Quantcast
Connect with us

ΕΒΡΟΣ

Η πρωτοβουλία “Grow Greek Tourism Online” της Google στην Αλεξανδρούπολη, την Κομοτηνή και την Καβάλα

Μετά την επιτυχία της πρωτοβουλίας Grow Greek Tourism Online το 2014 και το 2015, όπου περισσότερες από δέκα χιλιάδες μικρομεσαίες επιχειρήσεις εκπαιδεύτηκαν σε διαδικτυακά εργαλεία, φέτος το πρόγραμμα ενισχύεται ακόμα περισσότερο με στόχο την ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων περισσότερων επιχειρήσεων και επαγγελματιών του τουρισμού στην Μακεδονία, αλλά και την υπόλοιπη Ελλάδα.

Με ένα ενισχυμένο πρόγραμμα εκπαιδεύσεων το 2016, η Google ταξιδεύει για τρίτη χρονιά στην Ελλάδα με στόχο να ενισχύσει τις ψηφιακές δεξιότητες στον τουρισμό, παρουσιάζοντας:

  • Μία ομάδα ειδικών συμβούλων (Online Advisors) που θα επισκεφτούν την Καβάλα, την Κομοτηνή και την Αλεξανδρούπολη για να εκπαιδεύσουν δωρεάν επαγγελματίες του τουρισμού,
  • Μία νέα δωρεάν πλατφόρμα διαδικτυακής εκπαίδευσης για τον τουρισμό.

Όλοι όσοι ενδιαφέρονται να συμμετέχουν σε ένα από τα ομαδικά σεμινάρια που θα πραγματοποιηθούν δωρεάν από τους Online Advisors (Κομοτηνή: 13 Απριλίου, Αλεξανδρούπολη: 14 Απριλίου, Καβάλα: 14 Ιουνίου) μπορούν να εγγραφούν πατώντας εδώ.

30 Μαρτίου 2016 – H Google ανακοινώνει σε συνεργασία με το Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ), τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και την υποστήριξη της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, τις νέες δράσεις της πρωτοβουλίας «Grow Greek Tourism Online» για το 2016. Μετά την επιτυχία της πρωτοβουλίας το 2014 και το 2015, όπου περισσότερες από δέκα χιλιάδες μικρομεσαίες επιχειρήσεις εκπαιδεύτηκαν σε διαδικτυακά εργαλεία, φέτος το πρόγραμμα ενισχύεται ακόμα περισσότερο με στόχο την ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων περισσότερων επιχειρήσεων και επαγγελματιών του τουρισμού στη Μακεδονία, αλλά και την υπόλοιπη Ελλάδα.

Grow Greek Tourism Online Advisors

Μία ομάδα νεαρών συμβούλων που έχουν εκπαιδευτεί από την Google, οι Online Advisors, θα ταξιδέψουν σε όλη την Ελλάδα προκειμένου να εξηγήσουν στους επαγγελματίες του τουρισμού τα οφέλη του διαδικτύου και να τους εκπαιδεύσουν στη χρήση διαδικτυακών εργαλείων μέσω εξατομικευμένων εκπαιδεύσεων και ομαδικών σεμιναρίων.

Δωρεάν πλατφόρμα διαδικτυακής εκπαίδευσης για όλους

Με στόχο την περαιτέρω διεύρυνση της πρωτοβουλίας, η Google δημιούργησε μια νέα πλατφόρμα διαδικτυακής εκπαίδευσης για τον τουρισμό. Μέσα από ένα μεγάλο εύρος θεματολογίας, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να εκπαιδευτούν σε όλα όσα χρειάζονται, από το πώς να βελτιώσουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο μέχρι να υιοθετήσουν βέλτιστες πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ. Οι χρήστες μπορούν επιπλέον να επιλέξουν ένα προσαρμοσμένο πλάνο εκμάθησης και να λάβουν, με την ολοκλήρωση του, πιστοποιητικό παρακολούθησης με την υπογραφή της πρωτοβουλίας GGTO και του ΙΑΒ Europe (Interactive Advertising Bureau).

Το διαδίκτυο ως μοχλός ανάπτυξης

Σε παγκόσμια κλίμακα, ο ταξιδιωτικός κλάδος ανθίζει σημαντικά μέσω του διαδικτύου, με το 37% των συνολικών πωλήσεων στην Ευρώπη να πραγματοποιούνται πλέον διαδικτυακά [1]. Ταυτόχρονα, παρατηρείται σημαντική αύξηση, ύψους +19% σε σχέση με πέρυσι, των συνολικών αναζητήσεων με τον όρο «Ταξίδι στην Ελλάδα» (“Travel to Greece”), ενώ η αντίστοιχη αύξηση φτάνει το +72% για αναζητήσεις από κινητές συσκευές [2]. Για την Μακεδονία συγκεκριμένα, η Γερμανία, η Ρωσία και η Ιταλία ήταν οι χώρες που την «αναζήτησαν» περισσότερο διαδικτυακά μέσα στο 2015, ενώ σημειώθηκε αυξητική τάση στις αναζητήσεις συνολικά σε σχέση με το 2014. Ωστόσο, οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις στο σύνολό τους δεν αξιοποιούν τις δυνατότητες του διαδικτύου στο μέγιστο βαθμό, καθώς μόνο 8% των καταλυμάτων χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για να δέχονται κρατήσεις μέσω της ιστοσελίδας τους [3].

Περιφερειάρχης Αν. Μακεδονίας – Θράκης, Γιώργος Παυλίδης

«Είναι δεδηλωμένη η στόχευση μας να αναδείξουμε τις τουριστικές δυνατότητες που έχει ο τόπος μας και αυτό να αποτελέσει κινητήριο μοχλό για την συνολική ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας. Πάνω από 400 χλμ ακτογραμμών, 2 μοναδικής ομορφιάς νησιά, σε συνδυασμό με τον παρθένο φυσικό πλούτο μας, την πολιτιστική μας ταυτότητα, το ξεχωριστό χαρακτήρα των πόλεων μας, δημιουργούν τις προϋποθέσεις να αποτελέσουμε προορισμό 4 εποχών. Παράλληλα είμαστε η μοναδική άμεση διέξοδος για εκατομμύρια γείτονες μας σε μία ακτίνα 400 χλμ, στις παραλίες του Αιγαίου και την αυθεντική Ελληνική φιλοξενία. Πέραν των λοιπών δράσεων προβολής, κυρίαρχο μέσο για να γνωρίσουν τον τόπο μας, αποτελεί το διαδίκτυο, στο οποίο ως Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης επενδύσαμε τον προηγούμενο χρόνο με τη δημιουργία σύγχρονων ψηφιακών εργαλείων και μέσων, τα οποία αναβαθμίζουμε και επεκτείνουμε συνεχώς.

Παρακολουθούμε την πρωτοβουλία “Grow Greek Tourism Online” που υλοποιεί η Google υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) και του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και με ιδιαίτερη ικανοποίηση υποδεχόμαστε την επέκταση της στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη.

Στηρίζουμε τη δράση αυτή και τη συνδρομή της Google να εκπαιδεύσει δωρεάν τους ντόπιους επαγγελματίες του τουρισμού, στην αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών και την απευθείας ενημέρωση τους για τις σύγχρονες τάσεις. Αποτελεί μία μοναδική ευκαιρία, που εφόσον την εκμεταλλευτούν, θα δημιουργήσει πρόσθετες συνθήκες τουριστικής ανάπτυξης και θετικών αποτελεσμάτων για τους ίδιους και κατά επέκταση την τοπική οικονομία.»

Αναπληρώτρια Υπουργός Τουρισμού Έλενα Κουντουρά:

«Το Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού και ο ΕΟΤ εφαρμόζουν μία νέα και δυναμική πολιτική στοχευμένης προβολής και προώθησης του ελληνικού τουρισμού με επίκεντρο την εξωστρέφεια, αξιοποιώντας τα σύγχρονα διαδικτυακά εργαλεία μάρκετινγκ, διαφήμισης και δικτύωσης στις παραδοσιακές αγορές όπου ενισχύουμε την παρουσία μας και στις νέες αγορές που ανοίξαμε και ανοίγουμε. Το Grow Greek Tourism Online είναι μία επιτυχημένη ιδέα που ξεκίνησε με σημαντικές προοπτικές εξέλιξης και είναι σε πλήρη ταύτιση με τους στόχους που έχουμε θέσει σε κεντρικό επίπεδο για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, την ανάπτυξη των θεματικών μορφών τουρισμού, την ανάδειξη νέων ελληνικών προορισμών, την παροχή υπηρεσιών υψηλών προδιαγραφών ποιότητας και τη στήριξη της επιχειρηματικότητας. Σε συνθήκες αυξανόμενου ανταγωνισμού διεθνώς, επιβάλλεται να βγαίνουμε συνεχώς μπροστά με φρέσκιες προτάσεις, καινοτόμες δράσεις, νέες διόδους συνεργειών και ένα ισχυρό δίκτυο συνεργασιών στην παγκόσμια τουριστική αγορά.»

Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Τρυφωνόπουλος:

«Ο ΕΟΤ στηρίζει την πρωτοβουλία αυτή της Google, καθώς η εκπαίδευση, των επιχειρηματιών του κλάδου στην ψηφιακή τεχνολογία είναι από τα βασικά συστατικά του μίγματος πολιτικής που ακολουθούμε για την ενίσχυση του Ελληνικού Τουρισμού. Η πρωτοβουλία Grow Greek Tourism που υποστηρίζεται από το visitgreece.gr, εφάπτεται πλήρως των επικοινωνιακών μας στόχων καθώς και της εθνικής τουριστικής πολιτικής. Στο πλαίσιο αυτό ο ΕΟΤ ενσωματώνει όλα τα καινοτόμα online εργαλεία . Σημειώνεται ότι το visitgreece.gr ξεπερνά σε λίγο τα 11 εκατομμύρια unique users, η σελίδα μας στο Google plus (G+) αποτελεί παγκόσμιο case study λόγω του υψηλού ετήσιου growth, που υπολογίζεται αυτή τη στιγμή σε 2,5 εκατομμύρια χρήστες, το facebook έχει περισσότερους από 680.000 φίλους και το pinterest συγκεντρώνει το ενδιαφέρον συνεχώς περισσότερων ακολούθων».

Πρόεδρος του ΣETE, Άνδρεας Ανδρεάδης:

«Η χώρα μας πραγματοποιεί τα τελευταία χρόνια στοχευμένες ενέργειες για την ανάπτυξη περιεχομένου στο διαδίκτυο, ακόμα όμως είναι αρκετά πίσω σε αυτόν τον τομέα, σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη και τις ανταγωνίστριες χώρες. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που ο ΣΕΤΕ συνεχίζει και φέτος, για τρίτη χρονιά, να υποστηρίζει την πρωτοβουλία της Google για την παροχή ψηφιακών δεξιοτήτων και εργαλείων στον κλάδο, τα οποία στοχεύουν στο να ενισχύσουν τις τουριστικές επιχειρήσεις, ώστε να επωφεληθούν το μέγιστο δυνατό από την αυξημένη ζήτηση για παροχή online τουριστικών επιλογών».

Country Manager Google για την Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, Γρηγόρης Ζαριφόπουλος:

«Το διαδίκτυο μπορεί να αποτελέσει ισχυρό σύμμαχο για την κοινωνία συνολικά, βοηθώντας τόσο νέους επαγγελματίες όσο και επιχειρήσεις να αναπτυχθούν. Μέσω της πρωτοβουλίας Grow Greek Tourism Online, επιβεβαιώνουμε ως Google τη δέσμευσή μας να ενισχύσουμε τις ψηφιακές δεξιότητες των Ελλήνων και καλούμε τις ελληνικές επιχειρήσεις να χρησιμοποιήσουν τη δύναμη του διαδικτύου και τη ψηφιακή οικονομία για να βελτιώσουν την επιχείρησή τους.»

[1] Google Travel Study, Ipsos MediaCT, Ιούνιος 2014
[2] Google Internal Data, 2015
[3] Nelios Internal Study, 2015

Click to comment

Απάντηση

ΔΟΞΑΤΟ

Πρόσκληση συμμετοχής ανέργων σε επιδοτούμενο πρόγραμμα κατάρτισης με εκπαιδευτικό επίδομα έως 1.725€

Στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Ολοκληρωμένη Παρέμβαση Συμβουλευτικής Υποστήριξης, Κατάρτισης και Πιστοποίησης για την επαγγελματική́ ενδυνάμωση ανέργων χαμηλών εκπαιδευτικών προσόντων σε θύλακες ανεργίας των περιφερειών Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Κεντρικής Μακεδονίας, Ηπείρου, Θεσσαλίας και Δυτικής Ελλάδας»  στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020», ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Ελλάδος (ΣΒΕ) ανακοινώνει ότι συνεχίζεται η υποβολή αιτήσεων των δυνητικά ωφελούμενων.

Το πρόγραμμα κατάρτισης έχει συνολική διάρκεια 345 ώρες, εκ των οποίων 270 ώρες θεωρητική κατάρτιση και 75 ώρες πρακτική άσκηση.

Το εκπαιδευτικό επίδομα κάθε ωφελούμενου για κάθε ώρα κατάρτισης, είναι πέντε ευρώ (5€/ώρα) και έως 1.725€ για την πλήρη παρακολούθηση του προγράμματος.  

Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί σε 5 Περιφέρειες, συγκεκριμένα: Περιφέρειες Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Κεντρικής Μακεδονίας, Ηπείρου, Θεσσαλίας και Δυτικής Ελλάδας. 

 

Η διαδικασία υποβολής των αιτήσεων που γίνεται μέσω του ακόλουθου

συνδέσμου στο διαδίκτυο: https://sbeanergoi.gr/ 

 

Η συγκεκριμένη πράξη περιλαμβάνει εξατομικευμένη συμβουλευτική καθοδήγηση, θεωρητική κατάρτιση, πρακτική άσκηση και πιστοποίηση των επαγγελματικών γνώσεων για 4.984 άνεργους ανεξαρτήτου ηλικίας, εγγεγραμμένων στην ΔΥΠΑ, που είναι μόνιμοι κάτοικοι των Περιφερειών: Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Κεντρικής Μακεδονίας, Ηπείρου, Θεσσαλίας και Δυτικής Ελλάδας.

Δικαιούχοι να συμμετέχουν στο πρόγραμμα είναι άνεργοι, κάτοικοι της περιοχής παρέμβασης, οι οποίοι πληρούν τις κάτωθι γενικές προϋποθέσεις:

  • Να είναι εγγεγραμμένοι/ες άνεργοι/ες στα Μητρώα Ανέργων της ΔΥΠΑ, με κάρτα ανεργίας σε ισχύ, ανεξαρτήτως αν λαμβάνουν επίδομα ανεργίας ή όχι.
  • Να κατοικούν στις 5 επιλέξιμες Περιφέρειες της Πράξης, Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Κεντρικής Μακεδονίας, Ηπείρου, Θεσσαλίας και Δυτικής Ελλάδας.
  • Να έχουν ολοκληρώσει την υποχρεωτική εκπαίδευση, ήτοι να είναι Απόφοιτοι Γυμνασίου ή Δημοτικού σχολείου για τους απόφοιτους έως το 1980.
  • Να μην έχουν τη μαθητική, σπουδαστική ή φοιτητική ιδιότητα.  Ειδικά οι απόφοιτοι ΙΕΚ θα πρέπει να έχουν ολοκληρώσει τις εξετάσεις πιστοποίησης.
  • Να έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους κατά την ημερομηνία υποβολής της αίτησής τους.

Στη ιστοσελίδα του έργου: sbeanergoi.gr παρέχονται λεπτομερή στοιχεία για το πρόγραμμα και οδηγίες για τη συμπλήρωση της αίτησης.

Η Πράξη περιλαμβάνει τις ακόλουθες δράσεις: 

  1. Την παροχή δεκατριών (13) ατομικών συνεδριών συμβουλευτικής με στόχος την ενίσχυση των ωφελούμενων για τη βέλτιστη χρήση των «αποθεμάτων» και των ικανοτήτων που διαθέτουν, μέσα από την παροχή νέων και καινοτόμων μεθόδων που εξασφαλίζουν την προσωπική τους ανάπτυξη και την επαγγελματική τους ανέλιξη.
  2. Την  υλοποίηση θεωρητικής κατάρτισης σε οριζόντιες (90 ώρες) όσο και εξειδικευμένες γνώσεις (24 προγράμματα διάρκειας 180 ωρών), με στόχο την αναβάθμιση των εργασιακών δεξιοτήτων των ωφελούμενων άνεργων χαμηλών εκπαιδευτικών προσόντων.
  3. Την πρακτική άσκηση διάρκεια εβδομήντα πέντε (75) ωρών, η οποία στοχεύει στην ενδυνάμωση του επαγγελματικού προφίλ του ωφελούμενου μέσω της εμβάθυνσης ή απόκτησης πρακτικών γνώσεων και δεξιοτήτων σε σύνδεση με το προφίλ του κάθε ωφελούμενου
  4. Την πιστοποίηση προσόντων και δεξιοτήτων από διαπιστευμένους φορείς πιστοποίησης, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO/ IEC 17024 ή τον ΕΟΠΠΕΠ ή μέσω διεθνώς αναγνωρισμένων προϊοντικών πιστοποιήσεων, ανάλογα με το περιεχόμενο των προγραμμάτων κατάρτισης που θα παρακολουθήσουν.

Η Πράξη χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (ΕΚΤ), στα πλαίσια του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020» και από εθνικούς πόρους, μέσω του ΠΔΕ.

Continue Reading

ΕΒΡΟΣ

Περιοδεία Κόκκαλη σε Ορεστιάδα, Σουφλί και Αλεξανδρούπολη

Συνεχίστηκε σήμερα η περιοδεία του Πέτρου Κόκκαλη στη Βόρεια Ελλάδα. Ο Γραμματέας του ΚΟΣΜΟΥ και ευρωβουλευτής των Πρασίνων, συνοδευόμενος από κλιμάκιο υποψήφιων ευρωβουλευτών/τριών του κόμματος, επισκέφτηκε την Ορεστιάδα, το Σουφλί και την Αλεξανδρούπολη. Πρόκειται για περιοχές στις οποίες από τη μια μεριά συμπυκνώνονται οι τρομακτικές προκλήσεις της κλιματικής κρίσης και από την άλλη αναδεικνύονται οι τεράστιες ευκαιρίες της Πράσινης Μετάβασης.

Μετά την περιήγησή του στο Εθνικό Πάρκο Δαδιάς-Σουφλίου-Λευκίμμης, την προστατευόμενη περιοχή εξαιρετικής σημασίας για όλη την Ευρώπη, η οποία επλήγη από την τρομακτική πυρκαγιά του Αυγούστου του 2023, ο Πέτρος Κόκκαλης επισήμανε: «Η ιστορικών διαστάσεων οικολογική καταστροφή του περασμένου Αυγούστου αποτελεί καμπανάκι κινδύνου για τις συνέπειες της οικολογικής κρίσης. Όταν κατακαίγονται 850.000 στρέμματα ενός εκπληκτικού δάσους, μοναδικού για όλη την Ευρώπη, τότε καταλαβαίνουμε ότι η οικολογική κρίση δεν συνιστά κάποιον αόριστο κίνδυνο για το μέλλον αλλά μια καταστροφική δύναμη για το παρόν. Καταλαβαίνουμε επίσης πόσο ανεπαρκές είναι το σχέδιο πυροπροστασίας της κυβέρνησης Μητσοτάκη».

Ο κ. Κόκκαλης προσέθεσε: «Είναι ώρα να αλλάξει προσανατολισμό η πυροπροστασία. Να δώσουμε επιτέλους έμφαση στην πρόληψη και όχι στην καταστολή, ακολουθώντας την έκθεση που υπέβαλε το 2019 ο διευθυντής του Global Fire Monitoring Center (GFMC) Dr. Johann Georg Goldammer. Πρέπει επίσης να ενισχυθούν οι διαδικασίες αποκατάστασης των κατεστραμμένων περιοχών με βάση τις κατευθυντήριες γραμμές του νόμου για την Αποκατάσταση της Φύσης που ψήφισε το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο».

Νωρίτερα, είχαν προηγηθεί συναντήσεις με δημάρχους της Κεντρικής- Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Κατά τη διάρκεια της συνάντησής του με την αντιδήμαρχο Ορεστιάδας, κ. Χριστίνα Γκιλιλούδη έγινε σαφές ότι οι κάτοικοι του νομού ζητούν διοικητικό διαχωρισμό μεταξύ βόρειου και νότιου Έβρου για να υπάρξει πιο δίκαιη κατανομή σε προγράμματα ενίσχυσης της υγείας, της παιδεία και της γενικότερης στήριξης του τοπικού πληθυσμού, που τον τελευταίο καιρό έχει μειωθεί κατά 30%.

Ο  κ. Κόκκαλης συναντήθηκε επίσης, με το δήμαρχο Σουφλίου, κ. Παναγιώτη Καλακίκο, με τον οποίο συζήτησε για το θέμα της πράσινης ανάπτυξης, η οποία όμως θα πρέπει να είναι δίκαιη, με ίση πρόσβαση και συμμετοχή όλων σε προγράμματα τηλεθέρμανσης και ενεργειακές κοινότητες. Τονίστηκε επίσης η αναγκαιότητα ενίσχυσης της ύδρευσης και πυροπροστασίας στην περιοχή. Ο δήμαρχος με τον Π. Κόκκαλη και το κλιμάκιο υποψηφίων του ΚΟΣΜΟΥ συζήτησαν για τις προκλήσεις της τοπικής αυτοδιοίκησης και την ανάγκη για πραγματική αποκέντρωση. Όπως τόνισε ο Π. Κόκκαλης, «Είναι αναγκαίο οι πόροι και οι αρμοδιότητες να ανήκουν στις τοπικές κοινωνίες, που γνωρίζουν τις ανάγκες τους αλλά και τα συγκριτικά τους πλεονεκτήματα. Δεν μπορεί η κεντρική κυβέρνηση από την Αθήνα να αποφασίζει, τί θα συμβεί στο Σουφλί, τη Δαδιά και την Ορεστιάδα. Είναι ένα μοντέλο, ξεπερασμένο και αναποτελεσματικό».

Επίσης, ο Πέτρος Κόκκαλης συναντήθηκε και με τον Δήμαρχο του Εμμανουήλ Παππά Σερρών, κ. Δημήτριο Νότα, με τον οποίο μίλησαν για την κλιματική κρίση και τις γεωπολιτικές της διαστάσεις, ενώ συνάντηση είχε με το νυν κοινοτάρχη Αβάντα Έβρου, κ. Σίμο Χατζηπαύλου και τον πρ. κοινοτάρχη κ. Γιώργο Χατζηγεωργίου.

Continue Reading

ΕΒΡΟΣ

Εθνολογικό Μουσείο Θράκης | Η Εθνική Πράσινη Συμφωνία, master plan για την Ελλάδα του 21ου αιώνα

Συνεχίζεται η περιοδεία του Πέτρου Κόκκαλη στη Βόρεια Ελλάδα. Ο Γραμματέας του ΚΟΣΜΟΥ και ευρωβουλευτής των Πρασίνων βρέθηκε στην Αλεξανδρούπολη, στο Εθνολογικό Μουσείο Θράκης, όπου μαζί  με την υποψήφια ευρωβουλεύτρια του ΚΟΣΜΟΥ Νατάσα Βασιλείου, παρουσίασαν την Εθνική Πράσινη Συμφωνία, την πολιτική πρόταση του ΚΟΣΜΟΥ για τις Ευρωπαϊκές Εκλογές της 9ης Ιουνίου.

Όπως ανέφερε ο Πέτρος Κόκκαλης, στόχος μέσα από την Εθνική Πράσινη Συμφωνία είναι να έχουμε ένα σύστημα που φέρνει σε ισορροπία την κοινωνία, την οικονομία και το περιβάλλον, με την εγγύηση του κράτους δίκαιου. Η Εθνική πράσινη συμφωνία είναι απαραίτητη γιατί η Ελλάδα πρέπει να αντιμετωπίσει επειγόντως την κλιματική κρίση.

Σε ερώτηση για τις διαφορές της Εθνικής Πράσινης Συμφωνίας από τις πολιτικές των άλλων κομμάτων για την κλιματική κρίση, ο κ. Κόκκαλης σημείωσε ότι «κανένα άλλο κόμμα δεν έχει παρουσιάσει μέχρι σήμερα ένα συνεκτικό και τεκμηριωμένο σχέδιο για την αποτελεσματική αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης. Βλέπουμε μόνο συρραφές συνθημάτων και ευχολόγια. Η Εθνική Πράσινη Συμφωνία αποτελεί ένα ολιστικό στρατηγικό σχέδιο για να αναχαιτίσουμε την κλιματική κρίση, να πρωταγωνιστήσει η Ελλάδα στην Πράσινη Μετάβαση και να ανεβάσουμε το βιοτικό επίπεδο όλων των πολιτών. Η Εθνική Πράσινη Συμφωνία είναι το master plan για την Ελλάδα του 21ου αιώνα».

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
white night text
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en