ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Μπαντίκος | Θα δοθεί λύση στην συγχώνευση τμημάτων του 2ου Λυκείου Καβάλας

Στην εικόνα των κρουσμάτων στα σχολεία αλλά και στο σημαντικό θέμα των συχγωνεύσεων τμημάτων μίλησε το πρωί της Πέμπτης στο Radio ENA και στον Απόστολο Ατζεμιδάκη ο διευθυντής Εκπαίδευσης ΑΜ-Θ Κώστας Μπαντίκος.

Ο κ. Μπαντίκος αρχικα ανέφερε ότι από την αρχή της σχολικής χρονιάς είχαμε 1200 κρούσματα σε μαθητές, 152 σε εκπαιδευτικούς και 17 σε λοιπό προσωπικό στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ.

Μεγάλο μερίδιο σε αυτά τα κρούσματα φαίνεται πως έχουν οι Π.Ε Καβάλας και Δράμας ενώ “ουραγός” στα κρούσματα φαίνεται πως είναι η Π.Ε Ροδόπης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι 1-2 Νοεμβρίου παρατηρήθηκε μία ξαφνική αύξηση κρουσμάτων στα σχολεία ωστόσο από 3-4 Νοεμβρίου μειώθηκαν και πάλι.

Όσον αφορά το κλείσιμο τμημάτων ο κ. Μπαντίκος τόνισε ότι έκλεισε μόνο ένα τμήμα στην Ξάνθη καθώς τα κρούσματα στο σύνολο τους είναι διάσπαρτα ενώ χρειάστηκε να κλείσει ολόκληρο το γυμνάσιο του Καλαμπακίου στην Ξάνθη λόγω πολλών κρουσμάτων για μερικές ημέρες.

Εν κατακλείδι αναφέρθηκε στο ζήτημα των συγχωνεύσεων τμημάτων κάνοντας γνωστό πως το Υπουργείο έδωσε εντολή στο να προχωρήσουν αυτές οι συγχωνεύσεις για την κάλυψη κενών των εκπαιδευτικών.

Θα έπρεπε πρώτα ο διευθυντής της κάθε σχολικής μονάδας να έχει την αρμοδιότητα να κρίνει το πως θα σχηματιστεί το κάθε τμήματα και ύστερα ο διευθυντής της καθε περιφερειακής ενότητας (Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας).

Ο Ρόλος του διευθυντή εκπαίδευσης είναι διαμεσολαβητικός ενώ ο κ. Μπαντίκος επισήμανε ότι ενημερώθηκε για το θέμα που προέκυψε στο 2ο Λύκειο Καβάλας.

Πιο συγκεκριμένα ο διευθυντής Εκπαίδευσης της ΑΜ-Θ πρόσθεσε ότι συζητείται το ζήτημα ενώ την προσεχή Τρίτη αναμένεται να βγει η τέταρτη φάση προσλήψεων εκπαιδευτικών η οποία μπορεί να αποτελέσει μία λύση στο θέμα. Εάν δεν προχωρήσει και αυτό θα γίνουν εξίσου συζητήσεις για να αντικατασταθούν ώρες άλλων εκπαιδευτικών για να καλύψουν τα κενά.

Συνολικά σε όλη την Περιφέρεια ΑΜ-Θ πάντως φαίνεται πως προχώρησαν 38 συγχωνευσεις τμημάτων.

ΑπάντησηΑκύρωση απάντησης

Exit mobile version