Quantcast
Connect with us

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Άγιο Όρος: Υπό κράτηση παραμένει ο 35χρονος μοναχός για τον ξυλοδαρμό άλλου μοναχού

Υπό κράτηση παραμένει ο 35χρονος Ρουμάνος μοναχός που συνελήφθη στο ‘Αγιον Όρος με την κατηγορία ότι ξυλοκόπησε 53χρονο Λευκορώσο μοναχό.

Εις βάρος του ασκήθηκε ποινική δίωξη για βαριά σωματική βλάβη και παραπέμφθηκε να δικαστεί στο Αυτόφωρο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης, από το οποίο ζήτησε αναβολή. Το αίτημα έγινε δεκτό και ορίστηκε δικάσιμος για αύριο, αλλά το δικαστήριο αποφάσισε να διατηρήσει μέχρι τότε την κράτησή του, παρά την περί του αντιθέτου πρόταση της εισαγγελέως της έδρας.

Το περιστατικό συνέβη το απόγευμα της Κυριακής στον αρσανά της Ιεράς Μονής Χιλανδαρίου. Οι δύο μοναχοί φαίνεται πως είχαν καταναλώσει αλκοόλ, ενώ η αιτία της συμπλοκής φέρεται να ήταν μία διαφωνία που αφορά δογματικό ζήτημα, όπως αναφέρεται στη δικογραφία.

«Τι είναι αυτά, κύριε κατηγορούμενε» τον ρώτησε η πρόεδρος του δικαστηρίου όταν ανέβηκε στο βήμα του κατηγορούμενου για να ζητήσει αναβολή. Απαντώντας, ο ίδιος ζήτησε συγγνώμη, υποστηρίζοντας ότι κι αυτός δέχθηκε χτυπήματα από τον 53χρονο, δείχνοντας – μάλιστα – με το χέρι του τα σημεία στο πρόσωπο όπου φέρεται να χτυπήθηκε. Η πρόεδρος τού συνέστησε να απευθυνθεί σε νοσοκομείο εάν δεν νιώθει καλά.

Δεν εγκαταβιεί στο ‘Αγιο Όρος

Ο 35χρονος Ρουμάνος είπε ότι δεν εγκαταβιεί μόνιμα στο ‘Αγιον Όρος (φέρεται να ζει σε Ιερά Μονή της Καρδίτσας), τονίζοντας ότι βρέθηκε προσωρινά «για λίγες μέρες» στην Αθωνική Πολιτεία. Ανέφερε δε, ότι με το θύμα γνωρίζονται χρόνια.

Στο μεταξύ, ο 53χρονος νοσηλεύτηκε αρχικά με τραύματα στο κεφάλι στο Γενικό Νοσοκομείο Πολυγύρου Χαλκιδικής και εν συνεχεία διακομίστηκε – προληπτικά – στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με έγγραφο που προσκομίστηκε στο δικαστήριο.

Click to comment

Απάντηση

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Η ΤΕΡΝΑ Α.Ε. πρώτος μειοδότης για το έργο Νέα Καρβάλη-Τοξότες

Ολοκληρώθηκε σήμερα στα γραφεία της ΕΡΓΟΣΕ η ηλεκτρονική αποσφράγιση των οικονομικών προσφορών για το προς ανάθεση έργο της νέας σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Νέα Καρβάλη – Τοξότες, με προϋπολογισμό δημοπράτησης 193,2 εκατ. ευρώ.
Η συμμετοχή στη διαγωνιστική διαδικασία ήταν μεγάλη, καθώς στη λίστα των υποψηφίων οικονομικών φορέων, περιλαμβάνονται σημαντικές εταιρείες του κατασκευαστικού κλάδου της Ελλάδας.
Συγκεκριμένα, φακέλους οικονομικών προσφορών για το έργο αυτό υπέβαλαν πέντε εταιρείες: ΑΒΑΞ Α.Ε., ΤΕΡΝΑ Α.Ε., ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε., ΕΝΩΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ «ΔΟΜΙΚΗ ΚΡΗΤΗΣ Α.Ε. – ΕΚΤΕΡ Α.Ε. – ΕΡΕΤΒΟ Α.Ε. και ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Τ.Ε.
Σύμφωνα με τον πίνακα συμμετεχόντων, οι φορείς προσέφεραν τα ακόλουθα ποσοστά έκπτωσης:

ΤΕΡΝΑ ΑΝΩΝΥΜΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΙ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (27,63%)
ΑΚΤΩΡ ΑΝΩΝΥΜΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (17,80%)
ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ ΑΤΕ (17,14%)
ΕΝΩΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ «ΔΟΜΙΚΗ ΚΡΗΤΗΣ Α.Ε. – ΕΚΤΕΡ Α.Ε. – ΕΡΕΤΒΟ Α.Ε. (7,21%)
ΑΒΑΞ Α.Ε. (5 %)
Η εταιρεία ΤΕΡΝΑ Α.Ε. έδωσε τη μεγαλύτερη μέση τεκμαρτή έκπτωση 27,63%.
Το έργο με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από τον Μηχανισμό «Συνδέοντας την Ευρώπη(CEF) 2021-2027», αφορά σε εργασίες για την κατασκευή της υποδομής, επιδομής και σταθμών/στάσεων για νέα μονή σιδηροδρομική γραμμή στο τμήμα Ν. Καρβάλη – Τοξότες (περιοχή Ξάνθης), μήκους 32 χλμ. περίπου, καθώς και του κλάδου από Ν. Καρβάλη προς τον νέο εμπορευματικό λιμένα Καβάλας, μήκους 5,3 χλμ. περίπου.
Με το έργο αυτό, επιτυγχάνεται η σύνδεση του νέου εμπορευματικού λιμένα Καβάλας με το υφιστάμενο σιδηροδρομικό δίκτυο της Βόρειας Ελλάδας, ενώ ταυτόχρονα προχωρά και η διασύνδεση με το σιδηροδρομικό δίκτυο των γειτονικών χωρών.
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Χρήστος Σταϊκούρας, δήλωσε:
Η «Νέα Σιδηροδρομική γραμμή Τοξότες – Νέα Καρβάλη» έχει στρατηγική σημασία για όλη τη Βόρεια Ελλάδα, γιατί θα συνδέσει τον σιδηρόδρομο με το εμπορευματικό λιμάνι της Καβάλας.
Για την υλοποίηση του έργου εξασφαλίστηκε σημαντική κοινοτική χρηματοδότηση, καθώς προβλέπεται να επιτρέψει τη λειτουργία εναλλακτικών διαδρόμων μεταφοράς εμπορευμάτων (Διάδρομος ΒΒΑ – Baltic, Black, Aegean Seas και πρωτοβουλία 3Seas – Baltic, Black, Adriatic, με την επέκταση προς το Αιγαίο).
Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών συνεχίζει την προσπάθεια για την αναδιάταξη, αλλά και την ανάπτυξη του ελληνικού σιδηρόδρομου, έχοντας εξασφαλίσει κοινοτικούς πόρους, ύψους σχεδόν 800 εκατ. ευρώ, με σκοπό την κατασκευή μεγάλων σιδηροδρομικών έργων».
Ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, κ. Χρήστος Παληός, αμέσως μετά την ηλεκτρονική αποσφράγιση των οικονομικών προσφορών τόνισε «Βάσει προγραμματισμού εξελίσσεται το σχέδιο δράσης που έχει αναλάβει η ΕΡΓΟΣΕ για την έγκαιρη ολοκλήρωση κομβικών σιδηροδρομικών υποδομών.
Ο μειοδοτικός διαγωνισμός για το έργο Ν. Καρβάλη – Τοξότες, βαίνει με επιτυχία προς την ολοκλήρωση του και πλέον η διασύνδεση του εμπορευματικού λιμένα Καβάλας με το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας, που αποτελεί το μεγαλύτερο σιδηροδρομικό έργο της τελευταίας δεκαετίας, περνά στην κατασκευαστική φάση».

amna.gr

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Πλημμύρισε ο παραλιακός δρόμος στο λιμάνι της Κεραμωτής

Τις απογευματινές ώρες χθες 10 Σεπτεμβρίου 2024 μετά από βροχόπτωση συνήθους έντασης πλημμύρισε ο παραλιακός δρόμος του λιμανιού της Κεραμωτής στην περιοχή του Εμπορικού Προβλήτα και μέχρι τη ταβέρνα Γλάρος. Αιτία, βραχυκύκλωμα της κύριας αντλίας απορροής των υδάτων και έμφραξη της αντίστοιχης βοηθητικής λόγω φερτών υλικών , που κάποιοι ασυνείδητοι απέρριψαν σε φρεάτιο του δρόμου.

Υπήρξε άμεση κινητοποίηση των συνεργείων του Δήμου Νέστου , που με την παρουσία του Δημάρχου κ. Σάββα Μιχαηλίδη επιλήφθηκαν του προβλήματος και σε ένα δίωρο , με τη βοήθεια και βυτιοφόρου οχήματος κατάφεραν να επισκευάσουν την βλάβη και να απαντλήσουν τα ύδατα.

Αφού λοιπόν συγχαρούμε τις υπηρεσίες του Δήμου Νέστου και προσωπικά τον Δήμαρχο για την άμεση κινητοποίηση τους θα επισημάνουμε με έμφαση ότι η παραπάνω επέμβαση απορρέει από την κοινωνική ευαισθησία του δήμου και κινείται απολύτως σε εθελοντική βάση. Διότι απλούστατα ο παραλιακός δρόμος περιλαμβάνεται στην χερσαία Λιμενική Ζώνη του λιμανιού της Κεραμωτής, η διαχείριση και εκμετάλλευσή της οποίας έχει παραχωρηθεί με σχετική σύμβασή στην Α.Ε. ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΛΙΜΕΝΟΣ ΚΑΒΑΛΑΣ . Έτσι λόγω παντελούς διαχρονικής απουσίας του αρμοδίου φορέα , δηλ. της ΟΛΚ Α.Ε. και αδυναμίας του να ανταποκριθεί στις συμβατικές υποχρεώσεις του , που απορρέουν από την Σύμβαση παραχώρησης ανέλαβε δράση ο Δήμος . Δυστυχώς η ΟΛΚ ΑΕ από εταιρεία κοινωνικής ωφελείας με σκοπό την εξυπηρέτηση του δημόσιου συμφέροντος, όπως προβλέπεται από τις διατάξεις της παραγ.5 του άρθρου 21 του ιδρυτικού Νόμου 2932/2001 ΦΕΚ: Α 145 20010627, μετά την υπαγωγή της στο ΤΑΙΠΕΔ έχει μεταβληθεί σε εισπρακτικό μηχανισμό και μόνο, ουδόλως ασχολούμενη με την συντήρηση και την βελτίωση των λιμενικών εγκαταστάσεων.

Ο Πρόεδρος του Δ.Σ. Ανδρόνικος Σινιώρης

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Άμεση ανάγκη για μεταφορά κρατουμένων από τις Φυλακές Κομοτηνής

Οι εργαζόμενοι στις Φυλακές Κομοτηνής εκφράζουν με ανησυχία την άμεση ανάγκη για τη μεταφορά κρατουμένων στις νεόδμητες Φυλακές Νικηφόρου Δράμας, καθώς οι συνθήκες που επικρατούν στις φυλακές Κομοτηνής είναι πλέον δυσβάσταχτες.

Το αίτημα αυτό έχει ως στόχο την αποσυμφόρηση των εγκαταστάσεων και την καλύτερη διαχείριση του πληθυσμού των κρατουμένων, γεγονός που θα βελτιώσει τόσο την ασφάλεια όσο και την ποιότητα εργασίας των σωφρονιστικών υπαλλήλων.

 

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
worker and red cross as logo
text about elections
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en