Quantcast
Connect with us

ΠΟΛΙΤΙΚΑ

Οκτώ πρωτοβουλίες άμεσης βελτίωσης της εικόνας της χώρας από τον Αλεξη Τσίπρα

«Η στρατηγική διαχείριση της εικόνας της χώρας δεν αποτελεί επιλογή, αλλά αναγκαιότητα εθνικής σημασίας», υπογράμμισε ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας κατά την εισήγηση του στην πρώτη συνεδρίαση του Συμβουλίου Εθνικής Επικοινωνιακής Πολιτικής (ΣΕΕΠ) και τόνισε ότι «σε αυτή την ιστορική στιγμή έχουμε τη δυνατότητα να ξαναφτιάξουμε την εικόνα και τη φήμη της Ελλάδας και να προκαλέσουμε εκούσια ένα ντόμινο θετικών εξελίξεων».

Ο πρωθυπουργός υπογράμμισε ότι «οφείλουμε να συντάξουμε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο επικοινωνιακής πολιτικής, διότι αν δεν διαχειριστούμε εμείς την εικόνα της χώρας μας, κάποιος άλλος θα το κάνει για εμάς» και ανακοίνωσε 8 πρωτοβουλίες που θα βελτιώσουν άμεσα την εικόνα της Ελλάδας.

Ειδικότερα, σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές, ο Αλέξης Τσίπρας επισήμανε στην εισήγηση του ότι «αποστολή της κυβέρνησης είναι να παράγει πολιτικές και έργο σε μια σειρά από τομείς, με θετικά πολλαπλασιαστικά αποτελέσματα για την οικονομία και την κοινωνία. Απαραίτητη σε αυτό το πλαίσιο, είπε, είναι «η προβολή των πολιτικών και των αποτελεσμάτων τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό της χώρας, η επικοινωνιακή προβολή της Ελλάδας που σιγά- σιγά αλλάζει».

Επισήμανε ότι «η φήμη και η εικόνα μιας χώρας αποτελούν ένα άυλο κεφάλαιο που επηρεάζει άμεσα τον τουρισμό, τις επενδύσεις, τις εξαγωγές, καθώς και κάθε άλλη πτυχή της οικονομικής και πολιτικής ζωής της ίδιας της χώρας και των κατοίκων της», για να τονίσει ότι «σε αυτή την ιστορική στιγμή έχουμε τη δυνατότητα να ξαναφτιάξουμε την εικόνα και τη φήμη της Ελλάδας και να προκαλέσουμε εκούσια ένα ντόμινο θετικών εξελίξεων». Ο κ. Τσίπρας τόνισε ότι «η στρατηγική διαχείριση της εικόνας της χώρας δεν αποτελεί επιλογή, αλλά αναγκαιότητα εθνικής σημασίας» και πως «οφείλουμε να συντάξουμε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο επικοινωνιακής πολιτικής, διότι αν δεν διαχειριστούμε εμείς την εικόνα της χώρας μας, κάποιος άλλος θα το κάνει για εμάς».

Αναφερόμενος στην εικόνα της χώρας στις αρχές της κρίσης, ο πρωθυπουργός είπε, κατά τις ίδιες πηγές, ότι «η εικόνα της Ελλάδας μαζί με την Πορτογαλία, την Ιρλανδία, την Ιταλία και την Ισπανία, ταυτιζόταν με έννοιες όπως η νωθρότητα, η σπατάλη, η μη παραγωγικότητα και συνοδευόταν από εξευτελιστικές για ένα έθνος εικόνες, όπως ενός γουρουνιού (PIGS) το οποίο ζει εις βάρος άλλων χωρών». Επισήμανε ότι «η στοχοποίηση που δέχτηκαν τότε οι χώρες του ευρωπαϊκού νότου ήταν άνευ προηγουμένου» και πως «τα τελευταία χρόνια η εικόνα της Ελλάδας βάλλεται διαρκώς εξαιτίας της οικονομικής κρίσης και προσφάτως του προσφυγικού ζητήματος».

Κατόπιν αυτών, ο Αλέξης Τσίπρας υπογράμμισε ότι «η οικοδόμηση μιας επιθυμητής εικόνας πρέπει να γίνει αντιληπτή ως μέρος της εθνικής πολιτικής και όχι ως μια διαφημιστική καμπάνια ανεξάρτητη από τον σχεδιασμό, τη διακυβέρνηση και την οικονομική ανάπτυξη της χώρας, τις μεγάλες και μικρές μεταρρυθμιστικές τομές». Είπε ειδικότερα ότι απαιτείται μελέτη και στοχοθεσία, ειλικρίνεια και νηφαλιότητα σε σχέση με αυτά που μπορούμε να πετύχουμε, και ότι τα μεθοδολογικά εργαλεία για nation branding υπάρχουν ήδη, και άλλες χώρες (π.χ. Αυστραλία, Γερμανία) τα έχουν εφαρμόσει με μεγάλη επιτυχία. Προσέθεσε ότι έως τώρα, από την εθνική επικοινωνιακή πολιτική απουσίαζαν ο στρατηγικός σχεδιασμός, όραμα και στοχοθεσία καθώς και ο συντονισμός, και συμπλήρωσε ότι τα κενά αυτά ήρθε να καλύψει ο νόμος 4339/2015 με την σύσταση του Συμβουλίου Εθνικής Επικοινωνιακής Πολιτικής (Σ.Ε.Ε.Π.).

Ως προς το ΣΕΕΠ, επισήμανε ότι είναι αρμόδιο για τον στρατηγικό σχεδιασμό της εθνικής επικοινωνιακής πολιτικής, καθώς και για την κεντρική διαχείριση επικοινωνιακών κρίσεων. Σκοπός του είναι «η διαχείριση και η οικοδόμηση μιας θετικής εικόνας της σύγχρονης Ελλάδας στη διεθνή και εσωτερική κοινή γνώμη, μιας εικόνας ρεαλιστικής που θα βασίζεται στα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα και θα αντανακλά τις προσπάθειές μας μακριά από «success stories» και επικοινωνιακά τρικ». Σημείωσε ότι «η οικοδόμηση ενός ενιαίου εθνικού σήματος (brand) απαιτεί μακροχρόνιο σχεδιασμό και στοχεύει κυρίως σε μακροπρόθεσμα αποτελέσματα».

Οι 8 πρωτοβουλίες άμεσης βελτίωσης της εικόνας της χώρας

  • Ο πρωθυπουργός, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, τόνισε ότι είναι επιτακτική η ανάγκη για πρωτοβουλίες που θα βελτιώσουν άμεσα την εικόνα της Ελλάδας:
  • Διπλασιασμός των διαφημιστικών δαπανών στον τομέα του τουρισμού.
  • Εφαρμογή επικοινωνιακών προγραμμάτων και δράσεων όλων των φορέων του ευρύτερου δημόσιου τομέα υπό την εποπτεία της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας.
  • Συνεργασία και σύνδεση των γραφείων Τύπου των υπουργείων με την ΓΓΕΕ με στόχο την ενιαία προβολή του κυβερνητικού έργου στο εξωτερικό και εσωτερικό της χώρας.
  • Πρωτοβουλίες επικοινωνιακού χαρακτήρα ανά υπουργείο, διοργάνωση fame trips, δράση διακεκριμένων και καινοτόμων προσωπικοτήτων (ambassadors).
  • Διαδικτυακή πύλη αφιερωμένη στις δράσεις κάθε υπουργείου, με σαφή και κοινή επικοινωνιακή ταυτότητα.
  • Την ανάληψη και επικοινωνιακή υποστήριξη μικρών και μεγάλων πρωτοβουλιών οι οποίες θα λειτουργήσουν ως πόλος έλξης του διεθνούς ενδιαφέροντος.
  • Η προώθηση της Αθήνας μπορεί να αποτελέσει μια από τις στρατηγικές για τη βελτίωση της εικόνας της χώρας. Η αξιοποίηση εμβληματικών πόλεων στις στρατηγικές διαχείρισης της εικόνας μιας χώρας αποτελεί συχνό φαινόμενο στη διεθνή πρακτική. Η «δημιουργική Αθήνα» το σύμβολο της δημιουργικής Ελλάδας που θα στηρίζεται σε 3 άξονες: α) στον πολιτισμό, β) στην επιχειρηματικότητα και γ) στις πρακτικές αλληλεγγύης και τα πολύ σημαντικά γεγονότα που πρόκειται να συμβούν στην Αθήνα το αμέσως επόμενο διάστημα στον χώρο του πολιτισμού: Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, Documentα 14.
  • Τη διεξαγωγή μιας πιο διευρυμένης και εις βάθος μελέτης της εικόνας της Ελλάδας σήμερα τόσο στο εξωτερικό, όσο και στο εσωτερικό, την οποία θα αναλάβει η Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας σε συνεργασία με τα Γραφεία Τύπου του κάθε υπουργείου.

 Τον Οκτώβριο η επόμενη συνεδρίαση του ΣΕΕΠ

Ολοκληρώνοντας, ο κ. Τσίπρας σημείωσε ότι «έχουμε πολύ δουλειά να κάνουμε μπροστά μας και απαιτείται δέσμευση από όλους προκειμένου να έχουμε τα επιθυμητά για όλους μας αποτελέσματα». Ανακοίνωσε ότι η επόμενη συνάντηση του συμβουλίου του ΣΕΕΠ θα λάβει χώρα τον Οκτώβρη, «ένα διάστημα αρκετό ώστε να συγκεκριμενοποιήσουμε τις δράσεις και τα επιμέρους projects που θα αναλάβει το κάθε υπουργείο».

Click to comment

Απάντηση

ΚΑΒΑΛΑ

Θοδωρής Ζαγοράκης |“Προχωράμε, είμαι με το ΠΑΣΟΚ και τον Νίκο Ανδρουλάκη”

Στην Κομοτηνή βρέθηκε την  Μεγάλη Τετάρτη 2 Μαϊου 2024, ο υποψήφιος ευρωβουλευτής με το ΠΑΣΟΚ ΚΙΝΑΛ Θοδωρής Ζαγοράκης.

Στο πρόγραμμα των επισκέψεών του η συνάντηση με τον δήμαρχο  Κομοτηνής Γιάννη Γκαράνη, τον περιφερειάρχη ΑΜΘ Χριστόδουλο Τοψίδη, τον αντιπεριφερειάρχη Ροδόπης Μανώλη Ταπατζά και τέλος με στελέχη και την νεολαία του κόμματος.

Continue Reading

ΠΟΛΙΤΙΚΑ

Μιχαηλίδου | Περισσότερα από 100.000 παιδιά θα κάνουν φέτος διακοπές στις παιδικές κατασκηνώσεις της ΔΥΠΑ και του ΕΦΚΑ

«Περισσότερα από 100.000 παιδιά θα έχουν φέτος τη δυνατότητα να κάνουν έως και 30 ημέρες διακοπές στις παιδικές κατασκηνώσεις, μέσω του προγράμματος της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ) και του αντίστοιχου προγράμματος του ΕΦΚΑ» δήλωσε η υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Δόμνα Μιχαηλίδου, με αφορμή τη χθεσινή έναρξη του προγράμματος της ΔΥΠΑ.

«Με αυτή τη δράση της ΔΥΠΑ, προϋπολογισμού 35 εκατ. ευρώ» επεσήμανε η κα Μιχαηλίδου, «δίνουμε 70.000 vouchers σε οικογένειες που έχουν εισόδημα έως 30.000 ευρώ, προκειμένου τα παιδιά τους να μπορούν να κάνουν τουλάχιστον δύο εβδομάδες διακοπές στις κατασκηνώσεις. Μάλιστα, στις κατασκηνώσεις που λειτουργούν στους πυρόπληκτους δήμους Ιστιαίας-Αιδηψού και Μαντουδίου-Λίμνης-Αγ. Άννας, αλλά και σε κατασκηνώσεις της Περιφέρειας Θεσσαλίας, η διαμονή μπορεί να έχει διάρκεια έως 30 ημέρες». Όπως ανέφερε η υπουργός Εργασίας, ειδική πρόνοια υπάρχει για τις ευάλωτες ομάδες καθώς προβλέπεται μοριοδότηση για τα άτομα με αναπηρία και τους μονογονείς. Επίσης, για πρώτη φορά, μοριοδοτούνται όσοι δεν έχουν συμμετάσχει στο πρόγραμμα στο παρελθόν και όσοι έκαναν αίτηση τα τελευταία δύο χρόνια αλλά δεν έλαβαν επιταγή.

Παράλληλα, με το κατασκηνωτικό πρόγραμμα της ΔΥΠΑ, τις επόμενες ημέρες εκκινεί και το αντίστοιχο πρόγραμμα του ΕΦΚΑ, υπογράμμισε η κ. Μιχαηλίδου. Το κατασκηνωτικό πρόγραμμα του ΕΦΚΑ είναι προϋπολογισμού 18,427 εκατ. ευρώ και αφορά συνολικά 36.000 παιδιά, ηλικίας 6-16 ετών.

Ποιους και πόσους αφορά το κατασκηνωτικό πρόγραμμα της ΔΥΠΑ

Σκοπός του προγράμματος διαμονής παιδιών σε παιδικές κατασκηνώσεις είναι η ψυχαγωγία των τέκνων εργαζομένων και ανέργων. Αντικείμενο του προγράμματος είναι η επιδότηση των δικαιούχων για τη διαμονή́ των παιδιών τους σε παιδικές κατασκηνώσεις με τη χορήγηση επιταγής διαμονής σε παιδικές κατασκηνώσεις.

Το πρόγραμμα αφορά σε 70.000 επιταγές για παιδιά ηλικίας 6-16 ετών και θα υλοποιηθεί από τις 15 Ιουνίου 2024 έως τις 10 Σεπτεμβρίου 2024 για τα παιδιά τυπικής ανάπτυξης και έως τις 20 Σεπτεμβρίου 2024 για τα παιδιά με αναπηρία με ποσοστό 50% και άνω.

Η υποβολή των ηλεκτρονικών αιτήσεων δικαιούχων και παρόχων για τη συμμετοχή τους στο «πρόγραμμα διαμονής παιδιών σε παιδικές κατασκηνώσεις έτους 2024» της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ) ξεκίνησε τη Μεγάλη Τετάρτη, 1η Μαΐου και ώρα 11:00.

Οι αιτήσεις θα υποβάλλονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr), με τους κωδικούς TAXISnet, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://www.gov.gr/ipiresies/ergasia-kai-asphalise/kataskenoseis/programmata-kataskenoseon-oaed.

Η πλατφόρμα θα είναι ανοιχτή για τις αιτήσεις δικαιούχων έως τις 12 Μαΐου και ώρα 23:59.

Δικαιούχοι είναι οι γονείς ή οι ασκούντες την επιμέλεια (ανάδοχοι, κηδεμόνες κ.ο.κ.) ωφελούμενων παιδιών, οι οποίοι:

  • είναι εργαζόμενοι με εξαρτημένη σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου κατά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων ή
  •  είναι ασφαλισμένοι στον e-ΕΦΚΑ -στην επαγγελματική τους κατηγορία- με εισφορές υπέρ του κλάδου ανεργίας της ΔΥΠΑ οποτεδήποτε στο διάστημα από 01/01/2023 έως την προηγουμένη της λήξης της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων ή
  • είναι άνεργοι με συνεχόμενο χρονικό διάστημα ανεργίας τουλάχιστον τριών μηνών κατά την ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων.

Το εισόδημα των δικαιούχων όλων των κατηγοριών δεν πρέπει να ξεπερνά τα 30.000 ευρώ, εκτός αν πρόκειται για μακροχρόνια ανέργους, οι οποίοι, αν είναι διαζευγμένοι ή έγγαμοι, πρέπει να έχουν εισόδημα έως 16.000 ευρώ ή 24.000 ευρώ αντίστοιχα, προσαυξανόμενο κατά 5.000 ευρώ ανά τέκνο, ενώ αν είναι μονογονείς, πρέπει να έχουν εισόδημα έως 29.000 ευρώ, προσαυξανόμενο κατά 5.000 ευρώ ανά τέκνο, μετά το πρώτο.

Σημειώνεται ότι οι δικαιούχοι επιδοτούνται για τη διαμονή των ωφελούμενων παιδιών τους σε παιδική κατασκήνωση του μητρώου παρόχων της ΔΥΠΑ με τη χορήγηση επιταγής διαμονής σε παιδικές κατασκηνώσεις, η οποία έχει τη μορφή ενός μοναδικού ηλεκτρονικού κωδικού αριθμού.

Ποιους και πόσους αφορά το κατασκηνωτικό πρόγραμμα του ΕΦΚΑ

Παράλληλα, με το κατασκηνωτικό πρόγραμμα της ΔΥΠΑ, που από την 1η Μαΐου δέχεται αιτήσεις, τις επόμενες ημέρες, εκκινεί και το αντίστοιχο πρόγραμμα του ΕΦΚΑ.

Το κατασκηνωτικό πρόγραμμα του ΕΦΚΑ, προϋπολογισμού 18,427 εκατ. ευρώ, αφορά συνολικά 36.000 παιδιά, ηλικίας 6-16 ετών. Η καλοκαιρινή κατασκηνωτική περίοδος του ΕΦΚΑ ξεκινά τη 15η Ιουνίου και ολοκληρώνεται στις 30 Αυγούστου, αποτελούμενη από πέντε κατασκηνωτικές περιόδους συνεχούς διαμονής 15 ημερών εκάστη για τα παιδιά τυπικής ανάπτυξης και 10 ημερών για τα παιδιά με αναπηρία.

Μάλιστα, η καλοκαιρινή κατασκηνωτική περίοδος για ωφελούμενα τέκνα με αναπηρία που οι γονείς τους δεν επιθυμούν να συμμετέχουν στις κατασκηνωτικές περιόδους με τα παιδιά τυπικής ανάπτυξης, θα αρχίσει, μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος για τα παιδιά τυπικής ανάπτυξης, ήτοι το τελευταίο δεκαήμερο του μηνός Αυγούστου ή το πρώτο δεκαήμερο του μηνός Σεπτεμβρίου και για 10 ημέρες συνεχούς διαμονής.

Πηγή: newsbeast.gr

Continue Reading

ΠΟΛΙΤΙΚΑ

Κασσελάκης για Μάτι | Με αυτό το άρθρο έπεσαν στα μαλακά οι κατηγορούμενοι

«Η σκέψη μου αυτές τις μέρες είναι με τις οικογένειες των ανθρώπων στο Μάτι, που περίμεναν δικαίωση έξι ολόκληρα χρόνια, και είδαν τους υπεύθυνους να πληρώνουν και να φεύγουν σαν «κύριοι», αναφέρει σε ανάρτησή του στα social media ο Στέφανος Κασσελάκης.

Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ παραθέτει αποσπάσματα που αναφέρονται στο άρθρο του ποινικού με το οποίο όπως λέει «έπεσαν στα μαλακά οι κατηγορούμενοι για την τραγωδία στο Μάτι, τους οποίους ο κ. Μητσοτάκης αναβάθμισε μόλις έγινε πρωθυπουργός».

Η ανάρτηση του κ. Κασσελάκη:

«Η σκέψη μου αυτές τις μέρες είναι με τις οικογένειες των ανθρώπων στο Μάτι, που περίμεναν δικαίωση έξι ολόκληρα χρόνια, και είδαν τους υπεύθυνους να πληρώνουν και να φεύγουν σαν «κύριοι».

Θέλετε να μάθετε την αλήθεια για τις απαράδεκτα χαμηλές ποινές στη δίκη για το Μάτι;

Ας δούμε μαζί πρώτα το κατ’ επάγγελμα ψέμα του κ. Μητσοτάκη.

Ας δούμε μαζί και την αλήθεια, από τον ποινικολόγο κ. Καπερνάρο, ο οποίος εξηγεί πώς τα κακουργήματα βαφτίστηκαν πλημμελήματα για να φτάσουμε σε αυτές τις ποινές.

Σας διαβάζω κι ένα απόσπασμα από την ανάρτηση του δικηγόρου παρ’ Αρείω Πάγω, κ. Σωτηρόπουλου:

Το ίδιο άρθρο 302, όπως ίσχυε με τον Π.Κ. του 1950, ίσχυε το 2018, το 2019, το ίδιο κι απαράλλαχτο ισχύει και σήμερα.

Με αυτό το άρθρο λοιπόν έπεσαν στα μαλακά οι κατηγορούμενοι για την τραγωδία στο Μάτι, τους οποίους ο κ. Μητσοτάκης αναβάθμισε μόλις έγινε Πρωθυπουργός.

Δείτε τώρα ποιος επιτρέπει σε καταδικασμένους να εξαγοράζουν τις ποινές τους και να είναι ελεύθεροι.

Εξηγεί ο Πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών, κ. Βερβεσός, πώς η ΝΔ άλλαξε τον Ποινικό Κώδικα ώστε οι ένοχοι να πληρώνουν και να φεύγουν.

Αυτή η δικαιοσύνη της ατιμωρησίας πρέπει να αλλάξει. Και σας υπόσχομαι ότι θ’ αλλάξει»

Πηγή: ethnos.gr

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en