Quantcast
Connect with us

BUSINESS-STORIES

7 Διαδικασίες που εξασφαλίζουν την επιτυχία

Διαβάστε με προσοχή και ενσωματώστε στην καθημερινότητά σας τις παρακάτω Διαδικασίες και κόψτε δρόμο για την επιτυχία.

Η Επιτυχία δεν είναι ένα μεμονωμένο γεγονός, ούτε εξαρτάται από το Ταλέντο, την Εργατικότητα, την Τύχη ή τις Συνθήκες. Η Επιτυχία, είναι προϊόν Διαδικασίας.
Παρακάτω σας παρουσιάζουμε μερικές από τις Διαδικασίες που οδηγούν στην Επιτυχία.

1. Κάντε θέμα την Επιτυχία

celebrate wins
Γιορτάστε τις νίκες. Κάθε φορά που βρίσκετε έναν Σύμβουλο ή Μanager ο οποίος πραγματοποιεί τις κατάλληλες δραστηριότητες, ή επιτυγχάνει τα σωστά αποτελέσματα ή επιδεικνύει τη δέουσα συμπεριφορά, γιορτάστε το. Κάντε το ολόκληρο θέμα. Κοινοποιήστε το στους ενδιαφερόμενους και σε άλλους πολλούς.
Αναγνωρίστε και τιμήστε την επιτυχία όποτε συμβαίνει. Όταν ήμουν Unit Manager, ο Διευθυντής μου ήταν καταπληκτικός «μάστορας» σε θέματα αναγνώρισης της συνεισφοράς και των θριάμβων όλων των Συνεργατών. Κάθε φορά που ο Διευθυντής μου εντόπιζε κάτι που ο εκάστοτε Συνεργάτης, Unit ή Ασφαλιστής, έκανε καλά, εφάρμοζε μια ολόκληρη διαδικασία για να το γιορτάσει. Πρώτα έλεγε στο συνεργάτη μας πόσο περήφανος αισθανόταν για την επιτυχία του/της και τον/την συνεχάρη. Η «επιτυχία» μπορεί να αφορούσε τη λήψη αξιόλογων συστάσεων, επαγγελματικώς ενδιαφέροντα ραντεβού που κλείστηκαν μέσω τηλεφώνου, μια πετυχημένη συνάντηση σε πελάτη ή την πρόσληψη ενός φέρελπι συναδέλφου. Κατόπιν ενημέρωνε και άλλα δυο άτομα σχετικά με την επιτυχία που είχε σημειώσει ο συγκεκριμένος άνθρωπος και τους ζητούσε να τον/την συγχαρούν και εκείνοι με τη σειρά τους την επόμενη φορά που θα συναντιόνταν.
Έτσι δημιουργούσε μια πολύ θετική ατμόσφαιρα.

2. Επαινείτε δημοσίως και επιπλήξτε κατ’ ιδίαν

Director criticizing employee
Οι Σύμβουλοι βρίσκονται καθημερινά αντιμέτωποι με την απόρριψη. Τους λένε «όχι» όταν επιχειρούν να βρουν ονόματα υποψηφίων, όταν προσπαθούν να επικοινωνήσουν μαζί τους, όταν προσπαθούν να κλείσουν ραντεβού, να κάνουν συμβόλαια και να ζητήσουν συστάσεις. Τα «όχι» έρχονται με ρυθμό καταιγιστικό.
Η εργασιακή καθημερινότητά τους βρίθει από «όχι». Δεν χρειάζονται αρνητικές απαντήσεις και από σας.
Να επαινείτε δημοσίως και να επιπλήττετε κατ’ ιδίαν. Όταν υπάρχει κόσμος γύρω, ακόμη και αν πρόκειται για άτομο που δεν είναι παρών, να παραμένετε θετικοί και επαινετικοί. Αν είστε υποχρεωμένοι να επιπλήξετε μια ολόκληρη ομάδα, να τοποθετηθείτε γενικώς και αποφύγετε να στοχοποιήσετε κάποιον συγκεκριμένο.
Μην επιλέξετε κάποιον τον οποίο θα επικρίνετε ενώπιον όλων.
Κάθε φορά που οι συνεργάτες σας σκοντάφτουν και πέφτουν (όταν η δουλειά τους δεν προχωράει), βοηθήστε τους να σηκωθούν, να ανασκουμπωθούν και να επιστρέψουν με όρεξη στην εργασία τους.
Βοηθήστε τους να συγκεντρωθούν σε εκείνες τις δραστηριότητες των οποίων διαθέτουν τον έλεγχο, όπως την αναζήτηση υποψηφίων, τα τηλεφωνήματα και τα ραντεβού. Κάθε φορά που οι συνεργάτες σας μοιάζουν να πιστεύουν ότι είναι τέλειοι και φέρονται σαν να είναι θεοί (όταν νομίζουν ότι όλα είναι ανθηρά και δεν υπάρχει λόγος να εργάζονται σκληρά), προσγειώστε τους στην πραγματικότητα και στην εργασία τους. Βοηθήστε τους να αντιληφθούν ότι ο λόγος που είναι τώρα πετυχημένοι έγκειται στο ότι προσηλώνονται στα όσα μπορούν να ελέγχουν.
Άπαξ και διακόψουν την αναζήτηση υποψηφίων, τα τηλέφωνα ώστε να κλείνουν συναντήσεις και πάψουν να προγραμματίζουν επαγγελματικά ραντεβού, τότε, πολύ σύντομα θα βρεθούν στο ναδίρ των πωλήσεων και της παραγωγής.

3. Δημιουργήστε Ενδιαφέροντα Meeting

Business People Having Board Meeting In Modern Office
Η συμμετοχή, η συμμετοχή… και η συμμετοχή αποτελεί το στοιχείο κλειδί. Πάρα πολύ συχνά παρατηρούμε ότι μιλάει αποκλειστικά ο Συντονιστής μιας συνάντησης Ασφαλιστών ενώ θα έπρεπε να εξασφαλίσει την ενεργό συμμετοχή Συμβούλων και λοιπών Μanagers.
Το πρώτο δεκάλεπτο μιας συνάντησης είναι το πλέον καθοριστικό για την έκβασή της. Ρωτήστε τότε ακριβώς τους Συμβούλους και τους Μanagers ποιο ήταν το καλύτερο πράγμα που τους συνέβη (από απόψεως εργασίας) στο διάστημα που μεσολάβησε από την προηγούμενη συνάντησή σας και μέχρι σήμερα. Αυτό ίσως να χρειαστεί να το επαναλάβετε αρκετές φορές μέχρις ότου τελικώς οι Σύμβουλοι αρχίσουν όντως να συμμετέχουν ενεργά.
Όταν αυτό συμβεί τότε το αποτέλεσμα θα είναι διπλά θετικό. Πρώτον, η συνάντηση θα ξεκινά με μια θετική νότα και δεύτερον, Σύμβουλοι και Μanagers θα συμμετέχουν ενεργά στη συνάντηση. Προκειμένου η συνάντηση να έχει μεγαλύτερη αξία για τους παριστάμενους Μanagers και Συμβούλους φροντίστε λοιπόν να εμπλέκονται ενεργά στη διαδικασία.
Επίσης, φροντίστε να αναρωτηθείτε και σεις πριν τη συνάντηση «Πώς εγώ θα προσθέσω αξία σε αυτή τη συνάντηση;». Αναζητήστε τρόπους να προσφέρετε αξία χάριν των Συνεργατών σας, Μanager και Συμβούλων. Πολύτιμες πληροφορίες για αυτούς είναι διάφορες τεχνικές πωλήσεων, επιτυχημένες ιστορίες, και ιστορίες παρακίνησης. Αν προσθέσετε εσείς αξία, θα δείξουν και εκείνοι ενδιαφέρον μέσω της συμμετοχής τους, θα παραστούν, θα διδαχθούν και ευελπιστούμε ότι θα εργαστούν σκληρότερα για να πετύχουν τους στόχους σας.

4. Ηγηθείτε με τις Πράξεις σας

Think different
Να δίνετε το καλό παράδειγμα. Να είστε ηγέτης χάρη στις πράξεις σας αντί να θεωρητικολογείτε. Τα έργα και όχι τα λόγια σας θα πρέπει να σας χαρακτηρίζουν.
Δείξτε στην ομάδα σας τι σημαίνει επιτυχία και επαγγελματική συμπεριφορά.
Να χρησιμοποιείτε συχνά λέξεις όπως «ευχαριστώ» και «παρακαλώ».
Να είστε πάντοτε στην ώρα σας σε κάθε συνάντηση, να τηρείτε κάθε υπόσχεση που δίνετε και κάθε δέσμευση που αναλαμβάνετε. Να θέτετε οι ίδιοι τον πήχη του επαγγελματισμού.

5. Μοιραστείτε τα Μυστικά σας

Gossip
Να εκπαιδεύετε συνεχώς τους Unit και τους Συμβούλους. Κάθε φορά που εσείς αλληλεπιδράτε με την ομάδα, είτε συλλογικώς είτε σε εξατομικευμένη βάση, φροντίστε η δράση αυτή να αποτελεί γεγονός εκπαιδευτικό, διδακτικό ή και μάθησης. Οι επαγγελματίες του Ασφαλιστικού Κλάδου οφείλουν διαρκώς να αποκτούν ολοένα και πιο ανανεωμένες Δεξιότητες προκειμένου να διατηρούν το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα.

6. Απο-δείξτε πόσο Νοιάζεστε

Businessmen is holding out a red heart
Η σωστή καθοδήγηση (coaching) εστιάζεται σε συμπεριφορές.
Να ηγείσθε διά του παραδείγματός σας. Να είστε άριστοι γνώστες της δουλειάς του Συμβούλου, του Μanager και της δικής σας. Να νοιάζεστε για την ανάπτυξη και την εξέλιξη του συνόλου της ομάδας σας. Να καθοδηγείτε και να τους εκπαιδεύετε καθημερινά.
Αυτός είναι ένας τρόπος να προσφέρετε αξία στην ομάδα.
Γιορτάστε κάθε φορά το γεγονός ότι ένα από τα μέλη της ομάδας βελτιώνεται και επιτυγχάνει. Να εξηγείτε με σαφήνεια ποιο θα είναι το επόμενο βήμα προκειμένου να βελτιωθεί κανείς.
Ο κόσμος δεν νοιάζεται για το πόσα πολλά γνωρίζετε μέχρι να μάθει πόσο νοιάζεστε.

7. Η Θεμελιώδης Ανάγκη Ανατροφοδότησης (feedback)

Businesswoman in an interview with three business people getting positive feedback
Η δημιουργία μιας ομάδας σημαίνει τη δημιουργία του κατάλληλου περιβάλλοντος εντός του οποίου τα άτομα μπορούν να αναπτυχθούν και να εξελιχθούν. Εκεί αφήνετε τη σφραγίδα σας! Οφείλετε να αντιμετωπίζετε τα μέλη της ομάδας σας και ως όλον αλλά και ως μονάδες, δηλαδή τον καθένα ξεχωριστά. Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους θέλετε, Μanagers και Σύμβουλοι που εργάζονται στο γραφείο σας, να λειτουργούν ως Ομάδα.

  • Όταν τα άτομα νιώθουν μέλη μιας ομάδας αντιδρούν καλύτερα στην αλλαγή.
  • Η παραγωγικότητα του κάθε μέλους της ομάδας αυξάνει.
  • Η εξυπηρέτηση προς τον πελάτη βελτιώνεται.
  • Οι ανάγκες του πελάτη καλύπτονται πολύ καλύτερα.
  • Οι ανάγκες του κάθε μέλους της ομάδας επίσης καλύπτονται περισσότερο.

Τι σημαίνει ομάδα;

Competition in business

Ομάδα είναι ένας αριθμός ατόμων τα οποία εργάζονται ανεξάρτητα με σκοπό την επίτευξη κοινών (αλλά και ατομικών ταυτόχρονα) στόχων.
Κάθε ομάδα διαθέτει τη δική της κουλτούρα, δηλαδή τον δικό της τρόπο εργασίας και την δική της προσέγγιση σε θέματα αλληλεπίδρασης και επικοινωνίας των μελών. Κάθε νέο μέλος που εισέρχεται στην ομάδα θα πρέπει να σέβεται την κουλτούρα που διαπνέει την ομάδα ή να προτίθεται να προσαρμοστεί με βάση αυτήν.
Προκειμένου να ενισχυθεί η αξία της ομάδας και να αυξηθεί η παραγωγικότητα θα πρέπει να ενθαρρύνετε την ανατροφοδότηση (feedback). Εδώ έγκειται η ευκαιρία σας να ζητήσετε ανατροφοδότηση από κάθε είδους πηγή: τους Managers, τους Συμβούλους, το Διοικητικό και Γραμματειακό δυναμικό και τους Πελάτες.
Αν εσείς είστε θετικός και δέχεστε την ανατροφοδότηση, τότε Μanager και Σύμβουλοι που εργάζονται μαζί σας θα αντιληφθούν ότι είστε καλοί ακροατές και έχετε κάθε καλή διάθεση να εργαστείτε ακόμη περισσότερο για το δικό σας και το δικό τους καλό.

Θυμηθείτε:
Χωρίς ξεκάθαρο όραμα και κατευθύνσεις, ο Μanager γίνεται ο μονόφθαλμος που οδηγεί τους τυφλούς!

Click to comment

Απάντηση

BUSINESS-STORIES

Ενεργοποιήθηκε η πλατφόρμα JOBmatch της ΔΥΠΑ για όσους αναζητούν δουλειά σε τουρισμό και εστίαση

Σήμερα ενεργοποιήθηκε η νέα δωρεάν εφαρμογή και πλατφόρμα JOBmatch της ΔΥΠΑ για την άμεση διασύνδεση των επιχειρήσεων τουρισμού και εστίασης με όσους ψάχνουν για δουλειά σε αντίστοιχες ειδικότητες. Η πλατφόρμα jobmatch.dypa.gov.gr απευθύνεται στις επιχειρήσεις και η εφαρμογή JOBmatch σε όσους αναζητούν εργασία. 

Η χρήση του καινοτόμου ψηφιακού εργαλείου της ΔΥΠA είναι πολύ απλή:

Οι επιχειρήσεις δημιουργούν δωρεάν στην πλατφόρμα JOBmatch.dypa.gov.gr το προφίλ τους και «αναζητούν υπάλληλο» άμεσα, από τις θέσεις εργασίας που προσφέρουν, επιλέγοντας συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, όπως ενδεικτικά:

  • Ειδικότητα
  • Επιλογή τύπου εργασίας (μόνιμη, εποχική, άλλη)
  • Ημερομηνία έναρξης εργασίας
  • Εύρος μισθού

Αντίστοιχα, όσοι αναζητούν εργασία σε επιχειρήσεις τουρισμού-εστίασης μπορούν να «κατεβάσουν» την εφαρμογή JOBmatch, που είναι διαθέσιμη σε Android (Google Play Store) και IOS (Apple App Store), να δημιουργήσουν προφίλ και να διαμορφώσουν τις επιλογές τους με τη χρήση φίλτρων, όπως ενδεικτικά: 

  • Επαγγέλματα που τους ενδιαφέρουν 
  • Ωράριο 
  • Περιοχή
  • Εύρος μισθού 
  • Ημερομηνία διαθεσιμότητας

Η πλατφόρμα JOBmatch.dypa.gov.gr παρέχει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να δουν άμεσα ποιοι υποψήφιοι εργαζόμενοι ταιριάζουν στην αναζήτησή τους, ώστε να τους επιλέξουν και στη συνέχεια να προτείνουν ημέρα και ώρα συνέντευξης. Έτσι, η διαδικασία εύρεσης υπάλληλου, μπορεί πλέον να ολοκληρωθεί σε λιγότερο από 5 λεπτά!

Παράλληλα, κάθε υποψήφιος ενημερώνεται άμεσα από την εφαρμογή JOBmatch μόλις μία επιχείρηση τον επιλέξει για συνέντευξη και έχει την επιλογή αποδοχής ή απόρριψης της πρόσκλησης. Σε περίπτωση αποδοχής, η επιχείρηση βλέπει τα στοιχεία του και επικοινωνεί μαζί του για την πραγματοποίηση της συνέντευξης.

Επίσης, οι υποψήφιοι έχουν τη δυνατότητα να ανανεώνουν τα φίλτρα αναζήτησης όσο συχνά επιθυμούν, διαμορφώνοντας το προφίλ τους ανάλογα με τη διαθεσιμότητά τους και τις επιλογές τους.

Η Δόμνα Μιχαηλίδου, Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης δήλωσε ότι: «Με τη νέα εφαρμογή JOBmatch κάνουμε ακόμα ένα βήμα για τη διασύνδεση των εργαζομένων με τους εργοδότες. Η νέα αυτή καινοτόμος υπηρεσία ξεκινά από τον τουρισμό και την εστίαση, δύο σημαντικούς κλάδους για τη χώρα, στους οποίους καταγράφεται αυξημένη ανάγκη για προσωπικό. Επιβεβαιώνουμε έμπρακτα πως η ΔΥΠΑ πλέον δεν δίνει μόνο επιδόματα αλλά δημιουργεί ευκαιρίες απασχόλησης στους συμπολίτες μας. Αναβαθμίζουμε διαρκώς τις υπηρεσίες της. Με ενεργές δράσεις απασχόλησης, μέσα σε τέσσερα χρόνια έχουμε καταφέρει να μειώσουμε σημαντικά το ποσοστό ανεργίας και να στηρίζουμε την αγορά εργασίας. Συνεχίζουμε».

Ο Διοικητής της ΔΥΠΑ Σπύρος Πρωτοψάλτης δήλωσε: «Η ΔΥΠΑ «ρίχνει στη μάχη» ένα ακόμα καινοτόμο εργαλείο για την αποτελεσματικότερη και άμεση διασύνδεση επιχειρήσεων που ψάχνουν για εργαζόμενους με όσους ψάχνουν για δουλειά. Ξεκινάμε την πιλοτική εφαρμογή στον κλάδο του τουρισμού και της εστίασης που αντιμετωπίζει σημαντικές προκλήσεις στην εύρεση προσωπικού και θα αξιολογήσουμε τα αποτελέσματα. Το JOBmatch φέρνει, κυριολεκτικά, στα χέρια των ανέργων, των εργαζομένων και των επιχειρήσεων τη δυνατότητα να συνδέονται σε πραγματικό χρόνο και να αποφασίζουν χωρίς καμία διαμεσολάβηση, σε λίγα μόνο λεπτά, αν θα προχωρήσουν σε συνέντευξη εργασίας. Συνεχίζουμε τον εκσυγχρονισμό της ΔΥΠΑ, την αναβάθμιση της εργαλειοθήκης μας και τον σχεδιασμό νέων υπηρεσιών ώστε να ενισχύσουμε τη σύζευξη προσφοράς και ζήτησης στην αγορά εργασίας». 

Σημειώνεται ότι η χρήση της πλατφόρμας για τις επιχειρήσεις λειτουργεί αποκλειστικά μέσω browser. Μπορούν να κάνουν είσοδο και εγγραφή μέσω browser από σταθερό υπολογιστή, tablet ή smartphone και η πλατφόρμα λειτουργεί από όλους τους browser  (Chrome, Firefox, Safari, Edge, κ.λπ.).

Για οδηγίες χρήσης και περισσότερες πληροφορίες: 

https://JOBmatch.dypa.gov.gr/ 

www.dypa.gov.gr/JOBmatch 

Continue Reading

BUSINESS-STORIES

POS | Μέχρι πότε μπορεί να γίνει η διασύνδεση με τις ταμειακές μηχανές

Προθεσμία μέχρι τις 10 Ιουνίου έχουν για να διασυνδέσουν τις ταμειακές μηχανές τους και τα POS 7.600 επιχειρήσεις, που διαθέτουν συστήματα τα οποία είναι ασύμβατα μεταξύ τους, ώστε να προχωρήσουν στην άμεση αντικατάσταση ενός από τα δύο.

Ο επιπλέον χρόνος παρέχεται σε 7.600 επιχειρήσεις, καθώς οι συγκεκριμένες παρότι συμμορφώθηκαν με τις υποχρεώσεις τους και πληρούσαν τις σχετικές προϋποθέσεις επιτυχούς διασύνδεσης, διαθέτοντας τερματικά, που συμπεριλαμβάνονται στις Δηλώσεις Συμμόρφωσης των Παρόχων (NSPs/Acquirers) και αναβαθμισμένους ΦΗΜ με τεχνική δυνατότητα διασύνδεσης, εν τέλει δεν κατόρθωσαν να διασυνδεθούν χωρίς δική τους υπαιτιότητα, λόγω τεχνικής αδυναμίας κάποιας εκ των συσκευών τους.

Με απόφαση Πιτσιλή η παράταση

Ειδικότερα, με απόφαση του Διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργου Πιτσιλή, πήρε παράταση η προθεσμία διασύνδεσης για αυτές τις επιχειρήσεις, ώστε να προβούν, χωρίς τον κίνδυνο επιβολής κυρώσεων, στην προμήθεια ταμειακού συστήματος ή Μέσου Πληρωμής, ο συνδυασμός των οποίων θα διασφαλίζει την δυνατότητα διασύνδεσής τους για την σύννομη λήψη πληρωμών με κάρτα από την επιχείρησή τους.

Οι επιχειρήσεις αυτές έχουν ήδη λάβει σχετικό e-mail από την ΑΑΔΕ, με το οποίο ενημερώνονται για τη σχετική παράταση της διασύνδεσης και τη δυνατότητα πληροφόρησής τους από τον Πίνακα ετοιμότητας διασύνδεσης μοντέλων POS με τύπους ταμειακών μηχανών, ο οποίος βρίσκεται αναρτημένος στην ιστοσελίδα της ΑΑΔΕ, στη διεύθυνση https://www.aade.gr/syndyasmoi-tameiakon-mihanon-pos.

Στην ιστοσελίδα αυτή μπορούν να δουν τους συνδυασμούς ταμειακού συστήματος και τερματικού POS, που διασυνδέονται με επιτυχία, ώστε να προβούν άμεσα στις απαιτούμενες ενέργειες για την προμήθεια του κατάλληλου και με ετοιμότητα διασύνδεσης ταμειακού συστήματος με το Μέσο Πληρωμής, που διαθέτουν, ή αντιστρόφως, ανάλογα με την επιλογή τους.

Continue Reading

BUSINESS-STORIES

Ατομικές επιχειρήσεις | «Άλμα» στη φορολογία το 2025 λόγω αλλαγών στο ελάχιστο τεκμαρτό εισόδημα

Αν και η φορολογική περίοδος βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, τα «σκούρα μαντάτα» για τους ελεύθερους επαγγελματίες, αναμένονται από το 2025 καθώς οι φετινές αυξήσεις στον κατώτατο μισθό επηρεάζουν άμεσα και τις επιβαρύνσεις στη φορολογία τους με επιπλέον φόρους έως και 37%, με ειδικές προβλέψεις για όσους απασχολούν εργαζόμενους.

Kαι αυτό διότι, με νόμο ο οποίος ψηφίστηκε πέρυσι, ο ετήσιος κατώτατος μισθός αποτελεί την βάση υπολογισμού του τεκμαρτού εισοδήματος των ελεύθερων επαγγελματιών, το οποίο ανάλογα με τα χρόνια λειτουργίας της επιχείρησης και το απασχολούμενο προσωπικό αυξομειώνεται, δημιουργώντας έτσι αποκλίσεις στα βάρη της φορολογίας.

Όπως έχει σημειώσει και στο παρελθόν το newsit.gr με παραδείγματα από τον κ. Ηλία Χατζηγεωργίου της Παντελής Παν. & Συνεργάτες με την αύξηση του κατώτατου μισθού στα 830 ευρώ, αυξάνεται και η βάση υπολογισμού του ελάχιστου φόρου στον ελεύθερο επαγγελματία στα 11.620 ευρώ (από 10.920 ευρώ με κατώτατο στα 780 ευρώ) και ως εκ τούτου, από το 2025 αυξάνεται και ο ελάχιστος ο φόρος στα 1.258 ευρώ, από 1.102 ευρώ.

Και τούτο διότι το ελάχιστο τεκμαρτό εισόδημα υπολογίζεται στο ύψος του κατώτατου μισθού επί 14 μήνες, από το φορολογικό έτος 2024 και μετά (δηλαδή στις δηλώσεις του 2025).

Πώς θα υπολογίζεται το ελάχιστο φορολογητέο εισόδημα

Σε ένα δεύτερο επίπεδο, το ποσό του τεκμαρτού εισοδήματος, που προκύπτει από τον κατώτατο μισθό συνυπολογίζεται με τα έτη λειτουργίας της επιχείρησης και το ενδεχόμενο προσωπικό.

Δηλαδή, οι νέοι επαγγελματίες για λιγότερα από 4 έτη, απαλλάσσονται από τα αντικειμενικά κριτήρια ενώ από το 4ο έτος λειτουργίας ισχύει ελάχιστο όριο φορολογητέου εισοδήματος μειωμένο κατά 67%, σε σύγκριση με το ποσό του ελαχίστου φορολογητέου εισοδήματος που αντιστοιχεί σε ατομική επιχείρηση με 6 έτη λειτουργίας χωρίς εργαζόμενο, και διαμορφώνεται ως εξής:

  • Για κάθε ατομική επιχείρηση που συμπλήρωσε 4 έτη λειτουργίας μέσα στο 2023, θα ληφθεί υπόψη το ποσό των 10.920 ευρώ μειωμένο κατά 67%, δηλαδή θα ληφθεί υπόψη ελάχιστο φορολογητέο εισόδημα ύψους 3.640 ευρώ.
    για κάθε ατομική επιχείρηση που συμπλήρωσε ή θα συμπληρώσει 4 έτη λειτουργίας μέσα στο 2024, θα ληφθεί υπόψη το ποσό των 11.620 ευρώ μειωμένο κατά 67%, δηλαδή θα ληφθεί υπόψη ελάχιστο φορολογητέο εισόδημα ύψους 3.873 ευρώ.
  • Για τους επιχειρήσεις που λειτουργούν 5 χρόνια ισχύει ελάχιστο όριο φορολογητέου εισοδήματος μειωμένο κατά 33%, σε σύγκριση με το ποσό του ελαχίστου φορολογητέου εισοδήματος που αντιστοιχεί σε ατομική επιχείρηση με 6 έτη λειτουργίας χωρίς εργαζόμενο και συγκεκριμένα:
  • Για κάθε ατομική επιχείρηση που συμπλήρωσε 5 έτη λειτουργίας μέσα στο 2023, θα ληφθεί υπόψη το ποσό των 10.920 ευρώ μειωμένο κατά 33%, δηλαδή θα ληφθεί υπόψη ελάχιστο φορολογητέο εισόδημα ύψους 7.280 ευρώ.
  • Για κάθε ατομική επιχείρηση που συμπλήρωσε ή θα συμπληρώσει 5 έτη λειτουργίας μέσα στο 2024, θα ληφθεί υπόψη το ποσό των 11.620 ευρώ μειωμένο κατά 33%, δηλαδή θα ληφθεί υπόψη ελάχιστο φορολογητέο εισόδημα ύψους 7.747 ευρώ.
  • Για τις ατομικές επιχειρήσεις «ηλικίας» μεγαλύτερη των 6 ετών, το ελάχιστο τεκμαρτό φορολογητέο εισόδημα που αντιστοιχεί σε επιχείρηση με 6 έτη λειτουργίας χωρίς κανέναν εργαζόμενο προσαυξάνεται κατά 10% για κάθε επιπλέον τριετία λειτουργίας και συγκεκριμένα:
  • Για 7 έως 9 έτη λειτουργίας ισχύει προσαύξηση 10%, οπότε το ποσό αυτό διαμορφώνεται στα 12.012 ευρώ για το φορολογικό έτος 2023 και αυξάνεται περαιτέρω στα 12.782 ευρώ για το φορολογικό έτος 2024
  • Για 10 έως 12 έτη λειτουργίας ισχύει προσαύξηση 20%, οπότε το ποσό αυτό διαμορφώνεται στα 13.104 ευρώ για το φορολογικό έτος 2023 και αυξάνεται περαιτέρω στα 13.944 ευρώ για το φορολογικό έτος 2024
  • Για περισσότερα από 12 έτη λειτουργίας, η προσαύξηση φθάνει το 30%, οπότε το ποσό αυτό διαμορφώνεται στα 14.196 ευρώ για το φορολογικό έτος 2023 και αυξάνεται στα 15.106 για το φορολογικό έτος 2024.

Τι θα ισχύει για όσους απασχολούν εργαζόμενους

Ειδικές προβλέψεις θα ισχύουν για όσες ατομικές επιχειρήσεις απασχολούν εργαζόμενους, και συγκεκριμένα:

  • Το ποσό ελάχιστου ετήσιου φορολογητέου εισοδήματος συγκρίνεται με το ποσό του ανώτερου ετήσιου μισθού που καταβάλλεται στο προσωπικό το οποίο δεν μπορεί να είναι υψηλότερο των 30.000 ευρώ. Όποιο από τα δύο συγκρινόμενα ποσά είναι μεγαλύτερο θα λαμβάνεται αυτό υπόψη, για τον περαιτέρω αντικειμενικό προσδιορισμό του τελικού ελαχίστου φορολογητέου εισοδήματος.
  • Το ελάχιστο ετήσιο φορολογητέο εισόδημα, προσαυξάνεται περαιτέρω ως εξής:

Κατά το 10% του ετήσιου κόστους μισθοδοσίας του προσωπικού (στο οποίο περιλαμβάνονται μισθοί, εργοδοτικές εισφορές, παροχές σε είδος) της επιχείρησης, με ανώτατο όριο προσαύξησης τις 15.000 ευρώ.

Κατά το 5% της τυχόν επιπλέον διαφοράς του ετήσιου κύκλου εργασιών της επιχείρησης από τον μέσο όρο ετήσιου κύκλου εργασιών όλων των επιχειρήσεων που ασκούν την ίδια δραστηριότητα βάσει Κωδικού Αριθμού Δραστηριότητας. Η προσαύξηση της περίπτωσης αυτής δεν υπολογίζεται όταν ο μέσος όρος του ετήσιου κύκλου εργασιών του αντίστοιχου Κ.Α.Δ. δεν υπερβαίνει τις 10.000 ευρώ ή όταν το πλήθος των επιτηδευματιών που υπάγονται στον συγκεκριμένο Κ.Α.Δ. δεν υπερβαίνει τους 30.

  • Εφόσον το δηλούμενο εισόδημα του αυτοαπασχολούμενου είναι μεγαλύτερο από το ελάχιστο ετήσιο φορολογητέο εισόδημα, ως τελικό φορολογητέο εισόδημα λαμβάνεται υπόψη το δηλούμενο.
  • Εφόσον το δηλούμενο εισόδημα είναι μικρότερο του ελάχιστου ετήσιου φορολογητέου εισοδήματος, ως τελικό φορολογητέο εισόδημα λαμβάνεται υπόψη το δεύτερο.

newsit.gr

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
white night text
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en