Quantcast
Connect with us

MEDIA

Τα ζητούμενα για την αγορά επικοινωνίας

Τα θέματα που απασχολούν διαφημιστές και διαφημιζόμενους στην νέα εποχή της διακυβέρνησης της χώρας από ΣΥΡΙΖΑ & ΑΝΕΛ.

Στα χέρια του ΣΥΡΙΖΑ περνά και επίσημα η διακυβέρνηση της χώρας μετά την καθαρή νίκη (αλλά χωρίς αυτοδυναμία) του κόμματος της Κουμουνδούρου και την συνεργασία με το κόμμα των Ανεξάρτητων Ελλήνων για την δημιουργία κυβέρνησης.

Η νέα ημέρα για την χώρα ξεκινά με την ανάγκη η νέα κυβέρνηση να επιληφθεί σειράς θεμάτων τόσο στο εσωτερικό της χώρας όσο και στο εξωτερικό, με βασική προτεραιότητα να προχωρήσουμε μπροστά, χωρίς, όμως, να έχουμε απολέσει όσα τυχόν έχουμε κατορθώσει μέχρι σήμερα. Άλλωστε και ο Αλέξης Τσίπρας στην ομιλία του στα Προπύλαια την βραδιά των εκλογών σημείωσε πως «έχουμε πλήρη επίγνωση ότι ο ελληνικός λαός δεν μας δίνει σήμερα λευκή επιταγή, αλλά μας δίνει εντολή εθνικής αναγέννησης και αποκατάστασης της κοινωνικής συνοχής στην πατρίδα μας. Θα αξιοποιήσουμε την εμπιστοσύνη και θα σχηματίσουμε κυβέρνηση όλων των Ελληνίδων και όλων των Ελλήνων».

Βέβαια δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται και η ανατροπή πολλών –έως τώρα- δεδομένων για την χώρα και την αγορά. «Προτεραιότητά μας από την επόμενη κιόλας μέρα θα είναι η αντιμετώπιση των μεγάλων πληγών της κρίσης. Θα είναι η αποκατάσταση της λαϊκής κυριαρχίας στην πατρίδα μας. Θα είναι η απόδοση δικαιοσύνης. Θα είναι η ρήξη με κατεστημένα και παθογένειες δεκαετιών. Η ρήξη με το καθεστώς της διαπλοκής και της διαφθοράς. Η προώθηση σαρωτικών δημοκρατικών μεταρρυθμίσεων στο κράτος, στη δημόσια διοίκηση, παντού»σημείωσε χαρακτηριστικά στην ίδια ομιλία ο Αλέξης Τσίπρας.

Ειδικά για την αγορά επικοινωνίας υπάρχουν μεγάλα και σημαντικά ζητήματα, που θα πρέπει να τύχουν προσεκτικής εξέτασης και μέριμνας. Η εφαρμογή του Ειδικού Φόρου Τηλεόρασης αλλά και του Ν.4279 από τον Ιούλιο θα επιφέρουν βαθιά πλήγματα στην ήδη λαβωμένη διαφημιστική αγορά, σε μια εποχή που έδειχνε πως αρχίζει να επανακάμπτει.

Όσον αφορά τον Ειδικό Φόρο Τηλεόρασης, του οποίου η καταβολή μετακινήθηκε για τον Ιανούαριο του 2016, o ΣΥΡΙΖΑ έχει δηλώσει σε όλους τους τόνους ότι θα εφαρμόσει τη διάταξη που «παίρνει συνεχόμενες αναβολές τα τελευταία 4 χρόνια». Eπίσης, στο σενάριο της διακυβέρνησής του, όπως έχει καταγραφεί στις θέσεις του κόμματος για τα ΜΜΕ και σε δηλώσεις της Ζωής Κωνσταντοπούλου, θα ισχύει η διάταξη και μάλιστα αναδρομικά από την αρχή του έτους και οι διαφημιζόμενοι θα αποδίδουν φόρο 20% σε κάθε διαφημιστικό σποτ. «Επαναχαράσσουμε το χάρτη λειτουργίας των μέσων μαζικής ενημέρωσης στην Ελλάδα. Ρυθμίζουμε το ραδιοτηλεοπτικό τοπίο, με τήρηση όλων των νόμιμων προϋποθέσεων και με αυστηρά οικονομικά, φορολογικά και ασφαλιστικά κριτήρια. Ενισχύουμε τα περιφερειακά μέσα ενημέρωσης. Δημιουργούμε μια πραγματικά δημόσια τηλεόραση, δημοκρατική, πολυφωνική και με υψηλή ποιότητα προγράμματος, με την επανασύσταση της ΕΡΤ από μηδενική βάση», ανέφερε χαρακτηριστικά, άλλωστε, στη ΔΕΘ ο Αλέξης Τσίπρας, με το επιχείρημα που προωθείται από την Κουμουνδούρου να συνίσταται στη χρηματοδότηση της προσπάθειας «αναβίωσης» της ΕΡΤ με τα κονδύλια που θα προκύψουν πό τον Ειδικό Φόρο Τηλεόρασης.

Όσον αφορά το Ν. 4729 , την περίφημη τροπολογία για την διαφήμιση και τα media ψηφίστηκε τον Αύγουστο του 2014 και προβλέπει, μεταξύ άλλων, πως  τα τιμολόγια εκδίδονται μόνο από τα Μέσα προς τον διαφημιζόμενο, καταργείται η επιβράβευση (9,9%) και οποιαδήποτε άλλη έκπτωση προς τις διαφημιστικές ή τα mediashops, ωστόσο επιτρέπεται στις διαφημιστικές να παρέχουν διαχειριστικές υπηρεσίες προς τα ΜΜΕ αξίας έως 4%. ΣΔΕ, ΕΔΕΕ, ΕΙΤΗΣΕΕ ασκούν πιέσεις για το θέμα και μέχρι στιγμής έχουν καταφέρει  να δοθεί διευκρίνιση αναφορικά με την ημερομηνία έναρξης του νόμου, η οποία σαφώς πλέον καθορίζεται ως η 1/7/2015, ή σε περίπτωση ύπαρξης συμβάσεων, η 1/10/2015. Όπως, όμως, φαίνεται πολύ πιθανόν είναι οι συζητήσεις να ξεκινήσουν ξανά από μηδενική βάση και να υπάρξουν αλλαγές και μεταβολές όσον αφορά την εφαρμογή του νόμου.

advertising.gr

Click to comment

Απάντηση

MEDIA

Εφημερίδα ΑΝΑΛΥΤΗΣ 02–05-2024

Continue Reading

MEDIA

Εντυπωσιακά αποτελέσματα από την τρίτη Επιχειρηματική Αποστολή της Kourtidis Group στην Αμερική

Με μεγάλη επιτυχία και ουσιαστικά αποτελέσματα για τη Β. Ελλάδα, ολοκληρώθηκε το τρίτο επιχειρηματικό ταξίδι της Kourtidis Group στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής. Σκοπός του ταξιδιού ήταν η ενημέρωση των Ελληνοαμερικανών για όλες τις επενδυτικές ευκαιρίες που υπάρχουν στην ελληνική αγορά. Συγκεκριμένα, η Διοίκηση και Στελέχη του ομίλου βρέθηκαν το προηγούμενο διάστημα στο Σαν Φρανσίσκο και στη Νέα Υόρκη, όπου και πραγματοποιήθηκαν οι πολύ σημαντικές επιχειρηματικές τους συναντήσεις.

«Το τρίτο επιχειρηματικό ταξίδι είναι μόνο η αρχή καθώς το πιο σημαντικό για εμάς είναι να χτίσουμε σχέσεις εμπιστοσύνης» αναφέρει ο Νίκος Κουρτίδης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kourtidis Group. Σημαντικοί Έλληνες της Ομογένειας και Αμερικανοί επιχειρηματίες ενημερώθηκαν για τη διαδρομή του βραβευμένου στο ελληνικό επιχειρείν ομίλου εταιρειών Κουρτίδη. Πληροφορήθηκαν για το πλούσιο χαρτοφυλάκιο του, που διαθέτει περισσότερα από 56 οικιστικά συγκροτήματα και 1.333 κατοικίες αυτή τη στιγμή υπό κατασκευή. Μεταξύ των άλλων, μέσα από τις συναντήσεις αναδείχθηκαν και η μοναδικές περιοχές στις οποίες δραστηριοποιείται ο όμιλος (Παραλία Οφρυνίου, Καβάλα, Νέα Ηρακλείτσα, Δράμα, Σέρρες, Θάσος, Ασπροβάλτα, Κεραμωτή) και τα συγκριτικά πλεονεκτήματά τους. Τα αποτελέσματα της επιχειρηματικής αποστολής ήταν άμεσα και θετικά, καθώς τα Στελέχη προχώρησαν σε συμφωνίες και μεγάλες συνεργασίες που θα εμφανιστούν το επόμενο διάστημα.

Κατά τη διάρκεια της επιχειρηματικής αποστολής, ο κ. Νίκος Κουρτίδης και η αντιπρόεδρος του ομίλου, κα Κωνσταντίνα Δημητρόβα βρέθηκαν στην Times Square της Νέας Υόρκης, όπου ο όμιλος εντυπωσίασε για ακόμη μία φορά. Εκεί, μαζί με χιλιάδες επισκέπτες, στο κορυφαίο τοπόσημο της αμερικανικής μητρόπολης, είχαν την ευκαιρία να αντικρίσουν μέρος διαφημιστικής καμπάνιας της εταιρείας στις περίφημες οθόνες των Billboards.

«Με την ολοκλήρωση της επιχειρηματικής αποστολής νιώθω ότι η περιοχή μας έχει ήδη κερδίσει πολλά. Η χώρα μας έχει σπουδαία πράγματα να προσφέρει, γεγονός που αντιλαμβάνονται κι οι ίδιοι οι επενδυτές κι αυτό αποτελεί κίνητρο να τη γνωρίσουν» αναφέρει ο κ. Κουρτίδης. Από την πλευρά της, η κα Δημητρόβα δηλώνει «Νιώθουμε μεγάλη χαρά και ικανοποίηση για τη δυνατότητα που είχαμε ώστε να  ενημερώσουμε τους Έλληνες Ομογενείς και τους Αμερικανούς πελάτες μας για τις επενδυτικές ευκαιρίες που υπάρχουν στην Ελλάδα. Είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι η δραστηριότητά μας είναι ήδη γνωστή στους επιχειρηματικούς κύκλους της Αμερικής. Στην Kourtidis Group έχουμε δημιουργήσει ένα ασφαλές περιβάλλον συνεργασίας και εμπιστοσύνης και είμαστε έτοιμοι να υποστηρίξουμε κάθε επιχειρηματική και επενδυτική προσπάθεια».

 

Continue Reading

MEDIA

Έμφυλη Βία: Γυναικοκτονία

Ως γυναικοκτονία μπορούμε να πούμε ότι είναι ότι χειρότερο μπορεί να λάβει χώρα, ως βία κατά των γυναικών.  Η γενική έννοια της γυναικοκτονίας παραπέμπει στη δολοφονία μιας γυναίκας ή ενός κοριτσιού εξαιτίας του φύλου τους. Με τη Διακήρυξη της Βιέννης για τις Γυναικοκτονίες  ο ΟΗΕ, αναγνώρισε διαφορετικά είδη γυναικοκτονίας, όπως: η δολοφονία γυναίκας ως αποτέλεσμα συντροφικής βίας, ο βασανισμός και η δολοφονία γυναίκας ως αποτέλεσμα μισογυνισμού,  η δολοφονία γυναικών και κοριτσιών εξαιτίας του σεξουαλικού προσανατολισμού τους και της ταυτότητας φύλου, και άλλες περιπτώσεις  γυναικοκτονίας οι οποίες συνδέονται με  το οργανωμένο έγκλημα, εμπόρους ναρκωτικών, ή την εμπορία γυναικών και κοριτσιών.

Ο όρος γυναικοκτονία, έρχεται από παλιά, όταν το 1976 τον κατέγραψε η κοινωνιολόγος Diana E. H. Russel, ορίζοντας έτσι το εγκληματολογικό και ανθρωπολογικό αυτό φαινόμενο. Ο όρος «γυναικοκτονία» έγινε ευρέως γνωστός και υιοθετήθηκε από την εγκληματολογία μετά το 1992, έπειτα από μία συλλογή δεδομένων  που επιμελήθηκαν από κοινού η εγκληματολόγος Jill Radford,  και η κοινωνιολόγος  Diana. H. Russel.

Τα συστήματα συλλογής δεδομένων, ποικίλλουν σε μεγάλο βαθμό από το ένα κράτος μέλος της ΕΕ στο άλλο, καθώς βασίζονται σε διάφορες πηγές. Για την Ελλάδα τα δεδομένα τα έχουμε από την Ελληνική Αστυνομία και εφόσον αυτά δημοσιοποιούνται. Έτσι υπολογίζεται ότι στην Ευρώπη το 30% των γυναικών ή / και κοριτσιών, που έχουν πέσει θύμα ανθρωποκτονίας, δολοφονούνται από πρόθεση από τον ερωτικό σύντροφο.

‘Όταν μιλάμε για ερωτικό σύντροφο, εννοούμε  τον  πρώην ή νυν σύζυγος ή σύντροφος, ανεξάρτητα από το αν ο δράστης μοιράζεται ή μοιραζόταν κατά το παρελθόν την ίδια στέγη με το θύμα. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Αστυνομίας στην Ελλάδα,  το 2017,  το 35 % ήταν θύματα ανθρωποκτονίας που σχετιζόταν με ενδοοικογενειακή βία.

Ένα σημαντικό θέμα που έχει προκύψει, ώστε να επανασχεδιαστεί η νομοθεσία για να υπάρχει σημαντική αντιμετώπιση του προβλήματος, είναι η κατανόηση του προβλήματος ως προς την φύση του και την συχνότητά του, όπως επίσης και το κίνητρο της δολοφονίας.

Εάν γυρίσουμε λίγο το χρόνο προς τα πίσω, θα θυμόμαστε τα στυγερά εγκλήματα – γυναικοκτονίες  που διαπράχτηκαν στην Ελλάδα,  στο τέλος του 2018 και στην αρχή του 2019, και συγκεκριμένα  για το βιασμό και την γυναικοκτονία της Ελένης Τοπαλούδη στη Ρόδο, από δύο νεαρούς άντρες με τους οποίους αρνήθηκε να συνευρεθεί ερωτικά, και τη δολοφονία της Αγγελικής Πέτρου στην Κέρκυρα, από τον πατέρα της, ο οποίος δεν ενέκρινε  τη σχέση που είχε με άνδρα από το Αφγανιστάν.

Συνοπτικά τα τελευταία 5 έτη, έχουμε αντίστοιχα από το έτος 2019, μέχρι και σήμερα, κατά έτος αντίστοιχα: 17, 19, 31, 26, 15, 6, με τελευταία την περίπτωση,  της 28ης έξω από το Αστυνομικό Τμήμα των Αγίων Αναργύρων και την στυγερή δολοφονίας της από τον πρώην σύντροφό της.

Παγκοσμίως,  κάθε  μέρα, σε όλο τον κόσμο, δολοφονούνται 137 γυναίκες, κατά μέσο όρο, από (πρώην ή νυν) συζύγους ή συντρόφους ή από κάποιο μέλος της οικογένειας τους, ενώ το 2017,  ένα ποσοστό  58% διαπράχθηκε από (πρώην ή νυν) συζύγους ή συντρόφους ή μέλη της οικογένειας τους, με βάση τα στοιχεία  του Γραφείου των Ηνωμένων Εθνών για τα Ναρκωτικά και το Έγκλημα (UNODC).

Σύμφωνα με στοιχεία της ΕΕ το 22% των γυναικών, έχει πέσει θύμα, σωματικής ή / και σεξουαλικής βίας. Οι χώρες με τα μεγαλύτερα ποσοστό  γυναικοκτονιών,  είναι η Αργεντινή, το Ελ Σαλβαδόρ, η Ινδία, η Ονδούρα και το Μεξικό, ενώ υψηλά ποσοστά καταγράφονται και στη Γουατεμάλα, την Κολομβία, τη Βραζιλία, τη Ρωσία και τη Νότια Αφρική.  Επιπλέον, με βάση τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου για την Ισότητα των Φύλων, EIGE:

  • Στην Βρετανία, κάθε τρεις μέρες δολοφονείται μία γυναίκα
  • Στη Σουηδία, κάθε δέκα μέρες κακοποιείται μέχρι θανάτου από το σύζυγο ή σύντροφό της
  • Στην Ισπανία, μία γυναίκα δολοφονείται κάθε τέσσερεις μέρες, περίπου 100 τον χρόνο
  • Στην Γαλλία, μία γυναίκα δολοφονείται κάθε πέντε μέρες εξαιτίας κακοποίησης στο σπίτι
  • Στην Ελλάδα, την Πέμπτη 11/04/2024, καταγράφηκαν 103 περιστατικά, έγιναν 43 συλλήψεις με αυτόφωρη διαδικασία, ενώ 3 θύματα ζήτησαν να μεταφερθούν σε κατάλυμα, με την πλειονότητα των περιστατικών να έγιναν στη Αττική, και συγκεκριμένα έγιναν 47 καταγγελίες και 17 συλλήψεις.
  • Επίσης δημιουργήθηκε νέα πλατφόρμα, με το όνομα stop-bulling.gov.gr,  για την δημιουργία καταγγελιών φαινομένων bulling στα σχολεία, όπου γονείς και μαθητές, μπορούν να καταγράψουν τα φαινόμενα βίας όπου πέφτουν στην αντίληψή τους, ή είναι οι ίδιοι θύματα σχολικού εκφοβισμού
  • Επίσης με τα τελευταία στατιστικά στοιχεία της ΕΛ.ΑΣ. κάθε 45 λεπτά η αστυνομία δέχεται μία καταγγελία για ενδοοικογενειακή βία, ενώ 270 γυναίκες χρησιμοποίησαν το panic button

Βέβαια δεν θα πρέπει να παραλείπουμε και την δημιουργία  ειδικών διαμορφωμένων χώρων  που θα λειτουργούν ως safe houses, για την βραχυπρόθεσμη ασφαλή φιλοξενία γυναικών – θυμάτων ενδοοικογενειακής βίας, καθώς και μελών της οικογένειάς  τους, σε όλη την επικράτεια. Χώροι οι οποίοι θα φυλάσσονται από την ΕΛ.ΑΣ., ενώ σε συνεργασία με τις δομές του Υπουργείου Οικογένειας και Κοινωνικής Συνοχής, την Τοπική Αυτοδιοίκηση και άλλους φορείς, θα παρέχεται κάθε είδους βοήθεια και στήριξη.

 

 

 

 

 

 

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
white night text
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en