Quantcast
Connect with us

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Το delivery μπήκε στην ψηφιακή εποχή

Συνεχή ανοδική πορεία καταγράφουν οι ιστοσελίδες online delivery, που μπορούν να βοηθήσουν σημαντικά την κατά τα άλλα πεσμένη αγορά των fast food.

Γράφει η ΗΔΥΛΗ ΤΣΑΚΙΡΗ

Τα site online παραγγελιών καταγράφουν μία σταθερά ανοδική πορεία, με όλο και περισσότερους καταναλωτές να επιλέγουν αυτό τον τρόπο παραγγελίας, καθώς ούτως ή άλλως είναι πάρα πολλές ώρες online και απολύτως εξοικειωμένοι με τις  ηλεκτρονικές αγορές.

Η πολιτική του ckickdelivery.gr

H Γιάνκα Νικολαΐδη, Marketing Director στο Click Delivery S.A., μας παρουσιάζει το κοινό των site online παραγγελιών

-Ποιο είναι το κοινό που προσεγγίζουν τα site online παραγγελιών;

Συνήθως είναι όλοι η χρήστες του Internet που κάνουν e-commerce αγορές. Γενικότερα όλος ο κόσμος που θέλει να βρει έξυπνα, γρήγορα και οικονομικά τις καλύτερες επιλογές για το φαγητό του.

-Ποιες είναι οι πρακτικές marketing και οι πλατφόρμες που χρησιμοποιούνται;

Ως επί το πλείστον είναι digital ενέργειες χωρίς να σημαίνει ότι δεν χρησιμοποιούνται και κάποιες παραδοσιακές πρακτικές όπως π.χ. η τηλεόραση, το ραδιόφωνο κτλ.

-Έχετε συνεργασίες με αλυσίδες εστίασης και σε επίπεδο πωλήσεων και σε επίπεδο marketing; Αν ναι, με ποια μορφή;

Έχουμε συνεργασίες με αλυσίδες εστίασης και άλλα τοπικά καταστήματα και στα δύο επίπεδα. Κάνουμε προωθητικές ενέργειες, όπως οι 1+1 προσφορές όπως θα γνωρίζετε. Προσφέρουμε έτσι στον τελικό καταναλωτή, περισσότερες και πιο οικονομικές επιλογές.

Deliveras και e-FOOD.gr

Εντός αυτού του πλαισίου, ο κ. Χρήστος Τόσκας, Υπεύθυνος Marketing του deliveras.gr και ο κ. Παμίνος Κυρκίνης, CEO του e-FOOD.gr, μιλούν για το κοινό που προσεγγίζουν τα site online παραγγελιών, τις πρακτικές Marketing που χρησιμοποιούνται και τις συνεργασίες με τις αλυσίδες εστίασης.

«Το ολοένα αυξανόμενο κοινό των online παραγγελιών φαγητού ανήκει στο ηλικιακό group 18-34, που ακολουθώντας την τάση του κοινού των ανεπτυγμένων χωρών, προτιμά τις ηλεκτρονικές αγορές γενικότερα. Οι νέοι στην πλειοψηφία τους είναι διαρκώς online είτε από το κινητό ή το tablet είτε από τον υπολογιστή», εξηγεί ο κ. Τόσκας.

«Ψωνίζουν ρούχα, τεχνολογία, κλείνουν εισιτήρια, καλούν ταξί και γενικά προτιμούν τις digital συνδιαλλαγές. Έχουν επίσης την τάση να δοκιμάζουν ευκολότερα νέα πράγματα. Αυτά τα στατιστικά φυσικά δεν αποκλείουν και ένα μικρότερο κοινό μεγαλύτερης ηλικίας που διστακτικά αλλά αισθητά, αλλάζει συνήθειες και υιοθετεί τις νέες τάσεις,» λέει ο Υπεύθυνος Marketing του deliveras.gr.

Ο κ. Κυρκίνης, ωστόσο, θεωρεί ότι το κοινό των online παραγγελιών φαγητού είναι πιο ευρύ. «Δεδομένου ότι είναι δύσκολο να συναντήσεις κάποιο καταναλωτή που δεν παραγγέλνει delivery θα μπορούσαμε να πούμε ότι το κοινό είναι αρκετά ευρύ. Σε κάθε περίπτωση το κοινό 16-35 αποτελεί το βασικό πυρήνα των πελατών μας όπως αντίστοιχα οι φοιτητές και οι εργαζόμενοι στον ευρύτερο τομέα της τεχνολογίας. Βέβαια όσο η υπηρεσία γίνεται γνωστότερη στους καταναλωτές αυξάνεται και το penetration σε άλλα target groups που είναι ένα βήμα πιο μακρυά από το κεντρικό slogan της νέας μας καμπάνιας, παραγγελία από το τηλέφωνο… Παλιά!. Tώρα έχεις το e-FOOD,» είπε.

Η οικονομική κρίση επέφερε ριζικές αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων. Λόγω του μειωμένου εισοδήματός τους, οι καταναλωτές έγιναν πιο προσεκτικοί και πιο επιλεκτικοί στις αγορές τους.  Άρχισαν να συγκρίνουν τιμές και ν’ αναζητούν προσφορές.

Σχετικά με τις πρακτικές marketing και οι πλατφόρμες που χρησιμοποιούνται με σκοπό την ανταπόκριση στις νέες ανάγκες των καταναλωτών, ο κ. Τόσκας δηλώνει ότι «στο deliveras.gr, πιστεύουμε στην ομαδικότητα προωθώντας έξυπνους τρόπους και προτάσεις συνεργασίας, με αμοιβαίο όφελος για εμάς, τους συνεργάτες μας αλλά κυρίως τον καταναλωτή μας. Όλες οι πρακτικές και πλατφόρμες marketing που εφαρμόζουμε έχουν ως κύριο στόχο την εξασφάλιση της μέγιστης δυνατής ωφελιμότητας για τον καταναλωτή, τόσο σε επίπεδο τιμής όσο και εξυπηρέτησης. Το USP του deliveras.gr, ωστόσο, επιδιώκουμε να είναι οι καλύτερες τιμές που εξασφαλίζουμε για τους καταναλωτές μας, προκειμένου να συμβάλλουμε και εμείς από την πλευρά μας, όσο γίνεται, στην ελάφρυνση του βάρους που έχει δεχτεί τα τελευταία χρόνια ο Έλληνας πολίτης».

Όσον αφορά το e-FOOD, «η βασικότερη στρατηγική της εταιρείας μας είναι να χτίσουμε ένα ισχυρό brand και οι καταναλωτές να μη μας προτιμούν μόνο για τις προσφορές,  αλλά να εδραιώσουμε το e-FOOD ως τον απόλυτο προορισμό για delivery στην Ελλάδα επικοινωνώντας τα key benefits της υπηρεσίας μας,» είπε ο CEO της εταιρείας. «Ευκολία – Ποικιλία – Ταχύτητα – Αξιοπιστία . Πέραν από την Tv το search και τις btl ενέργειες, προσπαθούμε συνεχώς να ανακαλύπτουμε target groups που σχετίζονται με το προϊόν μας και να δημιουργούμε custom concepts αποκλειστικά γι’ αυτούς».

Στην Ελλάδα λειτουργούν, κυρίως, τέσσερις επιμέρους κατηγορίες επιχειρήσεων εστίασης γρήγορης εξυπηρέτησης:

α) αλυσίδες εστιατορίων με βάση το burger,
β) αλυσίδες εστιατορίων με βάση την pizza
γ) αλυσίδες εστιατορίων snack-sandwich
δ) αλυσίδες εστιατορίων με βάση το σουβλάκι

Η ζήτηση για υπηρεσίες εστίασης γενικότερα, συνδέεται και με την εξέλιξη της τελικής καταναλωτικής δαπάνης των νοικοκυριών, η οποία μειώνεται τα τελευταία χρόνια.  Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της κλαδικής μελέτης της ICAP, διαφορετικούς ρυθμούς μείωσης κατέγραψαν οι διάφορες κατηγορίες αλυσίδων. Η κατηγορία burger εμφάνισε μείωση 9,8% την περίοδο 2013/12, η κατηγορία pizza κατέγραψε μείωση 11,9%, ενώ η κατηγορία των καταστημάτων snack-sandwich μειώθηκε κατά 3,3%. Το ίδιο έτος, τη μεγαλύτερη συμμετοχή στη συνολική αξία της αγοράς είχαν οι αλυσίδες τύπου snack – sandwich με ποσοστό 40,3%. Ακολούθησε η κατηγορία burger με ποσοστό 35,5%.

Το deliveras.gr συνεργάζεται με περισσότερα από 2000 καταστήματα, μεταξύ των οποίων βρίσκονται όλες οι αλυσίδες γρήγορου φαγητού. «Η online παραγγελία κερδίζει συνεχώς έδαφος στις συνολικές πωλήσεις των καταστημάτων που την έχουν συμπεριλάβει στις υπηρεσίες τους. Η μορφή συνεργασίας των αλυσίδων με το deliveras.gr στηρίζεται στο μοντέλο win – win και σε επίπεδο marketing. Η δυναμική παρουσία του online και offline, επικοινωνεί άμεσα και αποτελεσματικά στο καταναλωτικό κοινό τις συνεργασίες του, ενισχύοντας το brand awareness και των δύο πλευρών», λέει ο κ. Τόσκας.

Αντιστοίχως και το e-FOOD έχει συνεργαστεί με το σύνολο των αλυσίδων εστίασης και αποτελούν αρκετά σημαντικούς συνεργάτες της επιχείρησής. «Στα 3 χρόνια της υπηρεσίας μας έχουμε δημιουργήσει αρκετές καμπάνιες με τα τμήματα marketing κάθε αλυσίδας, από προσφορές σε προϊόντα μέχρι ενέργειες csr με την Dominos Pizza. Είναι πολύ σημαντικό βέβαια να αναφέρω ότι στο e-FOOD έχοντας χιλιάδες καταστήματα με τα οποία συνεργαζόμαστε προσπαθούμε να αντιμετωπίζουμε όλες τις επιχειρήσεις με τον ίδιο τρόπο ανεξαιρέτως του μεγέθους τους, καθώς και τα καταστήματα εστίασης που δεν ανήκουν σε κάποια αλυσίδα έχουν αρκετά μεγάλη δυναμική», εξηγεί ο κ. Κυρκίνης.

Click to comment

Απάντηση

ΚΑΒΑΛΑ

Απόφαση-σταθμός από το ΣτΕ | Σύνταξη 400 ευρώ για οφειλέτες με χρέη άνω των 30.000

Με απόφασή του, το Συμβούλιο της Επικρατείας εντάσσει τους οφειλέτες των Ταμείων που δεν θεμιλιώνουν δικαίωμα συνταξιοδότησης, στην ίδια κατηγορία με τους ανασφάλιστους υπερήλικες που δικαιούνται την προνοιακή σύνταξη του ΟΠΕΚΑ.

Το πλήρες ποσό της οποίας ανέρχεται στα 399,54 ευρώ για το 2024, σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα του Ελεύθερου Τύπου.

Όπως αναφέρεται στην απόφαση του Δικαστηρίου, η προϋπόθεση για τη λήψη της σύνταξης από ανασφάλιστους υπερίληκες, που είναι να μη λαμβάνουν ή να μην δικαιούνται οι ίδιοι σύνταξη από οποιονδήποτε φορέα κοινωνικής ασφάλισης, συντρέχει και όταν οι ενδιαφερόμενοι είναι ασφαλισμένοι που δεν μπορούν να λάβουν σύνταξη από τον φορέα τους, λόγω του ότι έχουν οφειλές από ασφαλιστικές εισφορές οι οποίες υπερβαίνουν το εκάστατο οριζόμενο από το νόμο κατώτατο όριο οφειλών που συμψηφίζονται ή παρακρατούνται από τη σύνταξη και τις οποίες αδυνατούν να εξοφλήσουν.

Το όριο συμφηφισμού των χρεών με σύνταξη είναι ως τις 30.000 ευρώ για τους ασφαλισμένους του ΕΦΚΑ με χρέη από εργοδοτικές και ατομικές εισφορές, καθώς και από πλασματικά έτη, και ως 6.000 ευρώ για χρέη προς τον ΟΓΑ.

Πιο απλά, η απόφαση του ΣτΕ σημαίνει ότι οι οφειλέτες με χρέη ως 30.000 και ως 6.000 ευρώ δικαιούνται σύνταξη, καθώς οι οφειλέτες τους συμψηφίζονται με τη σύνταξη που θα λάβουν, ενώ αν τα χρέη τους υπερβαίνουν τις 30.000 ευρώ ή 6.000 ευρώ, αντίστοιχα, δικαιούνται να λάβουν τη σύνταξη του ανασφάλιστου από τον ΟΠΕΚΑ.

newsbomb.gr

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Το Πάσχα της… ακρίβειας: 19% ακριβότερο το Πασχαλινό τραπέζι φέτος

Σύμφωνα με την ετήσια εκτίμηση του Ινστιτούτου Εμπορίου και Υπηρεσιών της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας το κόστος φέτος -μετά από τιμοληψίες σε διάφορα καταστήματα– κυμαίνεται από 89,04€ έως 130,04€, ενώ πέρυσι ήταν από 76.53 ευρώ έως 109.03 ευρώ. Δηλαδή κατέγραψε αύξηση από 16,3 έως 19,3%.

«Χρυσός» ο οβελίας

Είναι χαρακτηριστικό ότι στο αρνί η αύξηση φτάνει το 15,1%, στο κατσίκι το 25,1 σε σχέση με πέρυσι, ενώ πρωταθλητής των ανατιμήσεων είναι το ελαιόλαδο, που αυξήθηκε κατά 45,1%.

Δεν είναι λίγοι οι καταναλωτές που κατευθύνονται σε άλλα είδη κρεάτων όπως χοιρινό που είναι πολύ πιο οικονομικό.

«Οι τιμές είναι 12, 13 ευρώ αρνί κατσίκι, καλές τιμές, μπριζολίτσες, χοιρινά έχω 5 ευρώ, 6 ευρώ» ανέφερε κρεοπώλης.

Έως 166,6 ευρώ το κόστος του πασχαλινού τραπεζιού για 5μελή οικογένεια

Η πρωινή εκπομπή του OPEN… έστρωσε ενδεικτικά το τραπέζι της Κυριακής για 5 άτομα: Με αρνί 6 κιλών, κόστους από 60 έως 90 ευρώ, κοκορέτσι, ανθότυρο, γραβιέρα, τυρόπιτα για όλους, σαλάτες, ψωμί, γλυκό, μπύρες, αναψυκτικά και βαμμένα αυγά. Συνολικά χρειάστηκαν από 136.66 έως 166.66 ευρώ.

«Φωτιά» και στα σοκολατένια αυγά

«Φωτιά» έχουν πάρει και οι τιμές στα σοκολατένια αυγά, λόγω της μεγάλης αύξησης που καταγράφει διεθνώς η τιμή του κακάο. «Προσπαθούμε με όσο λιγότερα, να κάνουμε αυτά που είναι να κάνουμε και τα έθιμα για το Πάσχα και όλα αλλά με λιγότερα, με σύνεση», ανέφερε πολίτης στο OPEN. Δεν είναι λίγοι οι καταναλωτές που αφήνουν τις αγορές τους για την τελευταία στιγμή  αναμένοντας μειωμένες τιμές.

ethnos.gr

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

ΑΑΔΕ | Μέχρι πότε δόθηκε παράταση για τη διασύνδεση ταμειακών

Η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) ανακοίνωσε την παροχή επιπλέον χρόνου διασύνδεσης ΦΗΜ και τερματικών POS σε 7.600 επιχειρήσεις, που διαθέτουν συστήματα, τα οποία, με βάση τα στοιχεία που έλαβε από τον Σύνδεσμο Εισαγωγέων Κατασκευαστών Ταμειακών συστημάτων (ΣΕΚΤ) και από τους Παρόχους Μέσων Πληρωμών (NSPs), είναι ασύμβατα μεταξύ τους, ώστε να προχωρήσουν στην άμεση αντικατάσταση, είτε της ΦΗΜ, είτε του τερματικού POS.

Λόγω τεχνικής αδυναμίας η παράταση

Ο επιπλέον χρόνος παρέχεται, καθώς οι συγκεκριμένες επιχειρήσεις, παρότι συμμορφώθηκαν με τις υποχρεώσεις τους και πληρούσαν τις σχετικές προϋποθέσεις επιτυχούς διασύνδεσης, διαθέτοντας τερματικά, που συμπεριλαμβάνονται στις Δηλώσεις Συμμόρφωσης των Παρόχων (NSPs/Acquirers) και αναβαθμισμένους ΦΗΜ με τεχνική δυνατότητα διασύνδεσης, εν τέλει δεν κατόρθωσαν να διασυνδεθούν χωρίς δική τους υπαιτιότητα, λόγω τεχνικής αδυναμίας κάποιας εκ των συσκευών τους.

Ειδικότερα, με απόφαση του Διοικητή της ΑΑΔΕΓιώργου Πιτσιλή, παρατείνεται η προθεσμία διασύνδεσης για αυτές τις επιχειρήσεις έως και τις 10 Ιουνίου 2024, ώστε να προβούν, χωρίς τον κίνδυνο επιβολής κυρώσεων, στην προμήθεια ταμειακού συστήματος ή Μέσου Πληρωμής, ο συνδυασμός των οποίων θα διασφαλίζει την δυνατότητα διασύνδεσής τους για την σύννομη λήψη πληρωμών με κάρτα από την επιχείρησή τους.

Οι επιχειρήσεις αυτές έχουν ήδη λάβει σχετικό e-mail από την ΑΑΔΕ, με το οποίο ενημερώνονται για τη σχετική παράταση της διασύνδεσης και τη δυνατότητα πληροφόρησής τους από τον Πίνακα ετοιμότητας διασύνδεσης μοντέλων POS με τύπους ταμειακών μηχανών, ο οποίος βρίσκεται αναρτημένος στην ιστοσελίδα της ΑΑΔΕ, στη διεύθυνση https://www.aade.gr/syndyasmoi-tameiakon-mihanon-pos

ethnos.gr

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en