Quantcast
Connect with us

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η φορητότητα ήδη κυριαρχεί. Η επιχείρησή σου είναι έτοιμη;

Δε μπορούμε πια να λέμε ότι «έρχεται» η εποχή των φορητών συσκευών. Οι φορητές συσκευές έχουν ήδη κυριαρχήσει. Το παιχνίδι έχει αλλάξει προ πολλού και οι εταιρίες που έχουν προνοήσει θριαμβεύουν. Είναι πλέον ξεκάθαρο, ότι εάν θέλεις η επιχείρησή σου να είναι επιτυχημένη, πρέπει να αξιοποιήσεις τις φορητές συσκευές για να βελτιώσεις την εμπειρία των πελατών. Ωστόσο, η μεταφορά της εμπειρίας των πελατών από τον σταθερό υπολογιστή ή το laptop σε μικρότερες οθόνες δεν είναι εύκολη για πολλές επιχειρήσεις, που ακόμα πασχίζουν να μάθουν πώς αλληλεπιδρά το κοινό μέσα από ιστοσελίδες και εφαρμογές.

Εάν και η δική σου επιχείρηση δυσκολεύεται ακόμα να προσδιορίσει τη «φορητή» στρατηγική της, ορίστε μερικά πράγματα που μπορείς να κρατήσεις κατά νου:

Κατανόησε τους χρήστες φορητών συσκευών

Σύμφωνα με το Harvard Business Review, το 68% της χρήσης φορητών συσκευών συμβαίνει στο σπίτι, με το μεγαλύτερο μέρος της να αφορά «χρόνο μόνο για εμένα». Αυτό περιλαμβάνει δραστηριότητες όπως παιχνίδια, κοίταγμα «βιτρινών» ή διάβασμα κάποιας σελίδας με κουτσομπολιά. Μελετώντας τους διάφορους τρόπους με τους οποίους οι χρήστες χρησιμοποιούν τις συσκευές τους, μία επιχείρηση μπορεί να προσαρμόσει τις κινήσεις της στο marketing στα στοχευόμενα δημογραφικά στοιχεία.

Ξεχάστε τα apps

Παρότι υπάρχουν κάποιες εξαιρέσεις, οι επιχειρήσεις που βασίζονται σε μία εφαρμογή ή ιστοσελίδα για να προσελκύσουν πελάτες είναι ήδη πίσω. Σύμφωνα με τη Forrester, αντί να αναμένουν ο κόσμος να «κατεβάσει» την εφαρμογή τους ή να επισκεφτεί την ιστοσελίδα τους, οι επιχειρήσεις πρέπει να βρουν έναν τρόπο να «δανείζονται στιγμές φορητότητας», ακολουθώντας τους πελάτες τους όπου αυτοί πηγαίνουν.

Ορίστε μερικοί τρόποι:

Εφαρμογές ηλεκτρονικών πληρωμών: Οι επιχειρήσεις αντικαθιστούν τον εξοπλισμό που έχουν στα καταστήματά τους για πληρωμές, ώστε να είναι σε θέση να δέχονται τις μεθόδους EMV (ηλεκτρονικών τσιπ). Το κόστος ταυτόχρονης αναβάθμισης σε ένα σύστημα που να υποστηρίζει και NFC (near field communication, επικοινωνία κοντινού πεδίου), είναι εξαιρετικά χαμηλότερο, από το να αναβαθμίσει κάποιος αργότερα μεμονωμένα σε NFC. Ήδη πολλοί χρήστες αναβαθμίζουν τα smartphones τους ώστε να τα χρησιμοποιούν ως «ηλεκτρονικά πορτοφόλια», οπότε… όποιες εταιρίες προνοήσουν, θα είναι και σε καλύτερη θέση.

Εφαρμογές πλοήγησης: Όταν ένας πελάτης ψάχνει μία επιχείρηση, συνήθως το κάνει ενώ ήδη βρίσκεται σε κίνηση. Καλό είναι λοιπόν η επιχείρησή σας να έχει μία καλή παρουσία σε πολλές εφαρμογές πλοήγησης.

Ιστοσελίδες αξιολογήσεων: Είναι δύσκολο για μια επιχείρηση να έχει τον έλεγχο των αξιολογήσεων των πελατών της. Όμως πλέον οι καταναλωτές μαθαίνουν περισσότερα μέσω ειδικών ιστοσελίδων αξιολογήσεων, όπως το Yelp και το Google Reviews παρά μέσω της ιστοσελίδας της εκάστοτε εταιρίας. Είναι σημαντικό λοιπόν μία επιχείρηση να έχει παρουσία σε τέτοιες ιστοσελίδες και να ενθαρρύνει τους επιστρέφοντες πελάτες της να ανεβάζουν τις αξιολογήσεις τους σε αυτές.

Κάνε εύκολες τις παραγγελίες μέσω φορητών συσκευών

Ήδη πολλές επιχειρήσεις που παραδίδουν φαγητό κατ’ οίκον (delivery) παρέχουν τη δυνατότητα παραγγελιών μέσω του internet, είτε μέσω των δικών τους ιστοσελίδων, είτε μέσω οργανωμένων ειδικά για αυτό το σκοπό διαδικτυακών πλατφορμών. Πλέον, η δυνατότητα παραγγελιών και μέσω smartphones μπορεί να κάνει μεγάλη διαφορά, οπότε καλό είναι να υπάρχουν οι ανάλογες υποδομές, που θα κάνουν εύκολη τη διαδικασία για πελάτες που χρησιμοποιούν τις μικρότερες αυτές οθόνες.

Για επιχειρήσεις που πωλούν άλλα προϊόντα, το να κάνουν εύκολη την ανεύρεση, τη θέαση και την αγορά τους παραμένει μία πρόκληση. Οι αγορές μέσω smartphones και tablets πρέπει επίσης να γίνουν ευκολότερες για τους χρήστες μικρότερων οθονών.

Εστίασε το περιεχόμενο του marketing στα κινητά

Εάν η στρατηγική σας για το περιεχόμενο του marketing έχει εστιαστεί αποκλειστικά στην παρουσία στο Google, το 2015 μπορεί να είναι η χρονιά που θα την επανεξετάσετε. Η εστίαση περνάει στο να φτάνεις στους πελάτες σου μέσω φορητών συσκευών, όπου ο χρόνος που έχεις για να τραβήξεις την προσοχή τους είναι μικρός και η εμπειρία είναι διαφορετική από αυτή του «παραδοσιακού» σερφαρίσματος στο Internet.

Είναι σχεδόν «συγκρατημένο» να πούμε ότι οι φορητές συσκευές επηρεάζουν τη συμπεριφορά της νέας γενιάς καταναλωτών. Βρίσκοντας γρήγορα τρόπους να αξιοποιήσουν αυτή την τεχνολογία προς όφελός τους, οι εταιρίες μπορούν να συνδεθούν στενά με το στοχευόμενο κοινό τους και να αποκτήσουν πλεονέκτημα απέναντι στον ανταγωνισμό, προσαρμόζοντας το περιεχόμενο του marketing στις μικρότερες οθόνες και τις συνήθειες που αυτές δημιουργούν και αλληλεπιδρώντας με εφαρμογές τρίτων μερών, για να φτάσουν στον πελάτη εκεί που αυτός βρίσκεται την εκάστοτε στιγμή.

sofokleousin.gr

Click to comment

Απάντηση

ΚΑΒΑΛΑ

Κοινωνικός τουρισμός | Ανοίγει προσεχώς η πλατφόρμα για το 2024-25

Εργαζόμενοι και άνεργοι μπορούν να κάνουν οικονομικές διακοπές καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου μέσω του προγράμματος Κοινωνικού Τουρισμού της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης. Οι δικαιούχοι που έλαβαν το σχετικό ΦΕΚ το 2023 και δεν το έχουν χρησιμοποιήσει ακόμη, πρέπει να το ενεργοποιήσουν μέχρι τις 30 Ιουνίου.

Μάλιστα, τον περασμένο Απρίλιο ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού, ενώ σύμφωνα με τα στοιχεία της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης, οι δικαιούχοι προτίμησαν ως προορισμούς τον Νότιο Τομέα Αθηνών, την Εύβοια αλλά και τα Ιωάννινα.
Σε ότι αφορά το νέο πρόγραμμα 2024 – 25 αναμένεται να ανοίξει τις προσεχείς εβδομάδες, προς το τέλος Μαΐου.

Να υπενθυμίσουμε ότι ο κοινωνικός τουρισμός επιδοτεί έως έξι διανυκτερεύσεις ανάλογα με το κατάλυμα, οι δικαιούχοι καταβάλλουν μικρή συμμετοχή. Μηδενική είναι η συμμετοχή τους και έως δέκα διανυκτερεύσεις για διακοπές σε Λέρο, Λέσβο, Χίο και Κω.

Έως 12 δωρεάν διανυκτερεύσεις σε όσους επιλέξουν για διακοπές καταλύματα σε Ρόδο, Βόρεια Εύβοια, Έβρο και Σάμο. Να υπενθυμίσουμε επίσης ότι επιδοτούνται και τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια. Έτσι λοιπόν οι δικαιούχοι του προγράμματος καταβάλλουν συμμετοχή 25%, ενώ οι πολύτεκνοι 20%, ενώ μηδενική είναι η συμμετοχή για τα άτομα με αναπηρία.

cretalive.gr

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Αυξήσεις στις συντάξεις | Ποιες έχουν «κλειδώσει» και ποιες εκκρεμούν

Mία συν μία οριζόντια αύξηση στις συντάξεις βρίσκεται στο σχεδιασμό του οικονομικού επιτελείου για το 2025.

Η πρώτη αύξηση έχει ήδη ανακοινωθεί και προβλεφτεί στο πρόγραμμα σταθερότητας του (δημοσιονομικού κόστους 400 εκατ. ευρώ) και δεν είναι άλλη από εκείνη που αφορά όλους τους συνταξιούχους και θα υπολογιστεί με βάση το ΑΕΠ και τον πληθωρισμό φέτος. Οι μέχρι τώρα μακροοικονομικές εκτιμήσεις “δείχνουν” αύξηση 2,5%.

Η δεύτερη αύξηση δεν έχει ανακοινωθεί, ούτε έχει “κλειδώσει”, πλην όμως αρμόδια στελέχη της κυβέρνησης έχουν δημόσια αναφερθεί στο ενδεχόμενο αυτό: Ο λόγος για την αλλαγή της “αρχιτεκτονικής” των εισφορών αλληλεγγύης συνταξιούχων (με κύριες συντάξεις πάνω από 1.400 ευρώ και επικουρικές πάνω από 300 ευρώ), όχι μόνο στις κύριες συντάξεις, αλλά όπως έχει αποκαλύψει το newsit.gr και στις επικουρικές συντάξεις, η οποία θα οδηγήσει σε έμμεση αύξηση των αποδοχών των συνταξιούχων.

Επίσης, εκείνο το σενάριο, το οποίο φαίνεται να προκρίνεται είναι οι νέες εισφορές να επιβάλλονται στα όρια κάθε εισοδηματικής κλίμακας και όχι από το πρώτο ευρώ, ενώ εξετάζεται να μπει και “κόφτης” στις μειώσεις, καθώς μετά την καταβολή της εισφοράς το ύψος της σύνταξης δεν θα πέφτει κάτω από το πλαφόν του κλιμακίου επί του οποίου επιβλήθηκε η εισφορά.

Πηγή: newsit.gr

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Τρίτη του Πάσχα: Ποια καταστήματα είναι κλειστά

Κλειστές θα παραμείνουν οι περισσότερες εμπορικές επιχειρήσεις της χώρας σήμερα, Τρίτη του Πάσχα, καθώς είναι η ημέρα κατά την οποία μεταφέρθηκε η αργία της Πρωτομαγιάς.

Ειδικότερα, όλες οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ της χώρας κρατούν κλειστά τα καταστήματά τους σήμερα, ενώ μάλιστα αυτό ισχύει ακόμη και για τα σούπερ μάρκετ που βρίσκονται σε αεροδρόμια ή τουριστικές περιοχές, τα οποία λειτουργούν σε ορισμένες αργίες.

Παρόλα αυτά η αλυσίδα «σούπερ μίνι μάρκετ», όπως χαρακτηρίζεται, Ok Markets, λειτουργεί κανονικά την Τρίτη του Πάσχα. Τα καταστήματά της συγκεκριμένης αλυσίδας θα παραμείνουν ανοιχτά από τις 8 το πρωί έως τις 11 το βράδυ, σύμφωνα με ανάρτηση της επιχείρησης στα social media.

Τρίτη του Πάσχα: Πως θα λειτουργήσουν φούρνοι, ζαχαροπλαστεία και λαϊκές αγορές
Φούρνοι και ζαχαροπλαστεία θα λειτουργήσουν κανονικά, σήμερα, Τρίτη του Πάσχα. Ωστόσο δεν λειτουργούν λαϊκές αγορές, ενώ κλειστή θα παραμείνει και σήμερα η Βαρβάκειος Αγορά.

iefimerida.gr

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en