ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Σε λάθος χρήση αλγόριθμου αποδίδει το υπ. Παιδείας την αποτυχία στις προαγωγικές

Σε λάθος χρήση αλγόριθμου που χρησιμοποιούν οι καθηγητές για να διορθώσουν τα γραπτά αποδίδεται από το υπ. Παιδείας, το θέμα που προέκυψε στις προαγωγικές εξετάσεις της Α’ Λυκείου με την πολύ χαμηλή βαθμολογία των μαθητών.

Πλέον οι καθηγητές καλούνται να επαναξιολογήσουν ιδιοχείρως τα γραπτά ενώ πηγές του υπουργείου Παιδείας τονίζουν ότι δεν θα υπάρξει καθυστέρηση στην έκδοση των αποτελεσμάτων.  

Το ποσοστό αποτυχίας έφτασε σύμφωνα με πληροφορίες ακόμη και στο 40% ενώ ως αιτία της χαμηλής βαθμολογίες θεωρήθηκε η Τράπεζα Θεμάτων από την οποία αντλήθηκε για πρώτη φορά φέτος το 50% των ερωτημάτων στις εξετάσεις.

Πάντως η πολιτική ηγεσία του υπουργείου ενώ κάνει σαφές ότι αν χρειαστεί να προχωρήσει σε διορθώσεις, αποκλείει την κατάργηση του θεσμού.

ΑπάντησηΑκύρωση απάντησης

Exit mobile version