ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κορωνοιος | Απολύμανση σε σχολείο της Καβάλας

Το πρωί της Παρασκευής έφτασε στο λύκειο που βρέθηκε θετικός στον Κορωνοιο μαθητής, κλιμάκιο της διεύθυνσης υγείας της Π.Ε. Καβάλας.

Λίγη ώρα αργότερα πραγματοποιήθηκε σχολαστικός καθαρισμός στην αίθουσα της Γ Λυκείου.

Υπενθυμίζεται ότι το απόγευμα της Παρασκευής γνωστοποιήθηκε στον διευθυντή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης  ότι μαθητής της τρίτης λυκείου βρέθηκε θετικός στο κορωνοιο. Με εντολή του Απόστολου Βαγενά του διευθυντή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Καβάλας κινήθηκαν άμεσα όλες οι διαδικασίες και τηρήθηκαν όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα. Ο μαθητής έκανε τεστ κορωνοιου και το πρωί της Παρασκευής στο Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας .

ΑπάντησηΑκύρωση απάντησης

Exit mobile version