Με…λίστα ψωνίζουν πλέον οι Έλληνες απο τα Σούπερ Μάρκετ (video)
Υπέρμαχοι της λίστας αγορών πριν περάσουν την πόρτα του σούπερ μάρκετ είναι πλέον οι Έλληνες, ενώ κάνουν και έρευνα αγοράς για τις τιμές αξιοποιώντας το Διαδίκτυο. Οι συμπεριφορές αυτές, τις οποίες διαπιστώνει έρευνα καταναλωτών που διενήργησε η εταιρεία ερευνών αγοράς IRI σε επτά ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας, αποτελούν αν μη τι άλλο απότοκο της πολυετούς οικονομικής κρίσης.
Ειδικότερα, το 93% των ερωτηθέντων στην Ελλάδα κάνει λίστα με τα είδη που χρειάζεται να αγοράσει από το σούπερ μάρκετ, το οποίο αποτελεί το μεγαλύτερο ποσοστό μεταξύ των χωρών στις οποίες πραγματοποιήθηκε η έρευνα (Ελλάδα, Ιταλία, Ισπανία, Γερμανία, Γαλλία, Ηνωμένο Βασίλειο και Ολλανδία). Το αντίστοιχο ποσοστό σε όλες τις χώρες όπου διεξήχθη η έρευνα είναι 84%, ενώ μόνο 11% δεν κάνει καμία προετοιμασία και προχωράει σε αυθόρμητες αγορές.
Επιπλέον, το 45% των ερωτηθέντων στην Ελλάδα χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο προκειμένου να αναζητήσει πληροφορίες για τα προϊόντα που θέλει να αγοράσει από το σούπερ μάρκετ και κυρίως για τις τιμές τους. Υψηλά ποσοστά παρατηρούνται εν γένει στις χώρες του ευρωπαϊκού Νότου που συμμετέχουν στην έρευνα, κάτι το οποίο δεν προκαλεί απορία καθώς αυτές επλήγησαν περισσότερο από την οικονομική κρίση.
Στο Διαδίκτυο αναζητεί πληροφορίες το 39% των Ισπανών και το 33% των Ιταλών, ενώ τα αντίστοιχα ποσοστά στην Ολλανδία και στη Γαλλία είναι 26% και 31%. Στη Γερμανία, το ποσοστό είναι επίσης υψηλό, 37%, λόγω προφανώς της αυξημένης καταναλωτικής συνείδησης και όχι λόγω κρίσης.
Σε ευρωπαϊκό επίπεδο, η έρευνα έδειξε ότι περισσότερο από το ένα τρίτο των καταναλωτών χρησιμοποιεί τις εφαρμογές των κινητών για να αναζητήσει διαδικτυακά μια πληροφορία –κυρίως όσον αφορά τις καλύτερες προσφορές και τα χαρακτηριστικά των προϊόντων– πριν ψωνίσουν (34%) και ενώ ψωνίζουν (36%).
Το 65% αυτών των αγοραστών ισχυρίζονται ότι με αυτόν τον τρόπο εξοικονομούν χρήματα. Η πλειονότητα των αγοραστών αναζητεί προσφορές σε είδη με υψηλή τιμή, όπως προϊόντα μακιγιάζ και καθαριστικά πλυντηρίου, τα οποία προσφέρουν μεγαλύτερη έκπτωση ανά τεμάχιο.
Το 37% των καταναλωτών που ψάχνει στο Διαδίκτυο θέλει να εξοικονομήσει χρήματα από διάφορες προωθητικές ενέργειες και προσφορές στο κατάστημα, ενώ το 22% των καταναλωτών αναζητεί πληροφορίες σχετικά με το ποιο κατάστημα έχει τις καλύτερες προσφoρές τη συγκεκριμένη ημέρα ή εβδομάδα. Τέλος, σχεδόν ένας στους τρεις ερωτηθέντες δήλωσε ότι έχει χρησιμοποιήσει το Διαδίκτυο τουλάχιστον μία φορά για να αγοράσει είδη σούπερ μάρκετ.
Αγώνες ιππικής δεξιοτεχνίας ΒΕ στον ιππικό όμιλο στο Πολύστυλο Καβάλας
Αγώνες ιππικής δεξιοτεχνίας ΒΕ πραγματοποιήθηκαν στον ιππικό όμιλο Καβάλας στο Πολύστυλο την Κυριακή 19 Μαΐου 2024, με την ημέρα να είναι αφιερωμένη σε όλα τα κορίτσια που θυσιάστηκαν ώστε σήμερα να γίνεται για δεύτερη χρόνια η πραγματοποίηση των αγώνων ιππικής δεξιοτεχνίας στην καβάλα.
Μια ιστορία που γράφτηκε από παλιά με πόνο κόπο και ιδρώτα τόσο για τους αθλητές τους προπονητές και ακόμη περισσότερο για τους γονείς όπου χωρίς εγκαταστάσεις υποδομές -προπονητές –κατέγραφαν πολλά χιλιόμετρα για αρκετά χρόνια σχεδόν σε όλη την Ελλάδα για την καθημερινή τους προπόνηση και την ευζωία των ίππων τους.
Ανοιχτή συνάντηση από το Ίδρυμα “Σταύρος Νιάρχος” για το νέο Νοσοκομείο Κομοτηνής
Με αφορμή την έναρξη των κατασκευαστικών εργασιών του νέου Γενικού Νοσοκομείου Κομοτηνής ΙΣΝ στις αρχές Νοεμβρίου 2023 και πιστό στη δέσμευση να διατηρήσει ανοιχτό τον διάλογο με την τοπική κοινωνία, καθ’ όλη τη διάρκεια εξέλιξης του έργου, το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος διοργάνωσε μια ακόμη ανοιχτή συνάντηση για το κοινό με τη συμμετοχή εκπροσώπων του ΙΣΝ, του Υπουργείου Υγείας, της ομάδας μελέτης και του αναδόχου κατασκευής – Ομίλου ΑΒΑΞ.
Στη συζήτηση συμμετείχε ο Υφυπουργός Υγείας κ. Μάριος Θεμιστοκλέους, ενώ χαιρετισμό θα απευθύνει, μέσω ζωντανής σύνδεσης, ο Πρόεδρος του ΙΣΝ, κ. Ανδρέας Δρακόπουλος.
Σκρέκας: Τα μέτρα για τον πληθωρισμό αντιμετωπίζουν στη ρίζα του το πρόβλημα της ακρίβειας
Με τον υπουργό Ανάπτυξης Κώστα Σκρέκα να τονίζει ότι «τα μέτρα που έχει λάβει η κυβέρνηση και θα συνεχίσει να το κάνει μέχρι να αποκλιμακωθεί ο πληθωρισμός, είναι διαρθρωτικού χαρακτήρα, αντιμετωπίζουν στη ρίζα του το πρόβλημα της ακρίβειας και ήδη αποδίδουν» και την αντιπολίτευση να τα χαρακτηρίζει «ημίμετρα και αποσπασματικά, που βοηθούν μόνο τις μεγάλες επιχειρήσεις αλλά όχι τους καταναλωτές», ξεκίνησαν οι διεργασίες της Γενικής Συνέλευσης της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος στην Κεφαλονιά.