Quantcast
Connect with us

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Στρατηγικό σχέδιο προβολής και προώθησης του brand «Ελληνικό Μάρμαρο»

Ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Μαρμάρου Μακεδονίας – Θράκης (Σ.Ε.Μ.Μ.Θ), στο πλαίσιο της πάγιας θέσης του για την ανάγκη διαμόρφωσης μιας εθνικής στρατηγικής branding και την καθιέρωση μίας ενιαίας ταυτότητας για την υποστήριξη της προώθησης των εξαγωγών του κλάδου, υλοποίησε, σε συνεργασία με την εταιρία ICAP και την DK Marketing, την ανάπτυξη στρατηγικού σχεδίου δράσεων για την προβολή και την προώθηση του ελληνικού μαρμάρου στο εξωτερικό, με τριετή χρονικό ορίζοντα.

Το στρατηγικό αυτό σχέδιο αποτελεί μία ολοκληρωμένη προσέγγιση ανάδειξης του brand «Ελληνικό Μάρμαρο» σε παγκόσμιο επίπεδο και σε αυτό περιλαμβάνονται παραδοσιακές δράσεις επικοινωνίας και προώθησης, όπως η συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις και επιχειρηματικές αποστολές, αλλά και εκτεταμένη χρήση νέων τεχνολογιών και καινοτόμων εργαλείων marketing, που θα συμβάλλουν στη δημιουργία ενός ισχυρού brand name και στην ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων του ελληνικού μαρμάρου διεθνώς.

Η εκπόνηση του συγκεκριμένου σχεδίου έγινε κατόπιν συζητήσεων του ΣΕΜΜΘ με φορείς όπως το Υπουργείο Εξωτερικών και το Enterprise Greece στο πλαίσιο της προσπάθειας ενίσχυσης της εξωστρέφειας του κλάδου με την υποστήριξη κρατικών φορέων. Με στόχο την περαιτέρω αύξηση του μεριδίου αγοράς στον παγκόσμιο χάρτη και τη διείσδυση του κλάδου του μαρμάρου σε νέες αναπτυσσόμενες αγορές, το τελικό στρατηγικό σχέδιο δράσεων για την προβολή και την προώθηση του ελληνικού μαρμάρου, που επήλθε έπειτα από διαβούλευση μεταξύ των μελών του ΣΕΜΜΘ και είναι κοστολογημένο και διαστασιολογημένο από την ICAP και την DK Marketing, θα αποτελέσει τη βάση για την υποβολή προτάσεων, προκειμένου να εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση των δράσεων και να αποτελέσει η υλοποίησή τους μέρος μίας εθνικής στρατηγικής.

Click to comment

Απάντηση

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Ξεκίνησαν οι έλεγχοι στους επαγγελματίες για τα POS

Ο έντονος προβληματισμός για την διασύνδεσή των μηχανημάτων POS με τις ταμειακές μηχανές συνεχίζονται και στα μέσα του Απρίλη με τους επαγγελματίες πλεόν να έχουν λιγότερο απο δύο εβομάδες για να ολοκληρώσουν την εν λόγω διαδικασία καθώς, η τελευταία προθεσμία εκπνέει στις 30 Απριλίου.

Μάλιστα οι έλεγχοι έχουν ήδη αρχίσει στους επαγγελματίες για το εάν έχει εφαρμοστεί ο νέος νόμος και μέχρι τώρα έχουν προκύψει τα εν λόγω αποτελέσματα :

Ενω αξίζει να σημειωθεί οτι στην Καβάλα, όσον αφορά τον κλάδο των επαγγελματιών ταξί το 90% εξ αυτών έχει όλοκληρώσει την εν λόγω διαδικασία και οι υπόλληποι θα την ολοκληρώσουν το συντομότερο δυνατό για να αποφευχθούν τα μεγάλα πρόστιμα.

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Υποτονική η κίνηση στα εμπορικά καταστήματα της Δράμας

Υποτονική είναι τις τελευταίες εβδομάδες η καταναλωτική κίνηση στα εμπορικά καταστήματα της Δράμας, με τους επαγγελματίες να έχουν βάλει τα γιορτινά τους και να είναι αισιόδοξοι για την περιόδο του Πάσχα, όπου αναμένεται η καταναλωτική κίνηση να αυξηθεί.

Την ίδια ώρα, οι επαγγελματίες, μέχρι και τώρα δεν έχουν καταφέρει να ολοκληρώσουν την διαδικασία για την διασύνδεση των μηχανιμάτων POS με τις ταμειακές μηχανές ζητώντας βοήθεια και περισσότερο χρόνο απο την κυβέρνηση.

Continue Reading

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ | Πληρωμή 4,75 εκατ. ευρώ σε 1.141 δικαιούχους

Την Παρασκευή, 19 Απριλίου, θα πιστωθεί στους λογαριασμούς 1.141 δικαιούχων του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ» το ποσό των 4.743.066 ευρώ, με τη 15η σχετική απόφαση έγκρισης πίστωσης.

Συνολικά, από τον Νοέμβριο του 2023, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών θα έχει καταβάλει την επιδότηση σε 6.086 δικαιούχους, με το ποσό των 20.460.992 ευρώ, για αγορά ηλεκτρικού οχήματος.

Πηγή: Newsbeast.gr

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en