ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η Περιφέρεια Α.Μ.-Θ. επενδύει 2,1 εκ. ευρώ στην τουριστική προβολή

Ο περιφερειάρχης Χρήστος Μέτιος υπέγραψε την σύμβαση για ένα από τα πιο ολοκληρωμένα και φιλόδοξα έργα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης.

Σύμφωνα με δελτίο Τύπου που εστάλει στα ΜΜΕ, πρόκειται για το έργο: «Ενέργειες προώθησης τουριστικού προϊόντος Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης», με προϋπολογισμό 2,1 εκατομμύρια ευρώ (€), το οποίο χρηματοδοτείται από το Ε.Σ.Π.Α.

Το έργο σχεδιάστηκε σε έξι άξονες, είδη τουρισμού, τα οποία η διοίκηση της Περιφέρειας επιδιώκει να αναδείξει: τον φυσιολατρικό τουρισμό, τον παραθαλάσσιο τουρισμό, τον πολιτιστικό τουρισμό, τον θρησκευτικό τουρισμό, τον γαστρονομικό και οινικό τουρισμό, τον τουρισμό πόλεων. Στην βάση των έξι αυτών ειδών τουρισμού, θα υλοποιηθούν σύγχρονες δράσεις προβολής και δικτύωσης, οι οποίες σχεδιάστηκαν μετά από διαβούλευση με τους εμπλεκόμενους φορείς.

Αναλυτικά το έργο περιλαμβάνει:

-Την τουριστική φωτογράφηση του συνόλου της περιοχής.

-Την παραγωγή γενικών και θεματικών video προώθησης, καθώς και τηλεοπτικών σποτ.

-Την επιλογή και προμήθεια διαφημιστικών και προωθητικών δώρων που απευθύνονται σε επαγγελματίες του τουρισμού και σε επίσημους προσκεκλημένους.

-Την κατασκευή και εγκατάσταση προωθητικών τουριστικών panel σε επιλεγμένα αεροδρόμια της χώρας.

-Την δημιουργία πολυτελούς αναμνηστικού λευκώματος.

-Τουριστικές καταχωρήσεις σε έντυπα Μέσα Ενημέρωσης (offline διαφήμιση).

-Ηλεκτρονική καμπάνια στο διαδίκτυο (internet), στα κυριότερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media), καθώς και σε εξειδικευμένους τουριστικούς διαδικτυακούς τόπους (online διαφήμιση).

-Ειδικές δράσεις προβολής εντός και εκτός Ελλάδας.

-Τον σχεδιασμό και την παραγωγή έντυπου πολυσέλιδου οδηγού, που θα απευθύνεται σε επαγγελματίες του τουρισμού.

-Την συμμετοχή σε B2B Workshops και σε εκδηλώσεις παρουσίασης προορισμού στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

-Την οργάνωση ταξιδιών εξοικείωσης και φιλοξενίας (fam & press trips) με αποδέκτες επαγγελματίες του τουρισμού και διαμορφωτές κοινής γνώμης.

-Την κατασκευή ψηφιακών εφαρμογών για διάφορες πλατφόρμες (π.χ. internet, εφαρμογές για κινητές συσκευές, virtual tours κ.λπ.).

-Την παραγωγή γενικού εντύπου τουριστικής προβολής μαζικής διανομής.

Την διενέργεια ερευνών με στόχο την αξιοποίηση των τουριστικών δεδομένων της περιοχής.

Οι στόχοι που έθεσε η διοίκηση της Περιφέρειας στον σχεδιασμό και στην υλοποίηση των συγκεκριμένων δράσεων είναι οι ακόλουθοι:

-Η προώθηση της Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης ως ενιαίου και αναγνωρίσιμου προορισμού τεσσάρων εποχών.

-Η επέκταση της τουριστικής περιόδου.

-Η αύξηση του αριθμού και της ποιότητας των επισκεπτών.

-Η διείσδυση τόσο στις ώριμες, όσο και στις νέες και ανερχόμενες τουριστικές αγορές.

Με αφορμή την υπογραφή της σύμβασης του έργου, ο περιφερειάρχης συμμετείχε σε σύσκεψη με τον εντεταλμένο περιφερειακό σύμβουλο τουρισμού, Θανάση Τσώνη και τον υπεύθυνο τουριστικής προβολής της Περιφέρειας, Γιώργο Σγούρο.

ΑπάντησηΑκύρωση απάντησης

Exit mobile version