Quantcast
Connect with us

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Καβάλα | Νέα Εκπαιδευτικά Εργαστήρια από το Σύνδεσμο Φίλων Γραμμάτων και Τεχνών

Ο Σύνδεσμος Φίλων Γραμμάτων και Τεχνών Καβάλας με χαρά ανακοινώνει την έναρξη δύο Νέων Εκπαιδευτικών Εργαστηρίων, σε συνεργασία με την πολιτιστική και εκπαιδευτική πλατφόρμα  sparmatseto.gr.

Εκπαιδευτική – Καλλιτεχνική Ρομποτική

Περιγραφή προγράμματος

Η εκπαιδευτική ρομποτική έχει δομήσει μια στιβαρή βάση θεωρητικών, επιστημολογικών και πρακτικών αρχών οι οποίες της επιτρέπουν να δρα αυτόνομα ως ένα μέσο εκπαίδευσης προσαρμοσμένο στις ιδιαίτερες αρχές της διερευνητικής μάθησης χαρακτηριστικό που την καθιστά εξαιρετικά αποτελεσματική.

Το εργαστήρι καλλιτεχνικής – εκπαιδευτικής ρομποτικής εστιάζει στη χρήση της εκπαιδευτικής ρομποτικής με στόχο τη μάθηση μέσα από τη δημιουργία καλλιτεχνημάτων και τη χρήση τους για περαιτέρω διεύρυνση τόσο της γνώσης που αποκτήθηκε όσο και των καλλιτεχνικών αισθητηρίων των συμμετεχόντων.

Στο Εργαστήρι καλλιτεχνικής – εκπαιδευτικής ρομποτικής θα έρθουμε σε επαφή με την εκπαιδευτική ρομποτική, τη θεωρία της και τα υλικά της. Θα εξερευνήσουμε τον υπέροχο κόσμο της και θα φτιάξουμε και θα προγραμματίσουμε ρομποτικές κατασκευές που θα δημιουργούν τέχνη. Όλα αυτά με απώτερο σκοπό τη γνώση αλλά και την καλλιτεχνική ευαισθητοποίηση των συμμετεχόντων.

Σκοπός και Στόχοι

Σκοπός του προγράμματος είναι η παροχή γνώσεων, δεξιοτήτων και εμπειριών σχετικά με την εκπαιδευτική ρομποτική, τις μεθόδους της, τις εφαρμογές που αυτή μπορεί να έχει αλλά και την αποτελεσματικότητά της. Παράλληλα επιδιώκεται να παρασχεθεί το κατάλληλο υπόβαθρό το οποίο είναι απαραίτητο για την ενασχόληση των συμμετεχόντων με ένα εξαιρετικά αποτελεσματικό μέσο εκπαίδευσης.

Στόχος του προγράμματος είναι  να εφοδιάσει τους συμμετέχοντες με όλες τις γνωστικές, μεθοδολογικές και πρακτικές δεξιότητες που θα τους επιτρέπουν να εμβαθύνουν στην εκπαιδευτική ρομποτική, να την κατανοήσουν και να την εφαρμόσουν αποκτώντας χρήσιμες εμπειρίες και κατακτώντας τη γνώση μέσα από τη ρομποτική.

Ηλικιακές ομάδες συμμετεχόντων

Μιας και η εκπαιδευτική ρομποτική έχει να κάνει και με τις γνώσεις και δεξιότητες που έχει κατακτήσει κάθε ηλικιακή ομάδα θα δημιουργηθούν  τα εξής τμήματα:

§  Παιδιά πρώτης μέχρι και τρίτης τάξης δημοτικού

§  Παιδιά τετάρτης μέχρι και έκτης τάξης δημοτικού

§  Παιδιά γυμνασίου και λυκείου (μέχρι τη δεύτερη τάξη του λυκείου)

και

§  Τμήμα ενηλίκων με εστιασμό στην εκπαιδευτική χροιά της ρομποτικής (εξαιρετικό για εκπαιδευτικούς, παιδαγωγούς και φοιτητές παιδαγωγικών τμημάτων)

 

Έννοιες και γνωστικά αντικείμενα που καλύπτονται στο εργαστήριο

§  Φυσική (κίνηση, τριβή, ενέργεια, πίεση, δυνάμεις κ.α.)

§  Μαθηματικά-Γεωμετρία (αναλογίες, μεγέθη, περίμετρος, γωνίες κ.α.)

§  Μηχανική (κατασκευή, συναρμολόγηση, ευστάθεια κ.α.)

§  Προγραμματισμός (αισθητήρες, αλγοριθμική αντίληψη, ψηφιακή νοημοσύνη κ.α.)

 

Προσωπικές ικανότητες που αναπτύσσονται στο εργαστήριο

§  Αυτοπεποίθηση – Αυτοεκτίμηση (επίτευξη στόχων, ανατροφοδότηση)

§  Ορθολογική σκέψη (σχεδίαση, συναρμολόγηση, προγραμματισμός, δοκιμή, αξιολόγηση)

§  Δημιουργικότητα – Φαντασία (διαχείριση χρόνου, έργου και πόρων, δημιουργία)

§  Δεξιότητες επικοινωνίας (συνεργασία, ρόλοι ομάδας)

§  Αντίληψη – Παρατηρητικότητα (εύρεση και διαχείριση σφάλματος στα διάφορα στάδια συναρμολόγησης και προγραμματισμού)

§  Καινοτομία – ερευνητικό πνεύμα (νέες ιδέες, νέοι τρόποι υλοποίησης των ιδεών αυτών)

 

Περισσότερες πληροφορίες

Λειτουργία Εργαστήριου

Δύο δια ζώσης δίωρα εργαστήρια ανά μήνα (ένα κάθε δεκαπέντε ημέρες) και εκπόνηση δύο εργασιών ανά μήνα στις εβδομάδες που δεν υπάρχει εργαστήριο, δίχως να απαιτείται η φυσική παρουσία στον χώρο της Στέγης.  Σε κάθε δια ζώσης συνάντηση οι συμμετέχοντες δουλεύουν πρακτικά σε διάφορες ρομποτικές πλατφόρμες.

 

Ακαδημαϊκός υπεύθυνος εργαστηρίου

Μαρία Πεχλιβάνη (Εκπαιδευτικός. MSc Εκπαιδευτική ρομποτική και νέες τεχνολογίες).

Βεβαίωση εκπαίδευσης:

Με την επιτυχή ολοκλήρωση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων οι συμμετέχοντες λαμβάνουν βεβαίωση συμμετοχής ανάλογα με το τμήμα και το επίπεδο.

Κόστος: 35€ τα μήνα

 

Εργαστήρι Εικαστικής Θεραπείας

Art Therapy ή Εικαστική Θεραπεία ή Θεραπεία μέσω της Τέχνης είναι μερικοί μόνο από τους τίτλους που έχουμε δώσει σ’ ένα διεθνώς αναγνωρισμένο μοντέλο που λαμβάνει χώρα τόσο στο πλαίσιο δομών ψυχικής υγείας όσο και στην εκπαίδευση και σε φορείς στήριξης ευπαθών ομάδων.  Αποτελεί μια μέθοδο προσέγγισης, κατανόησης και παροχής βοήθειας σε ανθρώπους κάθε ηλικίας που αντιμετωπίζουν μεγαλύτερα ή μικρότερα ψυχικά προβλήματα. Είναι μια μορφή θεραπείας, που χρησιμοποιεί την τέχνη για να ανιχνεύσει και να αντιμετωπίσει προβλήματα.

Παράλληλα,  η Art Therapy είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος καταπολέμησης  του άγχους, διαχείρισης δύσκολων συναισθημάτων και αποτελεσματικής αντιμετώπισης ψυχολογικής φύσης προβλημάτων της καθημερινότητας.

Στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που προτείνεται θα έρθουμε σε επαφή με τον υπέροχο κόσμο της Art Therapy, τις βασικές της αρχές, την μεθοδολογία της και τους τρόπους που αυτή μπορεί να βοηθήσει ανθρώπους κάθε ηλικίας να αποκαταστήσουν ψυχικές καταστάσεις.

Σκοπός και Στόχοι

Σκοπός του προγράμματος είναι η παροχή γνώσεων, δεξιοτήτων και εμπειριών σχετικά με την εικαστική θεραπεία, τις μεθόδους της, τις εφαρμογές που αυτή μπορεί να έχει αλλά και την αποτελεσματικότητά της. Παράλληλα επιδιώκεται να παρασχεθεί το κατάλληλο υπόβαθρό το οποίο είναι απαραίτητο για την ανίχνευση και αντιμετώπιση διαφόρων προβλημάτων ψυχικής υγείας.

Στόχος του προγράμματος είναι  να εφοδιάσει τους συμμετέχοντες με όλες τις γνωστικές, μεθοδολογικές και επιστημολογικές δεξιότητες που θα τους επιτρέπουν να εμβαθύνουν στην εικαστική θεραπεία, να την κατανοήσουν και να την εφαρμόσουν ο καθένας υπό το πρίσμα και τις προϋποθέσεις της δική του ιδιότητας.

 

 Θεματικές ενότητες

§  Εισαγωγή στην Εικαστική Θεραπεία

§  Ιστορική εξέλιξη και αναγνώριση

§  Ξεκινώντας από το άτομο

§  Τεχνικές εικαστικής θεραπείας

§  Τα μέσα στην εικαστική θεραπεία

§  Εικαστική θεραπεία για παιδιά και εφήβους

§  Εικαστική θεραπεία για ειδικές ομάδες

§  Εικαστική θεραπεία και καθημερινότητα

§  Βασικές αρχές προσέγγισης στην εικαστική θεραπεία

§  Δράμα και Μουσική στην Art Therapy

 

Τι θα μάθω;

§  Γνώση της ιστορικής εξέλιξης και της αναγνωρισμένης αξίας της εικαστικής θεραπείας

§  Γνώση των αρχών και των προϋποθέσεων για να έχει αποτελέσματα η εφαρμογή της.

§  Εφαρμογή τεχνικών Art Therapy στο πλαίσιο της ιδιότητάς του κάθε συμμετέχοντα

§  Χρήση τεχνικών Art Therapy για την ανίχνευση και αντιμετώπιση δύσκολων καταστάσεων

§  Κατανόηση της αξίας της εικαστικής θεραπείας

§  Κριτική προσέγγιση της διαδικασίας της εικαστικής θεραπείας

 

Περισσότερες πληροφορίες

Λειτουργία Εργαστήριου

Δύο δια ζώσης δίωρα εργαστήρια ανά μήνα (ένα κάθε δεκαπέντε ημέρες) και εκπόνηση δύο εργασιών ανά μήνα στις εβδομάδες που δεν υπάρχει εργαστήριο, δίχως να απαιτείται η φυσική παρουσία στον χώρο της Στέγης.

 

Workshops

Σε τακτά χρονικά διαστήματα θα υλοποιούνται έξτρα workshops με στόχο την εξοικείωση των συμμετεχόντων με την πρακτική της εικαστικής θεραπείας.

 

Ακαδημαϊκός υπεύθυνος εργαστηρίου

Βασίλειος Κ. Μακέδος (Ιστορικός τέχνης, ΜΑ Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση, art therapist).

 

Βεβαίωση εκπαίδευσης

Με την επιτυχή ολοκλήρωση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων οι συμμετέχοντες λαμβάνουν βεβαίωση παρακολούθησης και συνοδευτικό βεβαίωσης στο οποίο αναγράφονται αναλυτικά οι θεματικές που καλύφθηκαν.

 

Διάρκεια εργαστηρίου

Το εργαστήριο αποτελείται από δύο κύκλους (ο πρώτος αποτελεί προϋπόθεση για τη συμμετοχή στον δεύτερο). Η διάρκεια του πρώτου (εισαγωγικού κύκλου) είναι τρεις (3) μήνες (Μάιος – Ιούλιος) και του δεύτερου επτά (7) μήνες (από τον Οκτώβριο 2022).

Κόστος: 35€ το μήνα

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ, 08:00 – 20:00 ΣΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ 25410 27185 ΚΑΙ 6972076579

https://sparmatseto.gr/2022/04/06/nea-ekpaideftika-ergastiria-apo-to-syndesmo-filon-grammaton-kai-technon-kavalas/

Click to comment

Απάντηση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Η Δήμαρχος Σερρών θα τιμήσει την μαθήτρια του 4ου Γυμνασίου Σερρών Μαριάνθη Μαυρουδή

Η Δήμαρχος Σερρών κ. Βαρβάρα Μητλιάγκα θα τιμήσει την μαθήτρια της Γ΄ Γυμνασίου του 4ου Γυμνασίου Σερρών, Μαριάνθη Μαυρουδή, η οποία απέσπασε το 1ο βραβείο Ποίησης Γυμνασίου στον 12ο λογοτεχνικό διαγωνισμό εφηβικού διηγήματος και ποίησης «Γρηγόρης Πεντζίκης» με το ποίημα “Όνειρα εφηβικά”.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 9 Μαΐου 2024 και ώρα 12:00 μ.μ. στο γραφείο της Δημάρχου Σερρών. 

 

Continue Reading

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Το νέο ποινολόγιο στα σχολεία που αφορά μαθητές και γονείς

Τα νέα μέτρα για την αντιμετώπιση της ενδοσχολικής βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία, επιφέρουν νέες ποινές που δεν αφορούν μόνο τους μαθητές, αλλά και τους γονείς, οι οποίοι θα αναγκάζονται να πληρώσουν από την τσέπη τους φθορές που προκαλούν τα παιδιά τους.

Οι νέες ρυθμίσεις του υπουργείου Παιδείας δημοσιεύτηκαν στην εφημερίδα της κυβέρνησης και μεταξύ άλλων προβλέπουν, την επιστροφή της πενθήμερης αποβολής, καθώς και την αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος για τις περιπτώσεις μαγνητοφώνησης, φωτογράφισης ή βιντεοσκόπησης εκπαιδευτικού ή μαθητή

Η υπουργική απόφαση προβλέπει τα εξής:

1) Ο Σύλλογος Διδασκόντων/ουσών έχει την παιδαγωγική ευθύνη να προβαίνει σε ενέργειες και να εφαρμόζει πρακτικές για τη δημιουργία εντός της σχολικής μονάδας κατάλληλων προϋποθέσεων για την υλοποίηση των στόχων της εκπαίδευσης και για τη διαπαιδαγώγηση των μαθητών/τριών, ώστε να σέβονται τους διαφορετικούς ρόλους και να αναγνωρίζουν την ανάγκη τήρησης των κανόνων.

2) Τα παιδαγωγικά μέτρα που δύνανται να εφαρμοστούν με γνώμονα το συμφέρον των μαθητών/τριών που παρουσιάζουν αποκλίνουσα συμπεριφορά εντός και εκτός σχολικής μονάδας, κατά τον λόγο αρμοδιότητας του καθενός εκπαιδευτικού οργάνου, είναι τα ακόλουθα:
α) προφορική παρατήρηση,
β) επίπληξη,
γ) ωριαία απομάκρυνση,
δ) αποβολή από τα μαθήματα μέχρι τρεις (3) ημέρες,
ε) αποβολή από τα μαθήματα μέχρι πέντε (5) ημέρες, στ) αποκλεισμός από πάσης φύσεως δράσεις, εκδηλώσεις, αθλητικές δραστηριότητες, εκπαιδευτικές εκδρομές/επισκέψεις/μετακινήσεις που διοργανώνει το σχολείο, σωρευτικώς ή διαζευκτικώς, εντός του τρέχοντος σχολικού έτους,
ζ) αλλαγή τμήματος και η) αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος.

Τα παραπάνω μπορούν να ισχύουν παράλληλα με τις δράσεις παιδαγωγικής μορφής, τις οποίες προτείνει ο Σύλλογος Διδασκόντων/ ουσών, σε συνεργασία με ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς. Σε κάθε περίπτωση, τα προβλεπόμενα παιδαγωγικά μέτρα δεν εφαρμόζονται κατά την αναφερόμενη ως άνω σειρά, ενώ η λήψη τους θα πρέπει να κρίνεται, κάθε φορά (ad hoc), κατάλληλη και αναγκαία για την επίτευξη του επιδιωκόμενου παιδαγωγικού σκοπού. Το παιδαγωγικό μέτρο της αλλαγής τμήματος αποφασίζεται σε περιπτώσεις σοβαρών και επαναλαμβανόμενων παραπτωμάτων του/της μαθητή/τριας, τα οποία έχουν άμεσο αντίκτυπο στην εύρυθμη λειτουργία του τμήματος.

Την αλλαγή τμήματος την επιβάλλει ο Σύλλογος Διδασκόντων/ουσών για παιδαγωγικούς λόγους, συντάσσοντας προς τούτο πλήρως αιτιολογημένο πρακτικό – απόφαση. v) Το παιδαγωγικό μέτρο της αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος επιβάλλεται σε εξαιρετικά αποκλίνουσα/ ες συμπεριφορά/ές ή επαναλαμβανόμενες αποκλίνουσες συμπεριφορές, ιδίως σε εκείνες που περιγράφονται στο άρθρο 4 του ν. 5029/2023 (Α’ 55), καθώς και για τη φθορά/καταστροφή, μερική ή ολική, σχολικών κτιρίων, χώρων και παραρτημάτων αυτών και υλικοτεχνικής υποδομής και εξοπλισμού εντός αυτών.

Ποινές για γονείς

Στις περιπτώσεις εκείνες, όπου αποδεδειγμένα η φθορά/καταστροφή, μερική ή ολική, σχολικών κτιρίων, χώρων και παραρτημάτων αυτών, καθώς και υλικοτεχνικής υποδομής και εξοπλισμού εντός αυτών, αποδίδεται σε συγκεκριμένο μαθητή, ο τελευταίος ελέγχεται για τη συμπεριφορά αυτή και η δαπάνη αποκατάστασης βαρύνει τον γονέα/κηδεμόνα του ή τον ίδιο αν είναι ενήλικος. Πιο συγκεκριμένα, το αρμόδιο όργανο, καθορίζει το ποσό της δαπάνης αποκατάστασης και σε περίπτωση αποδοχής, οι γονείς/κηδεμόνες ή οι μαθητές, αν είναι ενήλικες, καταβάλλουν το ως άνω ποσό, ενώ, σε περίπτωση άρνησης, η σχετική δαπάνη βεβαιώνεται και ακολουθεί η διαδικασία είσπραξής της.

Αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος

Η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος επιβάλλεται με πλήρως αιτιολογημένο πρακτικό- απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών κατόπιν γνώμης του Συμβούλου Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης. Το παιδαγωγικό μέτρο της αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος ισχύει από το σχολικό έτος εντός του οποίου επεβλήθη και ο μαθητής δεν μπορεί να μετεγγραφεί-επανεγγραφεί εφεξής και για κανένα επόμενο σχολικό έτος στην ίδια σχολική μονάδα από την οποία απομακρύνθηκε. Εξαίρεση αποτελούν οι περιπτώσεις έλλειψης αντίστοιχης σχολικής μονάδας στον ίδιο ή όμορο Δήμο ή αντίστοιχου τομέα ή αντίστοιχης ειδικότητας σε κάποια από τα Επαγγελματικά Λύκεια της ίδιας Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ή της ανάγκης μετακίνησης σε άλλο νησί.

Η διαδικασία που ακολουθείται για τη λήψη απόφασης αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος είναι η ακόλουθη:

Τουλάχιστον πέντε (5) ημέρες πριν από τη λήψη της απόφασης, ενημερώνονται εγγράφως οι γονείς ή κηδεμόνες του/της μαθητή/τριας, ή ο/η ίδιος/α αν είναι ενήλικος/η, και καλούνται σε ακρόαση ενώπιον του Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών. Στην έγγραφη ενημέρωση, αναφέρεται ο τόπος, η ημέρα, η ώρα της ακρόασης και προσδιορίζεται το αντικείμενο του μέτρου και οι λόγοι που αιτιολογούν την εφαρμογή του.

Ο/Η μαθητής/τρια αν είναι ενήλικος/η ή ο/η γονέας ή κηδεμόνας του/της, έχουν δικαίωμα να λάβουν πλήρη γνώση της υπόθεσης. Στη συνεδρίαση έχουν δικαίωμα να παρίστανται ο/οι κηδεμόνας/ες του/ της μαθητή/τριας, ή ο/η ίδιος/α αν είναι ενήλικος/η, καθώς και το προεδρείο της Μαθητικής Κοινότητας του τμήματός του/της και το προεδρείο του Μαθητικού Συμβουλίου του σχολείου, τα οποία καλούνται υποχρεωτικά για να:

α) καταθέσουν τις απόψεις τους
β) παράσχουν τυχόν εξηγήσεις και στη συνέχεια αποχωρούν στο σύνολό τους. Για τη συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών συντάσσεται πρακτικό-απόφαση από τον γραμματέα που επικυρώνεται από τον/την Πρόεδρο του Συλλόγου, στο οποίο πρέπει να μνημονεύονται, ιδίως, τα ονόματα και η ιδιότητα των παριστάμενων μελών καθώς και ο τόπος και ο χρόνος της συνεδρίασης.

Οι αποφάσεις λαμβάνονται με την πλειοψηφία των παρόντων μελών, ενώ στο πρακτικό καταχωρίζονται και οι γνώμες και τα ονόματα των μελών που μειοψήφησαν. Επίσης, πρέπει να γίνεται αναλυτική αναφορά στις παιδαγωγικές μεθόδους που χρησιμοποιήθηκαν σε τυχόν προηγούμενες περιπτώσεις για τον/τη συγκεκριμένο/η μαθητή/τρια και στα παιδαγωγικά μέτρα που ενδεχομένως λήφθηκαν πριν την υιοθέτηση του ως άνω παιδαγωγικού μέτρου. Η απόφαση της αλλαγής του σχολικού περιβάλλοντος δεν ανακοινώνεται δημόσια. Ο Διευθυντής/ Εκπαίδευσης επιλέγει τη σχολική μονάδα, στην οποία θα γίνει η μετεγγραφή μετά την αλλαγή του σχολικού περιβάλλοντος.

Πρέπει πάντα να λαμβάνεται υπόψη αν λειτουργεί άλλη αντίστοιχη σχολική μονάδα στην ίδια Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Στην περίπτωση που δεν λειτουργεί αντίστοιχος τομέας ή αντίστοιχη ειδικότητα σε κάποια από τα Επαγγελματικά Λύκεια της ίδιας Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης επιλέγει σχολική μονάδα που λειτουργεί αντίστοιχος τομέας ή αντίστοιχη ειδικότητα στην οποία θα πραγματοποιηθεί η μετεγγραφή μετά την αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος.

Σε περίπτωση που διαπιστωθεί κατά τη διάρκεια του μαθήματος ή κατά τη διάρκεια του διαλείμματος ή κατά τη διάρκεια της προσέλευσης ή αποχώρησης ότι ο/η μαθητής/τρια μαγνητοφωνεί ή φωτογραφίζει ή βιντεοσκοπεί με οποιοδήποτε τρόπο εκπαιδευτικούς ή συμμαθητές/τριες του/της, τότε ο Διευθυντής/ντρια της σχολικής μονάδας ζητά άμεσα από τον/τη μαθητή/τρια να απενεργοποιήσει τη συσκευή και να την παραδώσει, καλώντας τους γονείς/κηδεμόνες των εμπλεκομένων να προσέλθουν στο σχολείο, προκειμένου να λάβουν γνώση του περιστατικού.

Παράλληλα, οφείλει να αξιολογήσει παιδαγωγικά το περιστατικό, και ανάλογα με τη βαρύτητά του, είτε να επιληφθεί ο/η ίδιος/α είτε να το παραπέμψει στον Σύλλογο Διδασκόντων/ουσών. Αν ο/η Διευθυντής/ντρια επιληφθεί ο/η ίδιος/α, υποχρεωτικά εφαρμόζει το παιδαγωγικό μέτρο της αποβολής από τα μαθήματα μέχρι τρεις (3) ημέρες, ενώ, αν παραπέμψει στο Σύλλογο Διδασκόντων/ουσών, ο τελευταίος υποχρεωτικά εφαρμόζει το παιδαγωγικό μέτρο της αποβολής από τα μαθήματα μέχρι πέντε (5) ημέρες.

Σε περίπτωση που η μαγνητοφώνηση, φωτογράφιση ή βιντεοσκόπηση αφορά σε ιδιαιτέρως ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα, τότε ο Σύλλογος Διδασκόντων/ουσών υποχρεούται να εφαρμόσει το παιδαγωγικό μέτρο της αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος για τον/τη μαθητή/τρια που προέβη στις ανωτέρω ενέργειες.

Προφορικές παρατηρήσεις

Η προφορική παρατήρηση έχει σκοπό να προειδοποιήσει τον/τη μαθητή/τρια ότι η συμπεριφορά του/της παρεκκλίνει από τα προβλεπόμενα από τον Εσωτερικό Κανονισμό Λειτουργίας της σχολικής μονάδας και δεν καταχωρίζεται στο Βιβλίο Καταγραφής Ενεργειών Υποστήριξης Εύρυθμης Λειτουργίας.

Η επίπληξη καταγράφεται στο βιβλίο καταγραφής Ενεργειών Υποστήριξης Εύρυθμης Λειτουργίας. Οι ωριαίες απομακρύνσεις καταγράφονται ως παιδαγωγικά μέτρα και λαμβάνονται υπόψη στις συνολικές απουσίες για τον χαρακτηρισμό της φοίτησης, αρκεί να έχει συμπληρωθεί το αντίστοιχο βιβλίο καταγραφής. Σε κάθε περίπτωση, οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών ενημερώνονται άμεσα για την εφαρμογή του παιδαγωγικού μέτρου της αποβολής και για τον τρόπο εκτέλεσής του.

Οι ώρες απουσίας των μαθητών/τριών που οφείλονται στην εφαρμογή του παιδαγωγικού μέτρου της αποβολής καταχωρίζονται και προσμετρώνται για τον χαρακτηρισμό της φοίτησης. Εάν μαθητής/τρια παρακωλύει τη διεξαγωγή μαθήματος, είναι δυνατόν να του/της επιβληθεί ωριαία απομάκρυνση από την αίθουσα διδασκαλίας, οπότε απασχολείται με την ευθύνη της/του Διευθύντριας/ντή του σχολείου, λαμβάνοντας απουσία.

Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων ωριαίων απομακρύνσεων και πάντως μετά από τρεις απομακρύνσεις από τον/την ίδιο/α διδάσκοντα/ουσα ή πέντε συνολικά, ο Σύλλογος Διδασκόντων/ουσών δύναται να εφαρμόσει κατά τη κρίση του τα παιδαγωγικά μέτρα δ) και ε) της παρ. 2 της παρούσας, προειδοποιώντας τον/τη μαθητή/τρια, με γνωστοποίηση προς τους κηδεμόνες του/της, ότι επίκειται η εφαρμογή του παιδαγωγικού μέτρου της αλλαγής τμήματος.

Εφόσον η συμπεριφορά του/της μαθητή/τριας δεν βελτιώνεται, μετά την λήψη των ως άνω παιδαγωγικών μέτρων, εξετάζεται η δυνατότητα λήψης του παιδαγωγικού μέτρου της αλλαγής τμήματος, εάν και εφόσον υφίσταται.

Continue Reading

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Μέσω gov.gr η υποβολή αιτήσεων για την πλήρωση θέσεων Περιφερειακών Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης

Διαθέσιμη μέσω του gov.gr είναι η πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων για την πλήρωση θέσεων Περιφερειακών Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης, όπως ανακοίνωσαν από κοινού τα υπουργεία Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Πιο συγκεκριμένα, η πρόσκληση αφορά σε δεκατρείς (13) κενές θέσεις των Περιφερειακών Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης και οι ενδιαφερόμενοι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης μπορούν μέχρι την Τετάρτη 15 Μαΐου να υποβάλουν αίτηση χρησιμοποιώντας τους προσωπικούς κωδικούς πρόσβασης στο Taxisnet και επισυνάπτοντας το βιογραφικό τους στο σχετικό πεδίο της εφαρμογής.

Όπως διευκρινίζεται, η πρόσκληση δεν απευθύνεται στα μέλη του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ).

πηγή .protothema.gr

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en