Quantcast
Connect with us

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Το 1/3 των χρηστών του Διαδικτύου πρόθυμο να μοιραστεί προσωπικά δεδομένα

Έντονη προθυμία να μοιραστεί προσωπικά του δεδομένα, με αντάλλαγμα οφέλη και ανταμοιβές, όπως το χαμηλότερο κόστος χρεώσης των υπηρεσιών, εκφράζει περίπου το 1/3 των χρηστών του Διαδικτύου παγκοσμίως. Συγκεκριμένα, το 27% των χρηστών σε 17 χώρες του κόσμου συμφωνεί με την προοπτική να μοιραστεί προσωπικά δεδομένα (που αφορούν την υγεία ή την οικονομική του κατάσταση ή ακόμη και στοιχεία για την προσωπική κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας) με αντάλλαγμα το χαμηλότερο κόστος χρέωσης ή την παροχή εξατομικευμένων υπηρεσιών. Μάλιστα, δεν φαίνεται να υπάρχει καμία διαφοροποίηση μεταξύ ανδρών και γυναικών στην προθυμία να μοιραστούν προσωπικά δεδομένα έναντι ανταλλαγμάτων.

Οι χρήστες σε Κίνα, Μεξικό και Ρωσία, οι πιο πρόθυμοι στην παραχώρηση προσωπικών δεδομένων έναντι ανταλλαγμάτωνΣτον αντίποδα, σύμφωνα με νέα παγκόσμια μελέτη της GfK, υπάρχει ένα ποσοστό 19% των χρηστών, που δηλώνει ότι διαφωνεί ριζικά με την ιδέα της παραχώρησης προσωπικών του δεδομένων, ανεξαρτήτως των ωφελειών, που θα μπορούσε να λάβει ως αντάλλαγμα. 

Από τις 17 χώρες, που εξετάζει η σχετική μελέτη της GfK, οι χρήστες στην Κίνα (ποσοστό 38%), στο Μεξικό (30%), τη Ρωσία (29%) και την Ιταλία (28%) είναι εκείνοι που, με μεγαλύτερη προθυμία, δηλώνουν θετικοί στην παραχώρηση των προσωπικών τους στοιχείων και δεδομένων. Αντίθετα, οι χρήστες σε Γερμανία (40%), Γαλλία (37%), Βραζιλία (34%), Καναδά (31%) και Ολλανδία (30%) είναι οι πιο αρνητικοί στην προοπτική αυτή.

Να σημειωθεί ότι για τις ανάγκες της έρευνας, η GfK, έθεσε στους χρήστες του Διαδικτύου σε 17 χώρες να απαντήσουν στο κατά πόσο συμφωνούν με την άποψη “είμαι πρόθυμος να μοιραστώ τα προσωπικά μου δεδομένα με αντάλλαγμα ανταμοιβές, όπως χαμηλότερο κόστος ή εξατομικευμένες υπηρεσίας”. Οι απαντήσεις κινήθηκα σε μια κλίμακα, όπου 1 σημαίνει “δεν συμφωνώ καθόλου” και 7 “συμφωνώ απόλυτα”.

Θέμα ηλικίας
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, οι ηλικιακές ομάδες 20-29 και 30-39 είναι οι πιο πρόθυμοι να ανταλλάξουν τα προσωπικά τους δεδομένα, λαμβάνοντας προνόμιο, όπως χαμηλότερες χρεώσεις. Στην πρώτη περίπτωση, το ποσοστό συμφωνίας είναι της τάξης του 33%, ενώ στη δεύτερη κινείται στα επίπεδα του 34%. Στις δε ηλικιακή ομάδα των 15 έως 19 ετών, το αντίστοιχο ποσοστό είναι 28%. Η ηλικιακή ομάδα, που δείχνει τη μεγαλύτερη “εσωστρέφεια” και είναι αρνητική στην προοπτική παραχώρησης των προσωπικών δεδομένων έναντι ανταλλαγμάτων – όπως είναι αναμενόμενο – είναι αυτή των 60 και άνω, όπου εύλογα υπάρχει μικρότερη εξοικείωση με το Διαδίκτυο και μεγαλύτερος σκεπτικισμός για τη χρήση του. 

H έρευνα
Η GfK προχώρησε για τις ανάγκες της έρευνας σε συνεντεύξεις 22.000 καταναλωτών, ηλικίας άνω των 15 ετών σε 17 χώρες (Αργεντινή, Αυστραλία, Βέλγιο, Βραζιλία, Γερμανία, Ιαπωνία, ΗΠΑ,  Ιταλία, Ισπανία, Καναδά, Κίνα, Μεγάλη Βρετανία, Μεξικό, Νότιο Κορέα, Ολλανδία και Ρωσία.

Click to comment

Απάντηση

Θεσσαλονίκη

Θεσσαλονίκη | Για πρώτη φορά η Sophia, το διάσημο ρομπότ τεχνητής νοημοσύνης στην συμπρωτεύουσα

Η Sophia είναι ένα πιο διάσημο ανθρωποειδές ρομπότ τεχνητής νοημοσύνης. Σήμερα βρέθηκε στη Θεσσαλονίκη, όπου είχε προγραμματιστεί να έχει… συνομιλία με τον περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολο Τζιτζικώστα, στο πλαίσιο της έκθεσης BEYOND.

Πρόκειται για ένα «κοινωνικό» ανθρωποειδές ρομπότ, σχεδιασμένο για διάδραση και επικοινωνία με τους ανθρώπους με ένα πρόσωπο που θυμίζει ανθρώπινο. Σύμφωνα με όσα έχει δηλώσει ο δημιουργός της, τα χαρακτηριστικά της είναι ένας συνδυασμός της Αιγύπτιας βασίλισσας Νεφερτίτης, της Όντρεϊ Χέπμπορν και της συζύγου του Αμάντα Χάνσον!

H Sophia ήταν συνεπής στο ραντεβού της με το κοινό σήμερα στις 11:30 στο σταντ της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

Πηγή: newsbeast.gr

Continue Reading

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

MyAADE app | «Στον αέρα» η νέα εφαρμογή της ΑΑΔΕ – Πληρωμές, έλεγχος οφειλών, φορολογικό ημερολόγιο στο κινητό

Σε λειτουργία και έτοιμη για «κατέβασμα» είναι η νέα εφαρμογή της ΑΑΔΕ για τους φορολογούμενους, το MyAADE app, το οποίο έχει ως στόχο να «λύσει» τα χέρια σε ό,τι αφορά σε πληρωμές υποχρεώσεων, έλεγχο οφειλών, παρέχοντας υπηρεσίες φορολογικού ημερολογίου και «ξυπνητηριού».

Η παρουσίαση της εφαρμογή MyAADE app για τους φορολογούμενους, πραγματοποιήθηκε από τον διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργο Πιτσιλή, με την παρουσία της ηγεσίας των υπουργείων Οικονομικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, την Τετάρτη (20.3.204).

Οι φορολογούμενοι θα έχουν πλέον την δυνατότητα να πληρώνουν εύκολα και γρήγορα με Iris ή με κάρτα, να αποθηκεύουν φορολογικά έγγραφα στο ψηφιακό τους πορτοφόλι, να διαχειρίζονται ραντεβού και να δέχονται ειδοποιήσεις για προθεσμίες πληρωμών.

Ο κ. Πιτσιλής δεν απέκλεισε αργότερα να προστεθούν και περαιτέρω υπηρεσίες. Η ασφάλεια των συναλλαγών είναι εξασφαλισμένη μέσα από το ψηφιακό περιβάλλον πληρωμών της ΔΙΑΣ. Προς το παρόν είναι διαθέσιμη σε iOS ενώ στις αμέσως επόμενες ώρες θα είναι διαθέσιμη και σε Android.

Πηγή: newsit.gr

Continue Reading

ΕΡΓΑΣΙΑ

Αναρτήθηκαν τα αποτελέσματα για τη νέα δράση επαγγελματικής κατάρτισης, με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης

Αναρτήθηκαν οι προσωρινοί πίνακες επιτυχόντων, επιλαχόντων και αποκλειομένων, της νέας διαδικτυακής δράσης επαγγελματικής κατάρτισης, με τίτλο «Προσωποποιημένη Επιμόρφωση, με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης», στον ιστότοπο της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ).

Η κατάρτιση των πινάκων πραγματοποιήθηκε κατά σειρά προτεραιότητας και με βάση τα προβλεπόμενα κριτήρια.

Οι υποψήφιοι καταρτιζόμενοι έχουν δικαίωμα υποβολής ένστασης από την Πέμπτη 21 Μαρτίου 2024 και ώρα 14:00 μέχρι την Τρίτη 26 Μαρτίου 2024 και ώρα 23:59 αποκλειστικά ηλεκτρονικά στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα της ΔΥΠΑ (e-servives), με κωδικούς TaxisNet ή με κωδικούς πρόσβασης πιστοποιημένων χρηστών ΔΥΠΑ, στη διεύθυνση: https://eservices.oaed.gr/pls/apex/.

Όσοι υποψήφιοι καταθέτουν ένσταση, οφείλουν να αναφέρουν την ακριβή αιτιολογία της ένστασης και να τεκμηριώσουν τους ισχυρισμούς τους, επισυνάπτοντας με ηλεκτρονική σάρωση σχετικά δικαιολογητικά. Ενστάσεις που δεν υποβάλλονται ηλεκτρονικά δεν εξετάζονται.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η πιλοτική δράση υλοποιείται στο πλαίσιο συνεργασίας της ΔΥΠΑ με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) και στοχεύει στην παροχή προσωποποιημένων διαδικτυακών προγραμμάτων επαγγελματικής κατάρτισης, που η συνολική τους διάρκεια θα κυμαίνεται από 100 έως 250 ώρες.

Οι ωφελούμενοι της δράσης θα κληθούν, αρχικά, να συμπληρώσουν εξειδικευμένα ερωτηματολόγια, τα οποία, στη συνέχεια, θα επεξεργαστεί το ΕΚΠΑ, μέσω μοντέλου Τεχνητής Νοημοσύνης. Η συγκεκριμένη διαδικασία θα αναδείξει τα προσωποποιημένα προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης, που θα κληθεί μετά κάθε ωφελούμενος να παρακολουθήσει, ενώ το περιεχόμενό τους θα αποτελείται από μαθήματα και διδακτικές ενότητες που θα έχουν άμεση συνάρτηση με το προσωπικό προφίλ τους.

Πηγή: newsbeast.gr

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en