Quantcast
Connect with us

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Σε 24ωρη απεργία σήμερα η ΑΔΕΔΥ

Σε 24ωρη απεργία προχωρεί σήμερα η ΑΔΕΔΥ για τον εορτασμό της εργατικής Πρωτομαγιάς.

Στην κινητοποίηση συμμετέχουν οι εργαζόμενοι στα μέσα μαζικής μεταφοράς και τον σιδηρόδρομο, οι ναυτεργάτες και οι ελεγκτες εναέριας κυκλοφορίας, άλλοι με απεργία όλη την ημέρα κι άλλοι με στάση εργασίας.

Από τα μέσα μαζικής μεταφοράς θα κυκλοφορήσουν κανονικά μονο τα λεωφορεία, τα πλοία θα παραμείνουν δεμένα στα λιμάνια ενώ με αλλαγές και ματαιώσεις θα εκτελεστούν δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και πτήσεις.

Στο πλαίσιο των κινητοποιήσεων για την εργατική Πρωτομαγιά προγραμματίζεται και συγκέντρωση διαμαρτυρίας στις 11:00 στην Κλαυθμώνος.

Μέσα μαζικής μεταφοράς

  • Ακινητοποιημένα θα είναι όλη την ημέρα το Μετρό γραμμές 1 (ΗΣΑΠ) και γραμμή 2 και 3, τα τρόλεϊ και το τραμ.
  • Κανονικά θα κινηθούν τα λεωφορεία.

Δεμένα τα πλοία στα λιμάνια

Δεμένα αναμένεται να παραμείνουν τα πλοία στα λιμάνια της χώρας, λόγω της 24ωρης πανελλαδικής απεργίας σε όλες τις κατηγορίες πλοίων, που κήρυξε η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία και τα 13 ναυτεργατικά σωματεία της, με αφορμή τον εορτασμό της Εργατικής Πρωτομαγιάς.

Ο γενικός γραμματέας της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας ΠΝΟ Γιάννης Χαλάς ανακοίνωσε ότι στηρίζει ανεπιφύλακτα την 24ωρη απεργία των ναυτεργατικών Σωματείων της ομοσπονδίας και κάλεσε όλους τους ναυτεργάτες να συμμετάσχουν στην κινητοποίηση.

«Αποτίουμε και φέτος φόρο τιμής σεβασμού και μνήμης στην εμβληματική ημέρα που άλλαξε το ρου της ιστορίας στην ημέρα που ταυτίζεται και είναι συνυφασμένη με τους πολύμορφους αγώνες των εργαζομένων, την Εργατική Πρωτομαγιά» αναφέρει σε ανακοίνωσή του.ADVERTISING

Προσθέτει ότι «όλοι οι ναυτεργάτες συνεχίζουν και εντείνουν τον αγώνα προτάσσοντας, μεταξύ των άλλων: την απορρόφηση των ανέργων συναδέλφων, την εξάλειψη της μαύρης ανασφάλιστης εργασίας, την εφαρμογή των ΣΣΕ και την υπογραφή νέων, την άμεση κατάργηση των διατάξεων του νόμου 4714/20 που ουσιαστικά καταργεί τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας στα ποντοπόρα πλοία, την ανάκληση των διατάξεων του νόμου 4770/2021 με τον οποίον καταργούνται τα νόμιμα ωράρια και όρια απασχόλησης των ναυτεργατών, την κατάργηση των μειωμένων οργανικών συνθέσεων και την καθιέρωση νέων που θα ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες, την άμεση εφαρμογή των θερινών οργανικών συνθέσεων στα επιβατηγά πλοία, την αναβάθμιση της ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης και την έγκαιρη καταβολή των συντάξεων».

Ματαιώσεις και αλλαγές στα δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι λόγω της 3ωρης στάσης εργασίας των σωματείων εργαζομένων στον σιδηρόδρομο σήμερα Πέμπτη (6/5) από τις 10:00 έως τις 13:00, θα υπάρξουν τροποποιήσεις και ματαιώσεις στα δρομολόγια του Προαστιακού Σιδηρόδρομου.

Ειδικότερα, τα δρομολόγια του Προαστιακού που θα επηρεαστούν είναι τα εξής:

1.Μεταξύ Αθηνών – Οινόης – Χαλκίδας – Οινόης – Αθηνών:

Δεν θα κυκλοφορήσουν οι επιβατικές αμαξοστοιχίες: 1542 , 1543.

Η αμαξοστοιχία 1547 θα αναχωρήσει από Χαλκίδα μετά τη λήξη της στάσης εργασίας.

Η αμαξοστοιχία 1546 θα αναχωρήσει από Αθήνα μετά τη λήξη της στάσης εργασίας.

2.Μεταξύ Πειραιά – Κιάτου – Πειραιά:

Δεν θα κυκλοφορήσουν οι επιβατικές αμαξοστοιχίες: 1308, 1310, 1312, 1314 & 1309, 1311, 1313, 1315.

3.Μεταξύ Πειραιώς – Αεροδρομίου – Πειραιώς:

Δεν θα κυκλοφορήσουν οι επιβατικές αμαξοστοιχίες: 1212, 1214, 1216 & 1211, 1213, 1215.

Η αμαξοστοιχία 1209 καταργείται στο τμήμα μεταξύ Αθηνών – Πειραιώς.

Η αμαξοστοιχία 1218 καταργείται στο τμήμα μεταξύ Πειραιώς – Αθηνών.

4.Μεταξύ Λιοσίων – Κορωπίου – Λιοσίων:

Δεν θα κυκλοφορήσουν οι επιβατικές αμαξοστοιχίες: 2212, 2217.

5.Μεταξύ Λιοσίων – Αεροδρομίου – Λιοσίων:

Δεν θα κυκλοφορήσουν οι επιβατικές αμαξοστοιχίες: 2218, 2222, 2226 & 2219, 2223, 2227.

Ακυρώσεις και τροποποιήσεις πτήσεων σε Aegean και Olympic Air

Σε ακυρώσεις και τροποποιήσεις πτήσεων προχωρούν η Aegean και η Olympic Air, λόγω της 4ωρης στάσης εργασίας από 11:00 έως 15:00 της Ένωσης Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας Ελλάδος (ΕΕΕΚΕ).

Ακυρώσεις πτήσεων εξωτερικού της AEGEAN:

Εταιρεία Αριθμός Πτήσης Από Προς
A3 984 Αθήνα Σκόπια
A3 985 Σκόπια Αθήνα

Ακυρώσεις πτήσεων εξωτερικού της Olympic Air:

Εταιρεία Αριθμός Πτήσης Από Προς
OA 903 Λάρνακα Αθήνα
OA 904 Αθήνα Λάρνακα

Ακυρώσεις πτήσεων εσωτερικού της Olympic Air:

Εταιρεία Αριθμός Πτήσης Από Προς
OA 111 Θεσσαλονίκη Αθήνα
OA 116 Αθήνα Θεσσαλονίκη
OA 272 Αθήνα Χίο
OA 273 Χίο Αθήνα
OA 307 Ηράκλειο Αθήνα
OA 314 Αθήνα Ηράκλειο
OA 354 Αθήνα Σαντορίνη
OA 355 Σαντορίνη Αθήνα
OA 374 Αθήνα Μύκονο
OA 375 Μύκονο Αθήνα
OA 84 Θεσσαλονίκη Καλαμάτα
OA 85 Καλαμάτα Θεσσαλονίκη
OA 98 Λήμνο Ικαρία
OA 99 Ικαρία Λήμνο

Τροποποιήσεις πτήσεων εξωτερικού της AEGEAN:

Εταιρεία Αριθμός Πτήσης Από Προς Αρχική ώρα Νέα ώρα
A3 501 Μόναχο Θεσσαλονίκη 10:20-13:20 12:20-15:20
A3 531 Φρανκφούρτη Θεσσαλονίκη 11:05-14:45 12:05-15:45
A3 549 Τελ Αβίβ Θεσσαλονίκη 11:30-13:55 13:45-16:10
A3 602 Αθήνα Λονδίνο 13:30-15:30 15:00-17:00
A3 603 Λονδίνο Αθήνα 16:35-22:10 18:05-23:40
A3 651 Ρώμη Αθήνα 10:25-13:20 13:00-15:55
A3 821 Βερολίνο Αθήνα 11:15-15:00 12:15-16:00
A3 992 Αθήνα Κωνσταντινούπολη 13:25-14:55 15:10-16:40
A3 993 Κωνσταντινούπολη Αθήνα 15:50-17:20 17:35-19:05

Τροποποιήσεις πτήσεων εσωτερικού της Olympic Air:

Εταιρεία Αριθμός Πτήσης Από Προς Αρχική ώρα Νέα ώρα
OA 222 Αθήνα Κω 09:35-10:30 08:35-09:30
OA 223 Κω Αθήνα 10:55-11:50 09:55-10:50
OA 117 Θεσσαλονίκη Αθήνα 14:45-15:35 15:00-15:50
OA 120 Αθήνα Θεσσαλονίκη 16:20-17:15 16:35-17:30
OA 205 Ρόδο Αθήνα 14:45-15:45 15:00-16:00
OA 315 Ηράκλειο Αθήνα 14:35-15:25 15:00-15:50
OA 30 Αθήνα Λέρο 13:05-14:05 15:05-16:05
OA 31 Λέρο Αθήνα 14:25-15:25 16:25-17:25
OA 160 Αθήνα Ιωάννινα 12:25-13:25 15:25-16:25
OA 161 Ιωάννινα Αθήνα 13:50-14:45 16:50-17:45
OA 82 Θεσσαλονίκη Σάμο 14:20-15:25 15:00-16:05
OA 247 Σάμο Αθήνα 15:50-16:45 16:30-17:25
OA 68 Αθήνα Πάρο 17:15-17:55 17:55-18:35
OA 69 Πάρο Αθήνα 18:20-19:00 19:00-19:40
OA 40 Αθήνα Ικαρία 11:00-11:50 15:20-16:10
OA 580 Θεσσαλονίκη Ρόδο 12:50-14:00 16:00-17:10
OA 581 Ρόδο Θεσσαλονίκη 11:05-12:15 17:45-18:55
OA 98 Θεσσαλονίκη Λήμνο 14:35-15:20 20:35-21:20
OA 99 Λήμνο Θεσσαλονίκη 13:25-14:10 19:25-20:10
OA 267 Λήμνο Αθήνα 19:25-20:20 21:45-22:25

Πηγή: https://www.newsbeast.gr/

Click to comment

Απάντηση

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Νομική Αθηνών: Αντιασφυξιογόνες μάσκες, κόφτη και στυλιάρια βρήκαν οι αστυνομικοί στην κατάληψη του κυλικείου

Επιχειρησιακό κέντρο μέσα στη Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών είχαν στήσει οι καταληψίες, όπως διαπίστωσαν και οι αστυνομικοί που μετείχαν στην επιχείρηση της ΕΛΑΣ που έγινε με την παρουσία εισαγγελέα.

Μέσα στον χώρο του κυλικείου εντοπίστηκαν, μεταξύ άλλων, αντιασφυξιογόνες μάσκες, ένας κόφτης για αλυσίδες, στυλιάρια, κράνη και σπρέι, τα οποία και κατασχέθηκαν από τους αστυνομικούς.

Προσήγαγαν 28 άτομα

Η έφοδος έγινε το πρωί της Τρίτης στο υπό κατάληψη κτήριο το πρωί της Τρίτης. Η επιχείρηση τελείωσε λίγο πριν τις 12 το μεσημέρι και η Αστυνομία προχώρησε σε 28 προσαγωγές. Μέσα στην κατάληψη εντοπίστηκαν αρκετοί αλλοδαποί.

Αμέσως μετά την επιχείρηση της ΕΛΑΣ, φοιτητές συγκεντρώθηκαν έξω από τη Νομική σχολή και φώναξαν συνθήματα κατά της Αστυνομίας. Μεταξύ των προσαχθέντων βρίσκονται οκτώ γυναίκες από Αγγλία, Γαλλία, Ιταλία και Γερμανία που δεν έχουν καμία σχέση με τη Νομική Σχολή.

Οι 28 προσαγωγές (έχουν προσαχθεί 18 γυναίκες και 10 ανδρες), αναμένεται να μετατραπούν σε συλλήψεις με κατηγορίες για διατάραξη οικειακής ειρήνης, κατά περιπτωση, φθορες και για άλλα αδικήματα.

Φωτογραφίες μέσα από την κατάληψη:

nomiki_in__10_
nomiki_in__9_

Continue Reading

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

«Ψαλιδίζουν» τις αποδοχές των συνταξιούχων

Δύο είναι οι κόφτες στις συντάξεις που προκαλούν πονοκέφαλο, αντιδράσεις, ακόμη και μειώσεις συντάξεων σε χιλιάδες συνταξιούχους, πολλοί εκ των οποίων δεν θα προλάβουν να «γευτούν» αυξήσεις όσο είναι εν ζωή. Πρόκειται για την προσωπική διαφορά στις παλιές συντάξεις αλλά και την Εισφορά Αλληλεγγύης (ΕΑΣ), ένα ιδιότυπο αδικαιολόγητο φορολογικό «χαράτσι» το οποίο αφορά όσους έχουν κύρια σύνταξη ή άθροισμα κύριων συντάξεων μεγαλύτερο των 1.400 ευρώ.

Την ίδια ώρα η προσωπική διαφορά δεν επιτρέπει σε 770.000 συνταξιούχους σήμερα να καρπωθούν και άλλες μελλοντικές αυξήσεις, μέχρι να μηδενίσουν και εκείνοι την προσωπική διαφορά τους, που λειτουργεί περισσότερο ως κόφτης.

Είναι χαρακτηριστικό ότι σήμερα σχεδόν ένας στους τρεις συνταξιούχους του ΕΦΚΑ εξακολουθεί να έχει προσωπική διαφορά, καθώς οι αυξήσεις που δόθηκαν έπειτα από πολλά χρόνια, τόσο το 2023, όσο και το 2024, κατάφεραν να μειώσουν, όχι όμως και να μηδενίσουν, τον αριθμό των κύριων συντάξεων που παραμένουν «παγωμένες».

Ετσι χιλιάδες είναι οι παλιοί συνταξιούχοι που δεν θα κατορθώσουν εν ζωή να δουν μια έστω και μικρή αύξηση στη σύνταξή τους λόγω της προσωπικής διαφοράς την οποία επέβαλε ο ΣΥΡΙΖΑ με τον νόμο Κατρούγκαλου.

Ωστόσο, σταδιακά και σε βάθος χρόνου, η προσωπική διαφορά εκτιμάται ότι θα μειωθεί σε έναν μεγάλο αριθμό συνταξιούχων. Κι αυτό γιατί οι δύο αυξήσεις που δόθηκαν για πρώτη φορά έπειτα από 12 χρόνια, κατά 7,75% το 2023 και 3% το 2024, έχουν περιορίσει τον αριθμό των συνταξιούχων με προσωπική διαφορά σε 770.000.

Ο αριθμός των συντάξεων με προσωπική διαφορά μειώθηκε μεταξύ Σεπτεμβρίου 2021 και Φεβρουαρίου 2024 από περίπου 1.230.000 σε 770.000. Πρόκειται για τους συνταξιούχους αυτούς που μετά την εφαρμογή του νόμου Κατρούγκαλου (Ν. 4387/2016) και τον επανυπολογισμό των συντάξεών τους απέκτησαν προσωπική διαφορά, ώστε να μην υποστούν απότομη μείωση του βιοτικού τους επιπέδου.

Να σημειωθεί ότι η προσωπική διαφορά εξαλείφεται σταδιακά με την αύξηση των συντάξεων, αλλά και μέσω της εφαρμογής των διατάξεων του Νόμου 4670/2020 για την αύξηση των ποσοστών αναπλήρωσης όσων έχουν ασφαλιστικό βίο μεγαλύτερο των τριάντα ετών.

Υπενθυμίζεται πως η προσωπική διαφορά αφορά τους παλαιούς συνταξιούχους που είχαν ήδη συνταξιοδοτηθεί πριν εφαρμοστεί ο νόμος Κατρούγκαλου (4387/2016).

Βάσει του νόμου, η σύνταξή τους επανυπολογίστηκε και στην πλειοψηφία αυτών βγήκε μικρότερη. Προκειμένου να μην περικοπεί όμως, θεσπίστηκε η προσωπική διαφορά που αποτελεί μέρος της σύνταξης, καταβάλλεται κανονικά, αλλά στερεί από τους συνταξιούχους τις ετήσιες αυξήσεις μέχρι να μηδενιστεί με αυτές.

Ανάχωμα

Στο θέμα της αρχιτεκτονικής της ΕΑΣ που χρηματοδοτεί το Ασφαλιστικό Κεφάλαιο Αλληλεγγύης Γενεών (ΑΚΑΓΕ) και δημιουργήθηκε ως ανάχωμα του ασφαλιστικού συστήματος απέναντι στις πιέσεις της δημογραφικής γήρανσης του πληθυσμού, ο υφυπουργός Εργασίας Πάνος Τσακλόγλου δηλώνει ότι θα πρέπει να γίνει πιο αναλογική, διασφαλίζοντας ότι μετά την καταβολή της εισφοράς το ύψος της σύνταξης δεν θα πέφτει κάτω από το πλαφόν του κλιμακίου επί του οποίου επιβλήθηκε η εισφορά.

«Ωστόσο», σημειώνει, «είναι σημαντικό η όποια προσαρμογή και εξομάλυνση να γίνει με όσο το δυνατό πιο δημοσιονομικά ουδέτερο τρόπο, προκειμένου να μη διαταραχθεί ούτε η δημοσιονομική ισορροπία της χώρας, αλλά ούτε και ο προϋπολογισμός του ΑΚΑΓΕ που αφορά χρήματα που προορίζονται για τη νέα γενιά».

Τα στοιχεία της ΕΝΥΠΕΚΚ δείχνουν ότι το 2024 οι συνταξιούχοι θα χάσουν σχεδόν μισό δισ. ευρώ από την εισφορά υπέρ ΕΑΣ, που παρακρατείται από όλες τις κύριες συντάξεις πάνω από 1.400 ευρώ μεικτά (μείωση 3%-14%). Η εισφορά αλληλεγγύης συνταξιούχων που θεσπίστηκε από το 2010 είναι η μόνη μνημονιακή κράτηση που διατηρήθηκε και μετά την εφαρμογή του νόμου Κατρούγκαλου.

Το πρόβλημα που δημιουργεί η ΕΑΣ είναι ότι η κράτηση μηδενίζει σε πολλές περιπτώσεις την αύξηση των συντάξεων. Το αρμόδιο υπουργείο Εργασίας έχει δεσμευτεί ότι θα αναμορφώσει αυτό το τελευταίο μνημονιακό μέτρο, χωρίς μέχρι τώρα να έχει προχωρήσει σε κάποια ρύθμιση.

Continue Reading

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Καταργείται το νυχτερινό τιμολόγιο ρεύματος | Πάμε σε μειωμένο μεσημβρινό

Η «επέλαση» των ΑΠΕ, και η κορύφωση της παραγωγής των φωτοβολταϊκών το μεσημέρι, έχει ως συνέπεια εκείνες τις ώρες η αγορά να μπορεί να προσφέρει φθηνό ρεύμα.

Λύση αμοιβαία επωφελή για τους καταναλωτές και τους παραγωγούς ΑΠΕ επεξεργάζεται το ΥΠΕΝ, με την ένταξη μεσημβρινών ωρών στη ζώνη των μειωμένων χρεώσεων του νυχτερινού τιμολογίου. Έτσι, το νυχτερινό τιμολόγιο θα πάψει να είναι πλέον… νυχτερινό, δίνοντας τη δυνατότητα σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις να περιορίσουν το ενεργειακό τους κόστος, και αποτελώντας παράλληλα «αντίδοτο» στις περικοπές ΑΠΕ.

Υπενθυμίζεται ότι, στην υφιστάμενη μορφή του, το νυχτερινό τιμολόγιο έχει χειμερινό και θερινό ωράριο. Το χειμερινό ωράριο εκτείνεται από την 1η Νοεμβρίου έως τις 30 Απριλίου. Για τους καταναλωτές στο διασυνδεδεμένο σύστημα, οι μειωμένες χρεώσεις εφαρμόζονται από τις 02:00 έως τις 08:00 και από τις 15:00 έως τις 17:00.

Το θερινό ωράριο ξεκινά από την 1η Μαΐου και λήγει στις 31 Οκτωβρίου. Για την ίδια κατηγορία καταναλωτών, η ζώνη μειωμένων χρεώσεων είναι ενιαία και εκτείνεται από τις 23:00 έως τις 07:00 το πρωί.

Οι συγκεκριμένες ζώνες υπαγορεύτηκαν από διαφορετικά δεδομένα που ίσχυαν στο παρελθόν, όταν στο μίγμα ηλεκτροπαραγωγής ήταν κυρίαρχες οι θερμοηλεκτρικές μονάδες. Έτσι, για την επιλογή τους ελήφθη υπόψη ότι οι χονδρεμπορικές τιμές ηλεκτρικής ενέργειας κορυφώνονταν πέριξ του μεσημεριού. Ως συνέπεια, στόχος ήταν να δοθεί κίνητρο να «μεταφερθεί» μέρος της κατανάλωσης κατά κύριο λόγο αργά το βράδυ.

Ωστόσο, το «τοπίο» στο χρηματιστήριο ενέργειας έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια. Η «επέλαση» των ΑΠΕ, και η κορύφωση της παραγωγής των φωτοβολταϊκών το μεσημέρι, έχει ως συνέπεια εκείνες τις ώρες η αγορά να κινείται πολύ συχνά από οριακά πάνω από το μηδέν, έως και σε αρνητικές τιμές. Επομένως, αυτές οι χονδρεμπορικές τιμές θα επιτρέψουν στους προμηθευτές να παράσχουν τιμολόγια με ιδιαίτερα χαμηλές χρεώσεις κατά τις μεσημβρινές ώρες.

Την ίδια στιγμή, η κορύφωση της παραγωγής των φωτοβολταϊκών συχνά υπερβαίνει τη ζήτηση (σε συνδυασμό με τις ενδεχόμενες εξαγωγές). Επομένως, η ενίσχυση της ζήτησης για ηλεκτρική ενέργεια θα μπορούσε να βάλει σε κάποιο βαθμό ανάχωμα στις περικοπές παραγωγής «πράσινης» ενέργειας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το ΥΠΕΝ ακόμη επεξεργάζεται την προοπτική αλλαγών στο νυχτερινό τιμολόγιο, χωρίς να έχει καταλήξει στις ιδιαίτερες παραμέτρους. Έτσι, δεν έχει ακόμη αποφασιστεί ποιες ώρες του μεσημεριού θα εφαρμόζονται οι μειωμένες χρεώσεις.

Επίσης, δεν έχει καταλήξει αν οι μεσημβρινές ώρες θα προστεθούν στο βραδινό ωράριο που ισχύει αυτή τη στιγμή, ή αν θα αφαιρεθούν πλήρως οι ισχύουσες νυχτερινές ώρες μειωμένων χρεώσεων. Πάντως, η επικρατέστερη εκδοχή είναι να απαλειφθεί η βραδινή ζώνη.

Νυχτερινό τιμολόγιο μπορούν να αποκτήσουν όσοι καταναλωτές έχουν συμβατό μετρητή (διπλής εγγραφής). Για την αλλαγή του ωραρίου μειωμένων χρεώσεων, θα χρειαστεί να γίνει παρέμβαση από τον ΔΕΔΔΗΕ στο σύνολο των υποσταθμών στο δίκτυο διανομής (περίπου 250), ώστε να τροποποιηθούν οι χρόνοι στους οποίους αποστέλλεται ο ηλεκτρικός παλμός που ενεργοποιεί – απενεργοποιεί εναλλάξ την «ωριαία» και τη «νυχτερινή» μέτρηση. Στην πλειονότητα των υποσταθμών, η παρέμβαση θα πρέπει να γίνει επί τόπου από συνεργείο του Διαχειριστή, αν και σε ορισμένους σταθμούς οι αλλαγές μπορούν να γίνουν από απόσταση.

Σε αυτό το πλαίσιο, η αλλαγή του ωραρίου του νυχτερινού τιμολογίου προορίζεται να αποτελέσει μία λύση «γέφυρα», καθώς θα «τρέχει» το roll-out των «έξυπνων» μετρητών. Κάτι που σημαίνει στην πράξη πως θα επιτρέψει σε όποιο νοικοκυριό ή επιχείρηση έχει αναλογικό μετρητή διπλής εγγραφής να αξιοποιήσει από τώρα τα οφέλη στο ενεργειακό κόστος από την υψηλή διείσδυση των ΑΠΕ, πριν αποκτήσει ψηφιακό «ρολόι» και μπορέσει να «περάσει» σε ένα πορτοκαλί τιμολόγιο.

news247

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
white night text
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en