Quantcast
Connect with us

BUSINESS-STORIES

7 Διαδικασίες που εξασφαλίζουν την επιτυχία

Διαβάστε με προσοχή και ενσωματώστε στην καθημερινότητά σας τις παρακάτω Διαδικασίες και κόψτε δρόμο για την επιτυχία.

Η Επιτυχία δεν είναι ένα μεμονωμένο γεγονός, ούτε εξαρτάται από το Ταλέντο, την Εργατικότητα, την Τύχη ή τις Συνθήκες. Η Επιτυχία, είναι προϊόν Διαδικασίας.
Παρακάτω σας παρουσιάζουμε μερικές από τις Διαδικασίες που οδηγούν στην Επιτυχία.

1. Κάντε θέμα την Επιτυχία

celebrate wins
Γιορτάστε τις νίκες. Κάθε φορά που βρίσκετε έναν Σύμβουλο ή Μanager ο οποίος πραγματοποιεί τις κατάλληλες δραστηριότητες, ή επιτυγχάνει τα σωστά αποτελέσματα ή επιδεικνύει τη δέουσα συμπεριφορά, γιορτάστε το. Κάντε το ολόκληρο θέμα. Κοινοποιήστε το στους ενδιαφερόμενους και σε άλλους πολλούς.
Αναγνωρίστε και τιμήστε την επιτυχία όποτε συμβαίνει. Όταν ήμουν Unit Manager, ο Διευθυντής μου ήταν καταπληκτικός «μάστορας» σε θέματα αναγνώρισης της συνεισφοράς και των θριάμβων όλων των Συνεργατών. Κάθε φορά που ο Διευθυντής μου εντόπιζε κάτι που ο εκάστοτε Συνεργάτης, Unit ή Ασφαλιστής, έκανε καλά, εφάρμοζε μια ολόκληρη διαδικασία για να το γιορτάσει. Πρώτα έλεγε στο συνεργάτη μας πόσο περήφανος αισθανόταν για την επιτυχία του/της και τον/την συνεχάρη. Η «επιτυχία» μπορεί να αφορούσε τη λήψη αξιόλογων συστάσεων, επαγγελματικώς ενδιαφέροντα ραντεβού που κλείστηκαν μέσω τηλεφώνου, μια πετυχημένη συνάντηση σε πελάτη ή την πρόσληψη ενός φέρελπι συναδέλφου. Κατόπιν ενημέρωνε και άλλα δυο άτομα σχετικά με την επιτυχία που είχε σημειώσει ο συγκεκριμένος άνθρωπος και τους ζητούσε να τον/την συγχαρούν και εκείνοι με τη σειρά τους την επόμενη φορά που θα συναντιόνταν.
Έτσι δημιουργούσε μια πολύ θετική ατμόσφαιρα.

2. Επαινείτε δημοσίως και επιπλήξτε κατ’ ιδίαν

Director criticizing employee
Οι Σύμβουλοι βρίσκονται καθημερινά αντιμέτωποι με την απόρριψη. Τους λένε «όχι» όταν επιχειρούν να βρουν ονόματα υποψηφίων, όταν προσπαθούν να επικοινωνήσουν μαζί τους, όταν προσπαθούν να κλείσουν ραντεβού, να κάνουν συμβόλαια και να ζητήσουν συστάσεις. Τα «όχι» έρχονται με ρυθμό καταιγιστικό.
Η εργασιακή καθημερινότητά τους βρίθει από «όχι». Δεν χρειάζονται αρνητικές απαντήσεις και από σας.
Να επαινείτε δημοσίως και να επιπλήττετε κατ’ ιδίαν. Όταν υπάρχει κόσμος γύρω, ακόμη και αν πρόκειται για άτομο που δεν είναι παρών, να παραμένετε θετικοί και επαινετικοί. Αν είστε υποχρεωμένοι να επιπλήξετε μια ολόκληρη ομάδα, να τοποθετηθείτε γενικώς και αποφύγετε να στοχοποιήσετε κάποιον συγκεκριμένο.
Μην επιλέξετε κάποιον τον οποίο θα επικρίνετε ενώπιον όλων.
Κάθε φορά που οι συνεργάτες σας σκοντάφτουν και πέφτουν (όταν η δουλειά τους δεν προχωράει), βοηθήστε τους να σηκωθούν, να ανασκουμπωθούν και να επιστρέψουν με όρεξη στην εργασία τους.
Βοηθήστε τους να συγκεντρωθούν σε εκείνες τις δραστηριότητες των οποίων διαθέτουν τον έλεγχο, όπως την αναζήτηση υποψηφίων, τα τηλεφωνήματα και τα ραντεβού. Κάθε φορά που οι συνεργάτες σας μοιάζουν να πιστεύουν ότι είναι τέλειοι και φέρονται σαν να είναι θεοί (όταν νομίζουν ότι όλα είναι ανθηρά και δεν υπάρχει λόγος να εργάζονται σκληρά), προσγειώστε τους στην πραγματικότητα και στην εργασία τους. Βοηθήστε τους να αντιληφθούν ότι ο λόγος που είναι τώρα πετυχημένοι έγκειται στο ότι προσηλώνονται στα όσα μπορούν να ελέγχουν.
Άπαξ και διακόψουν την αναζήτηση υποψηφίων, τα τηλέφωνα ώστε να κλείνουν συναντήσεις και πάψουν να προγραμματίζουν επαγγελματικά ραντεβού, τότε, πολύ σύντομα θα βρεθούν στο ναδίρ των πωλήσεων και της παραγωγής.

3. Δημιουργήστε Ενδιαφέροντα Meeting

Business People Having Board Meeting In Modern Office
Η συμμετοχή, η συμμετοχή… και η συμμετοχή αποτελεί το στοιχείο κλειδί. Πάρα πολύ συχνά παρατηρούμε ότι μιλάει αποκλειστικά ο Συντονιστής μιας συνάντησης Ασφαλιστών ενώ θα έπρεπε να εξασφαλίσει την ενεργό συμμετοχή Συμβούλων και λοιπών Μanagers.
Το πρώτο δεκάλεπτο μιας συνάντησης είναι το πλέον καθοριστικό για την έκβασή της. Ρωτήστε τότε ακριβώς τους Συμβούλους και τους Μanagers ποιο ήταν το καλύτερο πράγμα που τους συνέβη (από απόψεως εργασίας) στο διάστημα που μεσολάβησε από την προηγούμενη συνάντησή σας και μέχρι σήμερα. Αυτό ίσως να χρειαστεί να το επαναλάβετε αρκετές φορές μέχρις ότου τελικώς οι Σύμβουλοι αρχίσουν όντως να συμμετέχουν ενεργά.
Όταν αυτό συμβεί τότε το αποτέλεσμα θα είναι διπλά θετικό. Πρώτον, η συνάντηση θα ξεκινά με μια θετική νότα και δεύτερον, Σύμβουλοι και Μanagers θα συμμετέχουν ενεργά στη συνάντηση. Προκειμένου η συνάντηση να έχει μεγαλύτερη αξία για τους παριστάμενους Μanagers και Συμβούλους φροντίστε λοιπόν να εμπλέκονται ενεργά στη διαδικασία.
Επίσης, φροντίστε να αναρωτηθείτε και σεις πριν τη συνάντηση «Πώς εγώ θα προσθέσω αξία σε αυτή τη συνάντηση;». Αναζητήστε τρόπους να προσφέρετε αξία χάριν των Συνεργατών σας, Μanager και Συμβούλων. Πολύτιμες πληροφορίες για αυτούς είναι διάφορες τεχνικές πωλήσεων, επιτυχημένες ιστορίες, και ιστορίες παρακίνησης. Αν προσθέσετε εσείς αξία, θα δείξουν και εκείνοι ενδιαφέρον μέσω της συμμετοχής τους, θα παραστούν, θα διδαχθούν και ευελπιστούμε ότι θα εργαστούν σκληρότερα για να πετύχουν τους στόχους σας.

4. Ηγηθείτε με τις Πράξεις σας

Think different
Να δίνετε το καλό παράδειγμα. Να είστε ηγέτης χάρη στις πράξεις σας αντί να θεωρητικολογείτε. Τα έργα και όχι τα λόγια σας θα πρέπει να σας χαρακτηρίζουν.
Δείξτε στην ομάδα σας τι σημαίνει επιτυχία και επαγγελματική συμπεριφορά.
Να χρησιμοποιείτε συχνά λέξεις όπως «ευχαριστώ» και «παρακαλώ».
Να είστε πάντοτε στην ώρα σας σε κάθε συνάντηση, να τηρείτε κάθε υπόσχεση που δίνετε και κάθε δέσμευση που αναλαμβάνετε. Να θέτετε οι ίδιοι τον πήχη του επαγγελματισμού.

5. Μοιραστείτε τα Μυστικά σας

Gossip
Να εκπαιδεύετε συνεχώς τους Unit και τους Συμβούλους. Κάθε φορά που εσείς αλληλεπιδράτε με την ομάδα, είτε συλλογικώς είτε σε εξατομικευμένη βάση, φροντίστε η δράση αυτή να αποτελεί γεγονός εκπαιδευτικό, διδακτικό ή και μάθησης. Οι επαγγελματίες του Ασφαλιστικού Κλάδου οφείλουν διαρκώς να αποκτούν ολοένα και πιο ανανεωμένες Δεξιότητες προκειμένου να διατηρούν το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα.

6. Απο-δείξτε πόσο Νοιάζεστε

Businessmen is holding out a red heart
Η σωστή καθοδήγηση (coaching) εστιάζεται σε συμπεριφορές.
Να ηγείσθε διά του παραδείγματός σας. Να είστε άριστοι γνώστες της δουλειάς του Συμβούλου, του Μanager και της δικής σας. Να νοιάζεστε για την ανάπτυξη και την εξέλιξη του συνόλου της ομάδας σας. Να καθοδηγείτε και να τους εκπαιδεύετε καθημερινά.
Αυτός είναι ένας τρόπος να προσφέρετε αξία στην ομάδα.
Γιορτάστε κάθε φορά το γεγονός ότι ένα από τα μέλη της ομάδας βελτιώνεται και επιτυγχάνει. Να εξηγείτε με σαφήνεια ποιο θα είναι το επόμενο βήμα προκειμένου να βελτιωθεί κανείς.
Ο κόσμος δεν νοιάζεται για το πόσα πολλά γνωρίζετε μέχρι να μάθει πόσο νοιάζεστε.

7. Η Θεμελιώδης Ανάγκη Ανατροφοδότησης (feedback)

Businesswoman in an interview with three business people getting positive feedback
Η δημιουργία μιας ομάδας σημαίνει τη δημιουργία του κατάλληλου περιβάλλοντος εντός του οποίου τα άτομα μπορούν να αναπτυχθούν και να εξελιχθούν. Εκεί αφήνετε τη σφραγίδα σας! Οφείλετε να αντιμετωπίζετε τα μέλη της ομάδας σας και ως όλον αλλά και ως μονάδες, δηλαδή τον καθένα ξεχωριστά. Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους θέλετε, Μanagers και Σύμβουλοι που εργάζονται στο γραφείο σας, να λειτουργούν ως Ομάδα.

  • Όταν τα άτομα νιώθουν μέλη μιας ομάδας αντιδρούν καλύτερα στην αλλαγή.
  • Η παραγωγικότητα του κάθε μέλους της ομάδας αυξάνει.
  • Η εξυπηρέτηση προς τον πελάτη βελτιώνεται.
  • Οι ανάγκες του πελάτη καλύπτονται πολύ καλύτερα.
  • Οι ανάγκες του κάθε μέλους της ομάδας επίσης καλύπτονται περισσότερο.

Τι σημαίνει ομάδα;

Competition in business

Ομάδα είναι ένας αριθμός ατόμων τα οποία εργάζονται ανεξάρτητα με σκοπό την επίτευξη κοινών (αλλά και ατομικών ταυτόχρονα) στόχων.
Κάθε ομάδα διαθέτει τη δική της κουλτούρα, δηλαδή τον δικό της τρόπο εργασίας και την δική της προσέγγιση σε θέματα αλληλεπίδρασης και επικοινωνίας των μελών. Κάθε νέο μέλος που εισέρχεται στην ομάδα θα πρέπει να σέβεται την κουλτούρα που διαπνέει την ομάδα ή να προτίθεται να προσαρμοστεί με βάση αυτήν.
Προκειμένου να ενισχυθεί η αξία της ομάδας και να αυξηθεί η παραγωγικότητα θα πρέπει να ενθαρρύνετε την ανατροφοδότηση (feedback). Εδώ έγκειται η ευκαιρία σας να ζητήσετε ανατροφοδότηση από κάθε είδους πηγή: τους Managers, τους Συμβούλους, το Διοικητικό και Γραμματειακό δυναμικό και τους Πελάτες.
Αν εσείς είστε θετικός και δέχεστε την ανατροφοδότηση, τότε Μanager και Σύμβουλοι που εργάζονται μαζί σας θα αντιληφθούν ότι είστε καλοί ακροατές και έχετε κάθε καλή διάθεση να εργαστείτε ακόμη περισσότερο για το δικό σας και το δικό τους καλό.

Θυμηθείτε:
Χωρίς ξεκάθαρο όραμα και κατευθύνσεις, ο Μanager γίνεται ο μονόφθαλμος που οδηγεί τους τυφλούς!

Click to comment

Απάντηση

BUSINESS-STORIES

Νέες επιχειρήσεις: Eως 50% επιχορήγηση μέσω ΕΣΠΑ | Ποιοι, πώς και πότε θα χρηματοδοτηθούν

Σπάνια ευκαιρία για να στήσουν τη δική τους επιχείρηση θα έχουν σε λίγες μέρες χιλιάδες νέοι επαγγελματίες σε ολόκληρη τη χώρα καθώς ανοίγει η πλατφόρμα των αιτήσεων, ώστε να τολμήσουν να κάνουν το ξεκίνημά τους, βάζοντας «μισά- μισά» τα λεφτά με το κράτος.

Για πρώτη φορά μετά το 2018 έρχονται προγράμματα ΕΣΠΑ που προσφέρουν άμεση χρηματική επιχορήγηση σε νέους επιχειρηματίες για να ανοίξουν καινούργια καταστήματα, καινούργιες επιχειρήσεις και τουριστικά καταλύματα.

Διαθέτοντας προσωπικό κεφάλαιο 20.000, 50.000 ή 100.000 ευρώ, θα λάβουν από το κράτος και επιχορήγηση άλλα τόσα ως ενίσχυση για να σταθούν στα πόδια τους.

Νέα συστήματα

Το σχέδιο της κυβέρνησης και του αναπληρωτή υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκου Παπαθανάση (φωτ.) αποβλέπει στην ενίσχυση της νέας επιχειρηματικότητας για δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, προκειμένου νέες και νέοι να βρουν δουλειά ή να επιστρέψουν στην Ελλάδα αν έχουν φύγει στο εξωτερικό. Τα προγράμματα αναμένεται έτσι να γίνουν ανάρπαστα.

Εν συγκρίσει με το παρελθόν, όμως, θα διαθέτουν αυξημένη διαφάνεια και δικλείδες ασφαλείας για την τελική επιλογή των δικαιούχων. Ενα διαφοροποιημένο σύστημα εντάξεων θα δίνει δυνατότητα αυτοβαθμολόγησης στους υποψηφίους, προκειμένου να γνωρίζουν τις πιθανότητες επιτυχίας της αίτησής τους, προτού καλά-καλά τελειώσουν την αίτηση, ώστε να μη μένουν τελικά στα κρύα του λουτρού, αφού θα έχουν μπει σε τόσα έξοδα, κινήσεις και διαδικασίες υλοποίησης του στόχου τους.

Η επιλογή των δικαιούχων θα γίνει με συγκριτική αξιολόγηση βάσει βαθμολογίας επί συγκεκριμένων κριτηρίων. Δεν θα επαναληφθεί έτσι το «όποιος προλάβει – πρόλαβε» να κάνει πρώτος αίτηση, προτού εξαντληθούν τα κονδύλια.

Πώς και πότε θα χρηματοδοτηθούν

Στο α’ δεκαήμερο του Δεκεμβρίου θα ανοίξει η πλατφόρμα των αιτήσεων για εκατοντάδες ή χιλιάδες επιχειρήσεις σε όλη τη χώρα, που θα λάβουν 45%-50% επιχορήγηση από το ΕΣΠΑ και δημόσιους πόρους. Νωρίτερα την ίδια μέρα, στο espa.gr θα ανακοινωθούν οι τελικοί όροι συμμετοχής στο πρόγραμμα. Αιτήσεις θα γίνονται δεκτές ως τις αρχές Φεβρουαρίου.

Τα κονδύλια μοιράζονται σε δύο δεξαμενές, μία για επιχειρήσεις στην Αττική και μία στην Περιφέρεια. Η περίμετρος των δικαιούχων καθορίζεται από συγκεκριμένους Κωδικούς Αριθμούς Δραστηριότητας (ΚΑΔ), ο κατάλογος των οποίων είναι ιδιαίτερα εκτεταμένος (εξαιρούνται οι κλάδοι του λιανικού εμπορίου και της Εστίασης). Ο επιχορηγούμενος προϋπολογισμός κάθε σχεδίου κυμαίνεται από 80.000 έως 400.000 ευρώ στον τομέα του τουρισμού ή από 40.000 έως 400.000 ευρώ στον τομέα του εμπορίου, της μεταποίησης και των υπηρεσιών.

Επένδυση και αποπληρωμή θα γίνουν μέσα σε δύο χρόνια. Στην τελική προκήρυξη, όμως, θα μειώνεται από πέντε σε τρία χρόνια, η περίοδος μετά την ολοκλήρωση της επένδυσης, κατά την οποία απαγορεύεται η αλλαγή δραστηριότητας ή χρήσης της επένδυσης. Για παράδειγμα, δεν είναι επιτρεπτή η αλλαγή δραστηριότητας από ΚΑΔ Μεταποίησης σε ΚΑΔ Υπηρεσιών και το αντίστροφο.

Θα διατεθούν συνολικά 350 εκατ. ευρώ, αποκλειστικά για μικρές ή πολύ μικρές επιχειρήσεις. Τα 190 αφορούν, κυρίως, τους κλάδους Υπηρεσιών και Μεταποίησης ή άλλες νεοσύστατες επιχειρήσεις και νέους επαγγελματίες εφόσον έχουν κάνει έναρξη εργασιών μέσα στους τελευταίους 12 μήνες, βρίσκονται υπό σύσταση ή θα προλάβουν να συστήσουν επιχείρηση μέσα στη χρονιά.

Εξαιρούνται όμως οι κλάδοι της εστίασης και του λιανεμπορίου. Τα υπόλοιπα 160 εκατ. ευρώ αφορούν τουριστικές επιχειρήσεις. Για παράδειγμα, ένας νέος οδοντίατρος που χρειάζεται ιατρικό εξοπλισμό και μηχανήματα 40.000 ευρώ για να ανοίξει το ιδιωτικό ιατρείο του θα είναι επιλέξιμος και με την επιδότηση που θα πάρει το κόστος του θα μειωθεί στο μισό!

Ποιοι προηγούνται, ποιοι αποκλείονται

Σε σύγκριση με αντίστοιχα προγράμματα του παρελθόντος από Κοινοτικά Πλαίσια Στήριξης και ΕΣΠΑ (έως το 2018 τουλάχιστον, όπου δίνονταν ακόμα χρηματοδοτήσεις 40% και άνω για νεοσύστατες επιχειρήσεις), το νέο πρόγραμμα θα έχει πιο «ευρωπαϊκά» κριτήρια διασφάλισης της ποιότητας, της ωριμότητας και της βιωσιμότητας του επενδυτικού σχεδίου, προκειμένου να καταθέσει ο υποψήφιος την πρόταση για δημιουργία της δικής του επιχείρησης.

Τη στιγμή υποβολής της αίτησης κάθε ενδιαφερόμενος θα γνωρίζει και θα αναγράφει στην αίτησή του πόσα μόρια υπολογίζει πως συγκέντρωσε. Θα μετράει η προηγούμενη εμπειρία ή σπουδές στον τομέα που επιλέγει, αλλά και ο υποψήφιος μπορεί να καλύψει το 50-55% της επένδυσης που απαιτείται με δικά του κεφάλαια. Αν δηλαδή κάποιος ζητάει επιχορήγηση, π.χ. 90.000 ευρώ, θα πρέπει να προκύπτει (από βεβαιώσεις ή συμφωνητικό με τράπεζα κ.λπ.) ότι διαθέτει και αντίστοιχο κεφάλαιο 90.000-100.000 ευρώ ή εξασφαλισμένο δάνειο για να καλύψει τη συμμετοχή του. Διαφορετικά θα αποκλείεται.

Τα στοιχεία που θα υποβληθούν ως τις αρχές Φεβρουαρίου θα ελεγχθούν μέσα σε ένα εξάμηνο, προκειμένου το καλοκαίρι να ανακοινωθεί η τελική λίστα των δικαιούχων. Σε περίπτωση που η αίτηση βαθμολογηθεί από τους αξιολογητές του ΥΠΕΘΟ με λιγότερα μόρια απ’ όσα υπολόγισε ο ίδιος ο υποψήφιος, θα λαμβάνει και αιτιολογημένη απάντηση πώς και γιατί δεν έπιασε τη βαθμολογία που περίμενε. Ετσι, γνωρίζοντας κάθε υποψήφιος τη δική του βαθμολογία, θα μπορεί να ελέγξει τις πιθανότητες και αν δικαιολογημένα βρέθηκε πιο χαμηλά στην κατάταξη, εν σχέσει με τους υπόλοιπους με περισσότερα μόρια.

Δεν αρκεί πάντως η απλή δήλωση προθέσεων. Τίθενται αυξημένα κριτήρια διασφάλισης της σοβαρότητας του επενδυτικού σχεδίου και απαιτείται να υπάρχουν ακριβή στοιχεία υλοποίησής του. Ο υποψήφιος δικαιούχος πρέπει να ορίσει ξεκάθαρα σε ποια ακριβώς περιοχή ενεργοποιείται εντός της περιφέρειας που επιλέγει. Και απαιτείται να το αποδεικνύει με έγγραφα ή άλλα στοιχεία (Ε1, Ε9, μισθωτήρια κ.λπ.).

Για παράδειγμα, αν δηλώσει επαγγελματική έδρα σε συγκεκριμένο ακίνητο πρέπει να εμφανίσει τίτλους ιδιοκτησίας ή μισθωτήριο μακροχρόνιας ενοικίασης του χώρου κ.λπ. Ή αν δηλώνει πως θα ανεγείρει ακίνητο, να καταθέσει στοιχεία ότι διαθέτει έκταση και είναι οικοδομήσιμη. Διαφορετικά, δεν θα αξιολογείται καν η πρόταση.

Από την άλλη, ακριβώς επειδή τα προγράμματα αφορούν νεοσύστατες επιχειρήσεις δεν θα τεθούν περιορισμοί ως προς τις θέσεις εργασίας, όπως ισχύει σε αντίστοιχα προγράμματα για υφιστάμενες επιχειρήσεις. Δίνεται έτσι η ευκαιρία σε νέους επιχειρηματίες να εκκινήσουν με προσωπική ατομική εργασία, χωρίς κανέναν υπάλληλο. Ωστόσο, σχεδιάζεται να μπορεί να λάβουν επιπλέον επιχορήγηση αν δημιουργήσουν νέες θέσεις εργασίας, τις οποίες θα διατηρήσουν. Στην περίπτωση αυτήν, η επιδότηση θα φτάνει στο 50%.

Για να συμμετάσχει κανείς πρέπει να επιλέξει ένα από τα δύο προγράμματα, με έναν μόνο Κωδικό Δραστηριότητος (ΚΑΔ) και σε μία μόνο περιφέρεια της χώρας. Στο πρόγραμμα τουριστικών καταλυμάτων θα χρηματοδοτείται η δημιουργία για ξενοδοχεία 4 αστέρων και άνω με τουλάχιστον 12 κλίνες, ξενοδοχειακά καταλύματα εντός παραδοσιακών κτισμάτων του Π.Δ. 33/197 ή κάμπινγκ 3 αστέρων και άνω. Καλύπτονται, όμως, και επιπλωμένες τουριστικές κατοικίες (τουλάχιστον τρεις στο ίδιο σήμα) ή ενοικιαζόμενα δωμάτια και διαμερίσματα με ελάχιστη δυναμικότητα 12 κλινών, κατηγορίας από 4 κλειδιά και άνω.

Continue Reading

BUSINESS-STORIES

Έρχονται 3 προγράμματα για νέες και παλιές επιχειρήσεις με επιδότηση 45% | Αναλυτικά οι προϋποθέσεις

Ποιοι είναι οι δικαιούχοι και ποιες οι προϋποθέσεις συμμετοχής

Τρία νέα προγράμματα για την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας αναμένονται το αμέσως επόμενο διάστημα, με τα κεφάλαια που θα διατεθούν μέσω αυτών να ξεπερνούν τα 550 εκατομμύρια ευρώ.

Το πρώτο πρόγραμμα αφορά στην ενίσχυση της τουριστικής επιχειρηματικότητας μέσω της ίδρυσης και λειτουργίας νέων πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων σε επιλεγμένους ΚΑΔ του τουρισμού.

Δικαιούχοι

Στην Δράση μπορούν να συμμετάσχουν υπό ίδρυση και νεοσύστατες πολύ μικρές, μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις οι οποίες αναμένεται να δραστηριοποιηθούν στον κλάδο του Τουρισμού, όπως αυτές ορίζονται από την Σύσταση της Επιτροπής 2003/361/ΕΚ. Οι επιλέξιμοι ΚΑΔ της Δράσης θα ανακοινωθούν στην Αναλυτική Πρόσκληση της Δράσης.

Ως νεοσύστατες ορίζονται οι επιχειρήσεις όπου δεν έχουν συμπληρώσει 12 μήνες συνεχούς λειτουργίας από την ημερομηνία έναρξης της επιχείρησης έως και την ημερομηνία προκήρυξης της Δράσης.

Προϋποθέσεις συμμετοχής

Ως προς τα κύρια ξενοδοχειακά καταλύματα, οι επιχειρήσεις πρέπει να καλύπτουν τις εξής προδιαγραφές:

Ξενοδοχεία

-Κατάταξη σε κατηγορία 4**** (τεσσάρων αστέρων) και άνω

-Δυναμικότητα 12 κλινών και άνω

Οργανωμένες τουριστικές κατασκηνώσεις (camping)

-Κατάταξη 3*** (τριών αστέρων) και άνω

Ως προς τα μη κύρια ξενοδοχειακά καταλύματα, οι επιχειρήσεις πρέπει να καλύπτουν τις εξής προδιαγραφές:

Αυτοεξυπηρετούμενα καταλύματα – τουριστικές επιπλωμένες κατοικίες

-Ελάχιστος Αριθμός Κατοικιών: Τρεις (3)

* Το σύνολο των αυτοεξυπηρετούμενων καταλυμάτων – τουριστικών επιπλωμένων κατοικιών υποχρεωτικώς θα πρέπει να ενσωματώνονται στο ίδιο Σήμα MHTE.

Ενοικιαζόμενα επιπλωμένα δωμάτια – διαμερίσματα

-Κατάταξη σε κατηγορία 4 κλειδιών και άνω

-Ελάχιστη Δυναμικότητα Δώδεκα (12) κλινών

*Το σύνολο των προϋποθέσεων συμμετοχής θα ορισθούν στην Αναλυτική Πρόσκληση της Δράσης.

Επιλέξιμες δαπάνες

Οι βασικές κατηγορίες των επιλέξιμων δαπανών που μπορούν να πραγματοποιήσουν οι επιχειρήσεις είναι οι εξής:

-Κτίρια, εγκαταστάσεις και περιβάλλων χώρος

-Μηχανήματα-Εξοπλισμός

-Ψηφιακός εξοπλισμός και λογισμικό

-Λοιπός εξοπλισμός

-Ενισχύσεις πρώτης λειτουργίας (εκκίνησης ΜΜΕ)

-Δαπάνες Προβολής και Εξωστρέφειας

-Τεχνικές Μελέτες

-Συμβουλευτικές Υπηρεσίες

-Μεταφορικά Μέσα

-Έμμεσες δαπάνες (έως 7% επί των επιλέξιμων άμεσων δαπανών του επενδυτικού σχεδίου)

Ποσοστό επιχορήγησης

Η επιχορήγηση ανέρχεται σε ποσοστό 45% επί των υποβαλλόμενων δαπανών.

Το ποσοστό ενίσχυσης δύναται να προσαυξάνεται κατά:

(α) 10% εφόσον η επένδυση πραγματοποιηθεί σε απομακρυσμένη ή πυρόπληκτη ή πλημμυροπαθή περιοχή ή μικρά νησιά και

(β) επιπλέον κατά 5% με την επίτευξη της κάλυψης του στόχου απασχόλησης τουλάχιστον 0,2 ΕΜΕ, τον πρώτο χρόνο μετά την ολοκλήρωση της επένδυσης.

Ελάχιστος/Μέγιστος επιχορηγούμενος προϋπολογισμός επενδυτικών σχεδίων

80.000€ έως 400.000€

Συνολικός προϋπολογισμός

160.000.000€

Το δεύτερο πρόγραμμα που αναμένεται αφορά στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, μέσω της δημιουργίας νέων πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, σε επιλεγμένους ΚΑΔ όλων των κλάδων της οικονομίας, πλην της εστίασης, του λιανικού εμπορίου και του τουρισμού.

Δικαιούχοι

Στη Δράση δύναται να υποβάλλουν πρόταση υπό ίδρυση και νεοσύστατες μεσαίες, μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις, όπως αυτές ορίζονται στη Σύσταση της Επιτροπής 2003/361/ΕΚ.

Με τον όρο νεοσύστατες ορίζονται οι επιχειρήσεις για τις οποίες δεν έχει παρέλθει 12μηνο συνεχούς λειτουργίας από την ημερομηνία έναρξης της επιχείρησης έως και την ημερομηνία προκήρυξης της δράσης.

Οι επιλεγμένοι επιλέξιμοι κωδικοί αριθμοί δραστηριοτήτων (ΚΑΔ) θα ορισθούν στην Αναλυτική Πρόσκληση της Δράσης. Σε αυτούς δεν θα περιλαμβάνονται εκείνοι που σχετίζονται με την ενίσχυση επιχειρήσεων στον κλάδο της Εστίασης, του Λιανικού Εμπορίου και του Τουρισμού.

Επιλέξιμες Δραστηριότητες

– Αγροδιατροφή/Βιομηχανία Τροφίμων

– Βιομηχανίες

– Κατασκευές

– Εφοδιαστική Αλυσίδα

– Ενέργεια

– Περιβάλλον

– Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνίας ΤΠΕ

– Υγεία

– Χονδρικό και Λιανικό Εμπόριο

– Υπηρεσίες

Επιλέξιμες Δαπάνες

Οι βασικές κατηγορίες των επιλέξιμων δαπανών που μπορούν να πραγματοποιήσουν οι επιχειρήσεις είναι οι εξής:

-Κτίρια, Εγκαταστάσεις και Περιβάλλον Χώρος

-Μηχανήματα – Εξοπλισμός

-Ψηφιακός Εξοπλισμός και Λογισμικό

-Λοιπός Εξοπλισμός

-Ενισχύσεις πρώτης λειτουργίας (εκκίνησης ΜΜΕ)

-Δαπάνες Προβολής και Εξωστρέφειας

-Τεχνικές Μελέτες

-Συμβουλευτικές Υπηρεσίες

-Μεταφορικά Μέσα

-Έμμεσες δαπάνες (έως 7% επί των επιλέξιμων άμεσων δαπανών του επενδυτικού σχεδίου)

Ποσοστό επιδότησης

Η επιχορήγηση θα ανέρχεται σε ποσοστό 45% επί των υποβαλλόμενων δαπανών.

Το ποσοστό ενίσχυσης δύναται να προσαυξάνεται κατά:

(α) 10% εφόσον η επένδυση πραγματοποιηθεί σε απομακρυσμένη ή πυρόπληκτη ή πλημμυροπαθή περιοχή ή μικρά νησιά και

(β) επιπλέον κατά 5% με την επίτευξη του στόχου της απασχόλησης τουλάχιστον 1 ΕΜΕ, τον πρώτο χρόνο μετά την ολοκλήρωση της επένδυσης.

Επιχορηγούμενος προϋπολογισμός

Από 40.000€ έως 400.000€

Συνολικός προϋπολογισμός

190.000.000€

Το τρίτο πρόγραμμα αφορά στη σύνδεση της έρευνας και καινοτομίας με την επιχειρηματικότητα και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας, της παραγωγικότητας και της εξωστρέφειας προς τις διεθνείς αγορές έτσι ώστε οι επιχειρήσεις να μεταβούν στην ποιοτική καινοτόμα επιχειρηματικότητα και να αυξήσουν την εγχώρια προστιθέμενη αξία τους.

Δικαιούχοι

Δικαιούχοι του προγράμματος είναι όλες οι επιχειρήσεις και οι ερευνητικοί φορείς από όλες τις περιφέρειες της Ελλάδας.

Επιλέξιμοι Τομείς Δραστηριότητας

-Υλικά, Κατασκευές & Βιομηχανία

-Τουρισμός, Πολιτισμός & Δημιουργικές Βιομηχανίες

-Αγροδιατροφική Αλυσίδα

-Περιβάλλον & Κυκλική Οικονομία

-Βιοεπιστήμες, Υγεία, Φάρμακα

-Μεταφορές & Εφοδιαστική Αλυσίδα

-Αειφόρος Ενέργεια

-Ψηφιακές Τεχνολογίες

Παρεμβάσεις του Προγράμματος «Ερευνώ-Καινοτομώ»

Παρέμβαση Ι (Έρευνα και Ανάπτυξη από Επιχειρήσεις):

-Απευθύνεται στις υφιστάμενες επιχειρήσεις ανεξαρτήτου ημερομηνίας ίδρυσης.

-Το μέγιστο ποσό προϋπολογισμού ανά αίτηση ανέρχεται σε 800.000€.

-Ο προϋπολογισμός της Παρέμβασης ανέρχεται στα 60.000.000€.

Παρέμβαση ΙΙ (Συμπράξεις Επιχειρήσεων με Ερευνητικούς Φορείς):

-Αφορά συμπράξεις υφιστάμενων επιχειρήσεων (ανεξαρτήτου ημερομηνίας ίδρυσης) με ερευνητικούς φορείς. Απαραίτητη προϋπόθεση η σύμπραξη να αποτελείται από τουλάχιστον μία μικρομεσαία επιχείρηση και μία ή περισσότερες οντότητες που αντιμετωπίζονται σαν ερευνητικοί οργανισμοί.

-Το μέγιστο ποσό προϋπολογισμού ανά αίτηση ανέρχεται σε 2.000.000€.

-Ο προϋπολογισμός της Παρέμβασης ανέρχεται σε 180.000.000€.

Παρέμβαση ΙΙΙ (Αξιοποίηση Ερευνητικών Αποτελεσμάτων):

-Αφορά μεμονωμένες μικρομεσαίες επιχειρήσεις

-Το μέγιστο ποσό προϋπολογισμού ανά αίτηση ανέρχεται σε 2.000.000€.

-Ο προϋπολογισμός της Παρέμβασης ανέρχεται σε 39.000.000€.

Παρέμβαση IV (Σφραγίδα Αριστείας – Seal of Excellence):

-Αφορά μικρομεσαίες ελληνικές επιχειρήσεις που έχουν λάβει τη Σφραγίδα της Αριστείας (Seal of Excellence) για έργα έρευνας και ανάπτυξης στο πλαίσιο του προγράμματος «Ορίζοντας Ευρώπη» (Horizon Europe) της Ευρωπαϊκής Ένωσης αλλά δεν έλαβαν χρηματοδότηση λόγω εξάντλησης του διαθέσιμου προϋπολογισμού.

-Το μέγιστο ποσό προϋπολογισμού ανά αίτηση ισούται με τον εγκεκριμένο προϋπολογισμό του προγράμματος «Horizon Europe».

-Ο προϋπολογισμός της Παρέμβασης ανέρχεται σε 21.000.000€.

Συνολικός προϋπολογισμός του προγράμματος «Ερευνώ – Καινοτομώ»

300.000.000€

Continue Reading

BUSINESS-STORIES

Έλεγχος και από την ΣΔΟΕ για το είδος χρήσης μουσικής (εκπροσωπούμενο ή ελεύθερο)

Η ΣΔΟΕ πραγματοποιεί ελέγχους για το είδος της μουσικής που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις (ελεύθερο ή εκπροσωπούμενο ρεπερτόριο).

Θα πρέπει η κάθε επιχείρηση εστίασης και γενικά κάθε χρήστης μουσικής να ακολουθεί πιστά για αποφευχθούν δυσάρεστα και εξοντωτικά πρόστιμα.

Ενημερώνουμε ότι θα πρέπει να υπάρχει η άδεια μουσικής του φορέα που χρησιμοποιεί καθώς και το παραστατικό πληρωμής (τιμολόγιο).

Οι κυρώσεις είναι δυσβάσταχτες όταν δεν υπάρχει τιμολόγιο για την χρήση μουσικής.

Η χρήση μουσικής χωρίς ΑΔΕΙΑ (από τον φορέα που ανήκει η μουσική), σημαίνει κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας και επιφέρει ποινές φυλάκισης από 1 έως 5 έτη και χρηματική ποινή από 2.900€ έως 15.000 ευρώ τούτο προκύπτει από τον Νόμο 2121/1993 άρθρο 66.

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en