Quantcast
Connect with us

ΚΑΒΑΛΑ

«Το Χαμόγελο του Παιδιού» | Στέκεται στο πλευρό των παιδιών και οικογενειών με σοβαρά προβλήματα διαβίωσης

«Το Χαμόγελο του Παιδιού», πιστό στην αποστολή του για την υποστήριξη κάθε παιδιού και οικογένειας σε ανάγκη στην Ελλάδα, για μία ακόμη φορά, ενόψει της χριστουγεννιάτικης περιόδου, πραγματοποιεί Πανελλαδική Εκστρατεία Συγκέντρωσης Τροφίμων και Ειδών Πρώτης Ανάγκης, από 6 Δεκεμβρίου 2022 έως 13 Ιανουαρίου 2023, προκειμένου να καλύψει τις ολοένα αυξανόμενες ανάγκες από τις οδυνηρές ανατροπές που έχει προκαλέσει η πανδημία στα νοικοκυριά και τις ακόμα πιο έντονα αρνητικές συνέπειες που έχει επιφέρει στις ήδη αδύναμες οικονομικά οικογένειες.

Μόνο το Α’ Εξάμηνο του 2022, «Το Χαμόγελο του Παιδιού» συνολικά κάλυψε τις ανάγκες 11.256 παιδιών και των οικογενειών τους με σοβαρότατα προβλήματα διαβίωσης. Ωστόσο, σήμερα και ενόψει Χριστουγέννων, τα αποθέματα σε τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης στα Κέντρα Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας, που λειτουργεί «Το Χαμόγελο του Παιδιού» πανελλαδικά, είναι πλέον ελάχιστα και δεν αρκούν για να καλυφθούν οι καταγεγραμμένες ανάγκες.

Η διαδικασία συγκέντρωσης, διαχείρισης και μεταφοράς των ειδών πραγματοποιείται με απόλυτη διαφάνεια. Ειδικότερα, τα είδη που προσφέρονται μεταφέρονται με εξειδικευμένα οχήματα του Οργανισμού (φορτηγά ψυγεία, εξειδικευμένα ψυγεία) στα Κέντρα Στήριξης και στις Τράπεζες Ειδών του Οργανισμού.

Η διαχείριση και αποθήκευση των ειδών γίνεται μεμονωμένα, ανά κατηγορία, με σεβασμό κι απόλυτη τήρηση των κανόνων ασφάλειας και υγιεινής. Μέσα από τα Κέντρα Στήριξης και τα Κέντρα Διανομής ενισχύονται και στηρίζονται τα παιδιά και οι οικογένειες που είναι ή απειλούνται να βρεθούν σε κατάσταση φτώχειας.

Καλούμε όλους εσάς, ιδιώτες και επιχειρήσεις, να συμμετέχετε στην πανελλαδική εκστρατεία συγκέντρωσης τροφίμων και άλλων βασικών ειδών, και μαζί να εξασφαλίσουμε ένα ζεστό και πλήρες χριστουγεννιάτικο τραπέζι στις δεκάδες χιλιάδες οικογένειες, που σήμερα δοκιμάζονται, αδυνατώντας να καλύψουν έστω τα στοιχειώδη για τα παιδιά τους.

Μόνο με τη συμμετοχή όλων μας, θα καταφέρουμε, και αυτά τα Χριστούγεννα, να μη λείψει από κανένα παιδικό προσωπάκι, από καμία οικογένεια στην Ελλάδα αυτό που θα έπρεπε να είναι αυτονόητο: το Χαμόγελο.

Είναι σημαντικό να τονίσουμε ότι η παράδοση και η παραλαβή των ειδών θα πραγματοποιηθεί με αυστηρή τήρηση όλων των προβλεπόμενων μέτρων υγιεινής και ασφάλειας.

Παρακάτω θα βρείτε τα τρόφιμα και τα είδη πρώτης ανάγκης, που συγκεντρώνουμε στο Κέντρο Στήριξης Παιδιού & Οικογένειας στην Καβάλα.
(Διεύθυνση: Φιλελλήνων 16, Τ.Κ. 654 02 Καβάλα, Τηλ: 2510 232616 – E-mail: socialserviceskavala@hamogelo.gr)

 Μελομακάρονα (σε συσκευασία)
 Κουραμπιέδες (σε συσκευασία)
 Γάλα εβαπορέ
 Λάδι
 Ρύζι
 Όσπρια
 Αλεύρι
 Ζάχαρη
 Σάλτσα τομάτας
 Είδη πρωινού (κακάο, μπισκότα, κρουασάν, δημητριακά, φρυγανιές, μέλι, μαρμελάδα, μερέντα, χυμοί)
 Αλάτι
 Ξύδι
 Βρεφικές κρέμες
 Βρεφικό γάλα Νο 1 & 2
 Είδη βρεφικής φροντίδας (πάνες, μωρομάντηλα, σαμπουάν, αφρόλουτρα, κρέμες συγκάματος)
 Προϊόντα καθαρισμού (καθαριστικά και απολυμαντικά γενικής χρήσης, μαλακτικό ρούχων, απορρυπαντικό πλυντηρίου, χλωρίνη κλπ)
 Είδη προσωπικής φροντίδας (σαμπουάν, αφρόλουτρα, οδοντόκρεμες, οδοντόβουρτσες)
 Είδη οικιακής χρήσης (αλουμινόχαρτο, διάφανη μεμβράνη, λαδόκολλα, σακούλες απορριμμάτων)
 Χαρτικά (χαρτί υγείας, χαρτί κουζίνας, χαρτοπετσέτες)

Περισσότερες πληροφορίες:
«Το Χαμόγελο του Παιδιού»
Τηλ. 2310 250 160
thesspress@hamogelo.gr

Click to comment

Απάντηση

ΚΑΒΑΛΑ

Τρομακτική προσγείωση Boeing 767 | Δεν άνοιξαν οι μπροστινές ρόδες [βίντεο]

Αεροσκάφος Boeing 767 μεταφοράς εμπορευμάτων της FedEx Airlines πραγματοποίησε επείγουσα προσγείωση στο αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης χωρίς το μπροστινό σύστημα προσγείωσης, ωστόσο κατάφερε να παραμείνει στον διάδρομο, ανακοίνωσε το τουρκικό υπουργείο Μεταφορών, διευκρινίζοντας ότι δεν υπάρχουν τραυματίες.

Δεν λειτούργησε το σύστημα προσγείωσης

Το Boeing 767 που πραγματοποιούσε πτήση από το αεροδρόμιο Ρουασί – Σαρλ ντε Γκολ του Παρισιού πληροφόρησε τον πύργο ελέγχου στο αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης ότι το σύστημα προσγείωσης δεν άνοιξε και προσγειώθηκε υπό τις οδηγίες του πύργου ελέγχου, αναφέρεται στην ανακοίνωση του υπουργείου Μεταφορών.

Συνεργεία διάσωσης και πυρόσβεσης του αεροδρομίου είχαν τεθεί σε ετοιμότητα στον διάδρομο προσγείωσης και δεν υπήρξαν τραυματισμοί, σύμφωνα με την ανακοίνωση, που δεν διευκρινίζει το αίτιο της βλάβης.

Βίντεο από την επείγουσα προσγείωση δείχνει σπίθες και καπνό να ξεπηδούν καθώς το εμπρόσθιο τμήμα του αεροσκάφους σέρνεται κατά μήκος του διαδρόμου πριν το περιλούσουν με αφρό πυρόσβεσης.

Η κυκλοφορία στον διάδρομο προσγείωσης έκλεισε προσωρινά, αλλά η κίνηση των αεροσκαφών στους υπόλοιπους διαδρόμους του διεθνούς αεροδρομίου συνεχίστηκε κανονικά.

 

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Συστάσεις του υπουργείου Υγείας για την επανεμφάνιση της αφρικανικής σκόνης

To υπουργείο Υγείας, μετά τις μετεωρολογικές προγνώσεις αναφορικά με την εκδήλωση φαινομένων μεταφοράς αφρικανικής σκόνης από αύριο 9/5, εξέδωσε εγκύκλιο με θέμα «Προστασία της Δημόσιας Υγείας στην περίπτωση μεταφοράς αφρικανικής σκόνης».

Με την εν λόγω εγκύκλιο παρέχονται συστάσεις και γενικά μέτρα προφύλαξης της υγείας του πληθυσμού εξαιτίας της επιβάρυνσης της ποιότητας της ατμόσφαιρας.

Τι αναφέρεται στη νέα εγκύκλιο του υπουργείου Υγείας
Η μεταφορά σκόνης από την έρημο Σαχάρα έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση της συγκέντρωσης των αιωρούμενων σωματιδίων στην ατμόσφαιρα. Ανάλογα με την εκτίμηση των μέσων ημερήσιων (24ωρων) επιπέδων συγκέντρωσης των αιωρούμενων σωματιδίων, όπως ανακοινώνεται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες (Υπουργείο Περιβάλλοντος, Υπηρεσίες Περιβάλλοντος των Π.Ε.) και για συγκεντρώσεις μεγαλύτερες από 50 μg/m3, οι συστάσεις και τα μέτρα προστασίας του πληθυσμού έχουν ως εξής:

Διευκρινίζεται ότι σε ό,τι αφορά τις προτεινόμενες συστάσεις και μέτρα προστασίας του πληθυσμού για την Περιφέρεια Αττικής, το κοινό μπορεί να ενημερώνεται από την ιστοσελίδα του υπουργείου Υγείας, ενώ για τις υπόλοιπες περιφέρειες της χώρας η αρμοδιότητα ενημέρωσης ανήκει στον οικείο περιφερειάρχη

Η λήψη μέτρων που προτείνει το υπουργείο για την προφύλαξη του πληθυσμού:
«Παραμονή σε κλειστούς χώρους. Σε περίπτωση που κατοικημένες περιοχές βρίσκονται εντός της ζώνης εκδήλωσης του επεισοδίου και επηρεάζονται από τη μεταφορά της σκόνης, προτείνονται η ελάττωση των άσκοπων μετακινήσεων και η παραμονή σε κλειστούς χώρους χωρίς απευθείας επικοινωνία με τον εξωτερικό αέρα (κλείσιμο παραθύρων, πορτών και λοιπών διόδων αέρα προς το εσωτερικό).

Εφόσον οι κατοικίες διαθέτουν σύστημα κλιματισμού, προτείνεται η χρήση του στη λειτουργία ανακύκλωσης του εσωτερικού αέρα, ώστε να ελαχιστοποιηθεί η επιβάρυνση της ποιότητας του αέρα στους εσωτερικούς χώρους. Η επιλογή εισαγωγής “φρέσκου αέρα” που παρέχεται από ορισμένα συστήματα κλιματισμού πρέπει να απενεργοποιείται κατά τη διάρκεια του επεισοδίου για να αποφευχθεί η εισροή καπνού από το εξωτερικό περιβάλλον. Επίσης, είναι απαραίτητη η σωστή συντήρηση των φίλτρων των συστημάτων κλιματισμού».

Mε ποιον τρόπο μπορείτε να μειώσετε τις πηγές ρύπανσης του αέρα εντός του σπιτιού
«Μείωση των πηγών ρύπανσης του εσωτερικού αέρα εντός του σπιτιού. Κατά τη διάρκεια ενός επεισοδίου πρέπει να αποφεύγονται το κάπνισμα στο εσωτερικό των κατοικιών, το μαγείρεμα με τη χρήση ψησταριάς, η χρήση τζακιού για ψήσιμο/μαγείρεμα/θέρμανση, η χρήση αεροζόλ και οποιασδήποτε άλλης πηγής που ενδέχεται να επιβαρύνει την ποιότητα του εσωτερικού αέρα».

Πληροφορίες σχετικά με την πρόγνωση της εξέλιξης των φαινομένων μεταφοράς σκόνης μπορούν να αναζητηθούν στη σελίδα του προγράμματος «Κοπέρνικος» της ΕΕ εδώ

Το υπουργείο Υγείας, τέλος, παρακολουθεί την εξέλιξη του φαινομένου και ανάλογα με την εκτίμηση των μέσων ημερήσιων επιπέδων συγκέντρωσης των αιωρούμενων σωματιδίων, όπως αυτή αποσταλεί από το αρμόδιο υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, θα εκδώσει άμεσα συστάσεις για την προστασία του πληθυσμού, οι οποίες θα δημοσιευτούν στην ιστοσελίδα του υπουργείου.

iefimerida.gr

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Διαδικτυακή απάτη – μαμούθ | Παραμένει ενεργό ένα στα 3 ψεύτικα e-shops με έδρα την Κίνα

Μεγάλη ανησυχία έχει προκαλέσει η διαδικτυακή απάτη – μαμούθ με «πλοκάμια» σε όλο τον κόσμο, και θύματα περισσότερους από 800.000  καταναλωτές. Με ψεύτικο δίκτυο 76.000 e-shop με έδρα την Κίνα, το οποίο διαφήμιζε προϊόντα επώνυμων οίκων μόδας σε έκπτωση, επιτήδειοι απέσπασαν στοιχεία καρτών και άλλα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα.

Παρά την αποκάλυψη της απάτης, περισσότερα από 22.500 ψεύτικα eshop εξακολουθούν να λειτουργούν

Την ίδια ώρα, 476.000 από τα θύματα έχουν δώσει στοιχεία χρεωστικών και πιστωτικών καρτών, συμπεριλαμβανομένου του τριψήφιου αριθμού ασφαλείας τους. Όλοι παρέδωσαν ονόματα, αριθμούς τηλεφώνου και e-mails.

Δεν έχει εκλείψει ο κίνδυνος

Ο κίνδυνος μάλιστα δεν έχει εκλείψει αφού αν και πολλά από αυτά τα e-shop έχουν «κατέβει», το ένα τρίτο από αυτά δηλαδή περισσότερα από 22.500 εξακολουθούν να λειτουργούν.

Κάτι που επισήμανε, μιλώντας στο MEGA, ο Μάκης Σαββίδης, αντιπρόεδρος ελληνικού συνδέσμου ηλεκτρονικού εμπορίου. «Συνδέεται με το dark web και με εταιρείες που συλλέγουν τα προσωπικά δεδομένα. Πρέπει να χρησιμοποιούμε μόνο πιστωτική κάρτα και προτιμούμε μόνο ελληνικά καταστήματα όπου μπορούμε να ζητήσουμε πίσω τα χρήματά μας», τόνισε.

«Μπορεί να τραβήξει το ημερήσιο όριο εάν βάλουμε τη χρεωστική. Υπάρχουν ακόμα πολλές ενεργές σελίδες. Πρέπει οι τράπεζες να βγάλουν ασφαλιστικό προϊόν, το οποίο να έχει δικλείδες ασφαλείας και όταν κάποιος πάει να αγοράσει να μην τον αφήνει να κάνει συναλλαγή. Επίσης, πρέπει να ασφαλίσουν την κακή συναλλαγή», υπογράμμισε και ο Νίκος Βασιλάκος, ειδικός κυβερνοασφάλειας.

Η Κωνσταντία Δημογλίδου, εκπρόσωπος Τύπου ΕΛ.ΑΣ, σχολίασε από την πλευρά της πως «πλέον, πολλές τράπεζες ειδοποιούν για ένα ‘’περίεργο’’ κατάστημα και προειδοποιούν να σταματήσει τη συναλλαγή αλλά δεν το κάνουν. Θα πρέπει να μας προβληματίσουν οι χαμηλές τιμές στα μεγάλα brands».

Η αποκαλυπτική έρευνα

Το δίκτυο, όπως έχει γράψει το in, «ξεσκέπασε» η Security Research Labs (SR Labs), μια γερμανική συμβουλευτική εταιρεία κυβερνοασφάλειας, η οποία απέκτησε αρκετά gigabytes δεδομένων και τα μοιράστηκε με την Die Zeit. H έρευνα των εφημερίδων Guardian, Die Zeit και Le Monde, ανέδειξε το πώς λειτουργούσε αυτό που το βρετανικό Chartered Trading Standards Institute περιέγραψε ως μια από τις μεγαλύτερες απάτες του είδους της.

Σύμφωνα με την ανάλυση των δεδομένων τα πρώτα ψεύτικα καταστήματα του δικτύου φαίνεται ότι δημιουργήθηκαν το 2015. Μόνο τα τελευταία τρία χρόνια έχουν διεκπεραιωθεί περισσότερες από 1 εκατομμύριο «παραγγελίες».

Μια βασική ομάδα προγραμματιστών φαίνεται να έχει δημιουργήσει ένα σύστημα για την ημι-αυτόματη δημιουργία και εκκίνηση ιστότοπων, επιτρέποντας την ταχεία ανάπτυξη. Αυτός ο πυρήνας φαίνεται να έχει λειτουργήσει ορισμένα καταστήματα ο ίδιος, αλλά να έχει επιτρέψει και σε άλλες ομάδες να χρησιμοποιούν το σύστημα. Τα αρχεία καταγραφής δείχνουν ότι τουλάχιστον 210 χρήστες έχουν πρόσβαση στο σύστημα από το 2015.

Λειτουργώντας σε βιομηχανική κλίμακα, οι προγραμματιστές δημιούργησαν δεκάδες χιλιάδες ψεύτικα διαδικτυακά καταστήματα που προσέφεραν εκπτωτικά προϊόντα εταιρειών όπως Dior, Nike, Lacoste, Hugo Boss, Versace και Prada, καθώς και από πολλές άλλες premium μάρκες.

Δημοσιευμένοι σε πολλές γλώσσες, από αγγλικά έως γερμανικά, γαλλικά, ισπανικά, σουηδικά και ιταλικά, οι ιστότοποι φαίνεται να έχουν δημιουργηθεί για να παρασύρουν τους αγοραστές να δώσουν τα χρήματά τους και ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα.

Ωστόσο, οι ιστότοποι δεν έχουν καμία σχέση με τις μάρκες που ισχυρίζονται ότι πωλούν και στις περισσότερες περιπτώσεις οι καταναλωτές που μίλησαν για την εμπειρία τους δήλωσαν ότι δεν έλαβαν κανένα προϊόν.

Ήθελαν τα προσωπικά δεδομένα

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι πολλοί που προσπάθησαν να ψωνίσουν δεν έχασαν ποτέ χρήματα. Είτε η τράπεζά τους μπλόκαρε την πληρωμή, είτε το ίδιο το ψεύτικο κατάστημα δεν την επεξεργάστηκε.

Ωστόσο, τα θύματα έχουν ένα κοινό: παρέδωσαν τα προσωπικά τους δεδομένα.

Ο Σάιμον Μίλερ, διευθυντής πολιτικής και επικοινωνίας της Stop Scams UK, δήλωσε: «Τα δεδομένα μπορεί να είναι πιο πολύτιμα από τις πωλήσεις. Αν μαζεύετε τα στοιχεία της κάρτας κάποιου, τα δεδομένα αυτά είναι ανεκτίμητα στη συνέχεια για μια κατάληψη τραπεζικού λογαριασμού».

Η SR Labs, η οποία συνεργάζεται με εταιρείες για την προστασία των συστημάτων τους από κυβερνοεπιθέσεις, πιστεύει ότι η απάτη λειτουργεί σε δύο επίπεδα. Πρώτον, τη συγκομιδή πιστωτικών καρτών, κατά την οποία οι ψεύτικες πύλες πληρωμών συλλέγουν τα δεδομένα αλλά δεν παίρνουν χρήματα.

Δεύτερον, την ψεύτικη πώληση, όπου οι εγκληματίες παίρνουν χρήματα. Υπάρχουν ενδείξεις ότι το δίκτυο έπαιρνε πληρωμές που επεξεργάζονταν μέσω PayPal, Stripe και άλλων υπηρεσιών πληρωμών και σε ορισμένες περιπτώσεις απευθείας από χρεωστικές ή πιστωτικές κάρτες.

in.gr

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en