ΚΑΒΑΛΑ
Άγιος Ανδρέας: Νέα παράπονα για τα διόδια

Το πρόσφατο τροχαίο στην Εγνατία Οδό, κοντά στα διόδια του Ιάσμου, με τρεις νεκρούς επιβάτες ΙΧ, επανέφερε τη συζήτηση για τα πολυάριθμα διόδια και την ταλαιπωρία των οδηγών. Οι πολίτες καταγγέλλουν ουρές χιλιομέτρων, ιδιαίτερα στα διόδια του Αγίου Ανδρέα, ζητώντας άνοιγμα για αποσυμφόρηση.
Τα προβλήματα δεν περιορίζονται μόνο σε αυτόν τον σταθμό, καθώς και άλλοι μετωπικοί σταθμοί, όπως της Άσπρης Άμμου, παρουσιάζουν καθυστερήσεις και συνωστισμό, ενώ η κακή συντήρηση της Εγνατίας, με προβληματική ασφαλτόστρωση, εντείνει την αγανάκτηση οδηγών και φορέων της περιοχής.