Quantcast
Connect with us

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ

Τι αλλάζει για Πανελλήνιες, Σχολεία – Ποια τα μαθήματα του 2017

Σχεδιασμός στα βήματα «Φίλη» με θεσμοθέτηση του Εθνικού Απολυτηρίου στο Λύκειο, νέο εισαγωγικό σύστημα στην Τριτοβάθμια εκπαιδέυση το 2020 και καθιέρωση της περιγραφικής αξιολόγησης σε δύο χρόνια από τώρα καταρτίζει η νέα ηγεσία του υπουργείου Παιδείας.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του «Ελεύθερου Τύπου», ο σχεδιασμός προβλέπει θεσμοθέτηση του Εθνικού Απολυτηρίου στο Λύκειο, νέο εισαγωγικό σύστημα στην Τριτοβάθμια το 2020 και καθιέρωση της περιγραφικής αξιολόγησης σε δύο χρόνια από τώρα (σ.σ.: σχολικό έτος 2018-2019). Ουσιαστικά, η νέα ηγεσία συνεχίζει τη μεταρρυθμιστική πολιτική που ξεκίνησε ο τέως υπουργός Νίκος Φίλης.

Ο κ. Γαβρόγλου δεν άφησε εκτός της ομιλίας του ούτε την «αποκέντρωση» των σχολικών μονάδων και το νέο σύστημα αξιολόγησης (σ.σ.: σε επίπεδο σχολικής μονάδας και όχι εκπαιδευτικών), που αποτελούν άλλωστε και κατευθυντήριες γραμμές του ΟΟΣΑ, ο οποίος αναμένεται να προετοιμάσει νέα έκθεση με συστάσεις για την Παιδεία. Σύμφωνα με τον υπουργό Παιδείας, το 2017 ξεκινάει με θετικό πρόσημο για την εκπαίδευση, μιας και υπάρχει αύξηση κατά 250 εκατ. ευρώ στον προϋπολογισμό, ενώ από κοινοτικά κονδύλια έχουν εξασφαλιστεί ανά έτος 100 εκατ. ευρώ μέχρι και το 2020.

Παρά το -οικονομικό- πλεονέκτημα, η ηγεσία, στον ίδιο δρόμο που χάραξε ο κ. Φίλης, πετάει το μπαλάκι για την κατάργηση των Πανελλαδικών στην «πολιτική συναίνεση». Αν και πρόκειται για δέσμευση του ΣΥΡΙΖΑ, τις τελικές αποφάσεις θα τις λάβει η Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, η οποία επανέρχεται για να καταλήξει σε ένα πλαίσιο προτάσεων που θα αφορούν, όπως σημείωσε ο κ. Γαβρόγλου, «στο τετράπτυχο: Αναβάθμιση τελευταίων τάξεων του Λυκείου, αξιόπιστο Εθνικό Απολυτήριο, κατάργηση Πανελλαδικών και αναμόρφωση των πρώτων ετών των ΑΕΙ». Τα πορίσματα του Εθνικού Διαλόγου (ανάμεσά τους και οι προτάσεις Λιάκου) θα αξιοποιηθούν, ενώ ο κ. Γαβρόγλου κάνει «άνοιγμα» στο δρόμο της πολιτικής συναίνεσης, τονίζοντας ότι θα μελετηθούν προτάσεις που έγιναν τα τελευταία 20 χρόνια.

Τί αλλάζει σε Πανελλαδικές, λύκειο – Νέου τύπου Πανεπιστήμια

Αναλυτικά οι αλλαγές:

-Προσχολική αγωγή: Το υπουργείο σχεδιάζει διεύρυνση, αλλαγές στα αναλυτικά προγράμματα, αλλά και εισαγωγή σε νέες εκπαιδευτικές μεθόδους, όπως η διαφοροποιημένη παιδαγωγική.

-Δημοτικά: Επέκταση του ολοήμερου σχολείου σε μονοθέσια, διθέσια και τριθέσια δημοτικά. Εμμέσως πλην σαφώς, ο κ. Γαβρόγλου παραδέχτηκε τις εκπτώσεις που επέφερε στην παιδαγωγική διαδικασία ο νέος τύπος ολοήμερου σχολείου που εγκαινιάστηκε φέτος, καθώς υποσχέθηκε βελτίωση του προγράμματος στις απογευματινές ώρες «ώστε η φοίτηση των μαθητών σε αυτά να αποκτήσει ουσιαστικό παιδαγωγικό χαρακτήρα».

-Γυμνάσια: Καθιέρωση θεματικής εβδομάδας αναμένεται στη Μέση Εκπαίδευση, αφιερωμένη στην Αγωγή Υγείας με έμφαση στις εξαρτήσεις, στη διατροφή και τις έμφυλες σχέσεις.

-Λύκειο: Η θεσμοθέτηση ενός αξιόπιστου Εθνικού Απολυτηρίου ανοίγει το δρόμο και για τις αλλαγές στο σύστημα εισαγωγής. Στόχος του υπουργείου Παιδείας είναι μέχρι τον Μάρτιο του 2017 να έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες διαλόγου και το 2020 να εγκαινιαστεί το νέο σύστημα εισαγωγής. Μέχρι τότε, θα ισχύει το τρέχον σύστημα των πανελλαδικών εξετάσεων.

-Τριτοβάθμια Εκπαίδευση: Χωρίς να δώσει πολλές λεπτομέρειες, ο υπουργός Παιδείας μίλησε για ώσμωση ανάμεσα σε Πανεπιστήμια, ΤΕΙ και Ερευνητικά Κέντρα, στο πλαίσιο του ενιαίου χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης και Ερευνας. Στα Πανεπιστήμια προωθούνται η ευελιξία των ΕΛΚΕ και η αυτονομία τους, στα ΤΕΙ (αν και δεν αναφέρθηκε ξεχωριστά) ο εξορθολογισμός τους στον ακαδημαϊκό χάρτη – και με συγχωνεύσεις τμημάτων. Υπενθυμίζεται ότι παλαιότερα, ως πρόεδρος της Διαρκούς Επιτροπής Μορφωτικών υποθέσεων, ο κ. Γαβρόγλου είχε κάνει λόγο για κατάργηση των τμημάτων και θεσμοθέτηση σχολών με εισαγωγικό έτος στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Μαθήματα 2017

Εγκύκλιο σχετικά με τα εξεταζόμενα μαθήματα στις Πανελλήνιες 2017 εξέδωσε το υπουργείο Παιδείας όπου δίνει οδηγίες για την διαδικασία που θα διεξαχουν και πρέπει να ακολουθήσουν οι υποψήφιοι μαθητές Σύμφωνα με την εγκύκλιο για τις Πανελλήνιες 2017 οι μαθητές της Γ’ τάξης Ημερήσιου και Δ’ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου σχολικού έτους 2016-17 έχουν ήδη επιλέξει και παρακολουθούν μία από τις παρακάτω Ομάδες Μαθημάτων Προσανατολισμού:

Πανελλήνιες 2017 Εγκύκλιος: Τί πρέπει να γνωρίζουν οι υποψήφιοι

• Ομάδα Προσανατολισμού ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
• Ομάδα Προσανατολισμού ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
• Ομάδα Προσανατολισμού ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

Οι Σχολές, τα Τμήματα και οι Εισαγωγικές Κατευθύνσεις Τμημάτων των Πανεπιστημίων, των Ανωτάτων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών, των Τ.Ε.Ι., των Α.Σ.Τ.Ε., των Στρατιωτικών Σχολών, των Σχολών της Αστυνομικής και Πυροσβεστικής Ακαδημίας, καθώς και της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού κατατάσσονται σε πέντε (5) Επιστημονικά Πεδία, που ορίζονται ως εξής:
1o Επιστημονικό Πεδίο: Ανθρωπιστικές, Νομικές και Κοινωνικές Επιστήμες
2o Επιστημονικό Πεδίο: Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες
3o Επιστημονικό Πεδίο: Επιστήμες Υγείας και Ζωής
4o Επιστημονικό Πεδίο: Επιστήμες της Εκπαίδευσης
5o Επιστημονικό Πεδίο: Επιστήμες Οικονομίας και Πληροφορική

Οι Ομάδες Προσανατολισμού επιτρέπουν την πρόσβαση σε συγκεκριμένα Επιστημονικά Πεδία κατόπιν συμμετοχής σε εξετάσεις που διεξάγονται σε πανελλαδικό επίπεδο με θέματα από την εξεταστέα ύλη της τάξης αυτής που προκύπτουν αποκλειστικά από Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων.

Με τις ανωτέρω δύο σχετικές Υπουργικές Απόφασης καθορίστηκε η κατάταξη των Σχολών, των Τμημάτων και των Εισαγωγικών Κατευθύνσεων Τμημάτων στα Επιστημονικά Πεδία.

Οι υποψήφιοι για εισαγωγή, μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων απόλυσης από το Γενικό Λύκειο και των αποτελεσμάτων των Εξετάσεων Εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, καταθέτουν δήλωση προτίμησης (Μηχανογραφικό Δελτίο) για δύο (2) κατ’ ανώτατο όριο Επιστημονικά Πεδία.

Οι μαθητές της τελευταίας τάξης Γενικού Λυκείου σχολικού έτους 2016-17 και οι απόφοιτοι-υποψήφιοι, οι οποίοι θα συμμετάσχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις έτους 2017, που επιθυμούν να είναι υποψήφιοι σε ένα (1) μόνο Επιστημονικό Πεδίο, εξετάζονται σε τέσσερα (4) μαθήματα, ενώ όσοι επιθυμούν να είναι υποψήφιοι σε δύο (2) Επιστημονικά Πεδία, εξετάζονται και σε ένα πέμπτο (5ο) μάθημα, το οποίο μπορεί να είναι Γενικής Παιδείας ή Ομάδας Προσανατολισμού.

Όλοι οι υποψήφιοι μπορούν να επιλέξουν έναν ή δύο από τους παρακάτω εναλλακτικούς συνδυασμούς μαθημάτων ανά Ομάδα Προσανατολισμού, λαμβάνοντας υπόψη και τα μαθήματα στα οποία υπάρχουν αυξημένοι συντελεστές βαρύτητας.

Για την εισαγωγή στα τμήματα κάθε Επιστημονικού Πεδίου, θα υπολογίζονται τα τέσσερα (4) μαθήματα και οι συντελεστές βαρύτητας τα οποία προβλέπονται στην Ομάδα Προσανατολισμού όπου ανήκει ο υποψήφιος για το συγκεκριμένο Επιστημονικό Πεδίο.

Συγκεκριμένα:

I. Ομάδα Προσανατολισμού ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Τα κοινά μαθήματα, στα οποία εξετάζονται υποχρεωτικά οι υποψήφιοι της Ομάδας Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών, σε όποιο Επιστημονικό Πεδίο και αν κατευθύνονται, είναι τα εξής τρία (3):
1. Αρχαία Ελληνικά Ομάδας Προσανατολισμού
2. Ιστορία Ομάδας Προσανατολισμού
3. Νεοελληνική Γλώσσα (Γενικής Παιδείας)
Οι υποψήφιοι εκτός από τα ανωτέρω τρία κοινά μαθήματα θα πρέπει να εξεταστούν: α) στα Λατινικά Ομάδας Προσανατολισμού, για να έχουν πρόσβαση στο 1ο Επιστημονικό Πεδίο β) στη Βιολογία Γενικής Παιδείας, για να έχουν πρόσβαση στο 3ο Επιστημονικό Πεδίο γ) στα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας, για να έχουν πρόσβαση στο 4ο Επιστημονικό Πεδίο. Επισημαίνεται ότι οι υποψήφιοι μπορούν να επιλέξουν μέχρι δύο (2) Επιστημονικά Πεδία. Ειδικότερα, οι εναλλακτικοί συνδυασμοί πανελλαδικώς εξεταζομένων μαθημάτων της Ομάδας Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών ανά Επιστημονικό Πεδίο και οι συντελεστές βαρύτητας των δύο

pan1

II. Ομάδα Προσανατολισμού ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Τα κοινά μαθήματα, στα οποία εξετάζονται υποχρεωτικά οι υποψήφιοι της Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών, σε όποιο Επιστημονικό Πεδίο και αν κατευθύνονται, είναι τα εξής τρία (3):
1. Φυσική Ομάδας Προσανατολισμού
2. Χημεία Ομάδας Προσανατολισμού
3. Νεοελληνική Γλώσσα (Γενικής Παιδείας)
Οι υποψήφιοι εκτός από τα ανωτέρω τρία κοινά μαθήματα θα πρέπει να εξεταστούν: α) στα Μαθηματικά Ομάδας Προσανατολισμού, για να έχουν πρόσβαση στο 2ο Επιστημονικό Πεδίο β) στη Βιολογία Ομάδας Προσανατολισμού, για να έχουν πρόσβαση στο 3ο Επιστημονικό Πεδίο γ) στην Ιστορία Γενικής Παιδείας, για να έχουν πρόσβαση στο 4ο Επιστημονικό Πεδίο. Επισημαίνεται ότι οι υποψήφιοι μπορούν να επιλέξουν μέχρι δύο (2) Επιστημονικά Πεδία. Ειδικότερα οι εναλλακτικοί συνδυασμοί πανελλαδικώς εξεταζομένων μαθημάτων της Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών ανά Επιστημονικό Πεδίο και οι συντελεστές βαρύτητας των δύο μαθημάτων

pan2

III. Ομάδα Προσανατολισμού ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Τα κοινά μαθήματα, στα οποία εξετάζονται υποχρεωτικά οι υποψήφιοι της Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής, σε όποιο Επιστημονικό Πεδίο και αν κατευθύνονται, είναι τα εξής τρία(3):
1. Μαθηματικά Ομάδας Προσανατολισμού
2. Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (ΑΕΠΠ) Ομάδας Προσανατολισμού
3. Νεοελληνική Γλώσσα (Γενικής Παιδείας)
Οι υποψήφιοι εκτός από τα ανωτέρω τρία κοινά μαθήματα θα πρέπει να εξεταστούν: α) στη Βιολογία Γενικής Παιδείας, για να έχουν πρόσβαση στο 3ο Επιστημονικό Πεδίο β) στην Ιστορία Γενικής Παιδείας, για να έχουν πρόσβαση στο 4ο Επιστημονικό Πεδίο γ) στις Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (ΑΟΘ) Ομάδας Προσανατολισμού, για να έχουν πρόσβαση στο 5ο Επιστημονικό Πεδίο.
Επισημαίνεται ότι οι υποψήφιοι μπορούν να επιλέξουν μέχρι δύο (2) Επιστημονικά Πεδία.
Ειδικότερα οι εναλλακτικοί συνδυασμοί πανελλαδικώς εξεταζομένων μαθημάτων της Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής ανά Επιστημονικό Πεδίο και οι συντελεστές βαρύτητας

pan3

Ο τρόπος υπολογισμού των μορίων για εισαγωγή στις Σχολές και τα Τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης καθορίζεται και βασίζεται μόνο στο γραπτό βαθμό των 4 ή 5 μαθημάτων. Τα μόρια για κάθε επιστημονικό πεδίο προκύπτουν από τα 4 μόνο μαθήματα του κάθε πεδίου. Για τον υπολογισμό των μορίων εφαρμόζεται ο τύπος:
[ (Α+Β+Γ+Δ) x 2 + (Α x 1,3) + (Β x 0,7) ] x 100 = ΣΥΝΟΛΟ ΜΟΡΙΩΝ για συγκεκριμένο πεδίο, όπου Α, Β, Γ, Δ είναι οι γραπτοί βαθμοί των 4 πανελλαδικών μαθημάτων του συγκεκριμένου πεδίου και Α,Β είναι οι γραπτοί βαθμοί των 2 μαθημάτων με συντελεστές βαρύτητας του συγκεκριμένου πεδίου.
Σε περίπτωση που ο υποψήφιος διεκδικεί την εισαγωγή του σε πεδίο με μειωμένους συντελεστές βαρύτητας, τότε για τον υπολογισμό των μορίων εφαρμόζεται ο τύπος: [ (Α+Β+Γ+Δ) x 2 + (Α x 0,9) + (Β x 0,4) ] x 100 = ΣΥΝΟΛΟ ΜΟΡΙΩΝ για συγκεκριμένο πεδίο, όπου Α, Β, Γ, Δ είναι οι γραπτοί βαθμοί των 4 πανελλαδικών μαθημάτων του συγκεκριμένου πεδίου και Α,Β είναι οι γραπτοί βαθμοί των 2 μαθημάτων με μειωμένους συντελεστές βαρύτητας του συγκεκριμένου πεδίου.
Και στις δύο ανωτέρω περιπτώσεις, στο ΣΥΝΟΛΟ ΜΟΡΙΩΝ θα προστεθούν και τα επιπλέον μόρια που θα συγκεντρώσει ο υποψήφιος από τυχόν εξέτασή του σε ειδικά μαθήματα ή πρακτικές δοκιμασίες με τους αντίστοιχους συντελεστές, για να προκύψει ένα διαφορετικό σύνολο μορίων, που θα ισχύει μόνο για τμήματα που απαιτούν ειδικά μαθήματα ή πρακτικές δοκιμασίες.

Με νεώτερη εγκύκλιό θα ενημερωθούν οι υποψήφιοι για τον τρόπο, τη διαδικασία και το χρονικό διάστημα υποβολής της Αίτησης Δήλωσης συμμετοχής στις πανελλαδικές εξετάσεις που θα πραγματοποιηθεί εντός του μηνός Φεβρουαρίου.

Click to comment

Απάντηση

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ

Ευάγγελος Αποστολάκης: ”Nα διατηρηθεί ο δημόσιος χαρακτήρας των ΔΕΥΑ”

Στη Ροδόπη βρέθηκε την Τρίτη 28 Μαίου ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ και πρώην υπουργός άμυνας Ευάγγελος Αποστολάκης προκειμένου να δει από κοντά τους φορείς της Ροδόπης και να πραγματοποιήσει σειρά επισκέψεων.

Ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑ Κομοτηνής Θέμης Τζενετίδης μεταξύ άλλων σημείωσε την έλλειψη εργαζομένων στην επιχείρηση καθώς και το χρέος που έχει δημιουργηθεί από τις μεγάλες ανατιμήσεις στο κόστος της ενέργειας.

Ο πρόεδρος των εργαζομένων Μανόλης Σκαρλατίδης έδειξε την αγωνία του για το μελλοντικό χαρακτήρα των επιχειρήσεων με τον Ευάγγελο Αποστολάκη να δείχνει θετικός στην επίλυση των προβλημάτων , αλλά και να δηλώνει ότι πιστεύει στην διατήρηση του δημόσιου χαρακτήρα των ΔΕΥΑ , αφού όπως είπε το νερό είναι δημόσιο αγαθό και θα πρέπει να χορηγείται στην μικρότερη τιμή προς τους πολίτες και σε ολόκληρη την κοινωνία.

Continue Reading

ΕΒΡΟΣ

Σταϊκούρας από Κομοτηνή : “Δημιουργούμε καλύτερες συνθήκες με έργα υποδομών στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ”

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, πραγματοποίησε επίσκεψη στην Αλεξανδρούπολη και τη Ροδόπη, όπου συναντήθηκε με τοπικούς φορείς και επιθεώρησε σημαντικά έργα υποδομών στην περιοχή. Η επίσκεψη αυτή είχε ως στόχο την ενημέρωση για την πρόοδο των έργων και την ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ του Υπουργείου και των τοπικών αρχών ενόψει και των Ευρωεκλογών.

Στην Αλεξανδρούπολη, ο Υπουργός επισκέφθηκε το λιμάνι, όπου επιθεώρησε τα έργα αναβάθμισης των υποδομών που βρίσκονται σε εξέλιξη. Οι παρεμβάσεις αυτές αναμένεται να βελτιώσουν τη λειτουργικότητα και την ασφάλεια του λιμανιού, καθιστώντας το έναν ακόμη πιο σημαντικό κόμβο μεταφορών και εμπορίου για την περιοχή.

Στην συνέχεια ο Υπουργός στην Ροδόπη είχε συνάντηση με ιδιωτικές επιχειρήσεις στη ΒΙ.ΠΕ Κομοτηνής.

Ο κ. Σταϊκούρας, σχολιάζοντας την επίσκεψη σε Αλεξανδρούπολη και Ροδόπη τόνισε: «Η βελτίωση των υποδομών στις περιφέρειες είναι ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη και την ευημερία των τοπικών κοινωνιών. Είμαστε αποφασισμένοι να προχωρήσουμε με γρήγορους ρυθμούς και να ολοκληρώσουμε τα έργα που θα ενισχύσουν την ποιότητα ζωής των πολιτών και θα συμβάλλουν στην οικονομική ανάπτυξη της περιοχής».

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Νέο Διοικητικό Συμβούλιο στο ΒΙΟΠΑ Καβάλας

«Η συνεργασία μας είναι μονόδρομος για την ανάπτυξη του τόπου» δήλωσε ο Περιφερειάρχης ΑΜΘ και δεσμεύθηκε για την όσο το δυνατόν τακτικότερη παρουσία του στις συνεδριάσεις του Δ.Σ. του ΒΙΟΠΑ.

Ο ορισμός της νέας διοίκησης του ΒΙΟΠΑ και η διαπίστωση της άρτιας συνεργασίας της Περιφέρειας ΑΜΘ με τους κυριότερους εταίρους, δηλαδή τον Δήμο Καβάλας και το
Επιμελητήριο Καβάλας, ήταν οι θετικές εξελίξεις που προέκυψαν από την Έκτακτη Γενική Συνέλευσης της εταιρίας που συγκλήθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας 27/05, με
πρωτοβουλία του Περιφερειάρχη ΑΜΘ κ. Χριστόδουλου Τοψίδη.

Μετά την ολοκλήρωση της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης του ΒΙΟΠΑ Καβάλας και τον ορισμό νέου Διοικητικού Συμβουλίου, ο Περιφερειάρχης ΑΜΘ, κ. Χριστόδουλος Τοψίδης
γνωστοποίησε την πρότασή του για τα νέα μέλη του Δ.Σ. και εξέφρασε την ικανοποίηση του για την καλή συνεργασία με τους άλλους εταίρους, με σκοπό την καλύτερη διαχείριση των ζητημάτων που απασχολούν το χώρο της μεταποίησης και τα οποία είναι στις προτεραιότητες της Διοίκησης της Περιφέρειας ΑΜΘ. Συγκεκριμένα ο κ. Τοψίδης υπογράμμισε ότι «σήμερα είμαστε στην ευχάριστη θέση, οι τρεις εταίροι του ΒΙΟΠΑ Καβάλας να έχουμε ορίσει τους εκπροσώπους μας για το νέο Διοικητικό Συμβούλιο, το οποίο θα λειτουργήσει το ΒΙΟΠΑ για το επόμενο χρονικό διάστημα.

Από πλευράς Περιφέρειας προτείναμε:

  • τον κ. Δημήτριο Τριανταφύλλου, ως Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο
  • τον κ. Δημήτριο Κλειτσιώτη και

  • τον κ. Δημήτριο Στεργιόπουλο.

Η πρόθεση της Περιφέρειας είναι να ενδυναμώσουμε τον ρόλο του ΒΙΟΠΑ. Για άλλη μία φορά θα συγχαρώ τους δύο εταίρους τον Δήμο Καβάλας και το Εμπορικό Επιμελητήριο
Καβάλας. Η συνεργασία μας είναι μονόδρομος για την ανάπτυξη του τόπου. Θέλω να εξάρω την υψηλή εκπροσώπηση στο Διοικητικό Συμβούλιο του ΒΙΟΠΑ σε επίπεδο Δημάρχου και Προέδρου και δεσμεύομαι για τη δική μου συμμετοχή μου στις συνεδριάσεις όταν μου το επιτρέπουν οι υποχρεώσεις μου».

Ο Δήμαρχος Καβάλας, κ. Θεόδωρος Μουριάδης από την πλευρά του δήλωσε αισιόδοξος για το έργο που θα παραχθεί από τη νέα διοίκηση, τονίζοντας ότι: «Όπως είπε και ο κ. Περιφερειάρχης σήμερα έγινε η έκτακτη Γενική Συνέλευση ούτως ώστε να οριστούν εκπρόσωποι για το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του ΒΙΟΠΑ Καβάλας. Από πλευράς Δήμου
θα είμαι εγώ και θέλουμε να δείξουμε ότι η ανάπτυξη του ΒΙΟΠΑ Καβάλας είναι μονόδρομος. Έγινε καλή δουλειά με την προηγούμενη διοίκηση και είμαστε σίγουροι ότι η
ίδια δουλειά και ίσως και καλύτερη θα γίνει και τώρα».

Ο Πρόεδρος Επιμελητηρίου Καβάλας, κ. Μάρκος Δέμπας με τις δηλώσεις του επιβεβαίωσε το κλίμα καλής συνεργασίας και επισήμανε το σημαντικό αναπτυξιακό ρόλο του ΒΙΟΠΑ σημειώνοντας ότι : «Ένας νέος κύκλος για το ΒΙΟΠΑ της Καβάλας ξεκινάει σήμερα με το νέο Διοικητικό Συμβούλιο, όπως δηλώσαμε οι τρεις εταίροι, θέλουμε το
ΒΙΟΠΑ Καβάλας να πρωτοστατήσει στον ρόλο της ανάπτυξης. Είμαστε εδώ να δείξουμε ότι αυτή η προσπάθεια της καλής συνεργασίας θα τη συνεχίσουμε και το επόμενο
χρονικό διάστημα».

Οι τρεις επικεφαλής των εταίρων του ΒΙΟΠΑ εξέφρασαν τις ευχαριστίες τους στο προηγούμενο Διοικητικό Συμβούλιο για όλα όσα έπραξε για τον φορέα.

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
worker and red cross as logo
tractor in the background of the text
text about elections
food track
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en