Quantcast
Connect with us

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μαρινόπουλος- Σκλαβενίτης | Πως θα εκποιηθούν τα 22 καταστήματα

Στο στόχαστρο των ανταγωνιστών της Σκλαβενίτης έχουν μπει ήδη τα 22 καταστήματα που υποχρεούται η εταιρεία να εκποιήσει όταν αναλάβει και τη Μαρινόπουλος. Πρόκειται για καταστήματα που σήμερα ανήκουν είτε στο δίκτυο της Μαρινόπουλος είτε στο δίκτυο της Σκλαβενίτης, με τις πληροφορίες να θέλουν τα περισσότερα να λειτουργούν σήμερα υπό το σήμα της δεύτερης. Η Επιτροπή Ανταγωνισμού δημοσιοποίησε για ευνόητους λόγους μόνο τους δήμους στους οποίους βρίσκονται τα 22 καταστήματα, όχι όμως και τις ακριβείς διευθύνσεις, κάτι το οποίο αναζητούν εναγωνίως οι ανταγωνιστές της Σκλαβενίτης προκειμένου να σχεδιάσουν τις επόμενες κινήσεις τους. Κινήσεις, βεβαίως, που περιλαμβάνουν και την εκδήλωση ενδιαφέροντος για τα καταστήματα αυτά. Τούτο φάνηκε άλλωστε και με καταστήματα της Μαρινόπουλος τα οποία μόλις σταμάτησαν να λειτουργούν υπό το σήμα της, λόγω για παράδειγμα έξωσης, πολύ γρήγορα ενοικιάστηκαν από άλλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ.

Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με την απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού πρέπει να εκποιηθούν 19 καταστήματα στην Αττική από τα οποία 4 καταστήματα βρίσκονται στον Δήμο Πειραιά, 3 καταστήματα στον Δήμο Αθηναίων, 3 καταστήματα στον Δήμο Αγίου Δημητρίου, 2 καταστήματα στον Δήμο Παλαιού Φαλήρου και από 1 κατάστημα στους Δήμους Νέας Σμύρνης, Αγίου Ιωάννη Ρέντη, Ταύρου, Ασπροπύργου, Νίκαιας, Βριλησσίων και Καλλιθέας. Επίσης, θα πρέπει να εκποιηθούν 2 καταστήματα στο Ηράκλειο Κρήτης και 1 κατάστημα στο Λασίθι.

Η εκποίηση, ωστόσο, δραστηριότητας στο πλαίσιο ανάληψης δεσμεύσεων μιας επιχείρησης δεν είναι μια απλή εκποίηση, καθώς προβλέπεται συγκεκριμένη διαδικασία βάσει των κανόνων που έχει θέσει η Επιτροπή Ανταγωνισμού με απόφασή της από το 2011. Τα βήματα που προβλέπονται είναι τα ακόλουθα:

-Η εταιρεία, εν προκειμένω η Σκλαβενίτης, αναλαμβάνει να εκποιήσει τα καταστήματα εντός συγκεκριμένης περιόδου, της λεγόμενης Πρώτης Περιόδου Εκποίησης. Η συνήθης πρακτική είναι αυτή η περίοδος να διαρκεί έξι μήνες.

-Εάν η εταιρεία δεν έχει βρει αγοραστή και δεν έχει συνάψει συμφωνία στο τέλος της Πρώτης Περιόδου Εκποίησης, δίνει αποκλειστική εντολή στον λεγόμενο Εντολοδόχο της Εκποίησης εντός της Περιόδου Εκποίησης Εντολοδόχου (διαρκεί συνήθως άλλους έξι μήνες).

-Η εταιρεία (η Σκλαβενίτης) θα θεωρείται ότι έχει συμμορφωθεί με τη δέσμευση αυτή εάν στο τέλος της Περιόδου Εκποίησης Εντολοδόχου έχει συνάψει τελική δεσμευτική συμφωνία αγοραπωλησίας, εάν η Επιτροπή Ανταγωνισμού εγκρίνει τον αγοραστή και τους όρους και εάν η ολοκλήρωση της πώλησης της εκποιούμενης δραστηριότητας πραγματοποιηθεί σε χρονικό διάστημα που δεν υπερβαίνει τους τρεις μήνες μετά την έγκριση από την ανεξάρτητη αρχή του αγοραστή και των όρων πώλησης.

-Μετά από αίτημα της εταιρείας, το οποίο θα συνοδεύεται από έκθεση του Επιβλέποντα Εντολοδόχου, η Επιτροπή Ανταγωνισμού μπορεί να παρατείνει τις προθεσμίες που προβλέπονται στις δεσμεύσεις και σε εξαιρετικές περιπτώσεις να προβεί σε απαλλαγή, τροποποίηση ή αντικατάσταση μίας ή περισσότερων υποχρεώσεων. Το αίτημα για παράταση πρέπει να υποβληθεί τουλάχιστον ένα μήνα πριν την εκπνοή της προθεσμίας και μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις δικαιούται να ζητήσει παράταση εντός του τελευταίου μήνα οποιασδήποτε προθεσμίας.

Τι όρους πρέπει να να πληροί ο αγοραστής

α) να είναι ανεξάρτητος από τα Μέρη (τις εταιρείες που συμμετέχουν στη συγκέντρωση) και να μη συνδέεται μαζί τους,

β) να έχει οικονομικούς πόρους, αποδεδειγμένη εμπειρία και κίνητρο να διατηρήσει και

να αναπτύξει την εκποιούμενη δραστηριότητα ως βιώσιμη και ενεργό μονάδα που είναι

σε θέση να ανταγωνισθεί τα μέρη και άλλους ανταγωνιστές,

γ) να μην είναι πιθανό να δημιουργήσει, βάσει των πληροφοριών που έχει στη διάθεσή

της η Επιτροπή Ανταγωνισμού, εκ πρώτης όψεως προβλήματα ανταγωνισμού και να μην υπάρχει κίνδυνος η υλοποίηση των δεσμεύσεων να καθυστερήσει και ιδίως να αναμένεται εύλογα ότι θα λάβει όλες τις απαραίτητες εγκρίσεις από την αρμόδια ρυθμιστική αρχή για την εξαγορά της εκποιούμενης δραστηριότητας

Υπενθυμίζεται ότι η τελική δεσμευτική συμφωνία αγοραπωλησίας θα εξαρτάται από την έγκριση της Επιτροπής. Όταν η Σκλαβενίτης έχει συμφωνήσει με έναν αγοραστή, θα υποβάλλει πλήρως τεκμηριωμένη και αιτιολογημένη πρόταση, η οποία θα περιλαμβάνει αντίγραφο της τελικής συμφωνίας, στην Επιτροπή και τον Επιβλέποντα Εντολοδόχο. Η  εταιρεία πρέπει να μπορεί να αποδείξει στην Επιτροπή ότι ο αγοραστής πληροί τους προαναφερθέντες όρους και ότι η εκποιούμενη δραστηριότητα πωλείται με τρόπο συνεπή με τις δεσμεύσεις . Η Επιτροπή μπορεί, να εγκρίνει την πώληση της

εκποιούμενης δραστηριότητας χωρίς ένα ή περισσότερα εκ των Περιουσιακών

Στοιχείων ή μέρη του προσωπικού, εάν αυτό δεν επιδρά στη βιωσιμότητα και

ανταγωνιστικότητα της εκποιούμενης δραστηριότητας, μετά την πώληση, λαμβάνοντας

υπόψη τον προτεινόμενο αγοραστή. Διευκρινίζεται εδώ ότι η εταιρεία που αναλαμβάνει τις δεσμεύσεις είναι αυτή που αποφασίζει εάν θα περιληφθεί ή όχι στην εκποιούμενη δραστηριότητα το προσωπικό. Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, υπενθυμίζεται ότι βάσει της συμφωνίας εξυγίανσης οι ενεργές συμβάσεις των εργαζομένων της Μαρινόπουλος μεταφέρονται στη Σκλαβενίτης.

 

Οι αρμοδιότητες του Εντολοδόχου Εκποίησης

 

Η εταιρεία διορίζει εντολοδόχο εκποίησης εάν δεν έχει έχει συνάψει τελική δεσμευτική συμφωνίας αγοραπωλησίας ένα μήνα πριν το τέλος της πρώτης περιόδου εκποίησης ή εάν η Επιτροπή Ανταγωνισμού έχει απορρίψει αγοραστή προτεινόμενο από την εταιρεία. Ο Εντολοδόχος πρέπει να είναι ανεξάρτητος από τα εμπλεκόμενα μέρη , να διαθέτει τα απαραίτητα προσόντα για να εκτελέσει την εντολή του, για παράδειγμα ως τράπεζα επενδύσεων ή σύμβουλος ή ελεγκτής και δεν θα έχει ούτε θα έχει εκτεθεί σε σύγκρουση συμφερόντων. Ο Εντολοδόχος αμείβεται από τα μέρη με τρόπο που να μην εμποδίζει την ανεξάρτητη και αποτελεσματική εκτέλεση της εντολής του. Ειδικότερα, όταν το πακέτο αμοιβής του Εντολοδόχου της Εκποίησης περιλαμβάνει επιπλέον αμοιβή επιτυχίας αναφορικά με την τελική αξία πώλησης της εκποιούμενης δραστηριότητας, η αμοιβή θα συνδέεται και με την εκποίηση εντός της Περιόδου Εκποίησης Εντολοδόχου.

Εντός της περιόδου Εκποίησης Εντολοδόχου (ή  κατόπιν αιτήματος της

Επιτροπής) ο Εντολοδόχος της Εκποίησης θα υποβάλλει στην Επιτροπή πλήρη μηνιαία

έκθεση σχετικά με την πρόοδο της διαδικασίας εκποίησης. Αυτές οι εκθέσεις θα

υποβάλλονται εντός 15 ημερών από το τέλος κάθε μήνα με ταυτόχρονη αποστολή αντιγράφου στον Επιβλέποντα Εντολοδόχο (πρόκειται για άλλο άτομο ή εταιρεία από τον Εντολοδόχο Εκποίησης)  και αντιγράφου σε μη εμπιστευτική έκδοση στα εμπλεκόμενα μέρη.

Η διαδικασία, τέλος, προβλέπει και το διορισμό από την εταιρεία του λεγόμενου Διαχειριστή Εκποιούμενης Δραστηριότητας (Hold Separate Manager) ο οποίος αναλαμβάνει την καθημερινή διαχείρισης της εκποιούμενης δραστηριότητας υπό την επίβλεψη του Επιβλέποντος Εντολοδόχου.

Click to comment

Απάντηση

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Θεσσαλονίκη: 33χρονος χάρισε ζωή με τον θάνατό του – Δωρεά οργάνων και ιστών αποφάσισε η οικογένειά του

Δώρα ζωής προσέφερε με τον θάνατό του 33χρονος που νοσηλευόταν στη Β’ Μονάδα Εντατικής Θεραπείας (Β΄ ΜΕΘ) του Γενικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης «Γ. Παπανικολάου» και έχασε τη μάχη για τη ζωή.

Οι οικείοι του, στην πιο δύσκολη για αυτούς στιγμή, αποφάσισαν να προσφέρουν δώρα ζωής σε συνανθρώπους μας, όπως αναφέρεται σε σημερινή ανακοίνωση του Νοσοκομείου.

Η δωρεά οργάνων και ιστών ολοκληρώθηκε με επιτυχία την Κυριακή του Πάσχα. Το χειρουργείο της δωρεάς πραγματοποιήθηκε από τις χειρουργικές ομάδες της Μονάδας Μεταμόσχευσης του ΓΝΘ «Ιπποκράτειου», της Μονάδας Μεταμοσχεύσεων Καρδιάς του Ωνάσειου Καρδιοχειρουργικού Κέντρου και της Οφθαλμολογικής Κλινικής του ΠΓΝΘ ΑΧΕΠΑ.

Τα συλλυπητήριά της αλλά και τις θερμότατες ευχαριστίες για την προσφορά οργάνων και το μεγαλείο ψυχής που επέδειξαν εκφράζει η Διοίκηση του Νοσοκομείου προς τους οικείους του δωρητή. Επιπλέον, η Διοίκηση ευχαριστεί το προσωπικό της Β’ Μονάδας Εντατικής Θεραπείας του «Γ. Παπανικολάου» και όλων των άλλων τμημάτων και κλινικών του Νοσοκομείου που συνεργάστηκαν για το σκοπό της δωρεάς.

Συγκεκριμένα, το προσωπικό του Αναισθησιολογικού Τμήματος, των Χειρουργείων, του Ακτινολογικού Εργαστηρίου, του Καρδιολογικού Τμήματος, του Μικροβιολογικού Εργαστηρίου, του Βιοχημικού Εργαστηρίου, του Αιματολογικού Εργαστηρίου και τη Αιμοδοσίας και του Τμήματος Ανοσολογίας-Ιστοσυμβατότητας. «Χωρίς την καθοριστική συμβολή όλων αυτών των επαγγελματιών υγείας δεν θα ήταν δυνατή η επιτυχής έκβαση της διαδικασίας της δωρεάς», αναφέρεται στην ίδια ανακοίνωση.

Η διαδικασία διενεργήθηκε υπό το γενικό συντονισμό του Ελληνικού Οργανισμού Μεταμοσχεύσεων.

Το «Γ. Παπανικολάου» στηρίζει τη Δωρεά Οργάνων μετά το τέλος της ζωής, ως την ύψιστη μορφή εθελοντικής προσφοράς προς τον συνάνθρωπο, πολιτισμού και αλτρουισμού, καταλήγει η ανακοίνωση.

Continue Reading

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Το φόρεμα από άμμο ήταν η πιο τρελή ιδέα που παρουσιάστηκε στο φετινό Met Gala

Η τραγουδίστρια Tyla έκανε το ντεμπούτο της στο Met Gala με την πιο τρελή ιδέα που έχει παρουσιαστεί στη διοργάνωση εδώ και καιρό.

Μία δημιουργία του οίκου Balmain και συγκεκριμένα του καλλιτεχνικού διευθυντή του Olivier Rousteing, το φόρεμα από άμμο που δημιουργήθηκε πάνω στο σώμα της Tyla ήταν εμπνευσμένο από το θέμα του gala«Ο Κήπος του Χρόνου». Ο Rousteing βασίστηκε στην ιδέα του χρόνου που περνάει και της παροδικότητας των πραγμάτων για να επαναπροσδιορίσει τη χρήση των υλικών και να μετατρέψει την άμμο σε κάτι μόνιμο.

Έτσι, δημιούργησε πάνω σε ένα καλούπι τα κομμάτια του φορέματος, τα οποία στη συνέχεια συναρμολογήθηκαν και το τελικό αποτέλεσμα ήταν ένα στράπλες φόρεμα στο χρώμα της άμμου, με την κυριολεκτική έννοια, το οποίο η Tyla συνδύασε με μία τσάντα Balmain σε σχήμα κλεψύδρας.

Για τη δημιουργία του φορέματος χρησιμοποιήθηκαν τρία χρώματα άμμου και μικροκρύσταλλοι χάρη στους οποίους το ρούχο έλαμπε σε κάθε κίνηση της Tyla.

Continue Reading

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χρόνιος πόνος: Ένας στους οκτώ υποφέρει μετά από επεμβάσεις αισθητικής χειρουργικής – Ποιοι πονούν περισσότερο

Πρόσφατη έρευνα σε ενήλικες Νορβηγούς αποκάλυψε ότι το 10% είχε υποβληθεί σε αισθητική χειρουργική επέμβαση, με το 12,5% εξ αυτών να βιώνει χρόνιο μετεγχειρητικό πόνο. Αυτή η πρωτοποριακή μελέτη, που παρουσιάζεται στο Scandinavian Journal of Pain, είναι η πρώτη που διερευνά τη συχνότητα των αισθητικών επεμβάσεων, αλλά και του μετεγχειρητικού πόνου σε ενήλικες που υποβλήθηκαν σε διάφορες επεμβάσεις αισθητικής χειρουργικής.

Η αισθητική χειρουργική γίνεται όλο και πιο δημοφιλής παγκοσμίως, αλλά ο επιπολασμός των επιπλοκών μετά από αισθητικές επεμβάσεις, όπως ο χρόνιος μετεγχειρητικός πόνος, δεν έχει διερευνηθεί επαρκώς. Η παγκόσμια αύξηση αυτών των επεμβάσεων έχει επιστήσει την προσοχή στις πιθανές επιπτώσεις, συμπεριλαμβανομένου του χρόνιου πόνου μετά την επέμβαση.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τη δρ. Silje Endresen Reme από το Πανεπιστήμιο του Όσλο, διεξήγαγαν μια σύντομη έρευνα σε 1.746 ενήλικες Νορβηγούς, ρωτώντας τους αν είχαν υποβληθεί σε αισθητική χειρουργική επέμβαση, αν είχαν αντιμετωπίσει χρόνιο μετεγχειρητικό πόνο και αν είχαν αναζητήσει θεραπεία για τον πόνο αυτό.

Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι αισθητικές χειρουργικές επεμβάσεις κερδίζουν έδαφος, με το 10% των συμμετεχόντων να επιβεβαιώνει ότι είχε υποβληθεί σε τέτοιες επεμβάσεις. Από αυτά τα άτομα, το 25% ήταν ηλικίας 18-29 ετών, ενώ το 75% ήταν γυναίκες.

Το ανησυχητικό είναι ότι το 12,5% ανέφερε ότι αντιμετώπιζε χρόνιο μετεγχειρητικό πόνο, δηλαδή επίμονο πόνο, που διαρκεί περισσότερο από 3 μήνες. Οι άνδρες είχαν 5 φορές περισσότερες πιθανότητες να αντιμετωπίσουν χρόνιο πόνο από ό,τι οι γυναίκες. Τα 2/3 των ατόμων που αντιμετώπιζαν πόνο ήταν ηλικίας 18-29 ετών, ενώ οι άλλες ηλικιακές ομάδες ανέφεραν πολύ χαμηλότερα ποσοστά. Αξίζει, επίσης, να σημειωθεί ότι το 75% των ατόμων που υπέφεραν από πόνο ζήτησαν ιατρική βοήθεια, γεγονός που υποδηλώνει τις σοβαρές επιπτώσεις αυτού του προβλήματος.

Συνήθως, οι αισθητικές χειρουργικές επεμβάσεις πραγματοποιούνται σε ιδιωτικές κλινικές. Ωστόσο, οι ασθενείς με μετεγχειρητικό πόνο συχνά απευθύνονται σε δημόσιες υπηρεσίες υγείας, ενώ είναι πιθανό να μην είναι σε θέση να εργαστούν, αλλά και να υποφέρουν από μειωμένη ποιότητα ζωής.

«Λαμβάνοντας υπόψη την αυξανόμενη αποδοχή και δημοτικότητα της αισθητικής χειρουργικής, είναι ζωτικής σημασίας για τους ασθενείς να είναι καλά ενημερωμένοι σχετικά με τις πιθανές επιπλοκές», δήλωσε η Sophia Engel, επικεφαλής συντάκτρια της μελέτης. Και  συμπλήρωσε: «Επιπλέον, οι άνθρωποι θα πρέπει να γνωρίζουν τον αντίκτυπο του χρόνιου πόνου που προκύπτει μετά από αισθητικές επεμβάσεις στο σύστημα υγειονομικής περίθαλψης και κοινωνικής πρόνοιας».

 

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en