Quantcast
Connect with us

ΔΙΑΚΟΠΕΣ

Το ENA channel και η αύξηση τουριστών στη Λήμνο 

Εντυπωσιακή ήταν η αύξηση της τουριστικής κίνησης στη Λήμνο το καλοκαίρι του 2016, με τη μερίδα του λέοντος στην αύξηση των επισκεπτών να αναχωρούν από το λιμάνι της Καβάλας.

Περίπου 12.000 περισσότεροι άνθρωποι επισκέφθηκαν τη Λήμνο σε σχέση με το περσινό καλοκαίρι, σύμφωνα με στοιχεία του Λιμεναρχείου Λήμνου που δημοσιεύει το limnosfm100.gr, όταν την ίδια περίοδο νησιά όπως η Λέσβος και η Χίος καταγράφουν πτώση αφίξεων της τάξης του 60%.

14233842_1784345018469543_28100975_o-1

Αυτή βέβαια η πτώση της τουριστικής κίνησης στα 2 ακριτικά μας νησιά που οφείλετε κατά κύριο λόγο στο εισαγόμενο τουρισμό που μειώθηκε λόγο του μεταναστευτικού, δεν βοήθησε σε καμία περίπτωση την Λήμνο, αφού και αυτή παρουσίασε στον εισαγόμενο τουρισμό μείωση, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της “Ένωσης Ξενοδόχων Λήμνου”. Σε αυτά τα στοιχεία παρατηρούμε μείωση της τάξης του -77% στον τουρισμό Κρουαζιέρας και -20% στις αεροπορικές αφίξεις, που κατά κύριο λόγο αφορούν αφίξεις ξένων τουριστών, αλλά και από την Νότια Ελλάδα.
 
Αντίθετα σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, αυξήθηκαν πάνω από 16% οι ακτοπλοϊκές αφίξεις στην Μύρινα κατά κύριο λόγο από το λιμάνι της Καβάλας. Είναι ξεκάθαρο ότι φέτος η Λήμνος επιλέχθηκε κυρίως από Έλληνες τουρίστες της Μακεδονίας και της Θράκης.
 
Στην μεγάλη τουριστική αύξηση συνετέλεσε αποφασιστικά… η καθημερινή ακτοπλοϊκή σύνδεση του νησιού με την Καβάλα, κάτι που πρέπει να πιστωθεί στην Δημοτική αρχή και ιδιαίτερα στον πρόεδρος της ΑΜΚΕ «Λήμνος Τουριστική» κ. Σφενδύλη Δημήτρη και τον αντιπρόεδρο Μάκη Ψάρα, που σε συνδυασμό με την τεράστια προβολή του νησιού μέσα από το ΕΝΑ Channel στην βόρεια Ελλάδα, είχε ως αποτέλεσμα οι τουριστικές αφίξεις Ελλήνων να εκτοξευθούν.
 
Αυτό άλλωστε φαίνεται ξεκάθαρα όπως είπαμε και από τα στοιχεία που έδωσε στην δημοσιότητα η “Ένωση Ξενοδόχων Λήμνου” για την τουριστική κίνηση του νησιού, όπου παρά την μείωση κατά -20% στις αεροπορικές αφίξεις και -77% στις αφίξεις κρουαζιέρας, οι αφίξεις στο λιμάνι της Μύρινας, κατά κύριο λόγο από το λιμάνι της Καβάλας με τουρίστες από την βόρεια Ελλάδα, αυξήθηκαν κατά 16,5%, με αποτέλεσμα η τελική συνολικά αύξηση για το νησί ως το τέλος Αυγούστου να διαμορφώνεται στο 5,2%.  Κάτι που φαίνεται ότι συνεχίστηκε και μέσα στον Σεπτέμβριο όπου για πρώτη φορά παρατηρήθηκε τέτοια μεγάλη αύξηση τουριστών.

FINAL_Αεροπορικά Ναυτιλιακά στοιχεια Μάιος - Αυγουστος 2016

FINAL_Αεροπορικά Ναυτιλιακά στοιχεία Μάιος – Αύγουστος 2016

Ήδη πριν από την έναρξη της θερινής περιόδου, αλλά και κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, το ΕΝΑ channel με την σημαντική βοήθεια του Κώστα Κατενίδη, των φορέων του νησιού και τον Δήμαρχοπροέβαλε τη Λήμνο με ειδικά αφιερώματα, ταξιδιωτικές εκπομπές αλλά και διαδοχικά ρεπορτάζ στα δελτία ειδήσεων και το υπόλοιπο πρόγραμμα του τηλεοπτικού σταθμού. 

Ενδεικτικά, αξίζει να αναφερθεί ότι τη σεζόν αυτή προβλήθηκαν 18 εκπομπές (πρώτες μεταδόσεις και επαναλήψεις) για τη Λήμνο («Πάμε Διακοπές», «Πυξίδα», «Μαζί» κ.α.) καθώς και δεκάδες ρεπορτάζ στα δελτία ειδήσεων, τόσο με την τουριστική κίνηση στο νησί, όσο και με την μεγάλη κίνηση στο λιμάνι της Καβάλας, από όπου τα πλοία για Λήμνο αναχωρούσαν με πολύ μεγάλες πληρότητες.

Στην πολύ μεγάλη και επιτυχημένη προβολή της Λήμνου συνετέλεσαν καθοριστικά οι επαγγελματίες του νησιού οι οποίοι επέλεξαν να διαφημίσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους από το ENA channel. Στη διάρκεια της θερινής σεζόν προβλήθηκαν περίπου 3.500 διαφημιστικά σποτ από δεκάδες τουριστικές και εμπορικές επιχειρήσεις του νησιού.

Οι επιχειρήσεις της Λήμνου απέδειξαν ότι τίποτα δεν γίνεται από μόνο του και τίποτα δεν αφήνεται στην τύχη του. Οι επαγγελματίες αλλά και οι φορείς της περιοχής, χρησιμοποιώντας τη δύναμη της τηλεόρασης, κατάφεραν να πετύχουν αύξηση της πελατείας τους, συμβάλλοντας ο καθένας χωριστά αλλά και όλοι μαζί ως σύνολο στην τουριστική ανάπτυξη του τόπου τους.

Η τουριστική προβολή της Λήμνου μέσα από το ENA channel έφτασε σε ένα πολύ μεγάλο τηλεοπτικό κοινό, στους νομούς Έβρου, Ροδόπης, Ξάνθης, Δράμας, Καβάλας, Σερρών και μέρος των νομών Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής, με πληθυσμό περί το 1 εκατομμύριο κατοίκους. 

Επιπλέον, η ΛΗΜΝΟΣ προβλήθηκε σχεδόν σε όλη την ΕΛΛΑΔΑ μέσω της εκπομπής τουριστικού ενδιαφέροντος  “ΠΑΜΕ ΔΙΑΚΟΠΕΣ”, που προβάλλεται σε 8 επιλεγμένα συνεργαζόμενα του ENA CHANNEL περιφερειακά κανάλια.

 

Click to comment

Απάντηση

ΔΙΑΚΟΠΕΣ

Χειμερινές Διακοπές | Αιτήσεις για Voucher Κοινωνικού Τουρισμού ΔΥΠΑ

Οι κάτοχοι επιταγών (voucher) κοινωνικού τουρισμού μπορούν να πραγματοποιήσουν χειμερινές διακοπές σε τουριστικά καταλύματα του Μητρώου Παρόχων της ΔΥΠΑ. 

Υπενθυμίζεται ότι οι διακοπές με το πρόγραμμα κοινωνικού τουρισμού 2023-24 μπορούν να πραγματοποιηθούν έως τις 30 Ιουνίου 2024. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα ιδιαίτερα ενισχυμένο και ελκυστικό, τόσο για τους δικαιούχους όσο και για τους παρόχους, καθώς χαρακτηρίζεται από μειωμένη έως μηδενική ιδιωτική συμμετοχή για τους δικαιούχους στο κόστος της διανυκτέρευσης στα τουριστικά καταλύματα και αυξημένες τιμές επιδότησης στους παρόχους. 

Οι δικαιούχοι και ωφελούμενοι μπορούν να πραγματοποιήσουν έως 6 διανυκτερεύσεις σε τουριστικό κατάλυμα που επιλέγουν από το Μητρώο Παρόχων της ΔΥΠΑ,  κατόπιν  απευθείας συνεννόησής τους με τον πάροχο.  

Ειδικά για καταλύματα σε Λέρο, Λέσβο, Χίο, Κω και στο νομό Έβρου μπορούν να πραγματοποιηθούν έως 10 διανυκτερεύσεις με μηδενική ιδιωτική συμμετοχή, ενώ στα καταλύματα της Ρόδου, της Β. Εύβοιας και της Σάμου, μπορούν να πραγματοποιηθούν έως 12 διανυκτερεύσεις εντελώς δωρεάν.

Εκτός από την διαμονή σε τουριστικά καταλύματα επιδοτούνται και τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια. Η συμμετοχή της γενικής κατηγορίας των δικαιούχων ανέρχεται σε 25%, των πολυτέκνων σε 20%. Για  ΑμεΑ τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια διατίθενται δωρεάν.

Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφτούν την ηλεκτρονική διεύθυνση www.dypa.gov.gr/koinonikos-toyrismos 

Continue Reading

ΔΙΑΚΟΠΕΣ

Αμμόλοφοι Καβάλας | To πρώτο μπάνιο για φέτος…με ”άρωμα” κορωνοϊού και χωρίς ξαπλώστρες

Δείτε τις φωτογραφίες 

Αυξημένη ηταν η κινηση στα beach bar των Αμμόλοφων , παρα το γεγονός οτι δεν υπηρχαν πουθενά ξαπλώστρες και αλκοόλ για τους πελάτες. Οι ιδιοκτήτες και το προσωπικό αναμένουν το επομενο διαστημα ωστε να μπορέσουν να τοποθετήσουν τις ξαπλώστρες σύμφωνα με τα μετρα ασφάλειας της κυβέρνησης.

Continue Reading

ΔΙΑΚΟΠΕΣ

Με ελάχιστο κόσμο οι παραλίες στο Παλιό Καβάλας

Ελάχιστη ηταν οι λουόμενοι στο Παληό Καβάλας και στην αλάνα της νεας Ηρακλειτσας, καθώς τα λιγοστά beach bar που άνοιξαν δεν παρείχαν στους πελάτες ξαπλώστρες και αλκοόλ. Ενω οι ιδιοκτήτες των παραθαλάσσιων μπαρ φρόντισαν να διατηρήσουν τις προβλεπόμενες αποστάσεις μεταξύ των ομπρελών.

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en