Quantcast
Connect with us

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ικανοποίηση της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης από την δικαστική απόφαση

Ικανοποίηση της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης για την απόφαση του Διοικητικού Εφετείου κατά της θυγατρικής της Heineken «Αθηναϊκή Ζυθοποιία».

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης (ΖΜΘ) χαιρετίζει την καταδικαστική απόφαση του Διοικητικού Εφετείου κατά της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, ιδιοκτησίας κατά 98,8% της Heineken. Πρόκειται για μια απόφαση που στηρίζει τις απαιτήσεις της εταιρείας για αποζημίωση ύψους 100 εκ. ευρώ κατά της μεγαλύτερης ζυθοποιίας στην Ευρώπη, για ζημία που υπέστη από την καταχρηστική συμπεριφορά της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας.
Το Διοικητικό Εφετείο επικύρωσε κατ’ουσίαν την απόφαση που εξέδωσε η Επιτροπή Ανταγωνισμού (“ΕΠΑΝΤ”) το 2015, με την οποία αυτή διαπίστωσε ότι η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, θυγατρική εταιρεία της Heineken NV στην Ελλάδα, εφάρμοζε για σχεδόν δύο δεκαετίες παράνομες και αντι-ανταγωνιστικές πρακτικές στην Ελλάδα. Μετά από έρευνα της ΕΠΑΝΤ που διήρκησε 12 χρόνια, τη μεγαλύτερη σε διάρκεια που έχει πραγματοποιηθεί, αποδείχθηκε ότι η ΑΖ καταχράστηκε τη δεσπόζουσα θέση της στην ελληνική αγορά ζύθου, παραβιάζοντας την Ελληνική και Ευρωπαϊκή Νομοθεσία Προστασίας του Ανταγωνισμού.
Το Διοικητικό Εφετείο επικύρωσε την απόφαση της ΕΠΑΝΤ και μετά από αναπροσαρμογή του αρχικού προστίμου, επέβαλλε το πρόστιμο ρεκόρ των 26,7 εκ. ευρώ στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία.
Κατά την έρευνά της, η ΕΠΑΝΤ βρήκε αδιάσειστα στοιχεία ότι η ΑΖ, που στην Ελλάδα διακινεί τα σήματα ΑΛΦΑ, Amstel και Heineken, εφάρμοζε μια ενιαία και στοχευμένη πολιτική για τον αποκλεισμό και τον περιορισμό των δυνατοτήτων ανάπτυξης των ανταγωνιστών της από όλα τα κανάλια διανομής, είτε αφορούσαν διανομή σε χονδρική, σε ξενοδοχεία, μπαρ και καταστήματα εστίασης και σε άλλα σημεία λιανικής πώλησης.
Τον Φεβρουάριο η ΖΜΘ κατέθεσε αγωγή αποζημίωσης κατά της Heineken και της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας στα Δικαστήρια του Άμστερνταμ – όπου βρίσκεται η έδρα της εν λόγω πολυεθνικής.
Ο κ. Δημήτρης Πολιτόπουλος, ένας εκ των ιδρυτών της ΖΜΘ, δήλωσε: «Η Επιτροπή Ανταγωνισμού και τώρα και το Διοικητικό Εφετείο επικύρωσαν την παραβατική συμπεριφορά της Heineken στην Ελλάδα, μέσω της θυγατρικής της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας. Η δέουσα νομική διαδικασία θριάμβευσε παρά τις όποιες απόπειρες της Heineken να αποποιηθεί των ευθυνών της και τις αδιάκοπες προσπάθειές της να αναιρέσει την απόφαση των ελληνικών αρχών.
«Η μακρόχρονη κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης της Heineken στη ελληνική αγορά πρέπει να αντικατασταθεί από τον υγιή ανταγωνισμό και η ολλανδική πολυεθνική οφείλει να αποζημιώσει τη ΖΜΘ και όποιες άλλες ζυθοποιίες έχουν υποστεί ζημίες από τις πρακτικές της. Η Ελλάδα μπορεί να επιτύχει οικονομικά μόνο αν επικρατούν συνθήκες ελεύθερης και δίκαιης αγοράς, ενθαρρύνοντας τις επενδύσεις και τον υγιή ανταγωνισμό. Πιστεύουμε ότι η απόλυτη ευθύνη για σχεδόν δύο δεκαετίες καταχρηστικών πρακτικών στην Ελληνική αγορά ζύθου βαρύνει τα κεντρικά γραφεία της Heineken στο Άμστερνταμ και για αυτό το λόγο έχουμε καταθέσει αγωγή, τόσο κατά της Heineken, όσο και κατά της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας στην έδρα της πολυεθνικής στην Ολλανδία.»
 
Σχετικά με τη Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης
Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης (ΖΜΘ) ιδρύθηκε το 1996 από τα αδέλφια Μιχάλη και Δημήτρη Πολιτόπουλο στην Κομοτηνή, Ελλάδα. Ως περήφανοι Έλληνες, δημιούργησαν τη ΖΜΘ, μια ανεξάρτητη μονάδα, σε μια περίοδο κατά την οποία δεν υπήρχαν στην Ελλάδα άλλες εταιρείες premium μπύρας. Η τότε παραγωγή ελληνικής μπύρας ανήκε, είτε μερικώς είτε ολοκληρωτικά, σε ξένες ζυθοποιίες. Τα δύο αδέλφια πίστεψαν στην προοπτική ανάπτυξης του κλάδου στην Ελλάδα, από Έλληνες, χρησιμοποιώντας τοπικές πρώτες ύλες, για τον Έλληνα καταναλωτή – με αποτέλεσμα το 1998 να λανσαριστεί η premium μπύρα «Βεργίνα». Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης παραμένει ελληνικών συμφερόντων, διαθέτοντας μερίδιο αγοράς της τάξης του 6%, μέσω της μπύρας «Βεργίνα».

Click to comment

Απάντηση

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

10.000.000 χάπια πωλούνται στην Ελλάδα κάθε μήνα

Μπορεί να έχουν περάσει ήδη τέσσερα χρόνια από την πανδημία του κορωνοϊού, και τον εγκλεισμό που επεβλήθη σχεδόν στο σύνολο των πολιτών ανά τον πλανήτη, ωστόσο, οι πωλήσεις ενός φαρμάκου δείχνουν πως εκείνη η υγειονομική περιπέτεια άφησε στην κοινωνία ένα μεγάλο «κουσούρι»:

Το άγχος

Οπως αναφέρουν σήμερα Τα Νέα, τα στοιχεία που έχει συγκεντρώσει από το σύνολο των φαρμακείων της χώρας η IQVIA, εταιρεία τεχνολογίας και ανάλυσης δεδομένων στον τομέα της Υγείας, οι συνολικές πωλήσεις ενός συγκεκριμένου αγχολυτικού χαπιου στην Ελλάδα σημείωσαν σημαντική αύξηση, της τάξης του 27,5%, μεταξύ 2019 και 2021.

Η κατανάλωση του παραμένει στα ίδια υψηλά επίπεδα μέχρι και σήμερα, με την ανοδική τάση να παρατηρείται και σε άλλες χώρες, με τη Γαλλία να αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα. Πρόκειται για το αγχολυτικό Χanax, του οποίου οι πωλήσεις έχουν εκτοξευθεί.

Ξεκινησε το 1981

Το 1981, η άφιξη του Xanax (επιστημονικώς: βενζοδιαζεπίνη όπως και το Βάλιουμ) δεν έμοιαζε ικανή να αλλάξει το σκηνικό στις κορυφαίες θέσεις της «δημοφιλίας» των φαρμάκων.

Εκεινη την εποχή «σάρωνε» το αντικαταθλιπτικό Prozac διότι ρύθμιζε τη διάθεση των ασθενών προς το καλύτερο – για να το πούμε πιο απλά. Με σημαντική διαφορά, η κατανάλωση του Prozac γινόταν από γυναίκες. Ομοίως και τα Βάλιουμ.

Από τα τέλη της δεκαετίας του ‘90 η Αμερική μεταμορφωνόταν αργά, αλλά σταθερά σε ένα «Xanax nation».

Σήμερα είναι το Νο1 ψυχιατρικό χάπι σε πωλήσεις στις ΗΠΑ, με διαφορά από το Νο2 που είναι το υπνωτικό Ambien και το Νο3 που είναι το αντικαταθλιπτικό Lexapro. Το Βάλιουμ έχει πέσει στο Νο13.

Ρεκόρ κατανάλωσης στην Ελλάδα

Και οι τέσσερις συσκευασίες Xanax που κυκλοφορούν στη χώρα μάς σημειώνουν εντυπωσιακ΄΄η άυξηση στις πωλήσεις. Είναι ενδεικτικά τα στοιχεία που παρουσιάζει η εφημερίδα σύμφωνα με τα οποία η συσκευασία των 0,5 mg απο 142.000 κουτιά που πούλαγε το 2014, σήμερα πουλάει 207.858. Ανάλογη είναι η αύξηση και στις άλλες συκσευασίες.

Το Xanax λαμβάνεται από πολύ περισσότερους από όσοι το χρειάζονται στην πραγματικότητα.

Για πολύ μεγαλύτερη διάρκεια από όση το έχουν ανάγκη.

Και προκαλεί εθισμό σε όσους προκαλούν την τύχη τους.

Ολα αυτά τα στοιχεία προβληματίζουν τους επιστήμονες αλλά και την κοινή γνώμη, υποβαθμίζοντας τα θετικά χαρακτηριστικά του φαρμάκου στις ψυχικές διαταραχές. Παρά τα προβλήματα με την κατάχρηση, το Χanax εξακολουθεί να συνταγογραφείται καθώς παραμένει μια αποτελεσματική θεραπεία για το άγχος και εργαστηριακές.

Mελέτες έχουν δείξει ότι η πιθανότητα κατάχρησής του είναι χαμηλότερη από αυτή των παλαιότερων εναλλακτικών, χωρίς αυτό να υποβαθμίζει τον κίνδυνο εθισμού.

Continue Reading

ΑΓΡΟΤΙΚΑ

Πάλι ζήτημα ακαρπίας ελιάς στην Θάσο – Πρόβλημα και με την άρδευση των χωραφιών

Ο πρόεδρος του Ελαιουργικού Συνεταιρισμού Καλλιράχης Θάσου, Θωμάς Παπαδημητρίου, προχώρησε σε δηλώσεις σχετικά με το σοβαρό πρόβλημα της ακαρπίας που αντιμετωπίζουν οι ελαιοπαραγωγοί της Θάσου και τα ζητήματα άρδευσης των καλλιεργειών.

Σε συνέντευξή του, ο κ. Παπαδημητρίου ανέφερε τα εξής:

“Η Θάσος, με την μακρά παράδοση στην ελαιοκαλλιέργεια, αντιμετωπίζει τα τελευταία χρόνια ένα αυξανόμενο πρόβλημα ακαρπίας. Οι κλιματικές αλλαγές και τα ακραία καιρικά φαινόμενα έχουν δημιουργήσει συνθήκες που επηρεάζουν δραματικά την απόδοση των ελαιοδέντρων μας. Οι υψηλές θερμοκρασίες και η παρατεταμένη ξηρασία θέτουν σε κίνδυνο την παραγωγή μας, καθώς τα δέντρα δεν μπορούν να αναπτύξουν καρπούς.

Το πρόβλημα της άρδευσης είναι εξίσου κρίσιμο. Πολλές περιοχές της Θάσου δεν διαθέτουν επαρκή υποδομή για την παροχή νερού, και οι υπάρχουσες πηγές δεν επαρκούν για να καλύψουν τις ανάγκες των καλλιεργειών μας. Η έλλειψη νερού δημιουργεί στρες στα δέντρα, μειώνοντας την παραγωγικότητά τους και την ποιότητα του καρπού.

Ως πρόεδρος του συνεταιρισμού, δεσμεύομαι να προωθήσουμε λύσεις για την αντιμετώπιση αυτών των προβλημάτων. Προτείνουμε την ανάπτυξη και εφαρμογή νέων συστημάτων άρδευσης που θα βελτιώσουν την αποδοτικότητα χρήσης νερού.

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Καβάλα | Κάηκε φορτηγό κοντά στην Άσπρη Άμμο

Ένα φορτηγό τυλίχτηκε στις φλόγες το πρωί του Σαββάτου Εγνατία οδό (κοντά στην Άσπρη Άμμο).

Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο οδηγός πρόλαβε κι απομακρύνθηκε από το όχημα.

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
worker and red cross as logo
tractor in the background of the text
text about elections
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ικανοποίηση της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης από την δικαστική απόφαση

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης (ΖΜΘ) χαιρετίζει την καταδικαστική απόφαση του Διοικητικού Εφετείου κατά της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, ιδιοκτησίας κατά 98,8% της Heineken. Πρόκειται για μια απόφαση που στηρίζει τις απαιτήσεις της εταιρείας για αποζημίωση ύψους 100 εκ. ευρώ κατά της μεγαλύτερης ζυθοποιίας στην Ευρώπη, για ζημία που υπέστη από την καταχρηστική συμπεριφορά της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας.    

 Το Διοικητικό Εφετείο επικύρωσε κατ’ουσίαν την απόφαση που εξέδωσε η Επιτροπή Ανταγωνισμού (“ΕΠΑΝΤ”) το 2015, με την οποία αυτή διαπίστωσε ότι η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, θυγατρική εταιρεία της Heineken NV στην Ελλάδα, εφάρμοζε για σχεδόν δύο δεκαετίες παράνομες και αντι-ανταγωνιστικές πρακτικές στην Ελλάδα. Μετά από έρευνα της ΕΠΑΝΤ που διήρκησε 12 χρόνια, τη μεγαλύτερη σε διάρκεια που έχει πραγματοποιηθεί, αποδείχθηκε ότι η ΑΖ καταχράστηκε τη δεσπόζουσα θέση της στην ελληνική αγορά ζύθου, παραβιάζοντας την Ελληνική και Ευρωπαϊκή Νομοθεσία Προστασίας του Ανταγωνισμού.

 Το Διοικητικό Εφετείο επικύρωσε την απόφαση της ΕΠΑΝΤ και μετά από αναπροσαρμογή του αρχικού προστίμου, επέβαλλε το πρόστιμο ρεκόρ των 26,7 εκ. ευρώ στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία.

 Κατά την έρευνά της, η ΕΠΑΝΤ βρήκε αδιάσειστα στοιχεία ότι η ΑΖ, που στην Ελλάδα διακινεί τα σήματα ΑΛΦΑ, Amstel και Heineken, εφάρμοζε μια ενιαία και στοχευμένη πολιτική για τον αποκλεισμό και τον περιορισμό των δυνατοτήτων ανάπτυξης των ανταγωνιστών της από όλα τα κανάλια διανομής, είτε αφορούσαν διανομή σε χονδρική, σε ξενοδοχεία, μπαρ και καταστήματα εστίασης και σε άλλα σημεία λιανικής πώλησης.

 Τον Φεβρουάριο η ΖΜΘ κατέθεσε αγωγή αποζημίωσης κατά της Heineken και της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας στα Δικαστήρια του Άμστερνταμ – όπου βρίσκεται η έδρα της εν λόγω πολυεθνικής.

 Ο κ. Δημήτρης Πολιτόπουλος, ένας εκ των ιδρυτών της ΖΜΘ, δήλωσε: «Η Επιτροπή Ανταγωνισμού και τώρα και το Διοικητικό Εφετείο επικύρωσαν την παραβατική συμπεριφορά της Heineken στην Ελλάδα, μέσω της θυγατρικής της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας. Η δέουσα νομική διαδικασία θριάμβευσε παρά τις όποιες απόπειρες της Heineken να αποποιηθεί των ευθυνών της και τις αδιάκοπες προσπάθειές της να αναιρέσει την απόφαση των ελληνικών αρχών.

 «Η μακρόχρονη κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης της Heineken στη ελληνική αγορά πρέπει να αντικατασταθεί από τον υγιή ανταγωνισμό και η ολλανδική πολυεθνική οφείλει να αποζημιώσει τη ΖΜΘ και όποιες άλλες ζυθοποιίες έχουν υποστεί ζημίες από τις πρακτικές της. Η Ελλάδα μπορεί να επιτύχει οικονομικά μόνο αν επικρατούν συνθήκες ελεύθερης και δίκαιης αγοράς, ενθαρρύνοντας τις επενδύσεις και τον υγιή ανταγωνισμό. Πιστεύουμε ότι η απόλυτη ευθύνη για σχεδόν δύο δεκαετίες καταχρηστικών πρακτικών στην Ελληνική αγορά ζύθου βαρύνει τα κεντρικά γραφεία της Heineken στο Άμστερνταμ  και για αυτό το λόγο έχουμε καταθέσει αγωγή, τόσο κατά της Heineken, όσο και κατά της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας στην έδρα της πολυεθνικής στην Ολλανδία.» 

 

Click to comment

Απάντηση

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

10.000.000 χάπια πωλούνται στην Ελλάδα κάθε μήνα

Μπορεί να έχουν περάσει ήδη τέσσερα χρόνια από την πανδημία του κορωνοϊού, και τον εγκλεισμό που επεβλήθη σχεδόν στο σύνολο των πολιτών ανά τον πλανήτη, ωστόσο, οι πωλήσεις ενός φαρμάκου δείχνουν πως εκείνη η υγειονομική περιπέτεια άφησε στην κοινωνία ένα μεγάλο «κουσούρι»:

Το άγχος

Οπως αναφέρουν σήμερα Τα Νέα, τα στοιχεία που έχει συγκεντρώσει από το σύνολο των φαρμακείων της χώρας η IQVIA, εταιρεία τεχνολογίας και ανάλυσης δεδομένων στον τομέα της Υγείας, οι συνολικές πωλήσεις ενός συγκεκριμένου αγχολυτικού χαπιου στην Ελλάδα σημείωσαν σημαντική αύξηση, της τάξης του 27,5%, μεταξύ 2019 και 2021.

Η κατανάλωση του παραμένει στα ίδια υψηλά επίπεδα μέχρι και σήμερα, με την ανοδική τάση να παρατηρείται και σε άλλες χώρες, με τη Γαλλία να αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα. Πρόκειται για το αγχολυτικό Χanax, του οποίου οι πωλήσεις έχουν εκτοξευθεί.

Ξεκινησε το 1981

Το 1981, η άφιξη του Xanax (επιστημονικώς: βενζοδιαζεπίνη όπως και το Βάλιουμ) δεν έμοιαζε ικανή να αλλάξει το σκηνικό στις κορυφαίες θέσεις της «δημοφιλίας» των φαρμάκων.

Εκεινη την εποχή «σάρωνε» το αντικαταθλιπτικό Prozac διότι ρύθμιζε τη διάθεση των ασθενών προς το καλύτερο – για να το πούμε πιο απλά. Με σημαντική διαφορά, η κατανάλωση του Prozac γινόταν από γυναίκες. Ομοίως και τα Βάλιουμ.

Από τα τέλη της δεκαετίας του ‘90 η Αμερική μεταμορφωνόταν αργά, αλλά σταθερά σε ένα «Xanax nation».

Σήμερα είναι το Νο1 ψυχιατρικό χάπι σε πωλήσεις στις ΗΠΑ, με διαφορά από το Νο2 που είναι το υπνωτικό Ambien και το Νο3 που είναι το αντικαταθλιπτικό Lexapro. Το Βάλιουμ έχει πέσει στο Νο13.

Ρεκόρ κατανάλωσης στην Ελλάδα

Και οι τέσσερις συσκευασίες Xanax που κυκλοφορούν στη χώρα μάς σημειώνουν εντυπωσιακ΄΄η άυξηση στις πωλήσεις. Είναι ενδεικτικά τα στοιχεία που παρουσιάζει η εφημερίδα σύμφωνα με τα οποία η συσκευασία των 0,5 mg απο 142.000 κουτιά που πούλαγε το 2014, σήμερα πουλάει 207.858. Ανάλογη είναι η αύξηση και στις άλλες συκσευασίες.

Το Xanax λαμβάνεται από πολύ περισσότερους από όσοι το χρειάζονται στην πραγματικότητα.

Για πολύ μεγαλύτερη διάρκεια από όση το έχουν ανάγκη.

Και προκαλεί εθισμό σε όσους προκαλούν την τύχη τους.

Ολα αυτά τα στοιχεία προβληματίζουν τους επιστήμονες αλλά και την κοινή γνώμη, υποβαθμίζοντας τα θετικά χαρακτηριστικά του φαρμάκου στις ψυχικές διαταραχές. Παρά τα προβλήματα με την κατάχρηση, το Χanax εξακολουθεί να συνταγογραφείται καθώς παραμένει μια αποτελεσματική θεραπεία για το άγχος και εργαστηριακές.

Mελέτες έχουν δείξει ότι η πιθανότητα κατάχρησής του είναι χαμηλότερη από αυτή των παλαιότερων εναλλακτικών, χωρίς αυτό να υποβαθμίζει τον κίνδυνο εθισμού.

Continue Reading

ΑΓΡΟΤΙΚΑ

Πάλι ζήτημα ακαρπίας ελιάς στην Θάσο – Πρόβλημα και με την άρδευση των χωραφιών

Ο πρόεδρος του Ελαιουργικού Συνεταιρισμού Καλλιράχης Θάσου, Θωμάς Παπαδημητρίου, προχώρησε σε δηλώσεις σχετικά με το σοβαρό πρόβλημα της ακαρπίας που αντιμετωπίζουν οι ελαιοπαραγωγοί της Θάσου και τα ζητήματα άρδευσης των καλλιεργειών.

Σε συνέντευξή του, ο κ. Παπαδημητρίου ανέφερε τα εξής:

“Η Θάσος, με την μακρά παράδοση στην ελαιοκαλλιέργεια, αντιμετωπίζει τα τελευταία χρόνια ένα αυξανόμενο πρόβλημα ακαρπίας. Οι κλιματικές αλλαγές και τα ακραία καιρικά φαινόμενα έχουν δημιουργήσει συνθήκες που επηρεάζουν δραματικά την απόδοση των ελαιοδέντρων μας. Οι υψηλές θερμοκρασίες και η παρατεταμένη ξηρασία θέτουν σε κίνδυνο την παραγωγή μας, καθώς τα δέντρα δεν μπορούν να αναπτύξουν καρπούς.

Το πρόβλημα της άρδευσης είναι εξίσου κρίσιμο. Πολλές περιοχές της Θάσου δεν διαθέτουν επαρκή υποδομή για την παροχή νερού, και οι υπάρχουσες πηγές δεν επαρκούν για να καλύψουν τις ανάγκες των καλλιεργειών μας. Η έλλειψη νερού δημιουργεί στρες στα δέντρα, μειώνοντας την παραγωγικότητά τους και την ποιότητα του καρπού.

Ως πρόεδρος του συνεταιρισμού, δεσμεύομαι να προωθήσουμε λύσεις για την αντιμετώπιση αυτών των προβλημάτων. Προτείνουμε την ανάπτυξη και εφαρμογή νέων συστημάτων άρδευσης που θα βελτιώσουν την αποδοτικότητα χρήσης νερού.

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Καβάλα | Κάηκε φορτηγό κοντά στην Άσπρη Άμμο

Ένα φορτηγό τυλίχτηκε στις φλόγες το πρωί του Σαββάτου Εγνατία οδό (κοντά στην Άσπρη Άμμο).

Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο οδηγός πρόλαβε κι απομακρύνθηκε από το όχημα.

Continue Reading

espa logo

espa_logo_en