ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τέμπη | Ελεύθερος αφέθηκε ο συμβασιούχος σταθμάρχης

Οι όροι που του επιβλήθηκαν και όσα υποστήριξε στην απολογία του

Ελεύθερος με εγγύηση 10.000 ευρώ και περιοριστικούς όρους αφέθηκε ο συμβασιούχος σταθμάρχης μετά την απολογία του για την πολύνεκρη σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη.

Οι όροι που του επιβλήθηκαν είναι η εμφάνιση σε αστυνομικό τμήμα δύο φορές το μήνα και η απαγόρευση εξόδου από τη χώρα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο συμβασιούχος σταθμάρχης υποστήριξε πως επέστρεφε καθημερινά από την εργασία του με το βραδινό τρένο στις 10:15 ή 10:30 καθώς κατοικεί στον Βόλο.

Επομένως βάσει αυτού του γεγονότος δεν θα μπορούσε να είναι παρών μέχρι τις 11 το βράδυ, όταν έγιναν και οι κρίσιμοι χειρισμοί στον πίνακα ελέγχου που οδήγησαν τις δύο αμαξοστοιχίες στη σύγκρουση.

Επιπλέον ισχυρίστηκε πως η εργασία του ήταν 40 ώρες εβδομαδιαίως, είτε 8ωρα επί 5 ημέρες, είτε 6 ώρες και 40′ επί 6 ημέρες, άρα δεν υπήρχε δυνατότητα να παραμένει στο σταθμαρχείο πέραν τις 10 το βράδυ που σχολούσε.

Ακόμη η εργασία του ήταν πάντοτε επικουρική, επομένως εκτελούσε πάντοτε εντολές από τον εκάστοτε εμπειρότερο συνάδερφο με τον οποίο ήταν σε κάθε βάρδια.

Καταρρέει το επιχείρημά του για τις υπερωρίες

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Mega και του Live News και κατόπιν επικοινωνίας με εργατολόγο, ο ισχυρισμός του συμβασιούχου σταθμάρχη περί υπερωριών είναι άκυρος.

Ειδικότερα, ο εν λόγω σταθμάρχης που είναι συμβασιούχος σημαίνει πως εργάζεται με μπλοκάκι, επομένως η σύμβασή του δεν έχει ωράρια, άρα μπορεί να του ζητηθεί να δουλέψει όσες ώρες χρειαστεί, είτε 8, είτε 9, είτε 10.

Σύμφωνα με πληροφορίες, μάλιστα ο σταθμάρχης φέρεται να είχε κάνει μία προφορική συμφωνία με τον επιθεωρητή ότι θα εργαζόταν 5 ημέρες την εβδομάδα, από 8 ώρες.

Αύριο η απολογία του τρίτου σταθμάρχη

Την Τρίτη, θα απολογηθεί ο εμπειρότερος σταθμάρχης, αυτός δηλαδή που έπρεπε να είναι στη θέση του μέχρι τις 23:00 η ώρα και έφυγε στις 22:10. Ο σταθμάρχης θα κληθεί να δώσει απαντήσεις σε κρίσιμα ερωτήματα, μεταξύ αυτών και για τις βάρδιες που σβήστηκαν με μπλάνκο για να διορθωθούν.

Αυτός αναμένεται να υποστηρίξει ότι το δυστύχημα έγινε στις 23:05 και εκείνος έτσι κι αλλιώς 23:00 έπρεπε να έχει φύγει.

Υπενθυμίζεται ότι ήδη έχει προφυλακιστεί ο 59χρονος σταθμάρχης, ενώ, σύμφωνα με ό,τι φαίνεται από τις έρευνες, στους κατηγορούμενους αναμένεται να προστεθούν κι άλλα πρόσωπα πέρα από τους εργαζόμενους.

Μάλιστα ο ειδικός εφέτης ανακριτής έχει καλέσει ακόμη δύο συμβασιούχους σταθμάρχες να καταθέσουν προκειμένου να αποκτήσει μία πλήρη εικόνα για την οργάνωση των βαρδιών στο σταθμαρχείο της Λάρισας.

Με πολυσέλιδο υπόμνημα θα παρουσιαστεί ο επιθεωρητής

Στις 30 Μαρτίου θα απολογηθεί και ο επιθεωρητής εργασίας, ο οποίος αναμένεται να καταθέσει υπόμνημα 80 σελίδων.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο επιθεωρητής κυκλοφορίας αναμένεται να βάλει στο κάδρο των ευθυνών και τον Γιώργο Ζήνδρο καθώς όπως λέει αυτός ήταν ο βασικός εκπαιδευτής του προφυλακισμένου σταθμάρχη. Κάτι πάντως που ο ίδιος διαψεύδει κατηγορηματικά με νέες δηλώσεις του στο LIVE NEWS.

«Πάνε να μπλέξουν και μένα. Αυτός λέει ότι βασικός εκπαιδευτής του ήμουν εγώ. Μακάρι να ήμουν εγώ. Ούτε μια μέρα δεν τον εκπαίδευσα από τους τρεις μήνες» δήλωσε ο κ. Ζήνδρος.

Στη μια και μοναδική φορά που συνάντησε τον μοιραίο σταθμάρχη κατά την εκπαίδευση του, ο Γιώργος Ζήνδρος τον περιέγραψε ως άπειρο και με επιφανειακές γνώσεις.

«Δεν τον εκπαίδευσα καθόλου εγώ. Δεν πέρασε από τα χέρια μου, από άλλους πέρασε. Τον έστειλε στο Λιτόχωρο. Τι να μάθει στο Λιτόχωρο; Τον έστειλε στην Καλαμπάκα, τι να πάρει; Δεν έχει πίνακα. Η μαθητεία τους έπρεπε να επικεντρωθεί στο Παλαιοφάρσαλο και στη Λάρισα» συμπλήρωσε ο ίδιος.

Παρά ταύτα, ο 59χρονος, μόλις ολοκλήρωσε την εκπαίδευση του ως σταθμάρχης τον περασμένο Ιανουάριο, ήταν ο μοναδικός από τους 14 νέους συναδέλφους του, που δήλωσε έτοιμος να κάνει βάρδια μόνος του.

in.gr

ΑπάντησηΑκύρωση απάντησης

Exit mobile version