ΑΘΛΗΤΙΚΑ

Αγιασμός και τελευταία προπόνηση για τον ΑΟΚ

Τελέστηκε το πρωί του Σαββάτου 28 Σεπτεμβρίου ο καθιερωμένος Αγιασμός της ομάδας μας στο γήπεδο “Ανθή Καραγιάννη”. Παρόντες ήταν η διοίκηση, το τεχνικό επιτελείο, καθώς και οι ποδοσφαιριστές, οι οποίοι έλαβαν τις ευχές για μια επιτυχημένη και γεμάτη υγεία σεζόν. Μετά την τελετή, η ομάδα μας προχώρησε στην τελευταία προπόνηση πριν από την αυριανή κρίσιμη αναμέτρηση κόντρα στον Εθνικό Νέου Κεραμιδίου.

Όλοι είναι έτοιμοι να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό για την επίτευξη της νίκης.

DNews Widget

ΑπάντησηΑκύρωση απάντησης

Exit mobile version