ΠΑΓΓΑΙΟ
14 Ποδηλατοδρομία στο Δήμο Παγγαίου

Με σύνθημα «Ποδήλατο: τρόπος άθλησης – ποδήλατο: τρόπος ζωής», ο Δήμος Παγγαίου και η Αντιδημαρχία Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας διοργάνωσαν την Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2024 την 14η ποδηλατοδρομία στην περιοχή της Δημοτικής Ενότητας Πιερέων. Η εκδήλωση ξεκίνησε στις 11 το πρωί με αφετηρία την περιοχή «Καϊνάκια» της Δημοτικής Κοινότητας Πλατανοτόπου, και ο τερματισμός πραγματοποιήθηκε μπροστά από την πλατεία της Δημοτικής Κοινότητας Αυλής.
Η διοργάνωση είχε ως βασικό στόχο την ανάδειξη των αναρίθμητων πλεονεκτημάτων που προσφέρει η ποδηλασία, τόσο ως άθλημα όσο και ως τρόπος μετακίνησης και ζωής. Μέσω της τακτικής άσκησης, όπως η ποδηλασία, προάγεται η σωματική και ψυχική υγεία, ενώ βελτιώνεται η ποιότητα ζωής. Παράλληλα, αναδείχθηκε η σημασία της ενσωμάτωσης της άσκησης στην καθημερινότητά μας, δίνοντας έμφαση στην πρόληψη και την ευεξία.Στους συμμετέχοντες της ποδηλατοδρομίας απονεμήθηκαν μετάλλια για την προσπάθειά τους, ενώ στο τέλος της εκδήλωσης πραγματοποιήθηκε κλήρωση με έπαθλα ένα ποδήλατο και δύο κράνη. Η συμμετοχή των πολιτών ήταν ενθουσιώδης, αποδεικνύοντας ότι η ποδηλασία αποτελεί έναν βιώσιμο και διασκεδαστικό τρόπο άσκησης και μετακίνησης, αλλά και έναν τρόπο ζωής που συμβάλλει στη βελτίωση της υγείας και του περιβάλλοντος