ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Τοποθετήθηκαν φωτεινοί σηματοδότες στην διασταύρωση των τροχαίων

Πολλά και σοβαρά τροχαία ατυχήματα έχει καταγράψει ο “Χ” σε αυτό το σημείο. Πρόκειται για την διασταύρωση του κάθετου άξονα, προς Κάλχα και προς Πανεπιστημιούπολη. Στο συγκεκριμένο σημείο, όπως προδίδουν και παλιότερες φωτογραφίες, οδηγοί – κυρίως εκ Βουλγαρίας ερχόμενοι – αγνοούσαν την σήμανση, με αποτέλεσμα να προκαλούν τροχαία ατυχήματα.

Το τελευταίο σφοδρό τροχαίο καταγράφηκε το φετινό καλοκαίρι, όταν στις αρχές Ιουλίου 18χρονος μόλις οδηγός μηχανής – ο οποίος είχε προτεραιότητα – εμβολίστηκε από αυτοκίνητο το όποιο παραβίασε την προτεραιότητα. Έκτοτε αλλά και προγενέστερα πολλά επίσης τροχαία ατυχήματα, είχε καταγράψει ο “Χ”, ξεκινώντας μία σειρά δημοσιευμάτων, προκειμένου να τοποθετηθεί η επαρκής σήμανση στο σημείο, ώστε κατά το μέλλον να ελαχιστοποιηθούν οι πιθανότητες τροχαίου ατυχήματος ή δυστυχήματος.

Έτσι, σε πρώτο δημοσίευμά μας προ ενός μηνός καταγράψαμε την πρώτη θετική εξέλιξη, ήτοι τοποθέτηση των πρώτων πινακίδων σήμανσης. Πινακίδα εξόδου από αυτοκινητόδρομο, διπλό STOP και προειδοποίηση για STOP στα 70 μέτρα, τοποθετήθηκαν τότε. Πρόσφατα τοποθετήθηκε και φωτεινός σηματοδότης, όπως και σαμαράκια επιβράδυνσης στην άσφαλτο.

Το φανάρι δεν διακόπτει την κυκλοφορία, αλλά έχει την διπλή πορτοκαλή ένδειξη, εφιστώντας την προσοχή στους οδηγούς, για την παραχώρηση προτεραιότητας και για την, με προσοχή, διέλευση από την διασταύρωση. Διπλό σαμαράκι στα 100 και στα 80 μέτρα περίπου από το φανάρι, αναγκάζει ακόμη και τον οδηγό που δεν προσέχει, να επιβραδύνει και να δει ‘αναγκαστικά’ την σήμανση. 

Φαίνεται, λοιπόν, ότι μία ακόμη προσπάθεια του “Χ” να ενισχύσει την οδική ασφάλεια στο οδικό δίκτυο του νομού Ροδόπης, έπιασε τόπο. Παρόλα αυτά, η καλύτερη σήμανση είναι η …ίδια η προσοχή των οδηγών, γι’ αυτό δεν πρέπει να επαναπαυόμαστε, αλλά να πειθαρχούμε στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, ώστε να μην καταγράψουμε άλλες τραγωδίες στην άσφαλτο.
 

ΑπάντησηΑκύρωση απάντησης

Exit mobile version