Quantcast
Connect with us

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Θάσος | Γιάννης Τσούπρας | «Να ελέγχει το Λιμεναρχείο την τήρηση του εβδομαδιαίου προγράμματος πλοίων επιφυλακής»

O γενικός διευθυντής της Α.Ν.Ε.Θ. παρουσιάζει τις θέσεις της εταιρείας για τις ελλείψεις που εμφανίστηκαν με τα πλοία επιφυλακής νυχτερινών διακομιδών

Τις δικές του απαντήσεις για το θέμα της έλλειψης πλοίων επιφυλακής για τις νυχτερινές διακομιδές ασθενών από το νησί της Θάσου έδωσε με δηλώσεις του στο «Χ» ο γενικός διευθυντής της Α.Ν.Ε.Θ., Γιάννης Τσούπρας, τονίζοντας ότι η εταιρεία του τηρεί κανονικά το εβδομαδιαίο πρόγραμμα, με το οποίο ενημερώνει το Λιμεναρχείο Θάσου.

Μάλιστα, συμπλήρωσε ότι η εταιρεία δεν αποκομίζει ούτε ένα ευρώ από τις νυχτερινές διακομιδές, τόνισε ότι τα πλοία της εταιρείας είναι διαθέσιμα για μεταφορά ασθενών το βράδυ από το νησί προς το ηπειρωτικό κομμάτι, εφόσον δεν υπάρχει άλλο πλοίο από τις άλλες δύο εταιρείες, ΝΕΚ και «Όσιος Δαυίδ» και συμπλήρωσε ότι θα πρέπει το Λιμεναρχείο Θάσου να είναι η εποπτεύουσα αρχή για την τήρηση του

Συντονισμός από το Λιμεναρχείο

«Επιφυλακές υπάρχουν από πλευράς της Α.Ν.Ε.Θ. και εξακολουθούν να υπάρχουν σε καθημερινή βάση, με εβδομαδιαίο πίνακα που υποβάλει η εταιρεία μας στη λιμενική αρχή Θάσου, όπως έκανε όλα αυτά τα χρόνια. Η διαφορά με το παρελθόν είναι ότι υπήρχαν δύο εταιρείες κι έκαναν εναλλάξ τις επιφυλακές. Τώρα, υπάρχει μια τρίτη και είναι αυτονόητο ότι θα πρέπει κι αυτή να συμμετέχει με τη μια μέρα που της αναλογεί, βάσει των πλοίων που διαθέτει στις γραμμές. ΑΝΕΘ και ΝΕΚ έχουν από τρία πλοία, η εταιρεία Φιλιάγκου ένα, οπότε κι αναλόγως μοιράζονται οι επιφυλακές».

Ο κ. Τσούπρας σημείωσε ότι θα έπρεπε να υπήρχε ένας συντονιστικός ρόλος για το εβδομαδιαίο πρόγραμμα επιφυλακών, τον οποίο θα είχε το Λιμεναρχείο Θάσου κι όπως σημείωσε, αυτό το έπραξαν οι τρεις εταιρείες. «Για να μην υπάρχουν τη μια μέρα δύο πλοία σε επιφυλακή και την επόμενη καθόλου, ζητήσαμε να υπάρχει ισοκατανομή μεταξύ των εταιρειών. Ως Α.Ν.Ε.Θ. ήμασταν απολύτως εντάξει στα καθήκοντά μας, το οποίο μπορεί να επιβεβαιωθεί, αφού κάθε Παρασκευή αποστέλλουμε πρόγραμμα για τις επιφυλακές. Επειδή δεν υπάρχει συντονισμός κι ενδεχομένως κι οι άλλες εταιρείες να έστειλαν ίδιες μέρες με εμάς, ίσως διαπιστώθηκε αυτό το πρόβλημα της έλλειψης πλοίου σε επιφυλακή».

Διαθέσιμα τα πλοία της Α.Ν.Ε.Θ. ανά πάσα στιγμή

Ο κ. Τσούπρας σημείωσε ότι τα πλοία της Α.Ν.Ε.Θ. είναι διαθέσιμα ανά πάσα ώρα και στιγμή, εφόσον δεν υπάρχει άλλη εταιρεία που να έχει έτοιμο πλοίο για επιφυλακή. «Υπάρχει ευθεία εντολή από τον πρόεδρο της Α.Ν.Ε.Θ. Δ. Χαριτόπουλο, έχει-δεν έχει επιφυλακή η Α.Ν.Ε.Θ. κι αν διαπιστωθεί ότι δεν υπάρχει κανένας ενδιαφερόμενος άλλος, παρόλο που εκτελέσαμε τις υποχρεώσεις μας, πάντα θα υπάρχει διαθέσιμο ένα πλοίο της εταιρείας μας για τη διακομιδή ασθενούς τις νυχτερινές ώρες».

Σε ερώτηση για το αν είναι σύμφωνος, ώστε να υπάρξει νομοθετική ρύθμιση για την τήρηση ενός προγράμματος για τα πλοία των τριών εταιρειών, που θα μπαίνουν σε επιφυλακή, ο κ. Τσούπρας απάντησε: «Συμφωνώ, αλλά θα μπορούσε να επιλυθεί και με έναν πιο απλό τρόπο, μια και το Λιμεναρχείο Θάσου θα μπορούσε να έχει τον έλεγχο. Και οι τρεις εταιρείες έχουν δηλώσει ότι θα τηρήσουν το μέτρο της επιφυλακής. Βεβαίως, ο κ. Φιλιάγκος έχει εμμονή με το να το κάνει μόνο ημέρα Σάββατο, για λόγους που όλοι γνωρίζουμε. Εμείς επιμένουμε να υπάρχει μια δικαιότερη κατανομή, με κυκλικό τρόπο, ώστε τα πλοία να εναλλάσσονται καθημερινά».

Ο κ. Τσούπρας προχώρησε τον συλλογισμό του και ανέφερε ότι η μόνη μέρα, που το πλοίο συμφερόντων Φιλιάγκου δεν έχει έκτακτο δρομολόγιο το πρωί, είναι μόνο την Κυριακή και μπορεί το βράδυ της προηγούμενης ημέρας να εκτελέσει την υποχρέωση της επιφυλακής.

Οικονομική επιβάρυνση

Ερωτηθείς για τα ποσά που πληρώνονται οι εταιρείες κι αν θα έπρεπε να καταβάλλεται κάποια επιπλέον αμοιβή στους ναυτεργάτες, που κάνουν αυτή τη νυχτερινή βάρδια, σημείωσε: «Στο πλαίσιο της εταιρικής ευθύνης, θα πρέπει να συνεισφέρουμε όλοι. Όχι μόνο οι εταιρείες, αλλά κι οι ναυτεργάτες. Σωστά αναφέρεται στο ρεπορτάζ σας ότι οι εταιρείες πληρώνονται αυτά τα 1.100 € για τη διακομιδή από τα ασφαλιστικά ταμεία, όμως δεν εισπράττουμε ούτε ένα ευρώ. Αν αφαιρέσουμε το ΦΠΑ 23% και τα λιμενικά τέλη, μένουν 700 €. Χρειάζονται περίπου 400-500 €για τα καύσιμα του πλοίου, ενώ ότι απομένει, μοιράζεται στα μέλη του πληρώματος. Η εταιρεία διαθέτει μια περιουσία 5 εκατομμυρίων ευρώ και νομίζω ότι έχουμε κοινωνική ευθύνη, σε ότι μας αφορά ως Α.Ν.Ε.Θ., την οποία αποδεικνύουμε έμπρακτα. Ούτε αισχροκερδούμε ούτε γινόμαστε πλουσιότεροι από τις διακομιδές των ασθενών».

 

Δημήτρης Μπουντάς

xronometro.com

Click to comment

Απάντηση

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Απεργία την Πρωτομαγιά στα μέσα σταθερής τροχιάς | Η ανακοίνωση των εργαζομένων

Τη συμμετοχή της στην 24ωρη πανελλαδική απεργία που εξήγγειλε η ΓΣΕΕ για τη Μεγάλη Τετάρτη 1 Μάϊου αποφάσισε ομόφωνα η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών και Μέσων Σταθερής Τροχιάς.

Η συμμετοχή θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο της εργατικής Πρωτομαγιάς, αποδίδοντας φόρο τιμής στους νεκρούς εργάτες του ΣΙΚΑΓΟΥ που διεκδίκησαν εργατικά δικαιώματα θυσιάζοντας τη ζωή τους για τη βελτίωση της ζωής των επόμενων γενεών, διαχρονικά, όπως σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση.

«Η φετινή Πρωτομαγιά βρίσκει εργαζόμενους και συνταξιούχους αντιμέτωπους με μια πρωτοφανή κρίση διαβίωσης, να παλεύουν για μια αξιοπρεπή ζωή, να παλεύουν για τα αυτονόητα καθώς θίγονται κατακτήσεις χρόνων, σχεδόν σε όλα τα επίπεδα της ζωής μας.

Γι’ αυτό όλοι μας καλούμαστε να συνεχίσουμε πιο δυναμικά την πάλη μας για αξιοπρέπεια, ισότητα, για μια ζωή χωρίς εργασιακή ανασφάλεια, χωρίς ακρίβεια, με σεβασμό στην υγεία, στην παιδεία, στα κοινωνικο-ασφαλιστικά μας δικαιώματα, στο εισόδημά μας, στις κατακτήσεις μας.

Να σταματήσει πια η φτωχοποίηση των εργαζομένων.

Ως εργαζόμενοι θ’ αγωνιστούμε για την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας ενάντια στις εφαρμοζόμενες επιδοματικές πολιτικές.

Τα αιτήματα

  • Άμεσες προσλήψεις μόνιμου προσωπικού με σταθερή εργασία.
  • Επαναφορά των ελεύθερων διαπραγματεύσεων των Συλλογικών μας Συμβάσεων Εργασίας.
  • Αυξήσεις στους μισθούς για την αντιμετώπιση της κρίσης και του κόστους ζωής.
  • Επαναλειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου σε όλη την Ελλάδα.
  • Αναβάθμιση του τροχαίου υλικού.
  • Πλήρη αποκατάσταση των υποδομών – εγκαταστάσεων που επλήγησαν από τις θεομηνίες (π.χ. Εργοστάσιο Βόλου κ.λ.π.).
  • Καλύτερες συνθήκες εργασίας παντού.
  • Πλήρης διαλεύκανση και απόδοση δικαιοσύνης για το τραγικό δυστύχημα στα ΤΕΜΠΗ.

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών και Μέσων Σταθερής Τροχιάς και όλοι οι Σιδηροδρομικοί, δε θα πάψουν να απαιτούν και να ζητούν Δημόσιο, Ασφαλή, Ποιοτικό Σιδηρόδρομο για εργαζόμενους και επιβάτες.

Συμμετέχουμε στην 24ωρη γενική απεργία τη Μ.ΤΕΤΑΡΤΗ 1Η ΜΑΗ 2024, και ΚΑΛΟΥΜΕ τα Σωματεία Μέλη μας, τους Σιδηροδρομικούς, να δώσουν δυναμικό παρόν στη συγκέντρωση της ΓΣΕΕ στην Πλατεία Κλαυθμώνος (Αθήνα), στις 11.00’ αλλά και στις συγκεντρώσεις που θα πραγματοποιήσουν τα κατά τόπους Εργατικά Κέντρα και Ομοσπονδίας της χώρας».

Πηγή newsbeast.gr

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Στην Καβάλα βρέθηκε ο Υποψήφιος Ευρωβουλευτής ΝΔ Σπύρος Καρανικόλας

Σχεδόν ένας μήνας έμεινε μέχρι τις Ευρωεκλογές του Ιουνίου και οι επισκέψεις από Υποψήφιους Ευρωβουλευτές είναι πλέον συχνές.

Το πρωί της Πέμπτης 25 Απριλίου την Καβάλα επισκέφθηκε ο κ. Σπύρος Καρανικόλας Υποψήφιος Ευρωβουλευτής της Νέας Δημοκρατίας ο οποίος κατά την άφιξη του πέρασε από το γραφείο του Αντιπεριφερειάρχη  Καβάλας, Θόδωρου Μαρκόπουλου ενώ στην συνέχεια της ίδιας ημέρας πραγματοποιήθηκε συνέντευξη τύπου στα γραφεία της Νέας Δημοκρατίας.

Ο Υποψήφιος ήρθε σε επικοινωνία με φορείς της πόλης, συζητώντας τα όσα προβλήματα υπάρχουν έχοντας ως μέλημα να μεταφέρει τις πληροφορίες στην κεντρική διοίκηση.

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Όλα έτοιμα για το Πάσχα στους φούρνους και τα ζαχαροπλαστεία της Καβάλας

Μια εβδομάδα πριν την Μεγάλη Εβδομάδα και το Πάσχα και φαίνεται πως τα καταστήματα στην Καβάλα είναι έτοιμα να εξυπηρετήσουν τους πολίτες με διαφορά εδέσματα.

Πασχαλινά τσουρέκια σε διάφορες γεύσεις , πασχαλινά αυγά αλλά και κεράσματα  για τις πασχαλινές επισκέψεις είναι όλα στις θέσεις τους. Ενώ φημολογίες θέλουν τις τιμές να αυξάνονται, συγκριτικά με άλλες χρονιές, κάποια καταστήματα στην Καβάλα κρατούν σταθερή την τιμή τους για τα προϊόντα τους ενώ ήδη είναι μεγάλο το ενδιαφέρον που έχει εκδηλωθεί για την αφορά τους βλέποντας τους Καβαλιώτες πολίτες να έχουν ξεκινήσει την προετοιμασία των δώρων τους.

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en