/7 για να ανταποκριθεί στη ζήτηση της αγοράς.»

Ο Δημήτρης Μπαρμπούτης, Διευθυντής Εργοστασίου της Κρι Κρι, υπογραμμίζει: «Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που μαζί με την Tetra Pak με την οποία συνεργαζόμαστε πλέον 16 χρόνια, ενσωματώσαμε επιτυχώς μια ακόμα τεχνολογική καινοτομία υψηλών προδιαγραφών, συμβάλλοντας στην ταχεία ανάπτυξη της Κρι Κρι. Πρόκειται για μία νέα εγκατάσταση που αλλάζει τα δεδομένα της παραγωγής του γιαουρτιού και μας βοηθά να ανταποκρινόμαστε στις συνεχώς αυξανόμενες απαιτήσεις της αγοράς.»

Παράλληλα, Tetra Pak και Κρι Κρι πρωτοπορούν με μία ακόμα καινοτόμο λύση καθώς προχωρούν στην εγκατάσταση ενός νέου συστήματος ταχείας κατάψυξης υψηλής χωρητικότητας για οικογενειακές συσκευασίες και κύπελλα παγωτών, προκειμένου να υποστηριχθεί η αυξανόμενη ζήτηση στην ελληνική και διεθνή αγορά. Οι εργασίες πρόκειται να ξεκινήσουν σύντομα με στόχο να έχουν ολοκληρωθεί στις αρχές του 2025.

Για την Tetra Pak, η συνεργασία με την Κρι Κρι αποτελεί απόδειξη της υποστήριξης της προς τους συνεργάτες της, δημιουργώντας καινοτομίες και εξερευνώντας νέες μεθόδους παραγωγής, που ενισχύουν τις δραστηριότητές τους.

Continue Reading

BUSINESS-STORIES

Α.Π.Σ.Ι ΠΙΝΔΟΣ: Νέες επενδύσεις 45 εκατ. ευρώ μέχρι το 2030 | Σε ανοδική τροχιά και το 2024

Η σταθερή ενίσχυση των μεγεθών, η ανοδική πορεία στο εννεάμηνο του 2024, η αύξηση των εξαγωγών και οι επενδύσεις 90 εκατ. ευρώ σε μια δεκαετία για τον leader του κλάδου της πτηνοτροφίας

Την δυναμική και σταθερή ανάπτυξη του Αγροτικού Πτηνοτροφικού Συνεταιρισμού Ιωαννίνων Η ΠΙΝΔΟΣ αντικατοπτρίζουν τα οικονομικά του αποτελέσματα για το 2023. Όπως έχει δημοσιεύσει από τα μέσα Οκτωβρίου το BusinessNews.gr, ο ΑΠΣΙ Πίνδος το 2023 κατέγραψε κύκλος εργασιών 356,5 εκατ. ευρώ, αυξημένο κατά 5,5% σε σχέση με τα 337,8 εκατ. ευρώ του 2022. Τα κέρδη προ φόρων σχεδόν πενταπλασιάστηκαν (344,73%) και από το 1,6 εκατ. ευρώ εκτινάχθηκαν στα 7,1 εκατ. ευρώ ενώ ανάλογη αύξηση (352,3%) σημείωσαν και τα κέρδη μετά φόρων που ξεπέρασαν τα 6,8 εκατ. ευρώ όταν το 2022 ήταν 1,5 εκατ. ευρώ. Παράλληλα καταγράφηκε μείωση του δανεισμού κατά 24% στα 54 εκατ. ευρώ ενώ αυξήθηκε σημαντικά η παραγωγική δραστηριότητα. Όπως ανέφεραν χθες σε συνάντηση με εκπροσώπους του Τύπου ο Πρόεδρος του Συνεταιρισμού Ανδρέας Δημητρίου και ο Γενικός διευθυντής του Λάζαρος Τσακανίκας, την περασμένη χρονιά η παραγωγή νεοσσών αυξήθηκε κατά 6,5%, η παραγωγή ζωοτροφών κατά 5,5% και η παραγωγή προϊόντων κοτόπουλου 5,1%, ενδυναμώνοντας τις δυνατότητες εφοδιασμού της ΠΙΝΔΟΣ. Παράλληλα η άνοδος της θυγατρικής Αγροζωή ΑΒΕΕ, με 13,68% αύξηση στον κύκλο εργασιών και μηδενικό δανεισμό, συμβάλλει συνολικά στη θετική εικόνα και στην ισχυροποίηση του Συνεταιρισμού.

Με +3,5% «έτρεξε» το εννεάμηνο του 2024

Όπως ανέφεραν τα στελέχη της Πίνδος στην χθεσινή συνάντηση με δημοσιογράφους η ΠΙΝΔΟΣ κινείται δυναμικά και το 2024, καταγράφοντας αύξηση τζίρου 3,5% στο εννεάμηνο με παράλληλη βελτίωση κερδοφορίας μέσω στρατηγικής ανάπτυξης. Μάλιστα όπως σημείωσαν, η ανάπτυξη αυτή έρχεται χωρίς αυξήσεις τιμών, καθώς οι τελευταίες ανατιμήσεις, που έκανε η εταιρεία έγιναν το 2022. Βασικές παράμετροι της αναπτυξιακής φετινής πορείας είναι η άνοδος 31% στις πωλήσεις έτοιμων ψημένων προϊόντων και εντυπωσιακή αύξηση 48% στις πωλήσεις γύρου, ενώ ταυτόχρονα η ηγετική της παρουσία στο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων συνεχίζεται και ενδυναμώνεται. Επίσης, στο εννεάμηνο του 2024 καταγράφηκε αύξηση τοποθετήσεων νεοσσών +6,7%λ αύξηση παραγωγής ζωοτροφών +7%. αύξηση παραγωγής προϊόντων κρέατος κοτόπουλου +8,8%.

20% αύξηση για τις εξαγωγές

Παράλληλα, οι εξαγωγές ενισχύθηκαν κατά 20%, αντιπροσωπεύοντας πλέον το 10% του συνολικού κύκλου εργασιών. Ο Συνεταιρισμός εξάγει φρέσκα κοτόπουλα σε Βαλκάνια, Ιταλία και Κύπρο, καθώς και κατεψυγμένα έτοιμα προιόντα σε χώρες της Κεντρικής Ευρώπης όπως η Αγγλία, η Γερμανία και η Αυστρία καθώς και στο Ντουμπάι, όπου πλέον έχει τοποθετηθεί στην Carrefour και σε μια ακόμη τοπική αλυσίδα σούπερ μάρκετ.

2024.11.12 Press Release PINDS Financial Results.3

Τα 45 εκατ. ευρώ που επενδύθηκαν τα τελευταία χρόνια

Η δυναμική αυτή ανάπτυξη βασίζεται και στη ολοκλήρωση του πενταετούς επενδυτικού πλάνου 2020-2024, το οποίο περιλάμβανε κομβικές επενδύσεις στην ψηφιοποίηση της παραγωγικής διαδικασίας με προϋπολογισμό 2 εκατ. ευρω, την μονάδα έτοιμων ψημένων (11 εκατ. ευρώ), την μονάδα πτηνοσφαγείου (12 εκατ. ευρω), το εργοστάσιο ζωοτροφών (12 εκατ. ευρώ) και την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών συστημάτων δυναμικότητας 3 MWh (2 εκατ. ευρω). Επενδύσεις πραγματοποιήθηκαν και στα κέντρα διανομής της Πίνδος (2 εκατ. ευρώ) καθώς και στα γραφεία της (1 εκατ. ευρώ) Παράλληλα, βρίσκεται σε εξέλιξη προετοιμασία για επιπλέον 4,5 MWh, επένδυση συνολικού ύψους 3 εκατ. ευρώ που αποσκοπεί στην ενίσχυση της ενεργειακής αποδοτικότητας.

Τα επιπλέον 45 εκατ. ευρώ που θα επενδυθούν μέχρι το 2030

Πλέον, όμως, η ΠΙΝΔΟΣ μπαίνει σε νέα εποχή και δρομολογεί ένα φιλόδοξο στρατηγικό επενδυτικό πλάνο ύψους 27 εκατ. ευρω για την περίοδο 2025-2030, με κεντρικό άξονα την ανάπτυξη και την αειφορία. Το πλάνο περιλαμβάνει την επέκταση του εκκολαπτηρίου (10 εκατ. ευρώ) και της μονάδας έτοιμων ψημένων προϊόντων (7 εκατ. ευρώ), την ενίσχυση των μεταφορικών μέσων (3 εκατ. ευρώ) και την ψηφιοποίηση (2 εκατ. ευρω). Παράλληλα, προγραμματίζεται η δημιουργία νέων πτηνοτροφικών μονάδων (5 εκατ. ευρώ) . Επιπρόσθετα άλλα 18 εκατ. ευρώ θα επενδυθούν για νέες εγκαταστάσεις net metering (3 εκατ. ευρώ) και μονάδα βιοαερίου 2MW για παραγωγή ανανεώσιμης ενέργειας (15 εκατ. ευρώ). Με

Στην πρώτη πεντάδα των βιομηχανιών τροφίμων της χώρας

Ο Αγροτικός Πτηνοτροφικός Συνεταιρισμός Ιωαννίνων «ΠΙΝΔΟΣ», είναι ο μεγαλύτερος πρωτοβάθμιος αγροτικός συνεταιρισμός στην χώρα με 66 χρόνια συνεχούς παρουσίας στην ελληνική αγορά. Κινητήρια δύναμή της ΠΙΝΔΟΣ είναι οι περισσότεροι από 600 πτηνοτρόφοι του συνεταιρισμού (500 παραγωγοί-μέλη και 100 συνεργαζόμενοι παραγωγοί)

Με έδρα της το Ροδοτόπι Ιωαννίνων, η ΠΙΝΔΟΣ διαθέτει υπερσύγχρονες υποδομές και πλήρως καθετοποιημένη παραγωγή καθώς και 600.000 τ.μ. πτηνοτροφεία ιδιοκτησίας. Παράγει σε ετήσια βάση 350.000 όρνιθες αναπαραγωγής και 50.000.000 κοτόπουλα πάχυνσης. Σήμερα η ΠΙΝΔΟΣ κατέχει την ηγετική θέση στον κλάδο της πτηνοτροφίας, με μερίδιο αγοράς που ξεπερνά το 30% και συμπεριλαμβάνεται στην πρώτη πεντάδα των βιομηχανιών τροφίμων της χώρας. Συντηρεί πάνω από 1.300 θέσεις εργασίας και στηρίζει έμμεσα χιλιάδες ακόμη θέσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα.

Θα πρέπει ακόμη να σημειωθεί πως η ΠΙΝΔΟΣ παράγει τα προϊόντα της στην περιοχή των Ιωαννίνων, όπου το καθαρό νερό της περιοχής συμβάλλει στην υψηλή ποιότητα του κοτόπουλου. Οι πτηνοτροφικές μονάδες βρίσκονται κοντά σε προστατευόμενες περιοχές και εφαρμόζουν πρακτικές για την προστασία του υδροφόρου ορίζοντα, όπως τη μετατροπή της κοπριάς σε λίπασμα, τη χρήση ανακυκλωμένου νερού και την ψύξη των προϊόντων με αέρα αντί νερού. Η υποστήριξη της πρωτοβουλίας KYKLOS 4.0 και η συμμετοχή σε ευρωπαϊκά δίκτυα έχουν οδηγήσει σε ένα βραβευμένο μοντέλο κυκλικής πτηνοτροφίας, μειώνοντας τη χρήση πλαστικού κατά 90% με την αντικατάσταση των πλαστικών τελάρων από χάρτινες εναλλακτικές.

Πηγή: businessnews

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
worker and red cross as logo
text about elections
letters AG as logo
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en