Quantcast
Connect with us

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Φόρος δηλητηρίου για τα diesel

20 λίρες την ημέρα θα πληρώνουν οι οδηγοί των diesel για να κυκλοφορήσουν τα αυτοκίνητά τους στις Αγγλικές πόλεις. Δείτε τώρα τι θα γίνει με τον φόρο δηλητηρίου που ετοιμάζει η αγγλική κυβέρνηση για τα diesel και πόσες πόλεις θα το εφαρμόσουν.

Διόδια 20 λίρες την μέρα σε όλα τα ντίζελ

Τα νέα για το τέλος του ντίζελ δεν έχουν τελειωμό. Αυτή τη φορά, τα κακά μαντάτα για τα πετρελαιοκίνητα έρχονται από την Αγγλία, όπου η κυβέρνηση φέρεται έτοιμη να ζητάει 20 λίρες την ημέρα από τους ιδιοκτήτες ντίζελ για να μπορούν να μπαίνουν στις μεγάλες πόλεις, με τον “toxin tax” (φόρο δηλητηρίου).

10 εκατομμύρια οχήματα από euro5 και πριν, σε συνολικά 35 πόλεις

Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για τον νέο νόμο για την καταπολέμηση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης που θα παρουσιάσει μέσα στον Απρίλη η αγγλική κυβέρνηση και αφορά περίπου 10 εκατομμύρια ντίζελ αυτοκίνητα, επιβατικά, ταξί και επαγγελματικά. Η δαγκάνα του νόμου θα πιάνει όλα τα ντίζελ από euro 5 και πριν ενώ εκτός του άτυπου «εισιτηρίου», ενδέχεται να υπάρχουν και απαγορεύσεις κυκλοφορίας.

Το μέτρο θα ισχύσει για αρχή στις 10 πιο μολυσμένες αγγλικές πόλεις, όπως το Λονδίνο, το Μάντσεστερ και το Λίβερπουλ, ενώ αναμένεται να συμμετέχουν συνολικά περίπου 35 μικρές και μεγάλες πόλεις. Σαν να μην έφτανε αυτό, λίγες μόλις μέρες πριν, ο δήμαρχος του Λονδίνου, ανακοίνωσε διόδια ύψους 12,5 λιρών σε όλα τα ντίζελ για να μπαίνουν στο κέντρο της πόλης, από το 2019.

Πολεμικό το κλίμα στην Αγγλία/ Θα δούμε απόσυρση;

Θυμίζουμε ότι στην Αγγλία η τιμή του πετρελαίου είναι ήδη υψηλότερη από αυτή της βενζίνης, με το κλίμα για να πετρελαιοκίνητα να γίνεται όλο και βαρύτερο. Και μιας και μιλάμε για 10 εκατομμύρια αμάξια, οι αντιδράσεις των ιδιοκτητών είναι έντονες και έχει δημιουργηθεί ένας μικρός χαμός σχετικά με το αν θα υπάρξει κάποιο πρόγραμμα απόσυρσης για όλα αυτά τα αυτοκίνητα. Η Βρετανίδα πρωθυπουργός ζητά να μην «τιμωρηθούν οι ιδιοκτήτες των ντίζελ», αλλά με το συνολικό κόστος μιας τέτοιας απόσυρσης να υπολογίζεται σε 2 δισεκατομμύρια λίρες, κανείς δεν παίρνει ξεκάθαρη θέση.

Ξεκάθαρος ο ρόλος του ντίζελ

Εδώ αξίζει να αναφέρουμε ότι το τοπίο γύρω από τα ντίζελ γίνεται όλο και πιο ξεκάθαρο. Βλέπουμε ότι οι απαγορεύσεις για τη χρήση τους μέσα στις πόλεις έρχονται η μία μετά την άλλη. Ο ρόλος του αυτή τη στιγμή είναι ξεκάθαρος, καθώς παραμένει το ιδανικό καύσιμο για όσους κάνουν πολλά χιλιόμετρα μέσα στο χρόνο, ενώ δεν ενδείκνυται για χρήση μέσα στις πόλεις και την κίνηση.

Click to comment

Απάντηση

ΚΑΒΑΛΑ

Καβάλα | Εκαιγε σκουπίδια στο Περιγιάλι και συνεληφθη

Συνελήφθη στις 15 Μαΐου 2024, στο πλαίσιο της αυτόφωρης διαδικασίας από ανακριτικούς υπαλλήλους της Π.Υ. Καβάλας, ημεδαπός, διότι προέβη σε καύση απορριμμάτων σε υπαίθριο χώρο κατά παράβαση της κείμενης νομοθεσίας, στην θέση Αγία Μαρίνα, του δήμου Καβάλας και του επιβλήθηκε διοικητικό πρόστιμο αξίας 2.929€.

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Μακάριος Λαζαρίδης | «Η Καβάλα στο Εθνικό Πρόγραμμα Χαλαζικής Προστασίας 2025 – 2028»

Με ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, ο Βουλευτής Π.Ε. Καβάλας της Νέας Δημοκρατίας, κ. Μακάριος Λαζαρίδης γνωστοποιεί το γεγονός ότι η Καβάλα εντάσσεται στο Εθνικό Πρόγραμμα Χαλαζικής Προστασίας 2025 – 2028.

Όπως σημειώνει, «μετά την πρόσφατη επίσκεψη του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων κ. Ελ. Αυγενάκη στην Χρυσούπολη, επικοινώνησα μαζί του και με ενημέρωσε ότι η Καβάλα περιλαμβάνεται στο Εθνικό Πρόγραμμα Χαλαζικής Προστασίας 2025 – 2028.

Μια προεκλογική μου δέσμευση γίνεται πράξη! Ένα διαχρονικό και δίκαιο αίτημα των παραγωγών μας υλοποιείται από την Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας και τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη.

Στο πλαίσιο αυτό, ολοκληρώνονται οι διαδικασίες για την προκήρυξη διεθνούς διαγωνισμού για την επέκταση του Εθνικού Προγράμματος Χαλαζικής Προστασίας
2025 – 2028, με εναέρια και άλλα τεχνολογικά μέσα.

Σταθερά, πιο κοντά στους αγρότες μας!»

Continue Reading

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κηφισιά: Η ωριμότητα του 5χρονου απέτρεψε τα χειρότερα

 Αναζητούνται οδηγός και συνοδός του σχολικού

Τις πρώτες κινήσεις του φοβισμένου 5χρονου, που ξύπνησε σε σχολικό λεωφορείο στην Κηφισιά και συνειδητοποίησε ότι τον ξεχάσει μέσα για σχεδόν 7 ώρες περιέγραψε ο πρόεδρος του συλλόγου γονέων του 2ου νηπιαγωγείου ΚηφισιάςΓιώργος Χουντουμάδης. Όπως τόνισε, ο ανήλικος ξύπνησε και μόλις αντιλήφθηκε ότι ήταν μόνος του, «τρόμαξε». Σύμφωνα με τον ίδιο, το ανήλικο παιδί κατέβηκε από το σχολικό αλλά όταν είδε την κίνηση και τον κόσμο αποφάσισε να μπει και πάλι μέσα.Ο κ. Χουντουμάδης πρόσθεσε, ότι ο μικρός κάθισε στο κάθισμά του, έδεσε τη ζώνη του και έβγαλε ένα βιβλίο από την τσάντα του για να περάσει η ώρα. Παρόλο που ήταν φοβισμένος, περίμενε μέσα στο σχολικό μέχρι να τον εντοπίσουν.

Αναζητούνται οδηγός και συνοδός

Σε βάρος του οδηγού και της 70χρονης συνοδού του σχολικού λεωφορείου σχηματίστηκε δικογραφία, ενώ αναζητήθηκαν στα πλαίσια του αυτοφώρου αλλά δεν εντοπίστηκαν.  Σημειώνεται πως το δρομολόγιο πήγαινε τέσσερα παιδάκια σε νηπιαγωγείο στην περιοχή της Κηφισιάς και η ωριμότητα του παιδιού ήταν εκείνη που απέτρεψε πολύ χειρότερα αποτελέσματα.

«Θαυμαστή η ωριμότητά του»

Ο πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του συγκεκριμένου νηπιαγωγείου, Γιώργος Χουντουμάδης, δήλωσε στην ΕΡΤ: «Ήταν θαυμαστή η ωριμότητα που επέδειξε ο μικρός μας φίλος και τι να πω Συγχαρητήρια! Για μένα είναι ένας μικρός ήρωας. Υπάρχουν μεγάλοι που δεν θα ενεργούσαν με τόση ψυχραιμία. Συγχαρητήρια και σε αυτόν και στους γονείς, οι οποίοι το έχουν οπωσδήποτε διδάξει να είναι τόσο καλός και αυτόνομος.

Ήταν πολύ τυχερός στην ατυχία του, διότι οπωσδήποτε αυτό ήταν από τα χειρότερα σενάρια, το καλύτερο θα μπορούσε πάρα πολύ εύκολα, πρώτα απ’ όλα ευτυχώς που δεν είχε ζέστη, γιατί το σχολικό ήταν κλειστό και το παιδί θα είχε σκάσει αν είχε παραπάνω ζέστη. Ευτυχώς που δεν πήγε κάποιος να ανοίξει το λεωφορείο, να πάρει ή να δει κάτι, να δει το παιδί. Αυτό ήταν το πιο εύκολο να βγει στον δρόμο στη λεωφόρο Αχαρνών, η οποία είναι πολυσύχναστος δρόμος και να το χτυπήσει ένα αυτοκίνητο, δηλαδή μόνο και μόνο που το σκέφτομαι μου κόβονται τα πόδια. Αδυνατώ να εκφράσω το πόσο τυχεροί είμαστε.

Επειδή αυτό το πράγμα αλλάζει, δηλαδή τα 5 παιδιά πολλές φορές είναι 4, άλλες είναι 3, την άλλη φορά ήρθε 1 αλλά τώρα δεν ξέρω αν έχουν επικοινωνήσει οι γονείς ότι δεν θα ερχόταν το παιδί. Εντάξει τώρα εγώ προσωπικά αν ήμουν να παραλάβω από ένα αυτοκίνητο 3 άτομα και έβλεπα δύο θα ρώταγα για το τρίτο άτομο τι έγινε. Πιστεύω ότι και ένα τηλέφωνο, δηλαδή από το σχολείο στους γονείς ότι ξέρετε κάτι, ότι είναι ο Παντελής δεν ήρθε. Το στείλατε γιατί δεν μας ειδοποιήσετε; και δείγμα, πώς να το πω, δείγμα ευθύνης και υπευθυνότητας.

Είναι ένα συμβάν το οποίο το απεύχομαι από όλους. Πιστεύω ότι είναι καθαρά θέμα ατομικό, δηλαδή η ευθύνη για μένα βαραίνει την συνοδό κατά πρώτον και τον οδηγό κατά δεύτερον. Αναλαμβάνουμε να κάνουμε μια δουλειά και στην οποία εξαρτώνται άτομα, γιατί τώρα μιλάμε για παιδάκια τα οποία εξαρτώνται από εμάς. Πρέπει να έχουν εμπιστοσύνη σε εμάς, άρα και εμείς πρέπει να τους δείξουμε ότι αυτή την εμπιστοσύνη καλά κάνουν και την έχουν. Ας είμαστε λίγο πιο προσεκτικοί και ας αγκαλιάσουμε λίγο περισσότερο αυτό που κάνουμε με αγάπη».

ethnos.gr

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
tractor in the background of the text
white night text
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en