Quantcast
Connect with us

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ο Οδικός άξονας Γέφυρας Στρυμόνα (Ν. Πετρίτσι)-Καστανούσα επιβάλλεται να επαναχαραχθεί

«Ο Οδικός άξονας Γέφυρας Στρυμόνα (Ν. Πετρίτσι)-Καστανούσα επιβάλλεται να επαναχαραχθεί, διαπλατυνθεί, διαγραμμιστεί και ασφαλτοστρωθεί πλήρως

Ο Βουλευτής της Δημοκρατικής Συμπαράταξης ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ Ν. Σερρών, κ. Μιχάλης Τζελέπης με την υπ’ αριθμόν Α.Π.: 2640/17-1-2017 Ερώτησή του προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, κ. Χρήστο Σπίρτζη έφερε στην Βουλή το ζήτημα του «τμήματος Οδικού άξονα Γέφυρας Στρυμόνα (Ν. Πετριτσίου-Καστανούσα (Όρια Ν.Κιλκίς)».

Ειδικότερα, στην Ερώτησή του, ο Βουλευτής τονίζει ότι: «Τα τελευταία χρόνια είναι έντονες οι διαμαρτυρίες των κατοίκων του Δήμου Σιντικής Νομού Σερρών για την ακαταλληλότητα του οδοστρώματος στο τμήμα του οδικού άξονα από την γέφυρα του Στρυμόνα στο Νέο Πετρίτσι έως τα όρια του Νομού Κιλκίς στην Καστανούσα. Ο δρόμος, αν και είναι χαρακτηρισμένος ως «Επαρχιακή Οδός», έχει εξελιχθεί σήμερα σε βασική οδική αρτηρία για όλα σχεδόν τα φορτηγά διεθνών μεταφορών (ΤΙΡ) που κινούνται ανάμεσα στα τελωνεία Προμαχώνα από την μία και Δοϊράνης ή Ευζώνων από την άλλη ή για επαγγελματίες οδηγούς που τον επιλέγουν για να κερδίσουν χρόνο και χρήμα, καθώς δεν έχει αναβάσεις στον οδικό άξονα προς Θεσσαλονίκη ή Αθήνα. Διέρχεται μέσα από κατοικημένες περιοχές, πιο συγκεκριμένα από τα χωριά Νέο Πετρίτσι, Βυρώνεια, Θρακικό, Μανδράκι και Νεοχώρι Σιντικής, αλλά και από πολλές επίπεδες διασταυρώσεις για άλλα παραπλήσια χωριά. Έχει μήκος πάνω από 40 χμ. και τον διασχίζουν καθημερινά, εκτός από δεκάδες βαριά οχήματα, όπως προαναφέρθηκε, και πολλοί γεωργοκτηνοτρόφοι με τα γεωργικά τους μηχανήματα στην πορεία τους προς στις εκμεταλλεύσεις τους. Η εικόνα του συγκεκριμένου δρόμου είναι επιεικώς απαράδεκτη και σε καμία περίπτωση δεν συνάδει με αυτήν μιας  σύγχρονης (όπως θέλουμε να λέγεται), Ευρωπαϊκής χώρας σε μία περιοχή που εκτός των άλλων θεωρείται και τουριστική, λόγω του σπάνιου υγροτόπου της λίμνης Κερκίνης. Είναι στενός (μία λωρίδα κυκλοφορίας) με πολλά επικίνδυνα «τυφλά» σημεία, χωρίς διαγράμμιση και γεμάτος μεγάλες τρύπες σε σχεδόν όλο το μήκος του».

Επίσης, ο κ. Τζελέπης υπογράμμισε ότι: «η κατάσταση καθημερινά πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο, με αποτέλεσμα το συγκεκριμένο τμήμα του οδικού δικτύου στα βόρεια του Νομού Σερρών να εγκυμονεί μονίμως πολλούς κινδύνους για την ασφάλεια όσων τον χρησιμοποιούν».

Επιπλέον, ο Βουλευτής επιβεβαίωσε τα παραπάνω προαναφερθέντα βασιζόμενος και στα στοιχεία της Τροχαίας Σερρών. Όπως ρητά αναφέρει: «Τα στοιχεία της Τροχαίας Σερρών είναι τουλάχιστον τρομακτικά και επιβεβαιώνουν του λόγου το αληθές: από τις 24/11/2008 (έτος στο οποίο έγιναν και οι τελευταίες βελτιώσεις στο οδόστρωμα) έως και τις 29/9/2016, έχουν σημειωθεί στην περιοχή 26 τροχαία ατυχήματα εκ των οποίων τα 3 ήταν θανατηφόρα. Το πρόβλημα βεβαίως δεν είναι καινούριο. Έχει επισημανθεί επανειλημμένως από πολίτες, φορείς και πολιτικά πρόσωπα του τόπου  χωρίς ωστόσο να έχει δοθεί καμία ουσιαστική λύση  έως τώρα. Κάποιες σημειακές επεμβάσεις (μπαλώματα) που έγιναν στο οδόστρωμα κατά καιρούς εκ μέρους της Π.Ε. Σερρών μόνο πρόσκαιρες και προσωρινές μπορούν να χαρακτηριστούν».   

Ακόμα, ο κ. Τζελέπης τόνισε ότι: «ο λόγος που αναγκάζομαι να επανέλθω σε αυτό το μείζον πρόβλημα ζητώντας από τις αρμόδιες αρχές, Περιφέρεια και Υπουργείο, εν έτη 2017 πλέον, το αυτονόητο: ασφαλές οδικό δίκτυο στον τόπο που ζούμε, εργαζόμαστε και μεγαλώνουμε τα παιδιά μας.  Είναι  παραπάνω από βέβαιο ότι το συγκεκριμένο τμήμα του οδικού άξονα, από την γέφυρα του ποταμού Στρυμόνα στο Νέο Πετρίτσι Σερρών μέχρι τα σύνορα με τον Νομό Κιλκίς, πρέπει σύντομα να επαναχαραχθεί, διαπλατυνθεί, διαγραμμιστεί και ασφαλτοστρωθεί πλήρως, προκειμένου να βελτιωθεί η βατότητά του και να παρέχει ικανοποιητική ασφάλεια σε όσους τον διέρχονται καθημερινά».

Για τους παραπάνω λόγους ζήτησε από τον Υπουργό να τον ενημερώσει σε ποιες ενέργειες προτίθεται να προβεί προκειμένου να  υλοποιηθεί επιτέλους αυτό το υψίστης σημασίας έργο, τόσο για την εθνική οικονομία όσο και για την ασφάλεια των πολιτών μας, που εβρισκόμενοι στην εσχατιά της ελληνικής επικράτειας, κυριολεκτικά πλέον «Φυλάνε Θερμοπύλες».

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ

Click to comment

Απάντηση

ΚΑΒΑΛΑ

Αγώνες ιππικής δεξιοτεχνίας ΒΕ στον ιππικό όμιλο στο Πολύστυλο Καβάλας

Αγώνες ιππικής δεξιοτεχνίας ΒΕ πραγματοποιήθηκαν στον ιππικό όμιλο Καβάλας στο Πολύστυλο την Κυριακή 19 Μαΐου 2024, με την ημέρα να είναι αφιερωμένη σε όλα τα κορίτσια που θυσιάστηκαν ώστε σήμερα να γίνεται για δεύτερη χρόνια η πραγματοποίηση των αγώνων ιππικής δεξιοτεχνίας στην καβάλα.

Μια ιστορία που γράφτηκε από παλιά με πόνο κόπο και ιδρώτα τόσο για τους αθλητές τους προπονητές και ακόμη περισσότερο για τους γονείς όπου χωρίς εγκαταστάσεις υποδομές -προπονητές –κατέγραφαν πολλά χιλιόμετρα για αρκετά χρόνια σχεδόν σε όλη την Ελλάδα για την καθημερινή τους προπόνηση και την ευζωία των ίππων τους.

 

 

 

Continue Reading

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ανοιχτή συνάντηση από το Ίδρυμα “Σταύρος Νιάρχος” για το νέο Νοσοκομείο Κομοτηνής

Με αφορμή την έναρξη των κατασκευαστικών εργασιών του νέου Γενικού Νοσοκομείου Κομοτηνής ΙΣΝ στις αρχές Νοεμβρίου 2023 και πιστό στη δέσμευση να διατηρήσει ανοιχτό τον διάλογο με την τοπική κοινωνία, καθ’ όλη τη διάρκεια εξέλιξης του έργου, το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος διοργάνωσε μια ακόμη ανοιχτή συνάντηση για το κοινό με τη συμμετοχή εκπροσώπων του ΙΣΝ, του Υπουργείου Υγείας, της ομάδας μελέτης και του αναδόχου κατασκευής – Ομίλου ΑΒΑΞ.

Στη συζήτηση συμμετείχε ο Υφυπουργός Υγείας κ. Μάριος Θεμιστοκλέους, ενώ χαιρετισμό θα απευθύνει, μέσω ζωντανής σύνδεσης, ο Πρόεδρος του ΙΣΝ, κ. Ανδρέας Δρακόπουλος.

Continue Reading

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Σκρέκας: Τα μέτρα για τον πληθωρισμό αντιμετωπίζουν στη ρίζα του το πρόβλημα της ακρίβειας

Με τον υπουργό Ανάπτυξης Κώστα Σκρέκα να τονίζει ότι «τα μέτρα που έχει λάβει η κυβέρνηση και θα συνεχίσει να το κάνει μέχρι να αποκλιμακωθεί ο πληθωρισμός, είναι διαρθρωτικού χαρακτήρα, αντιμετωπίζουν στη ρίζα του το πρόβλημα της ακρίβειας και ήδη αποδίδουν» και την αντιπολίτευση να τα χαρακτηρίζει «ημίμετρα και αποσπασματικά, που βοηθούν μόνο τις μεγάλες επιχειρήσεις αλλά όχι τους καταναλωτές», ξεκίνησαν οι διεργασίες της Γενικής Συνέλευσης της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος στην Κεφαλονιά.

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
tractor in the background of the text
white night text
food track
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en