Quantcast
Connect with us

ΠΟΛΙΤΙΚΑ

Στον Έβρο με 27 πρέσβεις ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη Τάκης Θεοδωρικάκος

Ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη Τάκης Θεοδωρικάκος το Σάββατο 21/1/2023 θα επισκεφτεί την Αλεξανδρούπολη όπου θα συναντηθεί με 27 πρέσβεις από χώρες της Ε.Ε, των συνδεδεμένων χωρών με τη συνθήκη Σένγκεν και της Μεγάλης Βρετανίας. 

Η συνάντηση πραγματοποιείται στο πλαίσιο της ενημέρωσης για το σχέδιο «Ακρίτας», τις ασύμμετρες απειλές που δέχεται η χώρα μας από την Τουρκία με την εργαλειοποίηση του μεταναστευτικού και την επέκταση του Φράχτη στον Έβρο.

 

Αναλυτικά το πρόγραμμα του Υπουργού Προστασίας του Πολίτη:

11:30: Καλωσόρισμα αντιπροσωπείας Πρέσβεων και εκπροσώπων τοπικών αρχών από κ. Υπουργό Προστασίας του Πολίτη, κ. Παναγιώτη Θεοδωρικάκο στο Νομαρχείο

11:45-12:45: Ομιλία κ. Υπουργού Προστασίας του Πολίτη –Παρουσίαση μεταναστευτικού ζητήματος και ενεργειών Ελληνικής Κυβέρνησης για την καταπολέμηση της παράνομης μετανάστευσης και την προστασία των εξωτερικών συνόρων.

Παρουσίαση επιχειρησιακών παραμέτρων και ενεργειών αντιμετώπισης των παράνομων μεταναστευτικών ροών από την Ελληνική Αστυνομία, από επικεφαλής Κλάδου Αλλοδαπών και Προστασίας των Συνόρων, Υποστράτηγο κ. Δ. Μάλλιο.

Θα ακολουθήσει συζήτηση.

13:00: Αναχώρηση για τα ελληνο-τουρκικά σύνορα, περιοχή Φερών/Έβρος.

13:20-14:00: Επίσκεψη φράχτη στα ε/τ σύνορα. Ενημέρωση αντιπροσωπείας για επέκταση φράχτη και σχέδιο Ακρίτας. Από Γενικό Περιφερειακό Αστυνομικό Διευθυντή Αν. Μακεδονίας και Θράκης, Υποστράτηγο κ. Π. Συριτούδη.

14:30-16:00: Γεύμα εργασίας

Πηγή: newsbomb.gr

Click to comment

Απάντηση

ΠΟΛΙΤΙΚΑ

Ανδρουλάκης για ευρωεκλογές | Μεγάλη νίκη του ΠΑΣΟΚ να είναι δεύτερο κόμμα μετά από πολλά χρόνια

Στις ευρωεκλογές εστίασε σε συνέντευξή του την Τετάρτη 24/4 ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ Νίκος Ανδρουλάκης λέγοντας πως στόχος του κόμματος είναι «να είναι ισχυρή αντιπολίτευση».

Μιλώντας στην εκπομπή «Σήμερα» του ΣΚΑΪ ο Νίκος Ανδρουλάκης τόνισε πως η άνοδος του ΠΑΣΟΚ θα αποτελούσε τον μόνο τρόπο ώστε να αλλάξει το κυβερνητικό τροπάριο.

«Ο λαός έδωσε στην κυβέρνηση 41% αλλά δεν έχει δει τίποτα μέσα σε ένα χρόνο. Το καλοκαίρι πέρυσι είχαμε τις μεγαλύτερες επιπτώσεις σε φυσικές καταστροφές. Είχαμε την πυρκαγιά στην Ευρώπη, στη Δαδιά, ενώ η ακρίβεια φτάνει κόκκινο» υπογράμμισε.

Στην ερώτηση, αν ο στόχος παραμένει το ΠΑΣΟΚ να είναι δεύτερο κόμμα στις προσεχείς ευρωεκλογές, απάντησε ότι αυτό θα «μεγάλη νίκη ώστε να μην κάνει παρέλαση αλαζονείας ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Η αντιπολίτευση που κάνει ο κ. Κασσελάκης με τα σπίτια εκατομμυρίων, τα κότερα και τα θαύματα είναι θείο δώρο στη ΝΔ».

Στο ενδεχόμενο να έρθει τρίτο κόμμα το ΠΑΣΟΚ ο κ. Ανδρουλάκης απάντησε «προσμετράμε τις δυνάμεις μας με τα προηγούμενα ποσοστά. Βάζουμε έναν εθνικό στόχο, η χώρα να έχει σοβαρή αντιπολίτευση που θα κάνει τη ΝΔ να νιώσει απειλή. Ο Μητσοτάκης κλιμακώνει την αλαζονεία της διακυβέρνησης του γιατί δεν έχει αντιπολίτευση» και πρόσθεσε: «αγωνίζομαι το ΠΑΣΟΚ να είναι νικητής των εκλογών και να είναι δεύτερο κόμμα. Υπάρχουν λόγοι να ψηφίσει κάποιος ΠΑΣΟΚ».

Αναφερόμενος στους στόχους του κόμματός του, είπε ότι είναι τα κοινά χρηματοδοτικά εργαλεία, ευρωστρατός κοινή εξωτερική πολιτική και πολιτικές που κάνουν την Ελλάδα ισχυρή. «Κάθε ψήφος στη ΝΔ είναι ψήφος στο κόμμα της λιτότητας που ενισχύει το γαλλογερμανικό άξονα».

Για το ντιμπέιτ είπε ότι ο ίδιος το ζητεί ώστε να συζητηθούν τα εθνικά θέματα και τα ευρωπαϊκά, «αλλά το αρνείται η ΝΔ».

Υποστήριξε ότι αν το ευρωπαϊκό λαϊκό κόμμα είναι ανίσχυρο, τότε «θα ανακάμψει το Ταμείο Ανάκαμψης που θα είναι μόνιμο χρηματοδοτικό εργαλείο».

«Το ΠΑΣΟΚ έφτιαξε έναν πυλώνα του κράτους, που σήμερα αποδομείται από τη ΝΔ»

Κληθείς να σχολιάσει την κριτική της ΝΔ ότι το ΠΑΣΟΚ είναι ο «πράσινος ΣΥΡΙΖΑ», μεταξύ άλλων υποστήριξε ότι δεν ταυτίζονται οι απόψεις των δύο κομμάτων αναφέροντας ως παράδειγμα τα ιδιωτικά πανεπιστήμια.

Στη συνέχεια ο Νίκος Ανδρουλάκης εστίασε στην ιδιωτικοποίηση της Παιδείας και την κατάρρευση της Υγείας λέγοντας: «Το ΠΑΣΟΚ έφτιαξε έναν πυλώνα του κράτους, που σήμερα αποδομείται από τη ΝΔ».

Για τα απογευματινά χειρουργεία, είπε ότι «το ΠΑΣΟΚ πρώτα θα έφτιαχνε τα πρωινά και μετά θα έφτανε στα απογευματινά, με ένα τυπικό αντίτιμο», και υποστήριξε ότι ο Έλληνας πληρώνει το δεύτερο ακριβότερο αντίτιμο σε όλη την Ευρώπη για την υγεία του.

Η πρακτική αυτή οδηγεί σε καρτέλ, καθώς όπως είπε σύμφωνα με την τράπεζα της Ελλάδας, «το 75% των υπηρεσιών ιδιωτικής υγείας είναι από δύο οικονομικά συμφέροντα».

Για την ακρίβεια, είπε ότι τα μέτρα της κυβέρνησης δεν είναι αποτελεσματικά καθώς σύμφωνα με στοιχεία καταγράφεται υπετετραπλησιασμός του πληθωρισμού.

Πηγή; newsbeast.gr

Continue Reading

ΠΟΛΙΤΙΚΑ

Κασσελάκης για έκθεση Στέιτ Ντιπάρτμεντ | Χρέος μας να ανακόψουμε τον θεσμικό κατήφορο

Σφοδρή επίθεση στην κυβέρνηση εξαπολύει ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Στέφανος Κασσελάκης, με αφορμή την έκθεση του Στέιτ Ντιπάρτμεντ για τα ανθρώπινα δικαιώματα στη χώρα μας, η οποία είδε σήμερα το φως της δημοσιότητας.

Ο κ. Κασσελάκης, σε ανάρτησή του στο twitter, σημειώνει πως «δύο μήνες μετά το ψήφισμα – κόλαφο του Ευρωκοινοβουλίου για το κράτος δικαίου στην Ελλάδα, έρχεται τώρα η έκθεση – κόλαφος του State Department για τα ανθρώπινα δικαιώματα στην Ελλάδα».

 

Continue Reading

ΠΟΛΙΤΙΚΑ

Κυριάκος Μητσοτάκης | Η ΝΔ αγωνίζεται ώστε η Ελλάδα να γίνει Ευρώπη σε όλα τα επίπεδα

Τα τμήματα του Ε65 Λαμία -Ξυνιάδα και Τρίκαλα -Καλαμπάκα που θα ενωθούν με το «τυφλό»κομμάτι του αυτοκινητόδρομου (Ξυνιάδα -Τρίκαλα) παραδόθηκαν το πρωί της Τρίτης από την ΤΕΡΝΑ σε εκδήλωση παρουσία του Κυριάκου Μητσοτάκη, με τον πρωθυπουργό να τονίζει ότι η Νέα Δημοκρατία είναι η παράταξη που έβαλε την Ελλάδα στην Ευρώπη, αυτή που κράτησε την Ελλάδα στην Ευρώπη και αυτή που αγωνίζεται ώστε η Ελλάδα να γίνει Ευρώπη σε όλα τα επίπεδα.

Δείτε την εκδήλωση

Eκδήλωση για την παράδοση του τμήματος Λαμία - Καλαμπάκα του Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας Ε65

«Είναι μια σπουδαία ημέρα για την Κεντρική Ελλάδα, την Μακεδονία. Γνωρίζω ότι ειδικά για την δυτική Θεσσαλία πόσο σημαντικός είναι ο δρόμος αυτός και πώς αποτελούσε όνειρο πολλών δεκαετιών. 2,5 ώρες για να πάει από την Αθήνα στην Καρδίτσα, 3 ώρες για τα Τρίκαλα, προσβασισμότητα για ένα τόσο όμορφο και δοκιμασμένο κομμάτι της πατρίδας μας. Ένας δρόμος τεράστιας αναπτυξιακής σημασίας» είπε ο κ. Μητσοτάκης ξεκινώντας τον χαιρετισμό του.

«Ένα έργο που πέρασε από 40 κύματα, δοκιμάστηκε στην κρίση, έφτασε στο σημείο να είναι κολοβό με το βόρειο τμήμα να είναι σε χρηματοδοτικό κενό. Αν δεν ήταν η επιμονή της κυβέρνησης και η πολύ σκληρή διαπραγμάτευση με την Ευρωπαική Επιτροπή δεν θα το είχαμε ολοκληρώσει για να παραδοθεί εκτιμούμε σε 2 χρόνια» συμπλήρωσε ο πρωθυπουργός.

«Ξέρουμε καλά οτι κάθε φορά που παραδίδεται ένας αυτοκινητόδρομος μειώνεται ο αριθμός των ατυχημάτων με στόχο να έχουν μειωθεί στο μισό τα δυστυχήματα έως το 2030», συνέχισε ο κ. Μητσοτάκης τονίζοντςα ότι «το έργο αυτό και άλλα πολλά δεν θα είχαν υλοποιηθεί χωρίς τη στήριξη της ΕΕ».

«Η Νέα Δημοκρατία είναι η παράταξη που έβαλε την Ελλάδα στην Ευρώπη, την κράτησε στην Ευρώπη και αγωνίζεται ώστε η Ελλάδα να γίνει Ευρώπη σε όλα τα επίπεδα μεταφράζοντας τη χρηματοδότηση σε απτά έργα. Εδώ βλέπετε τη συμβολή του ΕΣΠΑ και του Ταμείου Ανάκαμψης» υπογράμμισε ο πρωθυπουργός.

Όπως υπενθύμισε, «το 2019 είχαμε δεσμευθεί να κάνουμε την Ελλάδα απέραντο εργοτάξιο και τώρα τα έργα υλοποιούνται προς όφελος των τοπικών κοινωνιών. Αλλά ο σχεδιασμός των μεγάλων έργων είναι μια συνεχής διαδικασία. Κλείνουμε τις εκκρεμότητες των παρελθόντων ετών με τους αυτοκινητοδρόμους. Ταυτόχρονα δρομολογούνται και άλλα έργα περιφερειακής σημασίας».

Κλείνοντας ο πρωθυπουργός ευχαρίστησε όλους και όλες που έβαλαν το λιθαράκι και φυσικά την κατασκευάστρια εταιρεία που παραδίδει το νότιο τμήμα πριν τη συμβατική ημερομηνία παράδοσης. Το έργο αυτό δεν εχει να ζηλέψει τίποτα από αντίστοιχα έργα του εξωτερικού και οι κατασκευαστικές εταιρείες είναι συμμέτοχες σε μια προσπάθεια βιώσιμης ανάπτυξης.

Σταϊκούρας

Για αυτοκινητόδρομο που αποτελεί τη ραχοκοκαλία της συγκοινωνιακής υποδομής της Κεντρικής Ελλάδας έκανε λόγο ο υπουργός Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας. Όπως είπε «το νότιο τμήμα που παραδίδεται ξεκινά από τον ΠΑΘΕ, διασχίζει τον νομό Φθιώτιδας και καταλήγει στην Ξυνιάδα. Το δεύτερο τμήμα, το βόρειο, συνδέει τα Τρίκαλα με την Εγνατία Οδό με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και σήμερα παραδίδονται τα πρώτα 25χλμ.». Το έργο είναι εξαιρετικά σημαντικό, συνέχισε ο κ. Σταϊκούρας «γιατί επιτυγχάνονται ταχύτερες και οικονομικότερες μετακινήσεις, ενισχύεται η ασφάλεια των οδικών μετακινήσεων και μεταφορών, προωθείται η περιφερειακή ανάπτυξη και ο τουρισμός συμβάλλοντας στην μείωση της ανεργίας, διευκολύνεται η πρόσβαση στο εξωτερικό καθώς μέσω της Εγνατίας συνδέεται με το εξωτερικό». 

Ο κ. Σταϊκούρας ευχαρίστησε τις προηγούμενες κυβερνήσεις που συνέβαλαν για την υλοποίηση του έργου, τους πρώην υπουργούς Σουφλία, Σπίρτζη, Καραμανλή καθώς και την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ που «τήρησε τα χρονοδιαγράμματα και υλοποίησε ένα ακόμη έργο ευρωπαϊκών δεδομένων» ενώ τόνισε την «προσωπική συμβολή του Μητσοτάκη στην άντληση επιπλέον πόρων από το Ταμείο Ανάκαμψης που ήταν κομβική».Πρόεδρος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

Ο πρόεδρος διευθύνων σύμβουλος του ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Γιώργος Περιστέρης εξηγώντας τόνισε ότι ο αυτοκινητόδρομος κεντρικής Ελλάδος είναι ο πιο οικονομικός και σύντομος τρόπος για να μετακινηθεί από την κεντρική Ελλάδα προς την Αθήνα.  Παράλληλα ευχαρίστησε τον Κυριάκο Μητσοτάκη «όταν αντιλήφθηκε την παρέλκυση του έργου γιατί χωρίς αυτή θα συνεχιζόταν ακόμα η ανταλλαγή εγγράφων» ενώ τόνισε ότι «εμείς θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να επιταχύνουμε την παράδοση του βόρειου τμήματος παρακάμπτοντας συμβατικά μας δικαιώματα».

«Το εργό αυτό πιστώνεται στην κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη. Ο Ε65 είναι θρυαλλίδα ανάπτυξης για την περιοχή» σημείωσε ο υφυπουργός Μεταφορών Νίκος Ταχιάος στον χαιρετισμό του. «Το επόμενο βήμα μετά τα εγκαίνια είναι η ανακοίνωση του προγράμματος Θεσσαλία από το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών.

Το έργο

Πρόκειται για τα 136 χιλιόμετρα από τα συνολικά 182 χιλιόμετρα της παραχώρησης του Άξονα Κεντρικής Ελλάδος, με την παράδοση των οποίων ο Ε65 γίνεται ένας σύγχρονος και ασφαλής αυτοκινητόδρομος από την Λαμία έως και την Καλαμπάκα, καλύπτοντας σημαντικούς τουριστικούς προορισμούς της χώρας όπως τα Μετέωρα, η λίμνη Πλαστήρα, το Καρπενήσι και τα Τρίκαλα. Επιπλέον με τον Ε65 θα συνδέεται το λιμάνι της Ηγουμενίτσας που λειτουργεί ως πύλη της Ελλάδας προς την κεντρική Ευρώπη με το λιμάνι του Βόλου, διευκολύνοντας έτσι τις διεθνείς επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές.

Το έργο ολοκληρώθηκε μετά πολλών εμποδίων καθώς το νότιο τμήμα του Άξονα Κεντρικής Ελλάδας βρέθηκε αντιμέτωπο με τις πλημμύρες του Ιανού και του Daniel αλλά και με την αλλαγή της χάραξης λίγο χιλιόμετρα πριν τη σήραγγα της Όθρυος λόγω κατασκευαστικών αστοχιών σε σιδηροδρομική σήραγγα της ΕΡΓΟΣΕ. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα η παράδοσή του να καθυστερήσει κατά περίπου 2,5 χρόνια.

Με τον νέο αυτοκινητόδρομο το ταξίδι από το λιμάνι του Πειραιά προς τα Βαλκάνια, θα μειωθεί κατά δυο ώρες ενώ αντίστοιχα το ταξίδι από τη Λαμία έως και την Εγνατία θα έχει διάρκεια 1 ώρα και 45 λεπτά. Ο οδικός άξονας περιορίζει την απόσταση και για άλλους προορισμούς, καθώς για το Αθήνα -Γρεβενά και Αθήνα -Μέτσοβο, το ταξίδι θα μειωθεί σε περίπου 4 ώρες ενώ η μετάβαση στην Καστοριά και στην Κοζάνη θα έχει διάρκεια 4,5 ωρών. Σύμφωνα με τον επικεφαλής της εταιρείας παραχώρησης και λειτουργίας της Κεντρικής Οδού κ. Ροδιανό Αντωνακόπουλο η απόσταση Αθήνα-Γιάννενα με το νέο αυτοκινητόδρομο θα χρειάζεται τον ίδιο χρόνο που απαιτείται για το ταξίδι μέσω της Ιόνιας Οδού δηλαδή μέσω του Ρίου-Αντίρριου. Σε ό,τι αφορά το κόστος των διοδίων από Λαμία έως Καλαμπάκα θα ανέρχεται σε 8,2 ευρώ.

Απομένει το βόρειο τμήμα του έργου μήκους 70,5 χλμ από το οποίο τα 25 χιλιόμετρα παραδίδονται σήμερα μαζί με το κομμάτι από τον κόμβο Καρπενησίου έως τον κόμβο Ξυνιάδας συνολικού μήκους 18 χλμ. Το βόρειο τμήμα του Ε65 προβλέπεται να παραδοθεί το 2026, αργότερα από το αρχικό χρονοδιάγραμμα λόγω καθυστερήσεων στις απαλλοτριώσεις του έργου.

Νέοι σταθμοί διοδίων

Με την παράδοση σε κυκλοφορία των 42,5 χλμ στους σταθμούς διοδίων θα προστεθεί μόνο ο μετωπικός Λιανοκλαδίου (λειτουργούν ήδη οι μετωπικοί σταθμοί Σοφάδων και Τρικάλων) και με την λειτουργία και του βόρειου τμήματος θα συμπεριληφθεί και ο σταθμός της Οξύνεια στην περιοχή των Γρεβενών.

Σύμφωνα με την εταιρεία λειτουργίας με την ολοκλήρωση του έργου, το οποίο θα κοστίσει συνολικά 1,39 δισεκατομμύρια η μέση ημερήσια κυκλοφορία υπολογίζεται μεταξύ 9.000 έως 10.000.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η αντίστοιχη κυκλοφορία για το κομμάτι Λαμία Ξυνιάδα που είναι και το πρώτο κομμάτι του οδικού άξονα που παραδόθηκε στην κυκλοφορία ανέρχεται σε 5000 ημερησίως.

Παράλληλα κατασκευάζονται από την Τέρνα τα τελευταία 46 km του αυτοκινητόδρομου που θα ξεκινούν από τον ανισόπεδο κόμβο Καλαμπάκας και θα φτάνουν στην Εγνατία οδό δυτικά των Γρεβενών.

Για την κατασκευή τους λειτουργούν δύο κεντρικές και δύο υποστηρικτικές εγκαταστάσεις με 780 άτομα προσωπικό και 440 μηχανήματα έργου και φορτηγά. Από το τμήμα του Ε65 που παραδίδεται σήμερα υπολογίζεται να απελευθερωθούν 200 άτομα προσωπικό, τα οποία θα διοχετευτούν στην κατασκευή του βόρειου άξονα του αυτοκινητοδρόμου και σε άλλα έργα.

Σήραγγα Όθρυος

Στον Ε65 περιλαμβάνεται και η δίδυμη σήραγγα μήκους 3 km της Όθρυος πλάτους 11 μέτρων και τυπικής διατομής ανά κλάδο πλάτους 3,75 μέτρων. Πρόκειται για σήραγγα που διαπερνά τον ορεινό όγκο της Όθρυος μέσα από περιοχές με έντονη υδροφορία. Η σήραγγα είναι εξοπλισμένη με όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας και διαχείρισης κυκλοφορίας.

Όλα τα συστήματα μέσω δικτύου οπτικών ινών έχουν ενοποιηθεί και απεικονίζονται στο κεντρικό σύστημα ελέγχου του αυτοκινητόδρομου που βρίσκεται στους Σοβάδες. Σε περίπτωση που για τον οποιοδήποτε λόγο χαθεί η επικοινωνία της σήραγγας με το κέντρο διοίκησης υπάρχει δυνατότητα παρακολούθησης και ελέγχου της από το τοπικό κέντρο που βρίσκεται στην είσοδο της σήραγγας Τ2. Η σήραγγα διαθέτει σύστημα πυρόσβεσης, συστήματα αερισμού και εκ-καπνισμού, συστήματα καμερών εφοδιασμένα με αυτόματο σύστημα ανίχνευσης συμβάντων, συστήματα φωτισμού και σύστημα RDS για την αδιάλειπτη εκπομπή ραδιοφωνικών σταθμών. Η σήραγγα έχει αδειοδοτηθεί προς χρήση από την διοικητική αρχή σηράγγων.

Πηγή: protothema.gr

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en