Quantcast
Connect with us

ΚΑΒΑΛΑ

ΚΚΕ | Για άλλη μια χρονιά οι κάτοικοι της Θάσου βρίσκονται στο ίδιο έργο θεατές

Για άλλη μια χρονιά οι κάτοικοι της Θάσου βρίσκονται στο ίδιο έργο θεατές.  κυβέρνηση και ναυτιλιακές εταιρίες καταδικάζουν, εν μέσω πανδημίας, τους κατοίκους του νησιού στην πλήρη εγκατάλειψη και αδιαφορία.

Από την 1η Δεκέμβρη καμιά ναυτιλιακή εταιρία δεν εκτελεί δρομολόγια από Πρίνο για Καβάλα διακόπτοντας την επικοινωνία του νησιού με την Καβάλα! Όποιος περίμενε και από αυτήν την κυβέρνηση και τις ναυτιλιακές εταιρίες να έχουν το ελάχιστο ίχνος ανθρωπιάς έπεσε έξω.

Το ΥΕΝ  που λειτουργεί σαν γραφείο των ναυτιλιακών εταιριών αποδέχτηκε το αίτημα τους για παύση δρομολογίων. Μπροστά στη λογική του κέρδους, οι ανάγκες των κατοίκων μετράνε ελάχιστα. Οι ναυτιλιακές εταιρίες επικαλούνται ότι δεν συμφέρει οικονομικά η γραμμή Πρίνος-Καβάλα, ιδίως το χειμώνα, «ταμπουρώνονται» πίσω από τα προνόμια που τους έχουν δώσει όλες οι κυβερνήσεις, όπως και η σημερινή, να καθορίζουν οι ίδιες πόσα δρομολόγια θα υπάρχουν και εγκαταλείπουν το νησί στη μοίρα του. Ιδιαίτερα τους νεφροπαθείς, τους ασθενείς με βαριές ασθένειες, ασθενείς που χρειάζονται μεταφορά  στο νοσοκομείο της Καβάλας. Αλλά και τους υπόλοιπους κατοίκους του νησιού που χρειάζεται να  διεκπεραιώσουν   τις δουλειές τους σε διάφορες υπηρεσίες, τους σπουδαστές κλπ μιας και η πολιτική των αναδιαρθρώσεων έχει κλείσει όλες τις υπηρεσίες του νησιού.

Οι ανάγκες των κατοίκων του νησιού δεν έχουν καμιά αξία μπροστά στα κέρδη των ναυτιλιακών εταιριών για να συγκινηθούν κυβέρνηση και ναυτιλιακές εταιρίες και να βάλουν δρομολόγια στη γραμμή Πρίνος-Καβάλα που να εξυπηρετούν τις λαϊκές ανάγκες. Μέσα σε όλα ξεχάστηκαν και οι μεγαλοστομίες-υποσχέσεις που δίνονται αφειδώς σε κάθε εκλογική περίοδο για μονάδα τεχνητού νεφρού, φαρμακείο ΕΟΠΥ στο νησί, όπως και στήριξη του Κέντρου Υγείας με γιατρούς, νοσηλευτές και υλικοτεχνική υποδομή.

Ορισμένοι που σήμερα «κλαψουρίζουν», στο παρελθόν υπεραμύνονταν και έβαλαν πλάτη στην πολιτική της απελευθέρωσης των θαλάσσιων συγκοινωνιών, ισχυριζόμενοι ότι έτσι θα λύνονταν τα προβλήματα που προϋπήρχαν, σήμερα προβάλλουν το αίτημα για έξτρα επιδότηση των ναυτιλιακών εταιριών, δηλαδή να τους δοθεί ζεστό χρήμα για να διατηρήσουν την κερδοφορία τους.

Στον αντίποδα, οι ναυτεργάτες, το λαϊκό κίνημα του νησιού, αντέδρασαν στο νόμο-έκτρωμα που ψήφισε η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και διατηρούν μέχρι σήμερα όλες η κυβερνήσεις.  Ο αγώνας τους λοιδορήθηκε και συκοφαντήθηκε  από αυτούς που σήμερα χύνουν κροκοδείλια δάκρυα για τους κατοίκους του νησιού.

Η υποκρισία περισσεύει στους κυβερνητικούς βουλευτές που όψιμα θυμήθηκαν την ασυδοσία των ναυτιλιακών εταιριών και κάνουν ότι δήθεν ενδιαφέρονται για την ταλαιπωρία που αναγκάζονται να υποστούν οι κάτοικοι της Θάσου για να μεταβούν στην Καβάλα, κάνοντας ένα ταξίδι Οδύσσεια αλλά και με πρόσθετο οικονομικό κόστος την στιγμή που ο λαός έχει υποστεί μια ανελέητη επίθεση στο εισόδημά του από την κυβερνητική πολιτική.

Ταυτόχρονα, κυβέρνηση και αστικά κόμματα από την μία ψηφίζουν και εφαρμόζουν όλο το νομοθετικό έκτρωμα για τις θαλάσσιες συγκοινωνίες, προσφέρουν στις ναυτιλιακές εταιρίες φοροαπαλλαγές, επιδοτήσεις, απαλλαγή από τις ασφαλιστικές εισφορές και  λιμενικά τέλη, μειώσεις στις οργανικές συνθέσεις. Και από την άλλη ζητούν συγχωροχάρτι παριστάνοντας ότι δήθεν ενδιαφέρονται για τα λαϊκά προβλήματα.

Για άλλη μια φορά, αναδεικνύεται το ασυμβίβαστο των εργατικών λαϊκών αναγκών με τους στόχους των ναυτιλιακών εταιριών και την στρατηγική της απελευθέρωσης των θαλάσσιων συγκοινωνιών.

Απ’ όπου και να πιάσεις το νήμα, καταλήγεις στο ίδιο σημείο: όσο τα καράβια και οι θαλάσσιες συγκοινωνίες είναι στα χέρια των εφοπλιστών, όσο το κίνητρο για να γυρνάει η προπέλα είναι το καπιταλιστικό κέρδος, οι ανάγκες των νησιωτών για γρήγορη, φτηνή, τακτική, αντίστοιχη του 21ου αιώνα συγκοινωνία 365 μέρες το χρόνο θα μπαίνουν στη διατίμηση.

Καλούμε τα σωματεία, τους φορείς του νησιού με την πάλη τους να απαιτήσουν εδώ και τώρα να προγραμματιστούν δρομολόγια στην γραμμή Πρίνου – Καβάλας, χωρίς καμία επιδότηση.

Να συνδέσουν  την πάλη τους με την πρόταση για Δημόσιο Εθνικό Οργανισμό Συγκοινωνιών στα πλαίσια μια άλλης εξουσίας, όπου τα πλοία, οι θαλάσσιες μεταφορές θα πάψουν να είναι ιδιοκτησία των εφοπλιστών, αλλά δημόσιο κοινωνικό αγαθό που θα λειτουργεί με σκοπό την ικανοποίηση των σύγχρονων λαϊκών αναγκών για φθηνές, σύγχρονες και ασφαλής συγκοινωνίες όλο το χρόνο.

 

 

Click to comment

Απάντηση

ΚΑΒΑΛΑ

Δειτέ ζωντανά στο Enachannel | Η ακολουθία του Νυμφίου απο τον Ιερο Ναό Αγίου Νικολάου Καβάλας

Δείτε καθημερινά από το ENACHANNEL σε απευθείας μετάδοση, τις ακολουθίες τις Μ. Εβδομάδας.

Μ. Τρίτη στις 19:30, σε ζωντανή μετάδοση η ακολουθία του Νυμφίου απο τον Ιερο Ναό Αγίου Νικολάου Καβάλας.

Δείτε ζωντάνα εδώ:

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Επιμελητήριο Καβάλας | Συνάντηση εργασίας με ομάδα στελεχών Φορέων από το Μπουργκάς της Βουλγαρίας

Συνάντηση εργασίας στο Επιμελητήριο Καβάλας-Chamber of Kavala με ομάδα στελεχών Φορέων από το Μπουργκάς της Βουλγαρίας, μαζί με τον Διευθύνων Σύμβουλο του ΟΛΚ Άγγελος Βλάχος σε μια κοινή προσπάθεια ένταξης των περιοχών μας σε Ευρωπαϊκά Χρημστοδοτικα Προγράμματα…

Από πλευράς των εταίρων συμμετείχαν:
1.South Bulgarian Maritime Education Center/SBMEC/ Marine capt. Georgi Sabev, team leader
2.Black Sea Institute Association
Mr. Milen Dimitrov – President Assoc. Prof Marusya Lyubcheva –Head of Risk Management Center
3.Glarus Association / Principal of SBMEC Dipl. Eng. Georgi Rusev
4. Port of Burgas JSC Mr. Stoycho Dimov – ‘Marketing, QMS and Euro integration’ Department..

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Οι υποψήφιοι ευρωβουλευτές του κόμματος Πατριώτες – Πρόδρομος Εμφιετζόγλου

Το τελικό ευρωψηφοδέλτιο των «ΠΑΤΡΙΩΤΩΝ» απαρτίζεται από 34 υποψήφιους ευρωβουλευτές, οι οποίοι έχουν αποδείξει ήδη με το έργο τους ότι μπορούν να εκπροσωπήσουν επάξια την Ελλάδα στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο προασπίζοντας τα συμφέροντα της χώρας μας και να αγωνιστούν για το μέλλον του τόπου μας, για το μέλλον των παιδιών μας.

Ακολουθεί η λίστα με τα ονόματα των υποψηφίων ευρωβουλευτών του κόμματος:

  1. ΓΙΩΤΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ του Δημητρίου
  2. ΓΟΥΛΑΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ του Αθανασίου
  3. ΕΜΦΙΕΤΖΟΓΛΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ του Συμεών
  4. ΖΑΧΑΡΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του Κωνσταντίνου
  5. ΗΛΙΑΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ του Κωνσταντίνου
  6. ΚΑΠΡΙΑΝΟΥ ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ του Μιχαήλ
  7. ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΑΡΓΥΡΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ του Κων/νου
  8. ΚΑΡΑΛΑΖΟΣ ΠΕΤΡΟΣ του Δημητρίου
  9. ΚΟΛΙΛΑ ΜΟΝΤΙ του Νίκο
  10. ΚΟΣΜΑΤΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ του Ηλία
  11. ΚΟΥΡΟΥ ΟΥΡΑΝΙΑ (ΡΑΝΙΑ) του Νικολάου
  12. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ του Γεωργίου
  13. ΛΑΒΔΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ του Νικολάου
  14. ΛΑΘΟΥΡΗ ΖΑΧΑΡΑΤΗ του Γεωργίου
  15. ΜΙΧΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ του Ευαγγέλου
  16. ΜΠΑΚΙΡΤΖΗ ΣΟΦΙΑ του Αβράαμ
  17. ΜΠΕΛΛΟΣ ΜΙΧΑΗΛ (ΜΙΧΑΛΗΣ) του Πολύκαρπου
  18. ΜΠΙΘΑΣ ΟΡΕΣΤΗΣ του Βασιλείου
  19. ΜΠΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΑ του Χρήστου

  20. ΝΑΡΛΙΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ του Ιωάννη
  21. ΝΤΑΒΑΝΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ του Δημητρίου
  22. ΝΤΙΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ του Κωνσταντίνου
  23. ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ του Νικήτα
  24. ΠΑΝΤΑΖΙΔΟΥ ΟΛΓΑ του Γρηγόριου
  25. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΔΟΜΝΙΚΗ του Θωμά
  26. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΟΦΙΑ του Ιωακείμ
  27. ΠΕΤΣΑΝΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ του Παρασκευά
  28. ΠΛΙΑΚΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ του Αριστοτέλη
  29. ΤΡΙΚΕΡΓΙΩΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ του Μιχαήλ
  30. ΤΣΑΜΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ του Δημητρίου
  31. ΤΣΙΑΜΠΟΥΛΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ του Νικολάου
  32. ΤΣΟΛΙΑΣ ΠΕΤΡΟΣ του Βασιλείου
  33. ΦΛΕΣΣΑ ΓΕΩΡΓΙΑ του Αθανασίου
  34. ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του Μιχαήλ

Ευχόμαστε ΚΑΛΟ ΑΓΩΝΑ για την ΠΑΤΡΙΔΑ και τα ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ.

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en