Quantcast
Connect with us

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τα 18 γνωρίσματα των δημιουργικών ανθρώπων

Η δημιουργικότητα μπορεί να είναι ένα σταθερό γνώρισμα σε κάποιους ανθρώπους αλλά ενδεχομένως και να εξαρτάται από τις εκάστοτε συνθήκες. Η έμπνευση και οι “φαεινές ιδέες” έρχονται από το πουθενά μερικές φορές – ενώ δυστυχώς αυτό δεν συμβαίνει όταν είναι πραγματικά απαραίτητες. Αναμφίβολα πάντως η δημιουργικότητα προϋποθέτει πολύπλοκη νοητική λειτουργία και δεν σχετίζεται με την απλή διαδικασία της σκέψης.

Οι επιστήμονες υποστηρίζουν πως η δημιουργικότητα είναι πολυπλοκότερη από τη γνωστή θεωρία των δύο ημισφαιρίων του εγκεφάλου (το αριστερό σχετίζεται με τη λογική και αναλυτική σκέψη, ενώ το δεξί με τη δημιουργικότητα και τα συναισθήματα). Περιλαμβάνει νοητικές διεργασίες που δεν έχουν πλήρως αναλυθεί. Και από ψυχολογικής πλευράς τα δημιουργικά άτομα είναι προσωπικότητες πολυσχιδείς. Σύμφωνα με τον ψυχολόγο Scott Barry Kaufman, εκείνο που χαρακτηρίζει τους δημιουργικούς ανθρώπους είναι το “μπέρδεμα” του μυαλού τους. Κι ενώ δεν υπάρχει ένας αντιπροσωπευτικός τύπος του δημιουργικού ανθρώπου, υπάρχουν 18 πράγματα που κάνουν και τους διαφοροποιούν από τους υπόλοιπους.

1. Ονειροπολούν κατά τη διάρκεια της μέρας (γνωρίζοντας ότι είναι κάθε άλλο παρά χάσιμο χρόνο). Σύμφωνα με την ψυχολόγο Rebecca L. McMillan, η “περιπλάνηση” του μυαλού κατά τη διάρκεια της μέρας υποβοηθά τη διαδικασία της δημιουργικότητας. Και σίγουρα οι περισσότεροι από μας συλλάβαμε τις καλύτερες ιδέες ενώ η σκέψη μας ταξίδευε…Μια έρευνα του 2012 απέδειξε ότι η ονειροπόληση συνδέεται με την ενδοσκόπηση και την ικανότητα ανάκλησης αναμνήσεων. Οι νευρολόγοι έχουν διαπιστώσει ακόμη ότι οι διεργασίες κατά την ονειροπόληση είναι όμοιες με εκείνες της φαντασίας και της δημιουργικότητας.

2. Παρατηρούν τα πάντα. Για εκείνους υπάρχουν παντού πιθανότητες και συνεχώς επεξεργάζονται πληροφορίες που λαμβάνουν από την πραγματικότητα γύρω τους. Η συγγραφέας Joan Didion είχε πάντοτε μαζί της ένα σημειωματάριο όπου σημείωνε οτιδήποτε παρατηρούσε για τους ανθρώπους και τα γεγονότα γύρω της προκειμένου τελικά να εξηγήσει την πολυπλοκότητα του εαυτού της. Όπως χαρακτηριστικά υποστήριξε “κοινός παρονομαστής όλων όσων παρατηρούμε είναι το ‘εγώ’.

3. Εργάζονται τις ‘κατάλληλες’ ώρες. Πολλοί μεγάλοι καλλιτέχνες λένε ότι είτε πολύ νωρίς το πρωί είτε πολυ αργά το βράδυ είναι οι ώρες που δημιουργούν. Ο Vladimir Nabokov για παράδειγμα έγραφε στις 06.00 ή 07.00 το πρωί, ενώ ο Frank Lloyd Wright προτιμούσε να ξυπνήσει στις 03.00 ή 04.00 και να ξαναπάει για ύπνο αρκετές ώρες αργότερα.

4. Περνούν χρόνο μόνοι τους. Η δημιουργικότητα προϋποθέτει την υπέρβαση του φόβου της μοναξιάς (κάτι που είναι dimiourgikotita1προϋπόθεση και για την ονειροπόληση). Οι καλλιτέχνες και γενικότερα οι δημιουργικοί άνθρωποι είναι συνήθως μοναχικοί κι αυτό είναι συχνά το «κλειδί» της έμπνευσής τους.

5. Αναζητούν νέες εμπειρίες. Προϋπόθεση για κάτι τέτοιο είναι το «ανοιχτό μυαλό». Η πνευματική αναζήτηση, το κυνήγι της συγκίνησης, η επαφή με τα συναισθήματα, η τροφή για τη φαντασία. Όλα αυτά συνενώνονται με την επιθυμία της διερεύνησης του κόσμου εσωτερικού και εκείνου που βρίσκεται έξω.

6. Αντιστρέφουν τις δυσκολίες (σε ευκολίες). Πολλές ιστορίες και τραγούδια έχουν βασιστεί σε γεγονότα που προκάλεσαν μεγάλη ψυχική οδύνη. Υπήρξαν όμως ταυτόχρονα καταλυτικά για τη δημιουργία μεγάλων καλλιτεχνικών έργων. Έρευνες για τη μετα-τραυματική εξέλιξη των ατόμων, έδειξαν ότι πολλοί άνθρωποι εξελίσσονται ιδιαίτερα ως προς την πνευματικότητά τους, τις διαπροσωπικές σχέσεις, την εκτίμηση για τη ζωή, το προσωπικό σθένος και τη δημιουργικότητα. Η τραυματική εμπειρία που «διέλυσε» τον μέχρι τότε «δεδομένο» κόσμο τους, τούς δίνει ώθηση για μια άλλη θεώρηση της ζωής, για νέες εμπειρίες, επηρεάζοντας και τη δημιουργικότητά τους.

7. Αποτυγχάνουν επιτυχώς… Οι πετυχημένοι δεν παίρνουν την αποτυχία προσωπικά. Το να είναι κάποιος δημιουργικός σημαίνει συχνά ότι θα αποτύχει επανειλημμένα μέχρι τελικά να φτάσει στο σημείο που επιθυμεί.

8. Θέτουν σημαντικά ερωτήματα. Οι δημιουργικοί άνθρωποι είναι αχόρταγα περίεργοι και διατηρούν την περιέργεια αυτή ακόμη και σε μεγαλύτερη ηλικία.

9. Παρατηρούν τους ανθρώπους γύρω τους (και συχνά συλλαμβάνουν πολύ καλές ιδέες μ’ αυτόν τον τρόπο).

10. Ρισκάρουν (το ρίσκο είναι μέρος της δημιουργικής διαδικασίας). Η σχέση ανάμεσα σ’ αυτά τα δύο παραβλέπεταιdimiourgikotita3 αλλά είναι πολύ σημαντική καθώς η δημιουργικότητα είναι στην ουσία η προσπάθεια πραγμάτωσης εκείνου που προτείνει η φαντασία. Άρα συχνά μπορεί να σημαίνει χαμένο χρόνο και χρήμα.

11. Αντιμετωπίζουν τη ζωή ως ευκαιρία για προσωπική έκφραση. Ο Nietzsche θεωρούσε ότι η ζωή αλλά και ο κόσμος είναι έργο τέχνης. Κατά τον Kaufman η δημιουργικότητα δεν είναι τίποτε άλλο παρά η έκφραση των αναγκών μας, των πόθων μας και της μοναδικότητάς μας.

12. Ακολουθούν τα πραγματικά τους ‘θέλω’. Κινητοποιούνται κυρίως από εσωτερικές επιθυμίες και όχι από την επιθυμία για αναγνώριση ή αμοιβή. Δραστηριοποιούνται αντίθετα από προκλήσεις και οι έρευνες δείχνουν ότι και μόνο ο νοερός σχεδιασμός εκτέλεσης μιας δραστηριότητας, δίνει μεγάλη ώθηση στη δημιουργικότητα, ειδικά όταν αυτή η dimiourgikotita2δραστηριότητα παρέχει τη δυνατότητα αξιοποίησης του ταλέντου τους.

13. Σκέφτονται πέρα από τα δικά τους όρια. Ο Kaufman υποστηρίζει ότι η ονειροπόληση συν τοις άλλοις συμβάλει στην υπέρβαση των προσωπικών ορίων και την ανεύρεση άλλων τρόπων σκέψης, κάτι που είναι προϋπόθεση της δημιουργικότητας.

14. Χάνουν την αίσθηση του χρόνου. Συχνά οι δημιουργικοί καθώς γράφουν ή ζωγραφίζουν ή χορεύουν ή εκφράζονται με κάποιον άλλον τρόπο μπορεί να βρίσκονται σε κατάσταση «δημιουργικού οίστρου», κατά την οποία η πρόκληση, η απόλαυση, η συγκέντρωση και η ηρεμία επιτυγχάνονται με ελάχιστη προσπάθεια ώστε τίποτε να μην εμποδίζει τη δημιουργικότητά τους.

15. Περιτριγυρίζονται από όμορφο περιβάλλον. Καθώς και οι ίδιοι είναι σε πολύ καλή κατάσταση απολαμβάνουν την ομορφιά γύρω τους. Μια πρόσφατη έρευνα στο περιοδικό Psychology of Aesthetics, Creativity, and the Arts έδειξε ότι οι μουσικοί έχουν ιδιαίτερα αναπτυγμένο αισθητικό κριτήριο.

16. Ενώνουν τις ‘κουκίδες’. Έχουν την ικανότητα να διακρίνουν ότι υπάρχουν πιθανότητες εκεί που άλλοι δεν μπορούν να κάνουν το ίδιο, είναι με άλλα λόγια διορατικοί. Κατά τον Steve Jobs η δημιουργικότητα ισοδυναμεί με την ικανότητα να ενώνει κάποιος τις κουκίδες.

17. Συνεχώς αναζητούν το καινούργιο. Οι δημιουργικοί άνθρωποι στην ουσία συνδέουν τις προϋπάρχουσες εμπειρίεςdimiourgikotita τους συνθέτοντας καινούριες ιδέες, καθώς θέλουν να αποφεύγουν τη μονοτονία και τη ρουτίνα.

18. Αφιερώνουν χρόνο για πνευματική ξεκούραση. Αντιλαμβάνονται την αξία του «καθαρού» μυαλού και του βαθμού που αυτό επηρεάζει την ποιότητα της δουλειά τους. Πολλοί, ανάμεσα σ’ αυτούς και ο David Lynch, επιδιώκουν να έχουν πνευματική εγρήγορση με τεχνικές όπως η αυτοσυγκέντρωση. Μια έρευνα του 2012 στην Ολλανδία έδειξε ότι τέτοιες τεχνικές συντελούν στη δημιουργική σκέψη καθώς συμβάλουν στη βελτίωση της μνήμης, της συγκέντρωσης, της πνευματικής διαύγειας και στην καλύτερη συναισθηματική κατάσταση καθώς ελαττώνουν το άγχος.

Click to comment

Απάντηση

ΚΑΒΑΛΑ

Παρβοϊός: Τα συμπτώματα, τι πρέπει να προσέχουν οι γονείς και οι έγκυες

Ο παρβοϊός (Parvovirus B19) είναι μια κοινή λοίμωξη που μπορεί να προσβάλλει τους ανθρώπους ανεξάρτητα από την ηλικία τους, αλλά και τα παιδιά από 5 με 15 ετών. Το τελευταίο διάστημα καταγράφονται αυξημένα κρούσματα παγκοσμίως. Γι’ αυτό είναι σε επιφυλακή ο ΕΟΔΥ, μετά τον θάνατο του κοριτσιού 3,5 ετών στη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με τον ΕΟΔΥ, συνολικά 11 παιδιά ηλικίας 3-5 ετών σε βρεφονηπιακό σταθμό παρουσίασαν αυξημένη τροπονίνη, εκ των οποίων το ένα εκδήλωσε κλινική εικόνα οξείας μυοκαρδίτιδας και κατέληξε. Από τον έλεγχο αυτό διαπιστώθηκε ότι τα περισσότερα παιδιά είχαν ενδείξεις λοίμωξης με Parvovirus B19 ενώ από αυτά τα περισσότερα είχα ταυτόχρονη συλλοίμωξη με Rhinovirus/Enterovirus.

Η λοίμωξη από παρβοϊό Β19 μπορεί να εκδηλωθεί με μια σειρά συμπτωμάτων ανάλογα με την ηλικία και τη γενική υγεία του ατόμου. Μία από τις κοινές εκδηλώσεις λοίμωξης από παρβοϊό Β19 είναι η πέμπτη νόσος (ή το λοιμώδες ερύθημα). Τυπικά αναγνωρίζεται από το χαρακτηριστικό εξάνθημα στα μάγουλα. Εμφανίζεται συχνότερα σε μικρά παιδιά. Η πέμπτη νόσος πήρε το όνομά της επειδή ήταν πέμπτη σε μια λίστα ιστορικών ταξινομήσεων κοινών δερματικών εξανθημάτων στα παιδιά. Μικρές εξάρσεις κρουσμάτων παρβοϊού Β19 καταγράφονται περίπου κάθε 3 έως 4 χρόνια.

Παρβοϊός: Πώς μεταδίδεται

Ο παρβοϊός Β19 μπορεί να μεταδοθεί από άτομο σε άτομο με:

  • Αναπνευστικά σταγονίδια, όπως σάλιο, πτύελα ή ρινική βλέννα
  • Αίμα ή προϊόντα αίματος
  • Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης (από τη μητέρα στο μωρό)
  • Ένα άτομο είναι πιο μεταδοτικό στην αρχή της μόλυνσης, όταν τυπικά θα έχει απλώς πυρετό ή συμπτώματα που μοιάζουν με κρυολόγημα. Δεν είναι πιθανό να είναι μεταδοτικό αφού εμφανίσει αργότερα συμπτώματα όπως εξάνθημα και πόνους στις αρθρώσεις, επομένως είναι συνήθως ασφαλές να επιστρέψετε στη δουλειά ή στο σχολείο όταν εμφανιστεί το εξάνθημα.

Σύμφωνα με τις οδηγίες του CDC, τα άτομα με λοίμωξη από παρβοϊό Β19 που έχουν εξασθενημένο ανοσοποιητικό σύστημα μπορεί να είναι μεταδοτικά για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Δεδομένου ότι ο παρβοϊός Β19 μολύνει μόνο ανθρώπους, ένα άτομο δεν μπορεί να κολλήσει τον ιό από σκύλο ή γάτα. Επίσης, οι σκύλοι και οι γάτες δεν μπορούν να κολλήσουν τον παρβοϊό Β19 από ένα μολυσμένο άτομο. Τα κατοικίδια μπορούν να μολυνθούν με άλλους παρβοϊούς που δεν μολύνουν τους ανθρώπους.

Παρβοϊός: Τα συμπτώματα

Περίπου 2 στους 10 ανθρώπους που μολύνονται από αυτόν τον ιό δεν θα έχουν συμπτώματα. Όταν εμφανίζονται συμπτώματα μόλυνσης από παρβοϊό Β19, είναι συνήθως ήπια και μπορεί να περιλαμβάνουν τα ακόλουθα:

  • Πυρετός
  • Πονοκέφαλος
  • Βήχας
  • Πονόλαιμος
  • Εξανθήματα
  • Πόνος στις αρθρώσεις

Παρβοϊός: Οι επιπλοκές

Η λοίμωξη από τον παρβοϊό Β19 είναι συνήθως ήπια για παιδιά και ενήλικες που κατά τα άλλα είναι υγιείς. Ωστόσο, για μερικούς ανθρώπους, μπορεί να προκαλέσει σοβαρές επιπλοκές στην υγεία που επηρεάζουν τα νεύρα, τις αρθρώσεις ή το σύστημα αίματος. Έχει αποδειχθεί ότι προκαλεί σοβαρή αναιμία σε ασθενείς με ορισμένες αιματολογικές διαταραχές ή με εξασθενημένο ανοσοποιητικό σύστημα.

Μπορεί να διατρέχετε αυξημένο κίνδυνο από λοίμωξη από παρβοϊό Β19, σε μία ή περισσότερες από τις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • Εγκυμοσύνη
  • Διαταραχές του αίματος όπως η δρεπανοκυτταρική αναιμία και η θαλασσαιμία
  • Εξασθενημένο ανοσοποιητικό σύστημα, το οποίο μπορεί να προκληθεί από καταστάσεις όπως: λευχαιμία ή άλλες μορφές καρκίνου, μεταμόσχευση οργάνου, HIV λοίμωξη

newsbomb.gr

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Τροχαίο στην Τουρκία: Θρήνος για την 67χρονη Νικολέτα Διαμαντάκου

Τραγικό θάνατο βρήκε στην Τουρκία η υπεύθυνη επικοινωνίας του κόμματος Κοινωνία Αξιών, Νικολέτα Διαμαντάκου. Πρόκειται για τη γυναίκα που βρήκε τραγικό θάνατο στην Τουρκία όταν το αυτοκίνητο στο οποίο επέβαινε, βγήκε εκτός δρόμου και έπεσε σε χαντάκι έξω από την πόλη Ουσάκ στα δυτικά της γειτονικής χώρας.

Σύμφωνα με τουρκικά μέσα ενημέρωσης η άτυχη 67χρονη πέθανε στο σημείο αφού εκτοξεύτηκε από το όχημα το οποίο οδηγούσε ένας 59χρονος Έλληνας. Στο αυτοκίνητο επέβαινε και άλλη μια 63χρονη γυναίκα η οποία τραυματίστηκε.

Δύο ημέρες πριν το τροχαίο δυστύχημα η Νικολέτα Διαμαντάκου είχε αναρτήσει μια φωτογραφία από τον αρχαιολογικό χώρο της Εφέσου.

«Θα ήθελα να εκφράσω τα ειλικρινή και βαθιά μου συλλυπητήρια για τον τραγικό χαμό της Νικολέτας Διαμαντάκου, υπεύθυνης επικοινωνίας του κόμματος Κοινωνία Αξιών. Πέρυσι, τέτοια ακριβώς εποχή, κάναμε από κοινού προεκλογική εκστρατεία για τις βουλευτικές εκλογές. Η Νικολέτα ήταν μια αφοσιωμένη μαχήτρια της πολιτικής και της τέχνης. Είναι απολύτως σοκαριστικό, αυτό που συνέβη», έγραψε στο Facebook η δημοτική σύμβουλος Αθηναίων, για την άτυχη 67χρονη.

Η Δέσποινα Λιμνιωτάκη μιλώντας στο patris.gr είπε για την Νικολέτα Διαμαντάκου ότι «ήταν η ψυχή του κόμματος Κοινωνία Αξιών και η οργάνωση πίσω από την ετήσια γιορτή για το “Μικρό Παρίσι των Αθηνών “. Ήταν μαχητική και “κρατούσε” τα κλειδιά της λειτουργίας της Κοινωνίας Αξιών, στα χέρια της.
Πέθανε όπως έζησε, ταξιδεύοντας και αναζητώντας την τέχνη, την ιστορία και την ελευθερία».

newsbomb.gr

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Έγκλημα στο Μενίδι: Κυνικός και αποφασισμένος ο δολοφόνος

Η Ενκελεϊντα η άτυχη μάνα που δολοφονήθηκε από τα χέρια του συζύγου της είχε προσπαθήσει με κάθε τρόπο να γλιτώσει από εκείνον κι εκείνος με τη σειρά του προσπαθούσε με κάθε τρόπο να της καταστρέψει τη ζωή όταν η γυναίκα αποφάσισε να προχωρήσει χωρίς εκείνον και του ζήτησε να χωρίσουν.

Ο δράστης πίστευε ότι θα τον συγχωρέσει για άλλη μια φορά όπως έκανε το θύμα στο παρελθόν και θα επιστρέψει στο σπίτι όμως η 40χρονη ήταν αποφασισμένη να προστατέψει τα παιδιά της από τον κακοποιητικό τους πατέρα. Ήταν αποφασισμένη να σταθεί στα πόδια της και να μην του επιτρέψει ποτέ ξανά να τραυματίσει το σώμα και την ψυχή της.

Ο καθ ομολογίαν δράστης την είχε απειλήσει ότι θα την σκοτώσει, την παρακολουθούσε και έβρισκε συνεχώς ευκαιρίες να προκαλεί επεισόδια με τελευταίο εκείνο στις 7 Μαΐου. Την απειλούσε και τη χτύπησε μπροστά στην κόρη τους για ακόμη μια φορά. Η Ενκελεϊντα τον κατήγγειλε όπως και η κόρη του με τη μητέρα να ζητά από τους αστυνομικούς να βάλουν στο κινητό της το panic button όμως δεν πρόλαβε να το πατήσει.

Ο δράστης όπως ισχυρίστηκε στους αστυνομικούς στις 5:30 η ώρα έφυγε από το σπίτι της οδού Πάγκαλου, έστησε καρτέρι στην πρώην σύζυγο του και 22 λεπτά μετά την κατακρεούργησε με περισσότερες από 10 μαχαιριές, κάρφωσε το μαχαίρι στην κοιλιά της και έτρεξε να κρυφτεί σε ένα εγκαταλειμμένο κτήριο στο Καματερού. Τα όσα είπε στους αστυνομικούς προκαλούν οργή. Υποστήριξε ότι η πρώην σύζυγος του είχε παράλληλες σχέσεις όσο ήταν μαζί και πως δεν άντεχε να βλέπει έναν άλλο άντρα να οδηγεί το αυτοκίνητο. Ούτε λεπτό δεν εμφανίστηκε μετανιωμένος για την πράξη του. «Δεν είχα πιει όταν τη σκότωσα» φέρεται να είπε. Ήταν κυνικός και αμετανόητος.

Στους άνδρες του Ανθρωποκτονιών κατέθεσε και η κόρη της οικογένειας. Το 22χρονο κορίτσι το οποίο ήταν στήριγμα για τη μητέρα της, πάντα δίπλα της σε όλα. Το κορίτσι με λυγμούς περιέγραψε στους αστυνομικούς τον σταυρό που κουβαλούσε η μητέρα της και περιέγραψε τον εμμονικό πατέρα της ο οποίος μάλιστα έβριζε και απειλούσε και την ίδια. Η νεαρή σύμφωνα με πληροφορίες, το πρωινό του φονικού δέχθηκε ένα τηλεφώνημα από την εργασία της μητέρας της. Την ενημέρωναν ότι δεν είχε πάει στη δουλειά ρωτώντας το παιδί αν είναι όλα καλά. Αμέσως το μυαλό της πήγε στο κακό. Είχε διαβάσει για τη γυναικοκτονία στο Μενίδι όμως μέχρι τότε δεν ήξερε ότι πρόκειται για τη μητέρα της. Κατευθύνθηκε προς το σημείο της τραγωδίας και δείχνοντας την φωτογραφία της ατυχής γυναίκας ρωτούσε τους αστυνομικούς αν η γυναίκα που ήταν στο έδαφος ήταν η μητέρα της.

Η Ενκελεϊντα μιλούσε για όσα βίωνε. Πρώην συνάδελφοι της, την είχαν δει στην δουλειά με μελάνια στο πρόσωπο ενώ σε συνάδελφο της είχε δείξει φωτογραφίες με τα τραύματα στο σώμα της. Τους έλεγε πως ο σύζυγος της όταν πίνει τη χτυπά και πως δεν αντέχει άλλο δίπλα του. Όπως λένε οι ίδιοι στο newsbomb για περίπου 4 χρόνια ο δράστης είχε φύγει από τη χώρα και ζούσε στην Αλβανία όμως όταν επέστρεψε ξεκίνησε να την παραλαλάει να είναι μαζί και της υποσχόταν μια ήρεμη ζωή. Οι συνάδελφοι της την συμβούλευαν να μείνει μακριά του όμως εκείνος ήταν χειριστικός και κατάφερνε να την πείσει.

Ο δολοφόνος σήμερα θα δώσει εξηγήσεις στη δικαιοσύνη για το φόνο της πρώην συζύγου του.

newsbomb.gr

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
tractor in the background of the text
white night text
food track
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en