ΚΑΒΑΛΑ

Σ. Μακρογιαννίδης | Συνεχώς το Αστικό ΚΤΕΛ πλήττεται από τα έργα που γίνονται στην πόλη

-Εξέφρασε την δυσαρέσκεια του, ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου του ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών Καβάλας, για την ταλαιπωρία στον προγραμματισμό των δρομολογίων της αστικής συγκοινωνίας, λόγω των εργασιών του δικτύου διανομής φυσικού αερίου στο κέντρο και τις συνοικίες της Καβάλας.

«Συνεχώς το Αστικό ΚΤΕΛ πλήττεται από τα έργα που γίνονται στην πόλη. Έχουμε διαφυγόντα κέρδη από αυτή την κατάσταση. Οι γραμμές μας περνάνε από κάποια σημεία και με τα έργα έχουμε διαφυγόντα κέρδη και ταλαιπωρούνται οι πολίτες. Βάζουμε συνεχώς νερό στο κρασί μας και, δυστυχώς, θα καταρρεύσουμε στο τέλος, καθώς είμαστε ο μόνος κλάδος που πλήττεται», είπε.

-Αλίμονο πρόεδρε, μπορεί να «καταρρεύσει» (οικονομικά) μία Ανώνυμη Εταιρεία, επειδή γίνεται ένα έργο μέσα στην πόλη, για την τοποθέτηση του δικτύου διανομής φυσικού αερίου;

Σαφώς και επικρατεί αναστάτωση λόγω των εργασιών, ωστόσο το έργο έχει προχωρήσει αρκετά και σύντομα θα τελειώσει. Όπως ανέφερες, είναι χρήσιμη μία συζήτηση με τον εργολάβο, ώστε να ενημερωθείτε για την εξέλιξη του έργου και να διαμορφώσετε, να προσαρμόσετε για την ακρίβεια, την κίνηση των λεωφορείων στις γραμμές και τα δρομολόγια. Για παράδειγμα, επίκειται η διάνοιξη στην οδό Ομονοίας. Είναι υπερβολικό να διακοπεί η κίνηση των αστικών λεωφορείων και των άλλων οχημάτων. Υποθέτουμε πως θα γίνει σχετική κυκλοφοριακή ρύθμιση. Απ’ όσο γνωρίζουμε, οι εργασίες στην οδό Ομονοίας δεν θα διαρκέσουν πολύ καιρό, γιατί πλησιάζει το Πάσχα. Ο εργολάβος θέλει να αποφύγει να προκαλέσει «κομφούζιο» στον πιο εμπορικό δρόμο της πόλης μέσα στην Μεγάλη Εβδομάδα.

-Τα διαφυγόντα κέρδη πως προκύπτουν;

Σταμάτησαν τα δρομολόγια σε ορισμένες γραμμές, επειδή εκτελείται το έργο του φυσικού αερίου; Ή, μήπως, μειώθηκε ο αριθμός των δρομολογίων και των επιβατών;

Η απόφαση του διοικητικού συμβουλίου να περικοπούν δρομολόγια, μετά το μεσημέρι, σε ορισμένες γραμμές, δεν έφερε την απώλεια εσόδων στην εταιρεία; Αν το ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών έχει διαφυγόντα κέρδη, όπως είπες πρόεδρε, γιατί δεν προσφεύγει στην Δικαιοσύνη, κατά του εργολάβου και της Δημόσιας Επιχείρησης Δικτύων Διανομής Αερίου (Δ.Ε.Δ.Α.), για να διεκδικήσει αποζημίωση για την οικονομική ζημία που υφίσταται; Περιμένετε να φτάσετε στο σημείο της (οικονομικής) «κατάρρευσης» της επιχείρησης;

Κατά την άποψη μας, η αστική συγκοινωνία στην Καβάλα, ή καλύτερα στον Δήμο Καβάλας, χρειάζεται αναδιοργάνωση. Η πανδημία του κορονοϊού covid-19 δεν είναι, πλέον, μεγάλη απειλή. Και το έργο του φυσικού αερίου, θα τελειώσει κάποτε.

-Πως θα αυξήσει το ΚΤΕΛ την επιβατική κίνηση, μετά από την πανδημία και το έργο του φυσικού αερίου; Φοβούμαστε πως τα λεωφορεία, θα συνεχίσουν να εκτελούν δρομολόγια με χαμηλές πληρότητες. Και η αιτία, δεν θα είναι η πανδημία και το έργο του φυσικού αερίου.

-Η διοίκηση της επιχείρησης, κατά την άποψη μας, πρέπει να πάρει σοβαρές αποφάσεις και, το κυριότερο, να κάνει ενέργειες, ώστε να δώσει ώθηση στην αστική συγκοινωνία στον Δήμο Καβάλας. Διότι, δικαίωμα στην μετακίνηση με την αστική συγκοινωνία, έχουν και οι κάτοικοι εκτός του αστικού ιστού της Καβάλας.

k-tipos.gr

ΑπάντησηΑκύρωση απάντησης

Exit mobile version