Quantcast
Connect with us

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Στις φυλακές Τρίπολης ο Δημήτρης Λιγνάδης | Τι υποστήριξε στην απολογία του

Σε ειδική πτέρυγα των φυλακών Τριπόλεως βρίσκεται ο Δημήτρης Λιγνάδης, καθώς κρίθηκε προφυλακιστέος μετά την απολογία του ενώπιον της 19ης ανακρίτριας για το αδίκημα του βιασμού κατά συρροή. Ο κατηγορούμενος δεν κατάφερε να πείσει ανακρίτρια και εισαγγελέα για την αθωότητα του με αποτέλεσμα να του «δείξουν» το δρόμο για τη φυλακή.

Ο σκηνοθέτης και ηθοποιός θα φυλάσσεται σε ένα κελί 8 τ.μ. όπου θα παραμείνει σε καραντίνα για επτά ημέρες, ενώ θα προαυλίζεται μόνος του. Μετά τις επτά ημέρες θα κάνει τεστ κορονοϊού  κι αν αυτό βγει αρνητικό τότε θα μεταφερθεί στο κελί όπου θα παραμείνει προφυλακισμένος.

Τι υποστήριξε στην απολογία του

Στην εκδοχή ότι όλες οι κατηγορίες σε βάρος του είναι κατασκευασμένες επέμεινε ο Δημήτρης Λιγνάδης κατά την διάρκεια της πολύωρης απολογίας του.

Ο κατηγορούμενος, ο οποίος οδηγήθηκε στις φυλακές της Τρίπολης, έδωσε τη δική του εκδοχή για τα γεγονότα απαντώντας σε «βροχή» ερωτήσεων που του έθεσε η 19η τακτική ανακρίτρια.

Έστρεψε τα βέλη του στους δυο δικηγόρους που εκπροσωπούν τους μηνυτές τους οποίους κατηγορεί ότι «κατασκεύασαν» τις μηνύσεις ενώ ανέφερε πως θεωρεί «ότι άνοιξε μια χοάνη που ο καθένας θα μπορούσε για “χ” λόγους να πει το κατιτίς του».

Ο σκηνοθέτης και ηθοποιός δήλωσε «αμφιφυλόφιλος» που είχε πολλές «σχέσεις και με το ένα και με το άλλο φύλο» υπογραμμίζοντας παράλληλα ότι ποτέ δεν είχε συνευρεθεί με ανήλικα άτομα.

Ο κατηγορούμενος σημείωσε ότι «φωτίζεται κατ’ επιλογή η πλευρά του βιαστή και του παιδόφιλου» και «έδειξε» ως «εργαστήριο» της κατασκευασμένης , όπως τη χαρακτηρίζει, υπόθεση τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του ΣΕΗ τα οποία «βρίσκονταν σε ιδεολογική αντίθεση με το πρόσωπό μου». Μάλιστα, αναφέρει ότι δεν κάνει «παρέα μόνο με ανθρώπους του σιναφιού μου».

«Ήθελε να γίνει τραγουδιστής στυλ Ρουβάς»

Ο Δημήτρης Λιγνάδης στην απολογία του αρνήθηκε κατηγορηματικά τις πράξεις που του αποδίδονται. Αναφερόμενος δε στον νεαρό Αιγύπτιο που τον καταγγέλλει για βιασμό τον Αύγουστο του 2010 αν και παραδέχεται ότι τον γνώριζε δεν μπορεί να εξηγήσεις τους λόγους που τον βάζει στόχαστρο του.

«Δεν γνωρίζω για ποιο λόγο, θα μπορούσα όμως να εικάσω ότι επειδή εδώ και πάρα πολύ καιρό, έχει προεξοφληθεί μια προαναγγελθείσα καταιγίδα φημών και καταγγελιών σε βάρος μου, θεωρώ ότι άνοιξε μια χοάνη που ο καθένας θα μπορούσε για “χ” λόγους να πει το κατιτίς του. Εάν θα έπρεπε να εικάσω κάποιο λόγο θα ήταν ίσως ότι δεν μπόρεσε να γίνει στη ζωή του, όπως μου είχε πει, αυτό που ήθελε, ένα μοντέλο – τραγουδιστής στυλ Ρουβάς. Προσπαθώ να βρω γιατί αυτός ο τύπος πήγε να πει αυτά τα απόλυτα ψεύδη για το άτομό μου». τονίζει.

Ερώτηση: Από πού τον γνωρίζετε ;

Απόκριση: Τον γνωρίζω από τα ματσάκια που παίζαμε στα γηπεδάκια του μπάσκετ έναντι του Σταθμού Λαρίσης, όπου μόλις είχα μετακομίσει. Ήταν χαρακτηριστική φυσιογνωμία, λόγω του ότι ήταν αφύσικα μικροσκοπικός. Μου έστειλε μήνυμα μέσω ενός μέσου κοινωνικής δικτύωσης, γράφοντας ότι ήθελε να γίνει «famous».

Ερώτηση: Εσείς, απαντήσατε στο μήνυμα του;

Απόκριση: Δεν θυμάμαι να απάντησα.

Ερώτηση: Δεν τον συναντήστε ποτέ;

Απόκριση: Ποτέ.

Ερώτηση: Ήρθε ποτέ σπίτι σας;

Απόκριση: Στο σπίτι μου δεν ήρθε ποτέ, ούτε μόνος του, ούτε με άλλους. Δεν γνωρίζω ούτε τα αναφερόμενα στη μήνυση του φυσικά πρόσωπα που φέρεται ότι ήρθαν στο σπίτι μου.

Επιχειρώντας να εξηγήσει πως τα φερόμενα ως θύματα γνώριζαν στοιχεία από τον προσωπικό του χώρο ανέφερε ότι υπάρχει site στο διαδίκτυο που εδώ και πολλά χρόνια «είχε φωτογραφήσει σπίτια -επωνύμων και είχε φωτογραφήσει όλους τους χώρους και του δικού μου σπιτιού, προκειμένου να καταδείξει τον τρόπο ζωής τους».

Επιπλέον, υποστήριξε ότι και ο ίδιος έχει αναρτήσει φωτογραφίες του σπιτιού του καθώς και της θέας από αυτό σε λογαριασμούς του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Στη συνέχεια ο κατηγορούμενος ρωτήθηκε για σειρά φωτογραφιών στο σπίτι του που απεικονίζουν παιδιά αλλά και για ανάρτηση μιας από αυτές με ένα ανήλικο αγόρι που φοράει το εσώρουχό του, με υψωμένο το δεξί του χέρι.

«Όταν ο παππούς μου Δημήτριος Λιγνάδης ο οποίος ήταν αρχιτέκτονας, ήρθε από τη Σμύρνη, έφερε κάποιους πίνακες και αυτός είναι ένας από αυτούς» ανέφερε και συνέχισε «Είναι ένας πίνακας του 1800 κάτι και είναι ένα από τα πιο συγκινησιακά μου κειμήλια. Είναι το μόνο που μου θυμίζει τον παππού μου, τον Δημήτρη. Οι φωτογραφίες πάνω σε ένα ταμπλό στις οποίες φαίνονται κάποια παιδιά, απεικονίζουν εμένα σε παιδική ηλικία».

«Δεν μου συγχωρέθηκε η αγάπη μου στην Πατρίδα»

Ο Δημήτρης Λιγνάδης απολογούμενος υποστήριξε πως όλα είναι κατασκευασμένα «καταρχάς στο “εργαστήριο” του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών, τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του οποίου από τη στιγμή που ανέλαβα Διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου τον Σεπτέμβριο του 2019, βρίσκονταν σε ιδεολογική αντίθεση με το πρόσωπό μου» και εξηγεί: «Καταρχάς και για τις πολιτικές μου πεποιθήσεις (πριν από τις εκλογές είχα καταφερθεί πολιτικά εναντίον της τότε κυβέρνησης ), δεύτερον επειδή προέβην σε δυο εμβληματικές για εμένα ενέργειες, στην ονοματοδοσία μιας αίθουσας του Εθνικού Θεάτρου με το όνομα «Ελένη Παπαδακη» και στην κατάργηση της μέχρι τότε «Πειραματικής Σκηνής» όπου ήταν προσανατολισμένη στην αποδόμηση και στον μοντερνισμό και στην θέση της, την ίδρυση Ερευνητικής Σκηνής για το Αρχαίο Δράμα.

Δεν μου συγχωρέθηκε η αγάπη μου στην Πατρίδα, στην Ιστορία και στο ότι το καλοκαίρι που μας πέρασε στην παράσταση Πέρσες την οποία είχα σκηνοθετήσει εγώ στην Επίδαυρο η οποία προβλήθηκε σε παγκόσμια μετάδοση μέσω live streaming και στην υπόκλιση φίλησα το ομοίωμα του Παρθενώνα. Για το λόγο αυτό μου έγινε bulling, από τα αριστερίζοντα media».

Ερώτηση: Αυτοί οι λόγοι θεωρείτε ότι συνετέλεσαν στην κατασκευή καταγγελιών εναντίον σας;

Απόκριση: Αυτοί οι λόγοι και θα μπορούσα να προσθέσω, πάντα εικάζοντας, τη ζηλοφθονία για την ανάληψη αυτού του ύψιστου αξιώματος για τον πολιτισμό, καθώς και ότι ο τρόπος Διοίκησης που άσκησα εγώ μέχρι να παραιτηθώ, για λόγους οικονομικού και εργασιακού εξορθολογισμού, ξεβόλεψε πολλούς.

Έκαναν open call στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Ο Δημήτρης Λιγνάδης στρέφει τα βέλη του στους νομικούς παραστάτες των μηνυτών Γεώργιο Βλάχο και Μαρία Κουρτέση που , όπως λέει, έκαναν open call στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης «ελάτε να καταγγείλετε».

Ερώτηση: Λέτε λοιπόν ότι το ανοικτό κάλεσμα για καταγγελίες σεξουαλικών παρενοχλήσεων εκ μέρους σας, έγινε για να σας καθαιρέσουν από τη θέση του καλλιτεχνικού Διευθυντού;

Απόκριση: Επειδή δεν έγινε καμία καταγγελία, τα κατασκεύασαν οι ίδιοι οι Δικηγόροι.

Ερώτηση: Λέτε λοιπόν ότι η μήνυση είναι κίβδηλη; Πιο συγκεκριμένα, ότι ο ως άνω Δικηγόρος, κατασκεύασε τη μήνυση του εντολέα του;

Απόκριση: Ο συγκεκριμένες άνθρωπος, έφτιαξε μια καταγγελία από το πουθενά. Δεν ξέρω ποιο ήταν το έναυσμα. Λέω λοιπόν ότι το περιεχόμενο της μήνυσης το κατασκεύασε ο ως άνω Δικηγόρος.

«Ποτέ δεν είχα συνευρεθεί με ανήλικα άτομα επ΄ουδενί λόγο»

Όταν ο κατηγορούμενος κλήθηκε να απαντήσει στην ερώτησή εάν καλούσε νεαρά άτομα 15, 14 ετών στο σπίτι του, δήλωσε κατηγορηματικά «όχι», και πρόσθεσε «ούτε έκανα χρήση ναρκωτικών ουσιών ούτε ο ίδιος, ούτε θα προσέφερα ποτέ σε κανέναν.

Δεν έχω προλάβει ακόμα να κινηθώ νομικά σε βάρος αυτών που με καταγγέλλουν. Δεν έχω αντιμετωπίσει ποτέ καρκίνο μέχρι τώρα ή κάποια άλλη σοβαρή ασθένεια. Ποτέ δεν είχα συνευρεθεί με ανήλικα άτομα επουδενή λόγο, ποτέ δεν είχα διενεργήσει γενετήσιες πράξεις με ανήλικα άτομα είτε στο σπίτι μου είτε αλλού».

Μιλώντας για τον δεύτερο μηνυτή υποστήριξε πως τον γνώρισε το 2013 όταν είχε «ανεβάσει» την παράσταση «Βάκχες» όπου υποδύονταν τον Διόνυσο ο Σάκης Ρουβάς μέσω συντελεστών της παράστασης.

Ερώτηση: Εσείς με την ιδιότητά σας ως ενός καταξιωμένου σκηνοθέτη — ηθοποιού, κάνατε συχνά παρέα με τα άλλα παιδιά;

Απόκριση: Κάναμε σχετική παρέα η οποία εμπλουτιζόταν και με άλλα άτομα, ηθοποιούς και καλλιτέχνες. Γνώριζα ότι προερχόταν από μια κατεστραμμένη οικογένεια, όπως έλεγε ο ίδιος. Τότε βαφόταν, δεν το αναφέρω αυτό ως μεμπτό. Προσπαθούσε να επιδείξει την σεξουαλική του ταυτότητα, που συνίστατο στην έντονα θηλυκή εμφάνιση. Αυτό όμως δεν το θεωρώ αρνητικό στοιχείο του χαρακτήρα του.

Ερώτηση: Του είχατε κάνει ποτέ κάποια φιλοφρόνηση;

Απόκριση: Δεν θυμάμαι εάν του είχα κάνει φιλοφρόνηση για την εμφάνισή του δεν το αποκλείω όμως κιόλας.

Ερώτηση: Είχατε πει ποτέ ότι είναι ωραίο αγόρι,

Απόκριση: Όχι.

Ερώτηση: Είχατε ποτέ σεξουαλική σχέση μαζί του;

Απόκριση: Ποτέ.

Ερώτηση: Είχατε ποτέ ερωτικές περιπτύξεις ;

Απόκριση: Ποτέ, είχαμε όμως φιλική οικειότητα.

«Δεν κάνω παρέα μόνο με ανθρώπους του σιναφιού μου»

«Εγώ δεν είμαι σαν τους άλλους ηθοποιούς. Δεν κάνω παρέα μόνο με ανθρώπους του σιναφιού μου, μπορώ να κάνω παρέα και με ανθρώπους που γνώρισα σε ένα παγκάκι, όπως και με μια τρελή που έχω γνωρίσει στο Σύνταγμα, πράγμα που έχει συμβεί» εξήγησε ο κατηγορούμενος σκηνοθέτης.

Ερώτηση: Όταν γνωρίσετε κάποιον σε κάποιο παγκάκι, θα τον συναντήσετε που;

Απόκριση: Μπορεί να φύγω από μια παρέα ηθοποιών, και να πάω να πιω μια μπάρα με κάποιον που κάθεται σε ένα παγκάκι. Μου αρέσει να γνωρίζω κόσμο και να ξεφεύγω από τα στερεότυπα. Αυτό πολλές φορές είναι και παρερμηνεύσιμο.

Φανταστείτε ότι εγώ ενώ έχω μια βεράντα που βλέπει θάλασσα, μπορεί να πάω να πιω τον φραπέ μου στο πεζούλι του Αγίου Παύλου ή στο Σταθμό Λαρίσης. Στα γηπεδάκια του Σταθμού Λαρίσης έπαιζα μπάλα, μέχρι πριν από δυο χρόνια, με όλους τους αλλοδαπούς.

«Είμαι ένας αμφιφυλόφιλος, που στη ζωή μου μέχρι τώρα, είχα πολλές σχέσεις και με το ένα και με το άλλο φύλο»

Ερώτηση: Εσείς την σεξουαλική σας ταυτότητα, πως την προσδιορίζετε;

Απόκριση: Είμαι ένας αμφιφυλόφιλος, που στη ζωή μου μέχρι τώρα, είχα πολλές σχέσεις και με το ένα και με το άλλο φύλο. Χωρίς να αποκλείω ότι είχα μέχρι τώρα και εφήμερες επαφές. Αυτές όμως δεν ήταν ποτέ με ανηλίκους. Είχα επαφές και με αλλοδαπούς και με αλλοδαπές και με αμοιβή και χωρίς αμοιβή. Με τον μηνυτή δεν είχα ποτέ τέτοιου είδους επαφές. Μείναμε μαζί, όταν μια μέρα αρχές του 2016, μου χτύπησε την πόρτα, με μια βαλίτσα στο χέρι και είπε «δεν έχω που να μείνω, με έδιωξαν οι δικοί μου» και του είπα «μπες, αλλά θα μείνεις στον καναπέ μου, όχι στο κρεβάτι μου». Νομίζω ότι έμεινε τρεις μέρες το πολύ. Αυτές τις τρεις μέρες δεν ήρθα σε επαφή μαζί του. Δεν θυμάμαι να έχω βγάλει φωτογραφίες στο σπίτι μου μαζί του.

Ερώτηση: Του είχατε στείλει ποτέ δική σας φωτογραφία από το σπίτι σας ;

Απόκριση: Μπορεί να είχα στείλει.

Ερώτηση: Τον Αύγουστο του 2015, που ήσασταν;

Απόκριση: Στην Ιθάκη. Από 1-19 Αυγούστου του 2015, ήμουν εκεί. ..

Ερώτηση: Δεν σας προξενεί εντύπωση ότι ο μηνυτής περιγράφει τη σεξουαλική σας αυτή πράξη με τη χρήση βίας, εξαιρετικά αναλυτικά;

Απόκριση: Δεν μου κάνει εντύπωση, γιατί οι περιγραφές τις οποίες διάβασα, είναι τραγελαφικές και σε κάθε άλλη περίπτωση θα μου προκαλούσαν θυμηδία.

«Φωτίζεται κατ’ επιλογή η πλευρά του βιαστή και του παιδόφιλου»

Απόκριση: Όταν έμενε ο μηνυτής μαζί σας, ποιος σας βοηθούσε στην καθαριότητα στο σπίτι;

Ερώτηση: Τότε είχα μια κυρία , η οποία είναι Γεωργιανή και είναι κόρη της κυρίας που φροντίζει την κατάκοιτη μητέρα μου. Ουδέποτε είχα κάποιο ανήλικο αγόρι να καθαρίζει το σπίτι μου, όπως με ρωτάτε. Ούτε είχα ανήλικα παιδιά να μπαινοβγαίνουν στο σπίτι μου. Σε κάθε κατάθεση υπάρχει πάντα και ένα κεφάλαιο ύπαρξης ανηλίκων.

Δηλαδή φωτίζεται κατ’ επιλογή η πλευρά του βιαστή και του παιδόφιλου. Εγώ, έκανα κάποιες παραστάσεις μόνο με παιδιά, όπως το «Billy Eliot» και δεν βρέθηκε κανένα παιδί, καμία μάνα και κανένας πατέρας να κάνει κάποια καταγγελία. Είχαμε 50 παιδιά στην εν λόγω παράσταση.

«Κινδύνεψε σοβαρά η ζωή μου»

«Το 2002, που έλαβε χώρα η επίθεση με μαχαίρι σε βάρος μου, δεν γνωρίζω και αν βρέθηκε ποτέ ο δράστης. Κινδύνεψε σοβαρά η ζωή μου. Ήμουν στην εξώπορτα του σπιτιού μου όταν δέχθηκα την επίθεση. Ποτέ δεν κατάλαβα τον σκοπό της επίθεσης σε βάρος μου, δεν είχα ποτέ άλλη επίθεση σε βάρος μου και δεν θα μπορούσα να καταλάβω ποιος θα μπορούσε μεσημέρι της Μεγάλης Δευτέρας να προβεί σε μια τέτοια πράξη…» είπε.

«Ψεύδεται ασυστόλως όταν λέει ότι διατηρούσα εξωσχολικές σχέσεις με παιδιά του Αρσάκειου»

Απαντώντας σε ερώτηση της ανακρίτριας σχετικά με τη σχέση του με πρόσωπο που αναφέρει ότι διατηρούσα εξωσχολικές σχέσεις με παιδιά του Αρσάκειου απαντά: «Κάναμε παρέα, τον εκτιμούσα, με ερωτεύτηκε πολύ, πήγαινα σπίτι του και κάποια στιγμή χωρίσαμε. …Ψεύδεται ασυστόλως όταν λέει ότι διατηρούσα εξωσχολικές σχέσεις με παιδιά του Αρσάκειου το 1999 – 2000. Εγώ στο Αρσάκειο εργάστηκα από το 1993 περίπου έως το 2001, γιατί το 2002 πήγα στο Κολλέγιο όπου εργάστηκα για τρία χρόνια. Και στα δυο σχολεία είχα το εργαστήριο θεάτρου και έκανα μάθημα και σε αγόρια και σε κορίτσια.

Οι γονείς και τα παιδιά του Αρσάκειου καθ’ όλη τη διάρκεια της θητείας μου εκεί, είχαν και έχουν τεράστια εκτίμηση στο πρόσωπό μου. Περίπου 500 παιδιά του Αρσάκειου, Γυμνάσιου και Λυκείου, διδάχτηκαν θέατρο από εμένα.

Ερώτηση: Πως εξηγείτε το γεγονός ότι λέει, αυτά που λέει για εσάς,

Απόκριση: Κακώδης συμπλεγματισμός επειδή δεν έκανε την καριέρα που ήθελε. Εγώ είμαι ένας άνθρωπος που πέτυχε χωρίς να χρησιμοποιώ τα στερεότυπα των συναδέλφων μου.

Ερώτηση: Χρησιμοποιούσατε ποτέ την φράση «τα παιδιά του Λιγνάδη»;

Απόκριση: Όχι, δεν μου λέει κάτι η φράση αυτή.

«Ποτέ δεν έχω απειλήσει κανέναν»

Ο Δημήτρης Λιγνάδης υποστήριξε πως ουδέποτε απείλησε κάποιον από τους εμπλεκόμενους στην υπόθεση. Αναφερόμενος δε στην 40χρονη που θεωρείται μάρτυρας -κλειδί τόνισε: «Δεν την έχω απειλήσει, την έχω όμως προειδοποιήσει, ότι μετά τον πατέρα της το επόμενο βήμα είναι η αστυνομία. Έχει εμμονή με εμένα πάθους και μίσους πια. Πήρα τρεις φορές τον πατέρα της και του είπα να κάνει κάτι να σώσει την κόρη του…Όσα λέει στην κατάθεσή της είναι νοσηρά ψεύδη από αρχή μέχρι κεραίας.

Ποτέ δεν της είπα ότι εάν μιλήσει θα της κάνω κακό, θα της τινάξω τα μυαλά με ένα πιστόλι, ότι θα βλάψω την οικογένειά της και ότι δεν θα βρει ποτέ δουλειά. Με συγκεκριμένη γυναίκα δεν είχα ποτέ καμία ερωτική σχέση.

«Έφυγα από το Πανεπιστήμιο γιατί δεν με συνέφερε οικονομικά»

«Εχω διδάξει στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Ναυπλίου για ενάμιση χρόνο, νομίζω το 2004 – 2005. Δεν έχω διδάξει σε άλλα Πανεπιστήμια αλλά έχω κάνει διαλέξεις. Εγώ σταμάτησα την συνεργασία μου με το εν λόγω Πανεπιστήμιο γιατί δεν με συνέφερε οικονομικά» ανέφερε ενώ μιλώντας για τον άνδρα Βασίλη που με την μαρτυρία του τον έβαλε στο επίκεντρο της υπόθεσης υπογράμμισε «Είναι μια μυθοπλασία από την αρχή μέχρι το τέλος» σημειώνοντας ότι παραιτήθηκε από τη θέση του στο Εθνικό Θέατρο «γιατί έβλεπα ότι έρχεται ένα τσουνάμι».

Ερώτηση: Όλοι αυτοί οι καταγγέλλοντες στη δικογραφία που αναφέρουν περιστατικά γενετήσιων πράξεων με ανηλίκους, εμπεριέχοντες βία και μη, λένε ψέματα;

Απόκριση: Είναι μια διαδοχική ανάφλεξη, διότι γίνεται «open call» που το τρέχει το Σωματείο Ηθοποιών. Παίρνοντας την σκυτάλη από τον Βασίλη Κ. λένε όλοι τα ίδια πράγματα, γιατί ο σκοπός τους ήταν να φύγω από αυτή τη θέση. Μετά αυτό χρησιμοποιήθηκε και πολιτικά. Στην αρχή είπαν «τελειώστε τον Λιγνάδη», αυτή είναι η άποψή μου και μετά και τον αδερφό μου. Ο Βασίλης Κ. τον οποίο εγώ δεν γνωρίζω, ο άνθρωπος μπορεί πράγματι να ήρθε στο θέατρο, λέει ότι είχαμε μια τετράχρονη σχέση.

Τέλος, υπογράμμισε πως ουδέποτε στο παρελθόν έχει κατηγορηθεί για οποιαδήποτε αιτία σημειώνοντας πως μετά την παραίτησή του από το Εθνικό δεχόταν απειλές.

Μάρτυρες υπεράσπισης: Είναι ένας πολύ γλυκός άνθρωπος

Τις θέσεις του Δημήτρη Λιγνάδη και τα άλλοθι που επικαλέστηκε αρνούμενος ότι βρισκόταν στον τόπο που τον καταγγέλλουν οι νεαροί μηνυτές ότι τους βίασε υποστήριξαν με τις μαρτυρίες τους ενώπιον της ανακρίτριας ο αδελφός του, η Ελένη Κούρκουλα, ο Διονύσης Παναγιωτάκης και μια συνταξιούχος δικαστική λειτουργός.

«Έχω το κινητό του αδελφού και ταΐζω τη γάτα του»

Ο αδελφός του Δημήτρη Λιγνάδη κατέθεσε πως  βρισκόταν μαζί του τον Αύγουστο του 2015 στην Ιθάκη συμπληρώνοντας πως έχει στην κατοχή του το κλειστό κινητό του αδελφού του και επισκέπτεται το σπίτι του για να ποτίζει τα λουλούδια και να ταΐζει τη γάτα του.

«Τον Αύγουστο του 2015 βρισκόμασταν μαζί με τον αδερφό μου στην Ιθάκη. Πήγαμε εκεί μαζί με την κόρη μου και φιλοξενηθήκαμε στο σπίτι που νοίκιαζε η Ελένη Κούρκουλα με τον σύζυγό της. Ήμουν με την κόρη μου, την κα Κούρκουλα, τον κο Παναγιωτάκη και τον αδερφό μου στην Ιθάκη από την 1n μέχρι περίπου τις 20 Αυγούστου. Το διάστημα που επέστρεψα την κόρη μου στην Αθήνα έλειψα από την Ιθάκη. (…) Παρέδωσα την κόρη μου στην μητέρα της, εγώ γύρισα με την μηχανή μου, την οποία άφησα σε μια πάροδο του λιμανιού της Πάτρας, πήγα ξανά στην Ιθάκη και γύρισα με τον αδερφό μου, περί τα τέλη Αυγούστου.

Υπάρχει μια μαρτυρία ότι ήμουν μαζί με την κόρη μου, τουλάχιστον μέχρι τις 16 Αυγούστου, γιατί έχω στον υπολογιστή μου, μια δική μου φωτογραφία στην οποία φαίνεται η ημερομηνία» τόνισε.

«Ο Λιγνάδης είναι ένας πολύ γλυκός άνθρωπος»

Τον ισχυρισμό του σκηνοθέτη επιβεβαίωσε η πρώην υφυπουργός Πολιτισμού Ελένη Κούρκουλα.

«Βρισκόταν στην Ιθάκη μαζί μας. Πήγαμε όλοι μαζί την 1n Αυγούστου. (…) Όλο αυτό το διάστημα ήταν μαζί μας και το ξέρει όλη η Ιθάκη. Το διάστημα αυτό γίνονται πολλά πανηγύρια στην Ιθάκη και επειδή η παρουσία του κυρίου Λιγνάδη είναι εμφανής στα πανηγύρια, επειδή τραγουδάει, τον είδαν πολλοί άνθρωποι εκεί. Δεν έφυγε καθόλου από την Ιθάκη, ούτε δευτερόλεπτο. Έχω φωτογραφίες από το κινητό μου που το αποδεικνύουν και είναι τραβηγμένες από 1n Αυγούστου.

Ήμασταν 22 ημέρες στην Ιθάκη(…)Τον Δημήτρη τον Λιγνάδη τον ξέρω 30 χρόνια, έχουμε συνεργαστεί στο θέατρο και είναι ένας πάρα πολύ γλυκός άνθρωπος» υπογράμμισε.«Δεν έφυγε καθόλου από την Ιθάκη».

Ο ιδιοκτήτης του Action24, Διονύσης Παναγιωτάκης επιβεβαίωσε την  κατάθεση του αδελφού του προφυλακισμένου σκηνοθέτη, αλλά και της Ελένη Κούρκουλα . «Μείναμε όλοι μαζί στο σπίτι που νοικιάζουμε στην Ιθάκη.

Ήμασταν εκεί σίγουρα μέχρι τις 20 Αυγούστου, μπορεί και παραπάνω. Λόγω του παιδιού, πηγαίναμε μόνο στα πανηγύρια, τα οποία αρχίζουν από τις 4 Αυγούστου και διαρκούν έως τις 15 Αυγούστου, σχεδόν κάθε μέρα γίνεται ένα πανηγύρι. Ο κύρος Λιγνάδης δεν έφυγε καθόλου από την Ιθάκη, για αυτό είμαι απόλυτα σίγουρος» είπε.

«Ήταν πολύ ερωτευμένη με τον Λιγνάδη»

«Ξέρω ότι η 40χρονη μάρτυρας ήταν πολύ ερωτευμένη με τον Λιγνάδη. Το γνωρίζω αυτό από την κουνιάδα μου, η οποία είναι φίλη με τη μητέρα της μάρτυρος», αναφέρει στην κατάθεση της η αδελφή της πρώην συζύγου του αδελφού του σκηνοθέτη και συνεχίζει «Πριν από 6 -7 χρόνια, είχα ρωτήσει την κουνιάδα μου τι κάνει η 40χρονη και μου είπε ότι είναι στη Θεσσαλονίκη και είναι παντρεμένη.

Για τον λόγο αυτό, δεν μπορώ να υποθέσω γιατί καταθέτει όλα αυτά για τον Λιγνάδη (…) Είναι πολύ περίεργο, πώς, εφόσον τον ξεπέρασε και παντρεύτηκε, λέει τώρα αυτά. Είναι πολύ περίεργο και δεν μπορώ να το εξηγήσω».

Αναφερόμενη δε στο 2010 και το ταξίδι του Δημήτρη Λιγνάδη στην Αίγυπτο η μάρτυρας υποστήριξε ότι επιστρέφοντας «ήρθε κατευθείαν στην Επίδαυρο, διότι 2-3 ημέρες πριν πήγαιναν για να ετοιμαστούν για την παράσταση».

«Όχι» στο αίτημά του για «βραχιολάκι»

«Όχι» στο αίτημα του Δημήτρη Λιγνάδη να μην οδηγηθεί στη φυλακή αλλά να παραμείνει σε κατ’ οίκον περιορισμό με «βραχιολάκι» ηλεκτρονικής επιτήρησης είπαν οι δικαστικές αρχές, μετά την απολογία του για το κακούργημα του βιασμού κατά συρροή.

Από τα στοιχεία που είχαν στη διάθεση τους οδηγήθηκαν στην κρίση ότι «καταδεικνύεται η σαφής εξακολουθητική εγκληματική ροπή του χαρακτήρα και της προσωπικότητας του κατηγορούμενου, για τον λόγο δε αυτό, κρίνεται ότι δεν καθίσταται επαρκής η επιβολή σε αυτόν, του περιοριστικού όρου του κατ’ οίκον περιορισμού με ηλεκτρονική επιτήρηση, για την αποτροπή του από την τέλεση νέων αδικημάτων, η δε κρίση αυτή τελεί σε ανεξαρτησία από την εκ μέρους του υποβολή αντιστοίχου αιτήματος ή μη».

Στο ένταλμα προσωρινής κράτησης σε βάρος του κατηγορούμενου σκηνοθέτη καταγράφονται σοβαρές ενδείξεις ενοχής για το αδίκημα του βιασμού κατά συρροή. Η φύση και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των αδικημάτων αυτών σε συνδυασμό με τους χρόνους τέλεσής τους, που απέχουν μεταξύ τους 5 χρόνια, αλλά και ο τρόπος που τέλεσθηκαν, κρίθηκε ότι καταδεικνύει «εμμονή, επαναλαμβανόμενη συμπεριφορά και σταθερή εγκληματική ροπή του κατηγορουμένου στην τέλεση συναφών αδικημάτων κατά της γενετήσιας ελευθερίας», φέρεται να αναφέρει το ένταλμα.

Η ανακρίτρια είδε πίσω από τις πράξεις του σκηνοθέτη συγκεκριμένη μεθοδολογία, συστηματική προσέγγιση των παθόντων από τον κατηγορούμενο, επιμονή από μέρους του στην καλλιέργεια των κατάλληλων συνθηκών σε ιδιωτικούς χώρους φυσικής του εξουσίασης για τη δημιουργία, κλίματος εμπιστοσύνης με αυτούς, καθώς εκμεταλλευόταν, αφενός, τη δική του κοινωνική αναγνώριση και επαγγελματική καταξίωση, αφετέρου την επιθυμία των παθόντων για κοινωνική αναβάθμιση και ενασχόληση με τον χώρο του θεάματος. Επιπλέον, άσκηση σωματικής βίας ή περιαγωγής των παθόντων σε κατάσταση αναισθησίας ή ανικανότητας για αντίσταση

Σύμφωνα με όσα φέρεται να αναφέρονται στο ένταλμα κρίθηκε ότι «αν αφεθεί ελεύθερος είναι πολύ πιθανό να διαπράξει και άλλες αξιόποινες πράξεις, σε κάθε δε περίπτωση, ομοειδείς με την κακουργηματική πράξη του βιασμού κατά συρροή». Αξίζει να σημειωθεί, ότι η ανακρίτρια κάνει ιδιαίτερη μνεία σε στοιχεία που «προκύπτουν εναργώς από τη συνδυαστική και συνολική εκτίμηση του συλλεγέντος υλικού, το οποίο δεν κλονίζεται από την απολογία και τα εισφερθέντα αποδεικτικά στοιχεία εκ μέρους του κατηγορουμένου». Μάλιστα, φέρεται να κάνει λόγο για «αδιάλειπτη επιθυμία του για ικανοποίηση, της γενετήσιας ορμής του με ανήλικα, κυρίως άρρενα, άτομα, αδιαφορώντας για το ενδεχόμενο προσβολής της ανθρώπινης αξιοπρέπειάς τους και της γενετήσιας ελευθερίας τους».

Click to comment

Απάντηση

ΚΑΒΑΛΑ

Την Δευτέρα συζητούν για την χάραξη της σιδηροδρομικής σύνδεσης της Καβάλας

Το μεσημέρι της Δευτέρας στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προσκλήθηκαν να βρίσκονται οι 4 βουλευτές του Ν. Καβάλας, ο Περιφερειάρχης Χριστόδουλος Τοψίδης και ο Δήμαρχος Καβάλας Θόδωρος Μουριάδης.

Θα συζητήσουν με τον Υπουργό κ. Χρήστο Σταϊκούρα τις λεπτομέρειες του έργου της σιδηροδρομικής σύνδεσης του νέου λιμανιού «Φίλιππος Β’» με τους Τοξότες καθώς φαίνεται πως δημιουργούνται κάποια ζητήματα.

Πιο συγκεκριμένα φαίνεται πως η χάραξη που έχει προβλεφθεί θα περνά πάρα πολύ κοντά από το εργοστάσιο Λιπασμάτων και πιο συγκεκριμένα από εγκαταστάσεις που πρέπει να ισχύουν αυστηροί κανόνες ασφαλείας.

Παράλληλα η συγκεκριμένη χάραξη φαίνεται πως θα περνά ακόμα και μέσα από το ΒΙΟ.ΠΑ Καβάλας κάτι που θα επιφέρει ζημίες στην βιομηχανική ζώνη καθώς υπάρχει αρκετά μεγάλο ενδιαφέρον για περαιτέρω επενδύσεις εκεί.

 

 

Continue Reading

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κινητοποίηση φοιτητών στη Σύνοδο των Πρυτάνεων στην Αλεξανδρούπολη

Κινητοποίηση στην Αλεξανδρούπολη, όπου διεξάγεται η Σύνοδος των Πρυτάνεων, παρουσία του υπουργού Παιδείας Πιερρακάκη, πραγματοποιούν αυτή την ώρα οι εκλεγμένοι με την «Πανσπουδαστική Κίνηση Συνεργασίας» (ΠΚΣ) στους Φοιτητικούς Συλλόγους των Τμημάτων του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης.

Όπως σημειώνουν «αποτελεί πρόκληση για όλους μας να διαλέγουν για τη Σύνοδο των Πρυτάνεων την Αλεξανδρούπολη για να μας διαφημίσουν την υποτιθέμενη αναβάθμιση του ΔΠΘ».

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Πόλεμος «χωρίς ιερό και όσιο» | Γιατί χτύπησε σήμερα ειδικά το Ισραήλ

Η αναμενόμενη επίθεση-αντίποινα του Ισραήλ στο Ιράν, ξεκίνησε αιφνιαδιστικά όχι μετά το εβραϊκό Πάσχα, όπως θα ανέμεναν πολύ, αλλά σε μια ημέρα με υψηλό συμβολισμό κατά τη γνώμη του Διεθνολόγου-Οθωμανολόγου, Δημήτρη Σταθακόπουλου, ο οποίος μιλώντας στο Newsbomb.gr ερμηνεύει τα γεγονότα:

«Καταρχάς, πρέπει να αντιληφθούμε ότι οι εθνικοί συμβολισμοί, που ανάγονται στην μακραίωνη ιστορία των λαών της Μέσης Ανατολής, έχουν τεράστια σημασία και, όπως αποδεικνύεται στις περισσότερες περιπτώσεις, μπορούν να καθορίσουν την πολιτική των κρατών, ακόμα και για πράγματα τόσο σοβαρά, όσο ο πόλεμος. Αυτό δεν είναι πολύ εύκολα αντιληπτό τη Δύση, που σκέφτεται, περισσότερο ρεαλιστικά και με οικονομικά κριτήρια», σημειώνει στην αρχή της συζήτησής μας.

Όπως ο ίδιος είχε αναφέρει ήδη δημόσια από χθες το μεσημέρι, η ισραηλινή επίθεση ήταν για αυτόν αναμενόμενη ειδικά αυτό το διάστημα, και μάλιστα η σημερινή ημέρα έχει έναν ιδιαίτερο συμβολισμό για τον «εχθρό»: Είναι η Ιερή Παρασκευή για τους Ιρανούς που συμπίπτει με τα 85α γενέθλια του Χαμενέϊ.

Για τους αντιμαχόμενους, έχει ιδιαίτερη σημασία το χτύπημα στον εχθρό να επέρχεται είτε τη στιγμή που δεν το περιμένουν, είτε ακριβώς την «ιερή» τους ημέρα. Το ιερό Σάββατο των Εβραίων χτύπησαν οι Ιρανοί, την ιερή Παρασκευή τους χτύπησαν οι Ισραηλινοί.

«Το Πέσαχ/ Πάσχα θυμίζει στους Εβραίουςτον αγώνα απελευθέρωσης από τους Αιγυπτίους και επομένως αποτελεί ένα άριστο εμψυχωτικό εναρκτήριο λάκτισμα να τελειώνουν με τα θέματά τους», υπογραμμίζει. «Οφείλουμε να διαβάζουμε τον κάθε λαό σύμφωνα με τον δικό του αξιακό κώδικα και όχι με αυτό που στρεβλά νομίζουμε, ή ορίζουν τα θεωρητικά φασόν εγχειρίδια δυτικής σκέψης», προσθέτει.

Ο Δημήτρης Σταθακόπουλος θεωρεί ότι παρά τις «προειδοποιήσεις» της Δύσης και τις εκκλήσεις για αυτοσυγκράτηση, η «στόχευση» του Ιράν με τελικό σκοπό την ανατροπή του καθεστώτος των μουλάδων, γίνεται με τη σιωπηρή συγκατάθεσή της. Και εξηγεί:

«Παρότι το Ιράν το αρνείται, το Ισραήλ δεν ακούει κανέναν, παρά μόνον τον εαυτό του και δρά όταν και όπως νομίζει. Παρά τα όσα ακούτε για εγκράτεια, από ΗΠΑ και αραβικό κόσμο, ουσιαστικά ο,τι και να λένε λεκτικά, πρακτικά “κλείνουν το μάτι” στο Ισραήλ δηλαδή το αφήνουν να «βγάλει το φίδι» από την τρύπα και γι αυτούς, ως πληρεξούσιός τους ».

Όσο για τη συνέχεια, ο ίδιος εκτιμά:

Το Εβραϊκό Πέσαχ/Πάσχα (πέρασμα) ξεκινάει φέτος , τη Δευτέρα 22 Απριλίου (μετά τη δύση του ηλίου) και τελειώνει τη Μεγάλη Τρίτη στις 30 Απριλίου το βράδυ. Σύμφωνα λοιπόν με την παράδοσή τους : אחת המצוות החשובות ביותר של פסח, ציווי המהווה את שיאו של טקס הפסח, היא סיפור האגדה, או סיפור יציאת מצרים: הנרטיב מתחיל בסיכום היסטורי קצר, ממשיך בתיאור הסבל שסבלו בני ישראל, עוקב אחר מניין המכות שפקדו את המצרים ומסתיים במזמור לקב”ה, על ניסיו, שהעניקו לעמו את חירותם. Μια από τις σημαντικότερες μιτσβότ/εντολή του Πέσαχ – η οποία είναι η κορύφωση της ιεροτελεστίας του – είναι η αφήγηση της Αγκαντά, δηλαδή της Ιστορίας της Εξόδου από την Αίγυπτο.

Η αφήγηση αρχίζει με μια σύντομη ιστορική αναδρομή, συνεχίζει με την περιγραφή των δεινών που υπέφεραν οι Ισραηλίτες, ακολουθεί η απαρίθμηση των πληγών που έπληξαν τους Αιγυπτίους και ολοκληρώνεται μ’ έναν ύμνο στον Μεγαλοδύναμο, για τα θαύματα Του, που έδωσε στον λαό Του την ελευθερία του.

Όπερ μεθερμηνευόμενον, μέσα στο εβραϊκό Πέσαχ , αναμένω τη “νέα απελευθέρωση/ Πέρασμα” του Ισραήλ, δηλ. Ράφα (μετά τη Χαμάς – Γάζα) , Λίβανο ( Χεζμπολάχ) , Ιράν σε ανύποπτο μη αναμενόμενο χρόνο/ στιγμή και σε μη προφανείς στόχους».

«Στόχος του Ισραήλ είναι να αρχίσει την εκ των έσω αποδόμηση του καθεστώτος των Μουλλάδων και των “Φρουρών της Επανάστασης” για να επανέλθει το Ιράν στην κατάσταση ante 1979, με σύνδεση πάλι με τη Δύση και μεταφορά των αποθεμάτων ενέργειας, χερσαία, μέσω Ισραήλ προς την Ευρώπη», υπογραμμίζει σε συνέντευξή του στο Newsbomb.gr.

Από τον «Ευρωπαϊκό Πόλεμο» στα 10 κριτήρια του Παγκόσμιου Πολέμου

Κατά τον διεθνολόγο-νομικό, δε, τα γεγονότα αυτά εντάσσονται στον Γ’ Παγκόσμιο Πόλεμο ο οποίος ήδη έχει ξεκινήσει, όπως εξήγησε στο Newsbomb.gr:

Ο πρώτος Παγκόσμιος Πόλεμος αρχικά ονομαζόταν «Ευρωπαϊκός Πόλεμος», εξηγεί ο Δημήτρης Σταθακόπουλος. Οι αμερικανικές εφημερίδες υιοθέτησαν τον όρο «Παγκόσμιος Πόλεμος» όταν η Αμερική εισήλθε σ’ αυτόν το 1917. Οι Βρετανοί προτιμούσαν τον όρο «Μεγάλος Πόλεμος» μέχρι τη δεκαετία του 1940, με αξιοσημείωτη εξαίρεση τον Ουίνστον Τσώρτσιλ, που τον ονόμασε «Παγκόσμιο Πόλεμο» στον Η τόμο των απομνημονευμάτων του ( 1927) για την Παγκόσμια Κρίση.

Ο «Β Παγκόσμιος Πόλεμος», πιθανολογήθηκε πως θα γίνει ήδη απο τον Φεβρουάριο του 1919, με ένα άρθρο του Manchester Guardian. Ο Φράνκλινος Ντ. Ρούσβελτ, χαρακτήρισε δημόσια τον πόλεμο ως «Δεύτερο Παγκόσμιο» στις 7 Δεκεμβρίου 1941 , όταν χτυπήθηκε το Περλ Χάρμπορ από τους Ιάπωνες. Αντίθετα , στη Βρετανία, ο πόλεμος αυτός χαρακτηριζόταν απλώς ως «ο πόλεμος» μέχρι το 1949. Έως το 1950 ο δεύτερος Π.Π. ονομαζόταν «Πόλεμος για τον Πολιτισμό» ή/και «Πόλεμος ενάντια στην υποδούλωση», ή «ο πόλεμος επιβίωσης».

Τα κριτήρια για να χαρακτηριστεί ένας πόλεμος ως παγκόσμιος είναι τα παρακάτω και κρίνονται εκ των υστέρων απο τους ιστορικούς:

  1. Οικονομία
  2. Ενέργεια

  3. Αναθεωρητισμός. Ειδικά στα καθ’ ημάς , ο αναθεωρητισμός της Τουρκίας για τη Συνθήκη της Λωζάνης κ.ά

  4. Ολοκληρωτικές τάσεις με ενεργό φασισμό και ναζισμό σε πολλές χώρες. Δεσποτισμός

  5. Παγκόσμια Λαϊκή δυσαρέσκεια

  6. Αδυναμία εκλεγμένων Δημοκρατικών ηγετών να βρουν βιώσιμες λύσεις. Αύξηση Λαϊκισμού

  7. Αδυναμία διεθνών οργανισμών , ΟΗΕ, Ε.Ε , ΝΑΤΟ κ.ά να βρουν διέξοδο.

  8. Περιβαλλοντολογικά και διατροφικά προβλήματα.

  9. Προσφυγικό – μεταναστευτικό , Human Trafficking.

  10. Ορατή σύγκρουση πολιτισμών, με δημογραφική παρακμή του παλαιού Δυτικού κόσμου , έλλειψη εργατικών χεριών, δημογραφική αύξηση των υπολοίπων και υπερσυγκέντρωση πυρηνικών και λοιπών καταστροφικών όπλων στα χέρια μη Δυτικών, διατεθειμένων (προς το παρόν στα λόγια) να τα χρησιμοποιήσουν.

Εφόσον και τα 10 παραπάνω κριτήρια υπήρξαν στους δύο προηγούμενους παγκόσμιους πολέμους και υπάρχουν και σήμερα, πιθανολογώ πως οι ιστορικοί του μέλλοντος, σφόδρα πιθανά θα ονομάσουν τις σημερινές τρέχουσες συγκρούσεις ως Παγκόσμιες και «Γ’ Παγκόσμιο Πόλεμο».

«Να σας θυμίσω», συνέχει ο Διεθνολόγος-Νομικός, αυτό που δήλωσε ο εκπρόσωπος του Υπουργείου Εξωτερικών του Ισραήλ, Άλεξ Γκάντλερ: «Κάποιες φορές η κλιμάκωση είναι αναπόφευκτη και ο κατευνασμός δεν είναι καλό πράγμα. Μπορούμε να δούμε τις ιστορικές αναφορές ” …. όπως για παράδειγμα του Τσάμπερλεϊν , τον λάθος κατευνασμό του προς τον Χίτλερ και την λάθος εκτίμησή του για τον Πόλεμο που ερχόταν».

«Προσωπικά και υποκειμενικά μιλώντας, είμαι αισιόδοξος, ελπίζοντας πως τελικά θα κάνω λάθος. Εν τούτοις στη ζωή μου είμαι 100% ρεαλιστής και ουδέποτε εθελοτυφλώ», καταλήγει ο καθηγητής..

newsbomb.gr

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en