Quantcast
Connect with us

ΕΒΡΟΣ

Συνεδρίασε το Συντονιστικό Πολιτικής Προστασίας Έβρου ενόψει της νέας αντιπυρικής περιόδου

image_print

Με σκοπό τη λήψη των αναγκαίων μέτρων πρόληψης και ετοιμότητας ενόψει της νέας αντιπυρικής περιόδου, συνεδρίασαν την Παρασκευή 15 Απριλίου 2016, τα μέλη του Συντονιστικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας της Π.Ε. Έβρου υπό την προεδρία του Αντιπεριφερειάρχη Έβρου Δημητρίου Πέτροβιτς.

Οι εκπρόσωποι των υπηρεσιών και των φορέων που συμμετείχαν δήλωσαν στο σώμα το βαθμό ετοιμότητάς τους, τις ενέργειες στις οποίες έχουν προβεί για την κατάλληλη προετοιμασία – αντιμετώπιση τυχόν πυρκαγιών, καθώς και το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης αυτών.

Στην τοποθέτησή του ο Αντιπεριφερειάρχης Έβρου δήλωσε μεταξύ άλλων: «Το παν είναι η πρόληψη. Εκεί εστιάζουμε με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, προκειμένου να είμαστε καθόλα έτοιμοι και άρτια συντονισμένοι, ώστε να αντιμετωπίσουμε έγκαιρα οποιοδήποτε συμβάν. Απαιτείται, βέβαια, και η ενεργοποίηση των πολιτών, ώστε να ενημερώνουν άμεσα τις αρμόδιες υπηρεσίες, είτε την Πυροσβεστική, είτε την Πολιτική Προστασία της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης, για οτιδήποτε εμπίπτει στην αντίληψή τους. Προκειμένου να έχουμε ένα καλοκαίρι ήρεμο, χωρίς προβλήματα, και οι ενεργοί πολίτες έχουν το ρόλο τους, μαζί με τις υπηρεσίες, τους εμπλεκόμενους φορείς και τις εθελοντικές οργανώσεις».

Στη συνεδρίαση παρέστησαν ο Διευθυντής Πολιτικής Προστασίας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας – Θράκης Χρήστος Μαμαρίκας, ο Περιφερειακός Διοικητής Πυροσβεστικής Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης Γιάννης Βασιλειάδης, εκπρόσωποι των Δήμων Αλεξανδρούπολης και Διδυμοτείχου, των Πυροσβεστικών Υπηρεσιών του νομού, της Ελληνικής Αστυνομίας, του Λιμενικού Σώματος, του Στρατού, του ΕΚΑΒ, της ΔΕΗ, της Διεύθυνσης Δασών, των Δασαρχείων, των εθελοντικών οργανώσεων και των υπηρεσιών της Π.Ε. Έβρου.

DNews Widget
Click to comment

Απάντηση

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ

Έβρος: Αντίδραση για την αναστολή των δωρεάν διελεύσεων στα διόδια Μέστης και Αρδανίου

Διόδια Μέστης και Αρδανίου – Αντίδραση του Εμπορικού Συλλόγου Αλεξανδρούπολης
image_print

Την έντονη αντίθεσή του στην αναστολή του μέτρου των δωρεάν διελεύσεων από τα διόδια της Μέστης και του Αρδανίου για τους επαγγελματίες του Έβρου εκφράζει ο Εμπορικός Σύλλογος Αλεξανδρούπολης.

Σε ανακοίνωσή του, ο Σύλλογος χαρακτηρίζει την εξέλιξη «βαθιά άδικη», υποστηρίζοντας ότι επιβαρύνει ακόμη περισσότερο τις επιχειρήσεις μιας ακριτικής περιοχής, οι οποίες δίνουν καθημερινό αγώνα για να παραμείνουν βιώσιμες και ανταγωνιστικές.

Όπως επισημαίνεται, το μέτρο των δωρεάν διελεύσεων δεν αποτελούσε προνόμιο, αλλά μια ελάχιστη αναγνώριση των αντικειμενικών μειονεκτημάτων που αντιμετωπίζουν οι επαγγελματίες του Έβρου, λόγω της γεωγραφικής θέσης και του αυξημένου κόστους μετακίνησης και μεταφοράς αγαθών.

Ο Εμπορικός Σύλλογος Αλεξανδρούπολης τονίζει ότι, κατά τη διαδικασία παραχώρησης της Εγνατίας Οδού στον νέο παραχωρησιούχο, η κυβέρνηση όφειλε να έχει διασφαλίσει τη διατήρηση του συγκεκριμένου μέτρου ως απαραίτητο και αδιαπραγμάτευτο όρο.

Παράλληλα, σημειώνει ότι την ώρα που γίνεται λόγος για ανάπτυξη, περιφερειακή συνοχή και στήριξη της επιχειρηματικότητας, επιβάλλεται ένα ακόμη οικονομικό βάρος στις επιχειρήσεις του Έβρου.

Ο Σύλλογος καλεί τον Πρωθυπουργό, την κυβέρνηση, το Υπουργείο Υποδομών και όλους τους αρμόδιους φορείς να παρέμβουν άμεσα, ώστε να διασφαλιστεί η συνέχιση των δωρεάν διελεύσεων για τους επαγγελματίες του Έβρου.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, ο Εμπορικός Σύλλογος Αλεξανδρούπολης θα συνεχίσει να διεκδικεί ίση μεταχείριση, δίκαιους όρους ανταγωνισμού και ουσιαστικά μέτρα στήριξης για τις επιχειρήσεις της περιοχής.

Η ανακοίνωση υπογράφεται από τον πρόεδρο του Συλλόγου Βασίλειο Κασαπίδη και τον γενικό γραμματέα Γεώργιο Κουρτίδη.

DNews Widget
Continue Reading

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ

Αλεξανδρούπολη: Υπεγράφη η σύμβαση για την αναβάθμιση του Υδροθεραπευτηρίου Τραϊανούπολης

Υδροθεραπευτήριο Τραϊανούπολης – Υπογραφή σύμβασης για λειτουργική και ενεργειακή αναβάθμιση
image_print

Υπεγράφη η σύμβαση για την υλοποίηση του έργου «Λειτουργική και Ενεργειακή Αναβάθμιση Υδροθεραπευτηρίου Τραϊανούπολης του Δήμου Αλεξανδρούπολης», από την Τουριστική Ιαματική Επιχείρηση Δήμου Αλεξανδρούπολης Α.Ε..

Ανάδοχος του έργου είναι η εταιρεία RENEL ΙΚΕ, ενώ το συμβατικό τίμημα ανέρχεται σε 704.902,52 ευρώ πλέον ΦΠΑ 24%.

Η υπογραφή της σύμβασης σηματοδοτεί την ολοκλήρωση μιας πολυετούς προσπάθειας για την ουσιαστική αναβάθμιση και επανατοποθέτηση των Ιαματικών Λουτρών Τραϊανούπολης στον χάρτη του ιαματικού και εναλλακτικού τουρισμού.

Στη διάρκεια της διαδικασίας ξεπεράστηκαν σημαντικές διοικητικές και γραφειοκρατικές δυσκολίες, εκπονήθηκαν οι απαραίτητες μελέτες και εξασφαλίστηκε το Ειδικό Σήμα Λειτουργίας, που αποτέλεσε κρίσιμη προϋπόθεση για την ωρίμανση και την υλοποίηση του έργου.

Παράλληλα, πραγματοποιήθηκαν συνεργασίες και διαβουλεύσεις με τις αρμόδιες υπηρεσίες, μεταξύ των οποίων και η Αρχαιολογική Υπηρεσία, για ζητήματα που σχετίζονται με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της περιοχής.

Η κατάθεση πλήρους φακέλου στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας οδήγησε στην εξασφάλιση της απαιτούμενης χρηματοδότησης, ώστε το έργο να περάσει από το στάδιο του σχεδιασμού στην υλοποίηση.

Το έργο περιλαμβάνει παρεμβάσεις για τη βελτίωση της λειτουργικότητας, της ενεργειακής απόδοσης και της προσβασιμότητας του Υδροθεραπευτηρίου, με στόχο την παροχή σύγχρονων και ποιοτικών υπηρεσιών στους επισκέπτες.

Μεταξύ άλλων, προβλέπονται εσωτερικές διαρρυθμίσεις και ανακαίνιση των χώρων, κατασκευή λουτρού ΑμεΑ και παρεμβάσεις προσβασιμότητας, νέα δάπεδα με ενδοδαπέδια θέρμανση και νέα ηλεκτρολογική εγκατάσταση.

Επίσης, θα γίνουν επισκευές στο εξωτερικό κέλυφος του κτιρίου, κατασκευή υπόγειου δικτύου μεταφοράς ιαματικού ύδατος, αντικατάσταση κουφωμάτων και εργασίες θερμομόνωσης και ενεργειακής αναβάθμισης.

Το έργο χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, μέσω του προγράμματος NextGenerationEU, καθώς και από ίδιους πόρους της Τ.Ι.Ε.Δ.Α. Α.Ε..

Με την ολοκλήρωση των εργασιών, το Υδροθεραπευτήριο Τραϊανούπολης θα διαθέτει σύγχρονες και λειτουργικές εγκαταστάσεις, ενισχύοντας τη θέση του ως σημαντικού πόλου ιαματικού τουρισμού στην περιοχή.

Η Τ.Ι.Ε.Δ.Α. Α.Ε. και ο Δήμος Αλεξανδρούπολης συνεχίζουν, όπως επισημαίνεται, να εργάζονται για την αναβάθμιση των υποδομών και την αξιοποίηση των αναπτυξιακών δυνατοτήτων του τόπου.

DNews Widget
Continue Reading

ΕΒΡΟΣ

Έβρος: Υπογράφηκε η σύμβαση για τη μετεγκατάσταση του Συνοριακού Σταθμού Καστανέων

Συνοριακός Σταθμός Καστανέων Έβρου – Υπογραφή σύμβασης για μετεγκατάσταση και αναβάθμιση
image_print

Στη μετεγκατάσταση και τον εκσυγχρονισμό του Συνοριακού Σταθμού Καστανέων Έβρου προχωρά η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας – Θράκης, μετά την υπογραφή της σχετικής σύμβασης στρατηγικής σημασίας.

Η σύμβαση υπογράφηκε χθες, 16 Ιουνίου 2026, και αφορά στο έργο «Μετεγκατάσταση Συνοριακού Σταθμού Καστανέων Π.Ε. Έβρου».

Πρόκειται για το τρίτο μεγάλο έργο αναβάθμισης συνοριακών υποδομών που προωθείται στα διοικητικά όρια της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας – Θράκης, μετά τα έργα στους Κήπους Έβρου και στους Ευζώνους.

Η σύμβαση υπεγράφη μεταξύ του Υπουργείου Εσωτερικών, της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας Α.Ε., της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας – Θράκης και της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Το έργο, εκτιμώμενου προϋπολογισμού 15 εκατομμυρίων ευρώ, προβλέπει τη δημιουργία ενός νέου, σύγχρονου και πλήρως λειτουργικού συνοριακού σταθμού.

Ο νέος σταθμός θα ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες ασφάλειας, διαχείρισης συνόρων, εξυπηρέτησης πολιτών και διεθνών μεταφορών.

Η μετεγκατάσταση του Συνοριακού Σταθμού Καστανέων αναμένεται να ενισχύσει την επιχειρησιακή λειτουργία της συνοριακής πύλης, να βελτιώσει τις συνθήκες διέλευσης και ελέγχου και να συμβάλει στην οικονομική ανάπτυξη της περιοχής.

Παράλληλα, το έργο ενδυναμώνει τον ρόλο του Έβρου ως στρατηγικού κόμβου διασυνοριακών μεταφορών και διεθνών συνεργασιών.

Ο Γραμματέας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας – Θράκης, Δημήτρης Γαλαμάτης, τόνισε ότι η διοίκηση θα συνεχίσει να εργάζεται για την ωρίμανση και υλοποίηση έργων που ενισχύουν την εθνική οικονομία, αναβαθμίζουν τις δημόσιες υποδομές και αναδεικνύουν τον κομβικό ρόλο της Βόρειας Ελλάδας.

Όπως σημείωσε, τα έργα στους Συνοριακούς Σταθμούς Κήπων, Ευζώνων και Καστανέων διαμορφώνουν ένα συνεκτικό πρόγραμμα παρεμβάσεων για τον εκσυγχρονισμό των σημαντικότερων χερσαίων πυλών εισόδου της χώρας.

Η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας – Θράκης αναλαμβάνει, ως κύριος του έργου, την ωρίμανση, τον συντονισμό και τη διοικητική υποστήριξη, ενώ η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης αναλαμβάνει τον ρόλο του δικαιούχου και φορέα υλοποίησης.

Η χρηματοδότηση και εκτέλεση του έργου θα γίνει μέσω του Περιφερειακού Προγράμματος «Ανατολική Μακεδονία – Θράκη 2021-2027».

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
Banner
text about elections

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en