Quantcast
Connect with us

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

DIGITAL MARKETING, SOCIAL MEDIA & ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ποια είναι η θέση του Digital Marketing, στην λειτουργία μιας επιχείρησης;

Βασικά θα πρέπει να επικεντρωθούμε στα εξής ερωτήματα;

  • Ποιοι είναι οι εταιρικοί στόχοι μιας επιχείρησης;
  • Τι προσπαθεί να πετύχει η επιχείρηση;
  • Πώς μια εταιρεία μετατρέπει τους στόχους της σε στοχευόμενη δράση;
  • Ποιες από αυτές τις δράσεις αφορούν τις Online επικοινωνίες;
  • Πως τα Social Media συμμετέχουν στην Online επικοινωνία;

Ας απαντήσουμε ένα – ένα τα ανωτέρω ερωτήματα….

  • Ποιοι είναι οι εταιρικοί στόχοι μιας επιχείρησης;

Οι επιχειρήσεις στοχεύουν και σε Online, αλλά και σε Offline πελάτες.  Άρα οι επιχειρήσεις, πρέπει να κάνουν αυτές τις κινήσεις:

  1. Αύξηση της κίνησης της ιστοσελίδας, από στοχευόμενο κοινό,
  2. Online πωλήσεις, που θα γίνουν μέσα από το e-shop της εταιρείας,
  3. Εγγραφές στο Newsletter, με σκοπό την συλλογή υποψηφίων πελατών, που θα χρησιμοποιηθούν μελλοντικά για πωλήσεις,
  4. Τηλεφωνικές κλήσεις,
  5. Επισκέψεις στο φυσικό κατάστημα της εταιρείας,
  6. Offline Events

 Ποια είναι όμως τα εργαλεία για το Digital Marketing;

  1. Το πρωτεύον εργαλείο, είναι βασικά η ιστοσελίδα της εταιρείας,
  2. Το ηλεκτρονικό κατάστημα ( e-shop ), όπου είναι ο πιο άμεσος τρόπος πληρωμών,
  3. Τα Newsletter, όπου κρατούν «ζωντανή» την εικόνα της επιχείρησης, στο πελάτη, και την διατηρούν στην μνήμη του καταναλωτή.
  4. Αποστολή μηνυμάτων, μέσω SMS & VIBER, όπου είναι τα πιο ευρέως  με το μεγαλύτερο ποσοστό αναγνωσιμότητας μηνύματα,
  5. Social Media ( Instagram & Facebook )
  6. Μία εφαρμογή «τσέπης», όπου η επιχείρηση είναι πάντα κοντά στον καταναλωτή, όπως είναι το Mobile Apps
  • Τη περιλαμβάνει το πλάνο των διαφημίσεων;

Θα μπορούσαμε να χωρίσουμε τις διαφημίσεις – δημοσιεύσεις, που θα καταχωρίσουμε στα Social Media,  ανάλογα με το ποσοστό συμμετοχής που έχουν στις εξής κατηγορίες:

  1. Δημοσιεύσεις προϊόντων: Ποσοστό 50% των διαφημίσεων μας, θα πρέπει να κατέχουν οι διαφημίσεις προϊόντων, π.χ. φωτογραφία των προϊόντων, χαρακτηριστικά τους πλεονεκτήματα, τιμή κ.α.
  2. Εταιρικές δημοσιεύσεις: Καλό θα είναι, να είναι ποσοστό περίπου 20% των διαφημίσεων, αυτές θα περιλαμβάνουν δημοσιεύσεις, όπως: ιστορία εταιρείας,  φωτογραφίες από τον χώρο της εταιρείας, πλεονεκτήματα έναντι του ανταγωνισμού, διαφοροποίηση έναντι του ανταγωνισμού κ.α.
  3. Κλαδικές δημοσιεύσεις: Ποσοστό 15% των δημοσιεύσεων, πρέπει να είναι δημοσιεύσεις από τον χώρο του κλάδου που ανήκει η επιχείρηση, π.χ. ενημερώσεις, διάφορα άρθρα και νέα του κλάδου κ.α.
  4. Άλλες δημοσιεύσεις: Ποσοστό 15% των δημοσιεύσεων θα πρέπει να περιλαμβάνει διάφορες δημοσιεύσεις, όπως π.χ. σχολιασμός της επικαιρότητας, «Καλό Μήνα» κ.α.
  • Δράσεις για προσέγγιση πελατών

Θα μπορούσαμε άραγε να προσεγγίσουμε κοινό (επισκέπτες ή πελάτες) ώστε να προτιμήσουν «εμάς» έναντι του «ανταγωνισμού»; Ποιοι θα είναι εκείνοι οι τρόποι που θα κάνουμε έναν επισκέπτη, να εξακολουθήσει να είναι πελάτης ή πολύ περισσότερο να γίνει για πρώτη φορά πελάτης; Ας δούμε ορισμένους από αυτούς τους τρόπους προσέγγισης…..

  1. Διαγωνισμοί: Μια εταιρική σελίδα στο Facebook, είναι το μέρος εκείνο όπου διάφορα άτομα, έχουν δείξει ενδιαφέρον, γι’ αυτό που «πουλάει» μια εταιρεία ( προϊόν ή υπηρεσία ), όπου μαζεύονται για να «συζητήσουν» ή για να πάρουν διάφορες πληροφορίες. Έτσι οι επιχειρήσεις μπορούν να προβούν σε διάφορες ενέργειες ή δράσεις, οι οποίες μπορούν να περιλαμβάνουν: προσφορές για τα μελή, νέα που θα μαθαίνουν πρώτοι,  εκπτωτικά κουπόνια αλλά και διενέργεια διαγωνισμών.
  2. Δώρα: Το δώρο θα πρέπει να είναι σχετικό με το είδος που εμπορεύεται η επιχείρηση, και με το ποιο είδος «ακολουθεί» το κοινό.  Ο διαγωνισμός πρέπει να προωθείται σε στοχευόμενο κοινό, ώστε να έχει περισσότερη συμμετοχή. Επίσης θα πρέπει να έχουμε προβλέψει, δώρα μικρότερης αξίας για όλους όσους συμμετέχουν.
  • Δημιουργία Διαφήμισης

Ο κυριότερος και –ίσως-  καθοριστικότερος παράγοντας σε μία διαφήμιση, αποτελεί το δημιουργικό. Αυτό μπορούμε να το χωρίσουμε σε τέσσερις (4) κατηγορίες:

  1. Η διάσταση μιας διαφήμισης είναι σημαντικός παράγοντας, αφού εξαρτάται από την καμπάνια που ετοιμάζουμε.
  2. Η ποικιλία, είναι επίσης σημαντικός παράγοντας, αφού μια καμπάνια, πρέπει να περιλαμβάνει τουλάχιστον τρία (3) διαφορετικά δημιουργικά.
  3. Σε μία διαφήμιση, το κείμενο που θα βρίσκεται μέσα στην εικόνα δεν θα πρέπει να καταλαμβάνει χώρο μεγαλύτερο του 20% της εικόνας.
  4. Τα σχέδια, τα γραφικά και οι εικόνες θα πρέπει να είναι τέτοιας μορφής, ώστε, να τραβούν την προσοχή του πελάτη – αγοραστή, σε χρόνο λιγότερο από ένα (1) δευτερόλεπτο, αφού είναι ο κρίσιμος χρόνος για να κεντρίσουμε το ενδιαφέρον του!!!
  • SOCIAL MEDIA & ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Όλες οι επιχειρήσεις, έχουν στο «μυαλό» τους, ότι αναφέροντας την έννοια marketing, εννοούν την προώθηση, με στόχο την πώληση των προϊόντων – υπηρεσιών.

Ποιά είναι όμως η διαφορά όμως ανάμεσα στο παραδοσιακό Marketing και στο ψηφιακό Marketing;

Στα παραδοσιακά Media, σημαντικό ρόλο παίζουν οι χρηματικοί πόροι, που η κάθε εταιρεία διαθέτει για να βρει τους καταναλωτές και να τους κάνει πελάτες. Επίσης η κάθε εταιρεία θα πρέπει να ακολουθεί διαφορετικό marketing plan για τους πελάτες που ήδη έχει και για τους δυνητικούς πελάτες.

Στο παραδοσιακό marketing, οι επιχειρήσεις πιστεύουν, ότι, οι πελάτες μέσα από την καταναλωτική τους εμπειρία θα παραμείνουν πελάτες και ενδεχομένως θα προτείνουν την επιχείρηση και σε άλλους καταναλωτές – πελάτες.

Στο social media marketing, θα πρέπει οι επιχειρήσεις να κατανοήσουν ότι, το περιουσιακό τους  στοιχείο, είναι το υπάρχον πελατολόγιο. Η τεχνολογία σε αυτό το σημείο μας επιτρέπει να επηρεάσουμε το πελατολόγιο  μας, αλλά και την συμπεριφορά του καταναλωτή, τόσο πριν όσο και μετά την πώληση.

Στο social media marketing  λοιπόν, οι επιχειρήσεις, ακολουθούν αντίστροφη πορεία σε σχέση με την παραδοσιακή διαφήμιση. Έτσι λοιπόν οι επιχειρήσεις, μέσα από τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης, έχουν την δυνατότητα να υπενθυμίσουν στους  πελάτες τους, της δυνατότητες της εταιρείας, τα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα,  νέα της προϊόντα κ.α.

Σημαντικό επίσης είναι, ότι οι εταιρείες θα πρέπει να κατανοήσουν ότι το marketing δεν τελειώνει με την πώληση, αλλά συνεχίζει και μετά από αυτήν

Το social media marketing, δεν είναι διαφήμιση με την παραδοσιακή μορφή, όπως γνωρίζουμε μέσα από την τηλεόραση και το ραδιόφωνο. Είναι μια νέα πραγματικότητα στην επικοινωνία και στην καθημερινότητα, η οποία εκφράζεται μέσα από τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης, όπως π.χ. Instagram, Facebook

Click to comment

Απάντηση

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

MyAADE app | «Στον αέρα» η νέα εφαρμογή της ΑΑΔΕ – Πληρωμές, έλεγχος οφειλών, φορολογικό ημερολόγιο στο κινητό

Σε λειτουργία και έτοιμη για «κατέβασμα» είναι η νέα εφαρμογή της ΑΑΔΕ για τους φορολογούμενους, το MyAADE app, το οποίο έχει ως στόχο να «λύσει» τα χέρια σε ό,τι αφορά σε πληρωμές υποχρεώσεων, έλεγχο οφειλών, παρέχοντας υπηρεσίες φορολογικού ημερολογίου και «ξυπνητηριού».

Η παρουσίαση της εφαρμογή MyAADE app για τους φορολογούμενους, πραγματοποιήθηκε από τον διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργο Πιτσιλή, με την παρουσία της ηγεσίας των υπουργείων Οικονομικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, την Τετάρτη (20.3.204).

Οι φορολογούμενοι θα έχουν πλέον την δυνατότητα να πληρώνουν εύκολα και γρήγορα με Iris ή με κάρτα, να αποθηκεύουν φορολογικά έγγραφα στο ψηφιακό τους πορτοφόλι, να διαχειρίζονται ραντεβού και να δέχονται ειδοποιήσεις για προθεσμίες πληρωμών.

Ο κ. Πιτσιλής δεν απέκλεισε αργότερα να προστεθούν και περαιτέρω υπηρεσίες. Η ασφάλεια των συναλλαγών είναι εξασφαλισμένη μέσα από το ψηφιακό περιβάλλον πληρωμών της ΔΙΑΣ. Προς το παρόν είναι διαθέσιμη σε iOS ενώ στις αμέσως επόμενες ώρες θα είναι διαθέσιμη και σε Android.

Πηγή: newsit.gr

Continue Reading

ΕΡΓΑΣΙΑ

Αναρτήθηκαν τα αποτελέσματα για τη νέα δράση επαγγελματικής κατάρτισης, με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης

Αναρτήθηκαν οι προσωρινοί πίνακες επιτυχόντων, επιλαχόντων και αποκλειομένων, της νέας διαδικτυακής δράσης επαγγελματικής κατάρτισης, με τίτλο «Προσωποποιημένη Επιμόρφωση, με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης», στον ιστότοπο της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ).

Η κατάρτιση των πινάκων πραγματοποιήθηκε κατά σειρά προτεραιότητας και με βάση τα προβλεπόμενα κριτήρια.

Οι υποψήφιοι καταρτιζόμενοι έχουν δικαίωμα υποβολής ένστασης από την Πέμπτη 21 Μαρτίου 2024 και ώρα 14:00 μέχρι την Τρίτη 26 Μαρτίου 2024 και ώρα 23:59 αποκλειστικά ηλεκτρονικά στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα της ΔΥΠΑ (e-servives), με κωδικούς TaxisNet ή με κωδικούς πρόσβασης πιστοποιημένων χρηστών ΔΥΠΑ, στη διεύθυνση: https://eservices.oaed.gr/pls/apex/.

Όσοι υποψήφιοι καταθέτουν ένσταση, οφείλουν να αναφέρουν την ακριβή αιτιολογία της ένστασης και να τεκμηριώσουν τους ισχυρισμούς τους, επισυνάπτοντας με ηλεκτρονική σάρωση σχετικά δικαιολογητικά. Ενστάσεις που δεν υποβάλλονται ηλεκτρονικά δεν εξετάζονται.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η πιλοτική δράση υλοποιείται στο πλαίσιο συνεργασίας της ΔΥΠΑ με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) και στοχεύει στην παροχή προσωποποιημένων διαδικτυακών προγραμμάτων επαγγελματικής κατάρτισης, που η συνολική τους διάρκεια θα κυμαίνεται από 100 έως 250 ώρες.

Οι ωφελούμενοι της δράσης θα κληθούν, αρχικά, να συμπληρώσουν εξειδικευμένα ερωτηματολόγια, τα οποία, στη συνέχεια, θα επεξεργαστεί το ΕΚΠΑ, μέσω μοντέλου Τεχνητής Νοημοσύνης. Η συγκεκριμένη διαδικασία θα αναδείξει τα προσωποποιημένα προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης, που θα κληθεί μετά κάθε ωφελούμενος να παρακολουθήσει, ενώ το περιεχόμενό τους θα αποτελείται από μαθήματα και διδακτικές ενότητες που θα έχουν άμεση συνάρτηση με το προσωπικό προφίλ τους.

Πηγή: newsbeast.gr

Continue Reading

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Πώς η GenAI μετασχηματίζει τη λειτουργία των επιχειρήσεων και τους εργαζόμενους

Η GenAI θα μετασχηματίσει το εργατικό δυναμικό, δίνοντας τη δυνατότητα στους εργαζόμενους να της αναθέσουν τη διεκπεραίωση επαναλαμβανόμενων διεργασιών «ρουτίνας», απελευθερώνοντας χρόνο για διεργασίες υψηλότερης προστιθέμενης αξίας και αυξάνοντας την αποδοτικότητα.

Αυτό αναφέρει μεταξύ άλλων αναλύοντας τον αντίκτυπο που αναμένεται να έχει η τεχνητή νοημοσύνη στις επιχειρήσεις και τους εργαζόμενους, ο Λάζαρος Πολυμενάκος, εταίρος στο Τμήμα Συμβουλευτικών Υπηρεσιών της EY Ελλάδος και Επικεφαλής Συμβουλευτικών Υπηρεσιών Τεχνητής Νοημοσύνης στην περιοχή ΕΜΕΙΑ, στο πλαίσιο του πρώτου AI Hackathon Greece.

«Οι επιχειρήσεις που θα υιοθετήσουν μία ριζοσπαστική προσέγγιση και θα επενδύσουν τους απαραίτητους πόρους έγκαιρα, είναι βέβαιο ότι αρχικά θα αντιμετωπίσουν τεχνολογικά, ρυθμιστικά και άλλα εμπόδια, και διαταραχές στο ανθρώπινο δυναμικό τους. Ωστόσο, τελικά, η επένδυσή τους θα αποδώσει, καθώς η GenAI είναι πραγματικά μετασχηματιστική», τόνισε ο κ. Πολυμενάκος.

«Αντίθετα, όσοι καθυστερήσουν, θα δουν το μερίδιο αγοράς και τα κέρδη τους να μειώνονται, θα αντιμετωπίσουν φυγή ικανών εργαζόμενων προς τον ανταγωνισμό και, στο τέλος της ημέρας, θα αναγκαστούν να επενδύσουν μεγαλύτερα ποσά υπό πίεση».

Στο πλαίσιο αυτό, παγκόσμια έρευνα της ΕΥ σημειώνει ότι το 10% των επιχειρήσεων που θα εφαρμόσουν τις βέλτιστες πρακτικές τεχνητής νοημοσύνης μέχρι το 2025, θα δημιουργήσουν τουλάχιστον τριπλάσια αξία ως αποτέλεσμα της χρήσης της, σε σχέση με το 90% των επιχειρήσεων που δε θα την υιοθετήσουν. Γι’ αυτό, η EY προτείνει μια ισορροπημένη προσέγγιση, που επιτρέπει την υιοθέτηση της τεχνολογίας σε στάδια, σε καίριες λειτουργίες μιας επιχείρησης, ενώ παράλληλα αναπτύσσονται η σωστή στρατηγική και η κατάλληλη διαχείριση της τεχνολογίας ΑΙ.

Για να αξιοποιήσουν την τεχνητή νοημοσύνη, οι επιχειρήσεις καλούνται να πλοηγηθούν σε ένα πολύπλοκο και διαρκώς εξελισσόμενο περιβάλλον και να διαχειριστούν παραμέτρους, όπως οι διαφορετικοί βαθμοί ψηφιακής ωριμότητας των αγορών, το υπό διαμόρφωση ρυθμιστικό περιβάλλον, τα σύνθετα οικοσυστήματα επιχειρήσεων, προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και αγορών όπου νεοεισερχόμενοι «παίκτες» μπορούν να δημιουργήσουν περισσότερο ανταγωνισμό ή ευκαιρίες για νέες συνεργασίες.

«Η τεχνητή νοημοσύνη δεν θα αντικαταστήσει τους εργαζόμενους, αλλά, αντίθετα, θα τους ενδυναμώσει», ανέφερε ο κ. Πολυμενάκος, συμπληρώνοντας ότι, «οι επιχειρήσεις θα πρέπει να επαναπροσδιορίσουν τη στρατηγική και τις λειτουργίες τους σε όλους τους τομείς, τοποθετώντας τους ανθρώπους και τις μηχανές, μαζί στο επίκεντρο».

Με τον τρόπο αυτό, όπως εξήγησε, οι επιχειρήσεις θα αυξήσουν την παραγωγικότητά τους, θα ενισχύουν τη δημιουργικότητα και θα βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών, δημιουργώντας νέα αξία για τους καταναλωτές, τους εργαζόμενους και την ευρύτερη κοινωνία, αλλά και χρηματοοικονομική αξία για τις ίδιες.

Στη συνέχεια, αναφέρθηκε αναλυτικά και στις προκλήσεις που δημιουργεί η τεχνητή νοημοσύνη, τις οποίες κατέταξε σε τρεις κατηγορίες: ηθικές, οικονομικές και προκλήσεις που συνδέονται με την ασφάλεια δεδομένων και την κυβερνοασφάλεια, όπως η αποκάλυψη ή «πρόβλεψη» ευαίσθητων πληροφοριών.

Δεν είναι τυχαίο ότι, το 19% των επικεφαλής λειτουργιών κυβερνοασφάλειας που συμμετείχαν στην πρόσφατη έρευνα της EY, ανέδειξαν την τεχνητή νοημοσύνη και τη μηχανική μάθηση ως την κορυφαία εν δυνάμει απειλή για τους οργανισμούς τους τα επόμενα πέντε χρόνια.

Όπως είναι φυσικό, σημείωσε ο κ. Πολυμενάκος, η ραγδαία εξέλιξη της τεχνητής νοημοσύνης και ο αυξανόμενος ρυθμός υιοθέτησής της, δημιουργούν παγκοσμίως την ανάγκη για ένα αποτελεσματικό ρυθμιστικό περιβάλλον, με πρωτοβουλίες σε περιφερειακό και εθνικό επίπεδο, όπως η Νομοθετική Πράξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Τεχνητή Νοημοσύνη (EU AI Act) και το επικείμενο Εκτελεστικό Προεδρικό Διάταγμα για την Τεχνητή Νοημοσύνη στις ΗΠΑ.

Ο αντίκτυπος της GenAI στην αγορά εργασίας

Ο αντίκτυπος της GenAI αναμένεται να είναι ευρύς, με το 67% των θέσεων εργασίας στις ανεπτυγμένες οικονομίες και το 57% στις αναδυόμενες, να θεωρούνται μετρίως έως πολύ εκτεθειμένες στις επιπτώσεις της.

Ο βαθμός έκθεσης, όμως, ανά τομέα, διαφέρει, και ίσως είναι η πρώτη φορά που τεχνολογικές και θετικές κατευθύνσεις που σχετίζονται με υπολογιστές, μαθηματικά, ιατρικές υπηρεσίες, κ.λπ., συγκαταλέγονται στους πιο εκτεθειμένους στις επιδράσεις της GenAI τομείς.

Στον αντίποδα, πιο περιορισμένες αναμένεται να είναι οι επιπτώσεις σε τομείς, όπως οι κοινωνικές επιστήμες και οι υπηρεσίες προσωπικής φροντίδας, που απαιτούν δεξιότητες που περιλαμβάνουν σύνθετη ανθρώπινη αλληλεπίδραση, δημιουργικότητα και συναισθηματική κατανόηση.

Παράλληλα, όμως, όπως σημείωσε ο ομιλητής, η εκτίμηση ότι η GenAI θα αντικαταστήσει μεγάλο αριθμό θέσεων εργασίας, μάλλον θα αποδειχθεί ως μύθος, με τις ανεπτυγμένες οικονομίες να αναμένεται να δουν, σε πρώτη φάση, μεγαλύτερες προοπτικές επαύξησης του ανθρώπινου δυναμικού τους.

Πηγή: Newsbeast.gr

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en