ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ταλαιπωρία ΑμεΑ στο Διοικητήριο Έντονη δυσαρέσκια για τη μη εξυπηρέτηση πολίτη

Μεγάλη ταλαιπωρία το πρωί της Δευτέρας για άτομο με ειδικές ανάγκες που θέλησε να εξυπηρετηθεί από δημόσια υπηρεσία. Η υπηρεσία διεκπεραιώνει υποθέσεις πολιτών μόνο με ραντεβού ωστόσο από την πλευρά της υπηρεσίας η ενημέρωση ήταν ελλείπεις. Με παρέμβαση του νομαρχιακού συλλόγου ΑμέΑ και μεσολάβηση του Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας Κώστα Αντωνιάδη υπήρξε επαφή με τον προϊστάμενο του τμήματος .

Ο Σμάραγδος Κρεμμύδας αναφέρει ότι με πρόφαση τον Κορωνοϊό το πρόβλημα της εξυπηρέτησης  ατόμων με ειδικές ανάγκες έχει γίνει μεγαλύτερο ενώ τονίζει ότι απαραίτητη είναι εκπαίδευση των αρχών για την εξυπηρέτηση τους.

ΑπάντησηΑκύρωση απάντησης

Exit mobile version