Quantcast
Connect with us

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ

Λυμπεράκης – Χατζηπέμου | Στο σημείο μηδέν τα έργα αποκατάστασης ζημιών στην Θάσο

Ο περιφερειακός σύμβουλος Καβάλας Δημήτρης Λυμπεράκης και ο περιφερειακός σύμβουλος Ροδόπης Χρήστος Χατζηπέμου και μέλος της Οικονομικής Επιτροπής της ΠΑΜΘ εξέδωσαν δελτίο τύπου με τον παρακάτω τίτλο, το οποίο υιοθετεί το σύνολο της παράταξης της Ανεξάρτητης Ενωτικής Πρωτοβουλίας για την Ανατολική Μακεδονία και Θράκη:

Έξι μήνες έχουν περάσει από τις καταστροφικές πλημμύρες της Θάσου κι ακόμη δεν έχει προχωρήσει κανένα έργο της Περιφέρειας ΑΜ-Θ στο στάδιο της υλοποίησης. Λίγο η έλλειψη προσωπικού στις περιφερειακές Υπηρεσίες, λίγο ο …κορωνοϊός και περισσότερο απ όλα η αδεξιότητα (;) της Διοίκησης, δεν έχουν επιτρέψει μέχρι σήμερα να προχωρήσει στο στάδιο της υλοποίησης κανένα από τα τρία έργα που έχουν προγραμματιστεί για την αποκατάσταση των ζημιών της Θάσου και προωθήθηκαν με την διαδικασία του κατεπείγοντος κατά τον τρόπο ανάθεσής τους.

Αναλυτικά:

1. Αρχικά η Διοίκηση επέλεξε να προχωρήσει στην «μίσθωση μηχανημάτων έργου για την επείγουσα αντιμετώπιση πλημμυρών στη νήσο Θάσο», μια παροχή υπηρεσίας συνολικά 328.000 € με την διαδικασία της «διαπραγμάτευσης» χωρίς την λήψη προσφορών μέσω δημοσίευσης. Μοίρασε τις εργασίες σε τοπικούς εργολάβους, έστω κι αν οι εργασίες αυτές ήταν αόριστες και το Γενάρη του 2020 έλαβε το πράσινο φως από την Οικονομική Επιτροπή. Η τελευταία ενέκρινε το Μάρτιο την «διαπραγμάτευση» και αναμένεται η υπογραφή των συμβάσεων για να ξεκινήσουν οι …τσάπες που θα καθαρίσουν τους οχετούς. Η συγκεκριμένη παροχή υπηρεσίας εντάχθηκε στην τροποποίηση του προγράμματος δράσης της Περιφέρειας το Φεβρουάριο που μας πέρασε. Οι αστοχίες της Διοίκησης και η επιμονή της να μην φέρει για συζήτηση στο Περιφερειακό Συμβούλιο εγκαίρως το μήνα Μάρτιο, ένα νέο ανανεωμένο πρόγραμμα δράσης (γιατί η αρχική του έγκριση έπασχε νομικά) με ενσωματωμένες τις τροποποιήσεις του Φεβρουαρίου, πρακτικά σημαίνει ότι οι εργολάβοι που θα κληθούν να εργαστούν δεν θα ξέρουν πότε και εάν θα πληρωθούν για τη δουλειά τους, για μια υπηρεσία που είναι ενταγμένη σε ένα πρόγραμμα δράσης που είναι στον …αέρα!

2. Το επόμενο έργο που ανέσυρε κυριολεκτικά η Διοίκηση από τα κιτάπια της, ήταν η Υπηρεσία «Καθαρισμός και άρση καταπτώσεων ρεμάτων, τάφρων και οχετών Π.Ε Θάσου» προϋπολογισμού 90.000 €. Πρόκειται για έργο αντιπλημμυρικής προστασίας που πρωτοαποφασίστηκε για την αντιμετώπιση των συνεπειών των πυρκαγιών του 2016, εγκεκριμένο από τότε το 2016 μαζί με μια σειρά από άλλα έργα που σχετίζονταν με τις πυρκαγιές (ΣΑΕΠ831). Η μελέτη για την εκτέλεση των εργασιών και τα τεύχη δημοπράτησης συντάχθηκαν και εγκρίθηκαν με την με αριθ. 02/7709/οικ/02-11-2019 απόφαση της Δ/νσης Τεχνικών έργων Π.Ε Καβάλας, δηλαδή λίγο πριν τις πλημμύρες! Αν και πρόκειται για υπηρεσία που έχει την ίδια μορφή με την παραπάνω κι αφορά το ίδιο αντικείμενο, ανασύρθηκε από τα συρτάρια της Διοίκησης που ήταν αδικαιολόγητα ξεχασμένο και με την διαδικασία της διαπραγμάτευσης άνευ δημοσίευσης, λόγω του κατεπείγοντος χαρακτήρα του, βρίσκεται κι αυτό στο στάδιο της υπογραφής της σύμβασης. Με έτοιμη την μελέτη θα μπορούσε να έχει δημοπρατηθεί ήδη από το Δεκέμβριο… Όπως και η προαναφερόμενη όμως μίσθωση των μηχανημάτων κι αυτή η Υπηρεσία έχει τα ίδια προβλήματα με την παραπάνω. Κι ακόμη χειρότερα! Ενώ επρόκειτο για «συνεχιζόμενο έργο» ενταγμένο στο Τεχνικό Πρόγραμμα του 2018 και του 2019, ξέχασαν την ένταξή του… στο 2020!

3. Στις 19 Μαρτίου 2020 και εν μέσω κορωνοϊού πέρασε από την Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας ΑΜ-Θ η εκτέλεση των εργασιών της υπηρεσίας: «Αποκατάσταση βλαβών στο επαρχιακό οδικό δίκτυο νήσου Θάσου μετά από έντονες βροχοπτώσεις» με συνολική πίστωση 230.000,00 ευρώ πάλι με τη διαδικασία διαπραγμάτευσης χωρίς προηγούμενη δημοσίευση. Η Δνση Τεχνικών Υπηρεσιών Καβάλας είχε ήδη ζητήσει από το Γενάρη την επίσπευση αλλά η έγκριση από την Κυβέρνηση ήρθε τρεις μήνες αργότερα (1) το μήνα Μάρτιο, εξανεμίζοντας τον επείγοντα χαρακτήρα του έργου. Κι ακόμη η έστω τύποις διαγωνιστική διαδικασία της διαπραγμάτευσης δεν έχει ολοκληρωθεί… Εν αναμονή…

Έξι μήνες μετά, το καλοκαίρι ξεκινά, το νησί ζει με την προσδοκία της τουριστικής ανάκαμψης κι η κατάσταση είναι η ίδια. Όπως την άφησαν οι πλημμύρες του Νοεμβρίου του 2019.

Θα μπορούσαν μηχανήματα έργου ιδιοκτησίας της Περιφέρειας ΑΜΘ να αναλάβουν μέρος των παραπάνω εργασιών, όσων κρίνονταν πιο επείγουσες. Δεν έγινε όμως τίποτα. Προτιμήθηκε να παραχωρούνται μηχανήματα της Περιφέρειας σε «ημέτερους» Δήμους για την χρήση τους στην αγροτική οδοποιία…

Θα μπορούσε το έργο «συντήρηση κι αποκατάσταση οδικού δικτύου Θάσου» προϋπολογισμού 500.000 € με σύμβαση υπογραφείσα μέσα στο 2019 μέσω ανανεωτικού πίνακα εργασιών να καλύψει τις επείγουσες ανάγκες στην αποκατάσταση βλαβών του οδικού δικτύου. Ούτε κι αυτό έγινε όμως… Η Διοίκηση της Περιφέρειας προτίμησε την αναμονή. Κι ευτυχώς δεν είχαμε άλλες βροχές μεγάλες μέσα στο χειμώνα.

Click to comment

Απάντηση

ΚΑΒΑΛΑ

Μακάριος Λαζαρίδης: «Νέα Δημοκρατία: Γιατί η Ελλάδα πρέπει να είναι σταθερά πιο κοντά στην Ευρώπη»

Τη σημασία ανάδειξης μιας ισχυρής Νέας Δημοκρατίας στις ευρωεκλογές της Κυριακής, υπογραμμίζει με δήλωσή του ο Βουλευτής Π.Ε. Καβάλας του κόμματος, κ. Μακάριος Λαζαρίδης.

Με την τελευταία – από μια σειρά – οπτικοποιημένη παρέμβασή του ενόψει της κάλπης της 9ης Ιουνίου, ο κ. Λαζαρίδης αναφέρεται στην διπλή πτυχή της μεθαυριανής εκλογικής διαδικασίας και καλεί τους πολίτες να στηρίξουν, με την ψήφο τους, την κυβερνώσα παράταξη και τη συνέχιση των μεταρρυθμίσεων του Πρωθυπουργού, κ. Κυριάκου Μητσοτάκη.

Συγκεκριμένα, σημείωσε:

«Δυο διαστάσεις, εξίσου σημαντικές, έχουν οι Ευρωεκλογές της 9ης Ιουνίου. Η πρώτη, η ευρωπαϊκή διάσταση, καθώς στην Ευρώπη κρίνονται πολλά για τη χώρα μας την επόμενη πενταετία. Ψηφίζουμε για να είναι η χώρα μας ισχυρή στις Βρυξέλλες. Για να ακούγεται δυνατά η φωνή της.

Ψηφίζουμε Νέα Δημοκρατία για να πρωταγωνιστήσουμε, ως Ελλάδα, στις επόμενες μεγάλες ευρωπαϊκές προκλήσεις, όπως η δημιουργία Κοινού Αμυντικού Ταμείου και η διαμόρφωση της νέας Κοινής Αγροτικής Πολιτικής.

Φίλες και φίλοι.

Υπάρχει φυσικά και η εσωτερική διάσταση.

Η αντιπολίτευση μας “πετάει το γάντι”, μετατρέποντας τις Ευρωεκλογές σε δημοψήφισμα κατά της Κυβέρνησης, κατά του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη.

Ως Νέα Δημοκρατία “σηκώνουμε το γάντι” και ζητάμε από εσάς, τους πολίτες, να στείλετε με την ψήφο σας μήνυμα σταθερότητας, που τόσο ανάγκη έχει η χώρα μας
για να προχωρήσουν τα επόμενα τρία χρόνια οι μεγάλες αλλαγές.

Σας καλώ να στηρίξετε τη Νέα Δημοκρατία, επιλέγοντας έως 4 από τις 42 εξαιρετικές υποψήφιες και εξαιρετικούς υποψήφιους του Ευρωψηφοδελτίου μας.

Γιατί η Ελλάδα πρέπει να είναι σταθερά πιο κοντά στην Ευρώπη».

Continue Reading

ΘΑΣΟΣ

Ο Δήμαρχος Θάσου για την διαβούλευση για τον τουρισμό πραγματοποιήθηκε στη Θάσο

Σχετικά με την διαβούλευση για τον τουρισμό που πραγματοποιήθηκε σήμερα, Παρασκευή 7 Ιουνίου 2024, στη Θάσο με πρωτοβουλία του Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού της ΠΑΜΘ κ. Παναγιώτη Αρχοντή και φιλοξενήθηκε στο Γραφείο του Δημάρχου Θάσου, ο Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης δήλωσε:

«Χαιρετίζουμε τη διαβούλευση για τον τουρισμό που γίνεται στη Θάσο με πρωτοβουλία της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και ιδιαίτερα του Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού κ. Παναγιώτη Αρχοντή καθώς αναγνωρίζεται η Θάσος ως ξεχωριστή Περιφερειακή Ενότητα και ως η Ναυαρχίδα του Τουρισμού της ΠΑΜΘ!!

Αναμένουμε στην πράξη να συνεχιστεί η συνεργασία μας με τον ίδιο ζήλο και διάθεση προς όφελος των κάτοικων και επισκεπτών του Νησιού μας!!!».

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Καβάλα | Διαμαρτυρία Συλλόγου ΑΜΕΑ για την συμπεριφορά οδηγού αστικού ΚΤΕΛ

Ο Νομαρχιακός Σύλλογος ΑμεΑ Ν. Καβάλας διαμαρτύρεται έντονα για την απαράδεκτη συμπεριφορά του οδηγού του αστικού ΚΤΕΛ, ο οποίος αποβίβασε άτομο με αναπηρία από λεωφορείο της γραμμής λόγω αθεώρητου δελτίου μετακίνησης.

Σύμφωνα με το ΦΕΚ του Υπουργείου, η θεώρηση των καρτών μπορεί να πραγματοποιηθεί έως τις 31 Οκτωβρίου 2024 (μέχρι τότε ισχύουν οι θεωρήσεις του 2023). Ωστόσο, τα ΚΤΕΛ, με δική τους αυθαίρετη οδηγία, υποστηρίζουν ότι οι κάρτες έπρεπε να θεωρηθούν μέχρι τις 31 Μαΐου 2024.

Σε έναν φορέα που αναλαμβάνει δημόσιο μεταφορικό έργο, τέτοιες συμπεριφορές αμαυρώνουν την εικόνα τους, δημιουργούν εντάσεις και δεν βοηθούν στην προαγωγή των διαπροσωπικών σχέσεων. Αντιθέτως, προβληματίζουν τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες που χρησιμοποιούν τις δημόσιες μεταφορές. Ελπίζουμε στην αναθεώρηση αυτής της αυστηρής οδηγίας και στην ομαλοποίηση της αναστάτωσης που έχει δημιουργηθεί.

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
worker and red cross as logo
tractor in the background of the text
text about elections
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en